Flikker op, slechte reclame is ook reclame is flauwekul, ik kots van dat merk alleen door die commercialsquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:20 schreef Whuzz het volgende:
Volgens mij ben jij ingehuurd door dat kutbedrijf om hun naam hier te posten. Oftewel: Phone rot op met je irritante kutreklame!
En toch vergroot jij ook hun naamsbekendheid door er een topic over te open. Tom is jou dus dankbaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:23 schreef Phone het volgende:
[..]
Flikker op, slechte reclame is ook reclame is flauwekul, ik kots van dat merk alleen door die commercials
tv kijkenquote:
allebei is niet meer van deze tijd,quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:27 schreef Phone het volgende:
[..]
tv kijken![]()
![]()
bij de radio kun je lekker je eigen ding doen, tv zuigt letterlijk, er gaat niets boven radio en jammer dat Radio 1 niet meer op de middengolf zit, toffe sound was dat.
Er gaat niets boven praatradio, misschien toch weer eens de BBC als standaard instellen in de keuken
Tsja er gaat gewoon niets boven Radio 1 nachtradio, wat er dan allemaal voorbijkomtquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef leeell het volgende:
[..]
allebei is niet meer van deze tijd,
zelfs radio 2 is tegenwoordig vervuild met onzin, vooral het theater van het sentiment in de avond is hard achteruitgaan.
ik kreeg vorige week op radio 2 een 3 uur durende special van een stivoro-miep over stoppen met roken.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:31 schreef Phone het volgende:
[..]
Tsja er gaat gewoon niets boven Radio 1 nachtradio, wat er dan allemaal voorbijkomt
Alleen dat Echte Jannen zondagnacht is werkelijk om te kotsen dus dan maar iets anders of niks.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:27 schreef Phone het volgende:
[..]
bij de radio kun je lekker je eigen ding doen
Als je een bedrijf hebt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:57 schreef sinepedraap het volgende:
Ik snap dat nooit. Dus als je die bonnetjes bewaart kan je eidn van het jaar 20% terugvragen of zo?Tenminste zo brengen ze het
Beperkt brandstofbudget hebbenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:33 schreef Scorpie het volgende:
MKB brandstof geeft mij 450 euro om te tanken dat is echt fantastisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |