die foto die je hier neerzet is tocxh gewoon condensrook?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
Vind vooral die donkere rook bij stationair lopen bijzonder
Vind het wel donker voor condensrook, maar wellicht heb je gelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
die foto die je hier neerzet is tocxh gewoon condensrook?
maarja de motor zou er toch meteen uit gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind het wel donker voor condensrook, maar wellicht heb je gelijk.
Deze koop je inderdaad niet om er nog een ton bij de rijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
maarja de motor zou er toch meteen uit gaan
zat meteen ff te kijken..... die coupés blijven aardig wat waard... sedans heb je wel al voor een prikkiequote:Op maandag 4 februari 2013 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze koop je inderdaad niet om er nog een ton bij de rijden.
Daar zijn er ook meer van. Iedereen heeft een sedan. Tourings en coupe's zie je veel minder rijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
zat meteen ff te kijken..... die coupés blijven aardig wat waard... sedans heb je wel al voor een prikkie
Bedankt, valt nog alles meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef Hyperdude het volgende:
Vraag de dealert.
Of kijk bv. hiero
http://www.ebay.de/sch/i.(...)erieurleisten&_frs=1
Nee, wat dat betreft ben ik OEM fanaatquote:Op maandag 4 februari 2013 23:07 schreef dester_martijn het volgende:
Wrappen geen optie? Is wel leuk om mee te spelen.
hele auto beplakt met traanplaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:47 schreef maart78 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)2a&previousPage=home
hang je dan onderstebovenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
Ook die brandblusser achterin; dat je er vanuit je stoel net niet bij kan
Van waar moet die warme lucht komen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
en dan die sportluchtfilter direct op de lhm, lekker warme lucht opsnuiven
de lucht daar is warmer dan een halve meter verder naar voren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Van waar moet die warme lucht komen dan?
Of heb jij geen airflow onder je motorkap?
als je een brandblusser nodig hebt zou ik er direct bij willen kunnen vanuit mijn stoel. Dan heb ik nog een kans om eruit te komen. Want die hele wagen ga je niet uit pissen met dat babyblussertje.quote:
quote:motorisch is deze auto fantastisch en hij rijdt echt goed, zoals we van BMW gewend zijn.
auto heeft wat schoonheids foutjes en er zit nog 1 week apk op.
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef Moody het volgende:
De F30 bevalt super. Stuurt nog directer dan de E92. Voelt ook een stuk lichter aan.
De 2 liter is merkbaar minder snel, maar niet frustrerend trager. Hard rijden is geen must met al die weelde in de cabine (al voelen de materialen iets "lichter" en minder dik aan dan in de E9X. Zal ook met gewichtbesparing te maken hebben.
Automaat schakelt erg snel. In de comfort mode rijdt je bij 50 km p/u amper 1100 toeren. Motor trekt mooi door. Sportstand rijdt in de stad wat onrustig. Eco-Pro is no go. Dan heb je het gevoel dat je in een Prius rijdt. Start-Stop zet ik ook standaard uit bij het starten
Verbruik na zo'n 800 km. (70% comfort, 30% sportstand....lekker doortrekken, nieuwe auto testen he ) is zo'n 1:13. Ik verwacht dat ik normaal wel op 1:14/1:15 kan uitkomen.
Samengevat: Mooie vooruitgang op vrijwel alle vlakken. Ben tevreden
Nice man! Die eco-pro heb ik vaker gehoord als zijnde een lachertje ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:02 schreef Moody het volgende:
De F30 bevalt super. Stuurt nog directer dan de E92. Voelt ook een stuk lichter aan.
De 2 liter is merkbaar minder snel, maar niet frustrerend trager. Hard rijden is geen must met al die weelde in de cabine (al voelen de materialen iets "lichter" en minder dik aan dan in de E9X. Zal ook met gewichtbesparing te maken hebben.
Automaat schakelt erg snel. In de comfort mode rijdt je bij 50 km p/u amper 1100 toeren. Motor trekt mooi door. Sportstand rijdt in de stad wat onrustig. Eco-Pro is no go. Dan heb je het gevoel dat je in een Prius rijdt. Start-Stop zet ik ook standaard uit bij het starten
Motor klinkt wel een stuk minder fraai dan de 6-cyl (niet verrassend natuurlijk). Geluid stationair en uitlaat is een tikkie te braaf voor BMW-standaard. Aan de andere kant is het een hele stille motor op de snelweg en kun je meer genieten van je audio-installatie
Verbruik na zo'n 800 km. (70% comfort, 30% sportstand....lekker doortrekken, nieuwe auto testen he ) is zo'n 1:13. Ik verwacht dat ik normaal wel op 1:14/1:15 kan uitkomen.
Samengevat: Mooie vooruitgang op vrijwel alle vlakken. Ben tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |