abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_122178877
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vandaag Red Wing Iron Rangers gepast. Heel gaaf, ga mijn ogen open houden of ik ze ergens in de sale kan vinden. Twijfel nog wel tussen de 8113 en de 8115.
Was trouwens verbaasd over de sizing. Wist dat je moet downsizen maar liep uiteindelijk met een us9 rond terwijl ik in sneakers meestal us11 heb.
Moet zeggen dat die us9 ook wel wat krap zat, misschien dat een 9,5 beter was geweest maar die hadden ze niet.
8113 is baas 8-)

Ik heb US8,5, precies 1 maat downsize. Je hebt verschillende breedtes, D=medium en E=wijd geloof ik. Ik zou gewoon degene nemen die het best zit, loopt amper uit, wordt hooguit soepeler ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 28 januari 2013 @ 19:57:28 #127
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122181777
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

8113 is baas 8-)

Ik heb US8,5, precies 1 maat downsize. Je hebt verschillende breedtes, D=medium en E=wijd geloof ik. Ik zou gewoon degene nemen die het best zit, loopt amper uit, wordt hooguit soepeler ;)
Ik weet niet eens welke breedte die van mij zijn. :') denk medium want heb geen brede voeten.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_122195450
Ik heb D. Maar in de winkel hadden ze zo'n Red Wing voet-op-meet-geval. Klopt aardig goed volgens mij. Volgens mij geen extreem brede voeten :)
pi_122195903
Als dit zo doorgaat heb ik binnen no time een crotch rip ;(
pi_122196383
Die 21 oz laat lang op zich wachten...
  dinsdag 29 januari 2013 @ 06:19:31 #131
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_122200521
Idee voor volgende OP

Tabelletje met projecten, startdata en washes?
[me=doctor.starbucks][/me], Tellason, mei 2012, washes 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starbucks, waar blijf je
pi_122200526
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef vault_tec het volgende:
Die 21 oz laat lang op zich wachten...
Heb je hem nog steeds niet? :o
Heb je geen Track&Trace gekregen ofzo?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 06:23:37 #133
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_122200529
Btw, Kickstarter heeft een raw denim project! voor $81,- (+$15,- shipping)







[ Bericht 1% gewijzigd door doctor.starbucks op 29-01-2013 06:24:16 (prijsedit) ]
Starbucks, waar blijf je
pi_122200537
Is laatst al een keer gepost ;)
pi_122203024
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 06:19 schreef doctor.starbucks het volgende:
Idee voor volgende OP

Tabelletje met projecten, startdata en washes?
[me=doctor.starbucks][/me], Tellason, mei 2012, washes 1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt me idd wel een cool idee!
Alleen moet de op dan wel vaak aangepast worden.
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens mijn apc aan. Zit toch wel heel lekker dat ding :+
Faka G
pi_122209759
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 06:22 schreef Michhas het volgende:

[..]

Heb je hem nog steeds niet? :o
Heb je geen Track&Trace gekregen ofzo?
jawel maar die is sinds de 18e niet meer geupdate.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:34:21 #137
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_122209835
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:32 schreef vault_tec het volgende:

[..]

jawel maar die is sinds de 18e niet meer geupdate.
Van waar kwam je broek? Wellicht ligt ie bij de douane indien uit de VS of elders.
pi_122209943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:34 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Van waar kwam je broek? Wellicht ligt ie bij de douane indien uit de VS of elders.
uit de VS, helaas. ach, ben toch over een maand pas slank genoeg om die broek aan te kunnen dus zo erg is het ook niet :')
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:01:38 #139
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_122210840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:37 schreef vault_tec het volgende:

[..]

uit de VS, helaas. ach, ben toch over een maand pas slank genoeg om die broek aan te kunnen dus zo erg is het ook niet :')
Ligt gewoon bij de douane, en trace code loopt vaak achter. Postbode komt vanzelf. :P
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:06:35 #140
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122211053
En anders krijg je wel een hippe brief van PostNL :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122213782
Vandaag voor de grap even langs geweest bij Tuckshop in Singapore. Na het een en ander gelezen te hebben op t internet over die zaak dacht ik dat het wel een redelijk prominent aanwezige toko moet zijn. Het tegendeel is echter waar.

Tuckshop zit vlakbij de metrohalte Bugis. Voor backpackers met name bekend omdat het Hostel Sleepy Sam's daar in de buurt zit. Als je eenmaal de metro uit komt zie je links van je een heel gezellig ogend winkelcentrum, eettentjes en overal toeristen. Om bij Tuckshop te komen moet je echter geheel de andere kant op...

Tuckshop zit aan een onopzichtelijke straat in een nog onopzichtelijker pand. Het heeft geen etalage of niets. De winkel zit boven een restaurant. Naar de ingang met de trap naar boven dien je echt te zoeken. Eenmaal binnen sta je in en ruimte zo groot als een studentenkamer waarvan elke vierkante centimeter gevuld is met denim en lederproducten. Ik had even een praatje gemaakt met de verkoper. Hij vertelde me dat hun klantenbestand voor een deel bestaat uit internationale bestellingen, maar dat de locals net zo goed een 25oz Ironheart dragen. Gekkenwerk. Zelfs in shorts is het in Singapore om te sterven, dag in dag uit.

Uiteindelijk heb ik tuckshop verlaten met een potje Layrite (= pomade), die aziatische meuk voor je haar werkt niet echt goed met een bos krullen. Dat was dan ook echt het enige in die toko wat ik op dat moment kon veroorloven. Misschien dat ik aan het einde van mijn verblijf in Singapore ff mijn centjes ga tellen en kijken of ik nog wat kan scoren. Die Red Cloud denim peacoat is fucking gruwelijk. Ik meen me te herinneren dat een van de forumleden deze had? Issie chill?

[ Bericht 0% gewijzigd door kaaspeer op 29-01-2013 15:17:39 ]
pi_122214701
Ali heeft die, is awesome idd.
Zou daar wel eens willen kijken man :D
Jammer dat we hier weinig van zulk soort winkels hebben.

Vandaag btw naar de samurai expositie geweest, daar gebruikten ze ook al indigo op hun vlaggen etc :D
Faka G
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:36:14 #143
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122214732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef kaaspeer het volgende:
Vandaag voor de grap even langs geweest bij Tuckshop in Singapore. Na het een en ander gelezen te hebben op t internet over die zaak dacht ik dat het wel een redelijk prominent aanwezige toko moet zijn. Het tegendeel is echter waar.

Tuckshop zit vlakbij de metrohalte Bugis. Voor backpackers met name bekend omdat het Hostel Sleepy Sam's daar in de buurt zit. Als je eenmaal de metro uit komt zie je links van je een heel gezellig ogend winkelcentrum, eettentjes en overal toeristen. Om bij Tuckshop te komen moet je echter geheel de andere kant op...

Tuckshop zit aan een onopzichtelijke straat in een nog onopzichtelijker pand. Het heeft geen etalage of niets. De winkel zit boven een restaurant. Naar de ingang met de trap naar boven dien je echt te zoeken. Eenmaal binnen sta je in en ruimte zo groot als een studentenkamer waarvan elke vierkante centimeter gevuld is met denim en lederproducten. Ik had even een praatje gemaakt met de verkoper. Hij vertelde me dat hun klantenbestand voor een deel bestaat uit internationale bestellingen, maar dat de locals net zo goed een 25oz Ironheart dragen. Gekkenwerk. Zelfs in shorts is het in Singapore om te sterven, dag in dag uit.

Uiteindelijk heb ik tuckshop verlaten met een potje Layrite (= pomade), die aziatische meuk voor je haar werkt niet echt goed met een bos krullen. Dat was dan ook echt het enige in die toko wat ik op dat moment kon veroorloven. Misschien dat ik aan het einde van mijn verblijf in Singapore ff mijn centjes ga tellen en kijken of ik nog wat kan scoren. Die Red Cloud denim peacoat is fucking gruwelijk. Ik meen me te herinneren dat een van de forumleden deze had? Issie chill?
Ali heeft hem, en ik vind hem echt onwijs vet. Leuk om te horen dat er nog van die toko's zijn. Er zijn echt te weinig goede winkels in de wereld.

Ik stel trouwens voor dat we een of twee mensen aanwijzen die gaan nadenken over een meet :P. anders blijft dat steeds iets wat we roepen, maar nooit ervan komt. Die kan dan een dataumprikker maken etc en eventueel voor een locatie zorgen :).
#FREEBAJSKORV
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:37:06 #144
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_122214771
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ali heeft die, is awesome idd.
Zou daar wel eens willen kijken man :D
Jammer dat we hier weinig van zulk soort winkels hebben.


Vandaag btw naar de samurai expositie geweest, daar gebruikten ze ook al indigo op hun vlaggen etc :D
Waarom zeg je precies hetzelfde als ik -O- :'(
#FREEBAJSKORV
pi_122215473
Omdat ik sneller denk en reageer :+
Denim meet, blue jeans @ dat museum in Utrecht?
Of oa denim winkels langs in Amsterdam?
Rotterdam is ook cool maar daar hebben ze niet echt veel denim related spul, al maakt dat miss niks uit?
Faka G
pi_122216684
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:11 schreef kaaspeer het volgende:
Vandaag voor de grap even langs geweest bij Tuckshop in Singapore. Na het een en ander gelezen te hebben op t internet over die zaak dacht ik dat het wel een redelijk prominent aanwezige toko moet zijn. Het tegendeel is echter waar.

Tuckshop zit vlakbij de metrohalte Bugis. Voor backpackers met name bekend omdat het Hostel Sleepy Sam's daar in de buurt zit. Als je eenmaal de metro uit komt zie je links van je een heel gezellig ogend winkelcentrum, eettentjes en overal toeristen. Om bij Tuckshop te komen moet je echter geheel de andere kant op...

Tuckshop zit aan een onopzichtelijke straat in een nog onopzichtelijker pand. Het heeft geen etalage of niets. De winkel zit boven een restaurant. Naar de ingang met de trap naar boven dien je echt te zoeken. Eenmaal binnen sta je in en ruimte zo groot als een studentenkamer waarvan elke vierkante centimeter gevuld is met denim en lederproducten. Ik had even een praatje gemaakt met de verkoper. Hij vertelde me dat hun klantenbestand voor een deel bestaat uit internationale bestellingen, maar dat de locals net zo goed een 25oz Ironheart dragen. Gekkenwerk. Zelfs in shorts is het in Singapore om te sterven, dag in dag uit.

Uiteindelijk heb ik tuckshop verlaten met een potje Layrite (= pomade), die aziatische meuk voor je haar werkt niet echt goed met een bos krullen. Dat was dan ook echt het enige in die toko wat ik op dat moment kon veroorloven. Misschien dat ik aan het einde van mijn verblijf in Singapore ff mijn centjes ga tellen en kijken of ik nog wat kan scoren. Die Red Cloud denim peacoat is fucking gruwelijk. Ik meen me te herinneren dat een van de forumleden deze had? Issie chill?
Ja een knusse winkel is het, ben je nog boven geweest bij de workshop? Was het Johnny met wie je stond the chatten. Dat is een relaxte gast.
Volgende keer op vrijdagavond gaan, vaak komen alle gasten daar dan samen om wat te drinken ;) Je zag toch wel al die rij flessen bij koelkast/bar :P

Peacoat is chill, je moet het wel shrinken. De mouwen vind ik net kunnen na hete shrink. Zal voortaan met 30 graden wassen als het nodig is.
Beter haal je ff een redcloud r423xx die is nu 99 dollar ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik sneller denk en reageer :+
Denim meet, blue jeans @ dat museum in Utrecht?
Of oa denim winkels langs in Amsterdam?
Rotterdam is ook cool maar daar hebben ze niet echt veel denim related spul, al maakt dat miss niks uit?
Omstreeks r'dam wonen wel de meeste van ons. Anders gaan we ergens wat drinken en beetje lullen. 10feb/17feb/24feb ofzo :) uurtje of 1300
We fear that which we cannot see
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:27:16 #147
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122216911
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
Ali heeft die, is awesome idd.
Zou daar wel eens willen kijken man :D
Jammer dat we hier weinig van zulk soort winkels hebben.

Vandaag btw naar de samurai expositie geweest, daar gebruikten ze ook al indigo op hun vlaggen etc :D
Toffe expo dacht ik zo. ;) ik vond het indigo ook interessant te zien op die vlaggen en crests etc. Atta wanneer ga je weer naar schorem?
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:42:03 #148
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_122217464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Ali heeft hem, en ik vind hem echt onwijs vet. Leuk om te horen dat er nog van die toko's zijn. Er zijn echt te weinig goede winkels in de wereld.

Ik stel trouwens voor dat we een of twee mensen aanwijzen die gaan nadenken over een meet :P. anders blijft dat steeds iets wat we roepen, maar nooit ervan komt. Die kan dan een dataumprikker maken etc en eventueel voor een locatie zorgen :).
Ik zie dat de eerste zich al opgeworpen heeft :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Omdat ik sneller denk en reageer :+
Denim meet, blue jeans @ dat museum in Utrecht?
Of oa denim winkels langs in Amsterdam?
Rotterdam is ook cool maar daar hebben ze niet echt veel denim related spul, al maakt dat miss niks uit?
Ik ben het met Ali eens, winkels aflopen heb ik niet zo'n zin en is Imho een beetje zinloos,
Gewoon ergens een pilsje pakken en lullen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_122217689
Klinkt ook goed, dacht dat het miss leuk was om iets denim related te doen met denimheads :+

Ehm.. Weet niet @dd, weet nooit wat ik nou met m'n haar moet :9
Krullen zijn altijd zo lastig, helemaal als je zo'n schorem kapsel wilt.
Wanneer ga jij?
Faka G
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:50:09 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_122217830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:47 schreef Atta-boy het volgende:
Klinkt ook goed, dacht dat het miss leuk was om iets denim related te doen met denimheads :+

Ehm.. Weet niet @dd, weet nooit wat ik nou met m'n haar moet :9
Krullen zijn altijd zo lastig, helemaal als je zo'n schorem kapsel wilt.
Wanneer ga jij?
Over een week of twee. Jij moet gewoon wat layrite grooming spray en xx cockgrease nemen (ja de naam, ik weet het :') ).
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')