abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_122872084
Mijn bol is vanaf 10 weken niet meer te ontwijken ;)
  donderdag 14 februari 2013 @ 15:19:17 #277
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122872984
Le dat is echt een mooie bol!
Enne, mijn beeb kan echt nog wekenlaang zo diep ingedaald liggen, aan de andere kant, nog max 2 weken :o

Kiwi wat een nette buik zeg! Leuk!

Tally, echt een babybuik dus O+
pi_122878560
kiwi, wat een mooie buik! En goede tetten, zo te zien :9 O+ :+
pi_122878771
Hahaha dank!
pi_122879677
Is jullie bos hout ook al zo idioot vroeg gaan groeien trouwens? Niks mis mee hoor :p
Hier vanaf week 7 al geen oude maat beha's meer aan en nu al 2 cupmaten omhoog. Is dat normaal?
pi_122881256


vandaag precies 32 weken :)
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_122882080
Wat een mooie buiken staan er weer in het topic, vindt het zo leuk om hier af en toe eens te kijken en mijn buik te vergelijken met die van jullie. Om het eerlijk te houden zal ik straks ook weer eens een foto proberen te maken.
Kiwi, ik moest met een week of 8 al nieuwe bh's kopen en ben inmiddels ook ruim twee maten groter met 31 weken.
pi_122882250
Vandaag 31 weken.

pi_122885197
Gelukkig. Om me heen kreeg ik de indruk dat de rest dit niet heeft gehad
Ereshkigal; leuk dat shirt met de strik! De babybuik is zo echt een cadeautje. Ook een verrassing wat er in zit?
Bij mij werd constant jongetje geroepen, aan de buik te zien(?). Vriend en mijn moeder overtuigd van een meisje, blijkt ook zo te zijn. Ik denk dat ze gewoon vette mazzel hebben gehad met hun gokje ;)
Wolk, jij hebt echt een opgeplakt bolletje! Wat mooi!
pi_122885545
Dank je Kiwisoep :) shirt heb ik maanden terug bij de C&A gekocht maar is zo'n extra lang shirt waardoor ik het nu nog steeds pas :) Moet heel eerlijk zeggen dat ik bijna alle gewone truitjes nog gewoon pas en zeker met een longsleeve eronder ....Maar misschien komt dat omdat ik begin van de zwangerschap 11 kg ben afgevallen en nu nog maar 3 kg ben aangekomen.... wij weten wat er in die bolle buik verstopt zit
Bij ons roepen de meeste mensen dat het een meisje gaat worden en enkele dat het een jongetje wordt
Ik kan het helaas niet verklappen want ik heb familie hier op fok rondzwerven dus maak ik over 8 weken bekend wat het is geworden haha
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_122886539
Ik kan jouw plaatje niet zien, Wolk... :(

En mooie bollen voor Kiwi en Eresh..
Ik had vandaag een positie-t-shirt aan, wat toch te kort viel.. zag je heel de tijd de band van de positiebroek eronderuit piepen.. lekker irritant. Zo'n grote buik heb ik toch nog niet... even nog geen verse foto trouwens, sorry.

En voor wat betreft m'n 'bos hout'... ik draag nog steeds de bh's die ik altijd droeg.. geen millimetertje extra nodig :(
pi_122886587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 18:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Is jullie bos hout ook al zo idioot vroeg gaan groeien trouwens? Niks mis mee hoor :p
Hier vanaf week 7 al geen oude maat beha's meer aan en nu al 2 cupmaten omhoog. Is dat normaal?
Niet iedereen heeft het, maar ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Twee cupmaten gegroeid idd, bizar.
pi_122889612
Mooie buiken weer!

Hier ook al 1 cupmaat groter en morgen 14 weken, dus daar gaat er nog wel minstens 1 bijkomen :).
Home is where the O+ is...
pi_122889751
De vorige zwangerschap zijn er twee cuppen bijgekomen en na het werpen is er eentje bijgebleven. En nu zit ik ook al weer met twee cuppen groter :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_122890751
Vorige zwangerschap ging ik van 75c naar 75e. Dat was in week 10 :')
Eigenlijk had ik rond de 30 weken nog een maat roter moeten hebben, maar dat vertikte ik, dus gepropt.
Er is toen net als bij Tally, 1 maat gebleven, maar ook 1 in de breedte, dus 80d. Nu weer de bh's aan van de vorige keer. Ik wil binnenkort eens op zoek naar mooie voedingsbh's. Als die er zijn......
pi_122891813
Hennes heeft op de mama afdeling leuke hangen vind ik. En voorgevormd! Met mijn moedertepels een must haha
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:37:59 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122895030
Kiwi, nu wel gezien; mooie duidelijke bol inderdaad!

Wolk, die van jou is ook echt superaanwezig zeg!! Zit echt alleen maar aan de voorkant waarschijnlijk? Mooi hoor O+

Eresh, leuk om weer eens te zien, mooi in verhouding :Y
  zaterdag 16 februari 2013 @ 09:38:49 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_122943034
Paar weekjes verder! 25+2.

Frontaal :')



Zijwaarts :+



En met dank aan Coco voor het geleende jurkje O+

[ Bericht 6% gewijzigd door XcUZ_Me op 16-02-2013 09:44:08 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_122943128
Mooooi, XM! Je ziet er sowieso prachtig uit. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_122943272
XM O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122943369
O+ Je groeit mooi door L-E! En inderdaad, net alsof je echt een bal hebt ingeslikt!

O+ Wat een mooie buik Tally!! En een superleuk shirt!

Ohhh Suiker O+ Dat jurkje staat je heeeeel mooi! Inclusief prachtige buik!!!

Welkom Kiwisoep! Mooie buik al voor 18 weken!

:o Wolk! Jij hebt een basketbal onder je shirt verstopt!!! Mooi O+

Xcuz_Me, wat een lief buikje O+ Van voren zie je bijna niets, zeker met zo'n printje! Jurkje staat je heel leuk!

Ereshkigal, gaaf om met jou te kunnen vergelijken! Ik vind je buik prachtig, zo rond O+

Mijn buik van afgelopen woensdag, precies 32 weken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:30:11 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122943680
Eresh wat een tof shirt! Ik hou van die kleur. En jij lijkt mijn buik te hebben O+ mooi dus.

Wolk, jij hebt idd zon basketbal onder je shirt, tof!

Xm, mooie buik en mooi jurkje!

Belle, ziet er goed uit ondanks ziekte :*
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:40:34 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_122943818
XM, progress *O* mooie bol zo hoor tussen dat vestje O+

Belle, die van jou is ook echt supermooi rond he O+
pi_122944970
Ook in joggingbroek een mooie ronde buik hoor bellelena. Jaloers! Hier groei ik met de dag, helaas ook harde buiken al. En twijfel of ik ons kindje voelde vanmorgen! Ik denk het wel, had het gevoel afgelopen week meerdere keren.
pi_122946574
Ohh wolk, jij hebt echt een bolletje op je buik geplakt he :D

XM, mooi! Ik vind dat altijd zo leuk zo'n vestje en dat er dan een bol onderuit steekt O+

Belle ook weer heel mooi! O+ Lijkt wel of je buik wat hoger zit ook nu vergeleken met de vorige foto.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')