Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?quote:Op maandag 15 april 2013 18:16 schreef JTT het volgende:
[..]
het enige wat in het bereik van het station zou moeten vallen is een hoogoven.
Toch accepteert hij behalve ijzererts ook hout en passagiers
quote:
nee dat kan trouwens volgensmij niet eensquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk een ander station dat gekoppeld?
[..]
Jawel, als je control ingedrukt houdt tijdens het bouwen van een station kan je hem koppelen aan een bestaand station als dat enigszins in de buurt ligt.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:12 schreef JTT het volgende:
[..]
nee dat kan trouwens volgensmij niet eens
Het spel ziet er een beetje uit zoals die modeltreinbanen die sommige mensen maken. Wel grappig ansich. (ook lekker cheap natuurlijk )quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Dat ziet er gaaf uit, die ga ik zeker spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Dat lijkt me wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:13 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja hoe je die brugjes aanmaakt ziet er wel lekker uit.
Ook dat maken van lijnen en daar vervolgens voertuigen aan toewijzen ziet er wel makkelijk uit. Al mogen daar wel wat filtermogelijkheden bij (lijkt me dat bij 200+ lijnen er niet zo heel veel overzicht meer in zit als bus/tram en alles door elkaar staat)
Typ dit in de console:quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik NewGRF aan een scenario toevoegen?
Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.quote:set scenario_developer 1
thanksquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Typ dit in de console:
[..]
Ga dan naar de scenario-editor, laad het scenario en je kan gewoon via de normale weg NewGRF's toevoegen.
Sorry, nooit de vraag gezienquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een vraagje...
Kan ik bij een scenario dat als ik die start, dat de industrieën dan zelf een locatie kiezen i.p.v. dat dit al in het scenario is gedaan?
De vraagstelling is misschien een beetje krom, maar ik weet even niet goed hoe ik het anders zou moeten formuleren.
14.gifquote:
geeft niet.quote:
Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.quote:Je bedoelt dat er nieuwe industries random bij komen? Dat gebeurt in principe altijd wel. De manier waarop / hoe vaak is afhankelijk van de economie.
Tenzij ik de vraag verkeerd begrijp en je misschien bedoelt of je ze zelf kunt plaatsen: Dat kan in de scenario builder sowieso, maar je kunt ook zelf nieuwe industrie financiëren in het spel. Kost meestal wel een paar miljoentjes, dus niet voor early game.
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geeft niet.
[..]
Ik bedoel dat als je een scenario hebt dat de industrieën dan bij het laden (om te spelen) random geplaatst worden ipv dat ze vooraf zo geplaatst zijn in de scenario-editor.
Was er ook al een beetje bang voor eigenlijk. Maar toch bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is óf random door spel laten genereren (nieuwe game) óf zelf plaatsen, zover ik weet.
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Train Fever Gameplay Video #1
Train Fever Gameplay Video #1
Wauw dat ziet er interessant uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:24 schreef Wielracer het volgende:
Het blijft verslavend dit spel, vanavond weer eens beginnen.
Mei 2014 komt er een nieuw spel uit, een moderne versie van OTTD lijkt het
Train Fever
http://www.train-fever.com/
Sowieso zitten hier nog niet alle mogelijkheden in die OTTD wel heeft. Alles dat je maar wenst is in OTTD gebouwd.. Lastig om dat speelbaar en werkbaar in 3D te krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:
[..]
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
een grid is leuk, maar beperkt maar al te vaak bouw mogelijkheden, een hybride systeem is veel beterquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:59 schreef bibaboerderij het volgende:
[..]
Toch mis ik daar de nostalgie van het grid oppervlak zoals dat in alle tycoon spellen terugkomt (kwam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |