Beter dit, nu krijg ik er ook zin in Maarja, geen flikker tijd ervoor natuurlijk. Het is dat ik niet echt een grote financiėle buffer op de spaarrekening heb, anders zou ik gewoon 3 maanden met onbetaald verlof gaan ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
Paar screens van om en nabij Balmora
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is ff wennen, maar goed te doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wow
Moet ook echt een keer Morrowind kopen en dan die mod eroverheen gooien. Ben wel een beetje bang dat de besturing mij erg gaat tegenvallen
Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/
Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben
Misschien is dat ook wat?
Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.
Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter?
Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:37 schreef vosss het volgende:
http://morroblivion.com/
Hmzz, ik zie dat ze Morrowind ergens in de komende maanden volledig op de engine van Skyrim draaiende willen hebben
Misschien is dat ook wat?
Of heeft iemand ervaring met Morroblivion? Morrowind op de engine van Oblivion? Die is zo te zien al uit.
Iemand die dat getest heeft en kan vergelijken met die overhaul? Wat is beter?
Op die site lees ik dit:quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Morroblivion heeft uiteraard en wel wat beter combat systeem, die van Oblivion. Maar bepaalde spells en wapens zitten er niet in. crossbows, throwing knifes, darts. Ook niet alle skills uit Morrowind zitten er in.
Daarnaast zitten de questmarkers en fasttravel van Oblivion er wel in. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de questmarkers maar dat verschilt uiteraard per persoon.
Verder zijn voor zo ver ik weet sommige models ook niet aangepast. Glass armor/wapens hebben bijv gewoon dezelfde stijl als ze in Oblivion hadden. Dat terwijl die van Morrowind natuurlijk 10x beter is
En daarnaast zitten nog niet alle quests er volledig in geloof ik. Bij de overhaul natuurlijk wel
En dit:quote:» What's changed? Last time I checked in on the project, it was a mess and nothing worked.
Today, Morroblivion is a fully playable, working game world. Quests, NPCs, creatures, items, and graphical features all have been painstakingly converted, upgraded and/or created by hand to bring a true-to-the-original experience that takes advantage of many of Oblivion's advanced features.
Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.quote:Current Status (version 053)
Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
En direct daaronder:quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Op die site lees ik dit:
[..]
Dat suggereert dat alle quests er gewoon in zitten.
Weet iemand toevallig hoe het met de speech zit in Morroblivion? Zijn daar gewoon de stemmen van Morrowind in gezet of iets?
Nog iets verder op staat dat ze inderdaad bij Bloodmoon/Tirubunal nog wel werk moeten verzetten. Ik reken de expansions eigenlijk altijd bij het spel dus voor mij is het nog geen 'volle' game ervaring.quote:Current Status (version 053)
Completed: 100% of the main Morrowind game has been completed, and is fairly well debugged (details here). There is very little that gets in the way of a complete Morrowind experience.
In Progress: Bloodmoon and Tribunal debugging (volunteer here). Mostly playable, but you will encounter bugs.
Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat is wel een groter project volgens mij. Ik heb zoiets soortgelijks, maar dan voor Fallout 3/New Vegas.
Volgens mij is die Morroblivion wel beter
gvd, nu wil ik dat weer spelenquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:14 schreef vosss het volgende:
Paar screens van om en nabij Balmora
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werkt zeker goed. Juist door die grote mod werkt Fallout 3 ook meteen veel beter. Ik gebruik hem nu al een paar manden en kan nu al niet meer zonder. Je heb nu ook Iron Sights ( en nog wel veeeeeeeel meer) in Fallout 3, omdat je gewoon met die New Vegas engine speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar Two tales of wasteland werkt wel goed, aangezien het dezelfde engine is.
Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Werkt zeker goed. Juist door die grote mod werkt Fallout 3 ook meteen veel beter. Ik gebruik hem nu al een paar manden en kan nu al niet meer zonder. Je heb nu ook Iron Sights ( en nog wel veeeeeeeel meer) in Fallout 3, omdat je gewoon met die New Vegas engine speelt.
Ik vind het echt een top project.
Ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb alleen Requim for a capital wasteland gespeeld. maar werken de F3 mods ook in Totw?
Je moet dan in een stadje (maakt niet uit welke) zijn en dan moet je ze tegen komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:20 schreef drumstickNL het volgende:
Gisteren Dragonborn gekocht en zojuist op het eiland aangekomen.
Moest wel naar Windhelm om de boot te pakken, gezien er geen cultists achter mij aankwamen (tenminste, dat hoorde toch te gebeuren?)
Anyhow, heel veel characters hebben nu meerdere dialogue opties en dat kan ik zeker wel waarderen. ben benieuwd hoe het verder loopt.
Heb een lightning mod en een texture pack erop gepleurd; ziet er erg nice uit. Heb wel last van crashes hier en daar maar daar had ik hiervoor ook wel af en toe last van.
Ja die cultists droppen een note die de quest start. Mochten ze toch niet komen dan gewoon via de console starten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:24 schreef drumstickNL het volgende:
Is dat nodig om de main questline te starten? Ben nu een beetje aan het rondrennen en gastjes aan het killen met mijn legertje dawnguard soldaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |