abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 23:11:41 #251
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122143430
Paranoid |||| 18% 50%
Schizoid |||| 14% 40%
Schizotypal |||||||||| 34% 56%
Antisocial |||||||||||| 50% 46%
Borderline |||||||||| 34% 45%
Histrionic |||||| 26% 35%
Narcissistic |||||||||| 34% 40%
Avoidant || 10% 48%
Dependent |||||||||||| 46% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 23:24:27 #252
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122144271
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:24 schreef trovey het volgende:
Hoogste is 22% hier en anderen zitten daar ver onder, ik ben aardig normaal....helaas. }:| :+
Nee, moppie..Juist verre van. Je zit er toch "ver onder"?
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 23:28:45 #253
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122144536
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 01:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dan heb je de juiste antwoorden gepakt :P Continu very accurate en dan weer niet accurate?
Er zijn geen juiste antwoorden, alleen eerlijke, voor zover er van enige zelfkennis sprake is.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122144616
Ik ben vooral narcistisch. Vermoedelijk omdat ik geen problematisch gedrag vertoon en het gewoon prima vind om mezelf te zijn.
  † In Memoriam † zondag 27 januari 2013 @ 23:40:23 #255
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122145159
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef achtuurslaap het volgende:
Ik ben vooral narcistisch. Vermoedelijk omdat ik geen problematisch gedrag vertoon en het gewoon prima vind om mezelf te zijn.
Ji draait oorzaak en gevolg om volgens mij. Natuurlijk vind je dat je geen problematisch gedrag vertoont en ben je prima jezelf. Typisch... :)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122145844
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Ji draait oorzaak en gevolg om volgens mij. Natuurlijk vind je dat je geen problematisch gedrag vertoont en ben je prima jezelf. Typisch... :)
Daarom kwam het eruit wrsch ja. Ik kon niet aangeven dat ik nou heel erg zit met wat anderen van me denken of hoe ik overkwam. En ik heb ook niet van die extremen in gevoelens of onzekerheden. Als ze andere vragen hadden gesteld was ik waarschijnlijk meer een schizotypal geweest, maar ja... nu ging dat niet.

Wat weer aangeeft dat ik geen narcist kan zijn. Die schijnen rete-onzeker te zijn.Blijkbaar is het wmenselijker om issues te hebben en te dubben over stomme dingen.
pi_122146060
Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||||||||| 74% 56%
Antisocial |||||||||| 34% 46%
Borderline |||||||||||||||||||| 82% 45%
Histrionic |||||||||||||| 58% 35%
Narcissistic |||||| 22% 40%
Avoidant |||||||||||||||||||| 86% 48%
Dependent |||||||||||| 42% 44%
Obsessive-Compulsive |||||| 22% 45%
*scores in gray are the average web score

:{
pi_122146211
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef achtuurslaap het volgende:

[..]

Daarom kwam het eruit wrsch ja. Ik kon niet aangeven dat ik nou heel erg zit met wat anderen van me denken of hoe ik overkwam. En ik heb ook niet van die extremen in gevoelens of onzekerheden. Als ze andere vragen hadden gesteld was ik waarschijnlijk meer een avoident geweest, maar ja... nu ging dat niet.
Eigenlijk is het niet mogelijk in deze test om normaal gedrag te vertonen. Als alles gemiddeld is kom je op ontwijkend uit.

Wat weer aangeeft dat ik geen narcist kan zijn. Die schijnen rete-onzeker te zijn.Blijkbaar is het wmenselijker om issues te hebben en te dubben over stomme dingen.
pi_122146290
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef achtuurslaap het volgende:
Ik ben vooral narcistisch. Vermoedelijk omdat ik geen problematisch gedrag vertoon en het gewoon prima vind om mezelf te zijn.
Same here.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 00:04:37 #260
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122146436
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:59 schreef achtuurslaap het volgende:
Daarom kwam het eruit wrsch ja. Ik kon niet aangeven dat ik nou heel erg zit met wat anderen van me denken of hoe ik overkwam. En ik heb ook niet van die extremen in gevoelens of onzekerheden. Als ze andere vragen hadden gesteld was ik waarschijnlijk meer een schizotypal geweest, maar ja... nu ging dat niet.
Wat weer aangeeft dat ik geen narcist kan zijn. Die schijnen rete-onzeker te zijn.Blijkbaar is het wmenselijker om issues te hebben en te dubben over stomme dingen.
Hmm, ga de diverse omschrijvingen (nog) maar eens lezen. ..En waarom quote je jezelf ?

[ Bericht 45% gewijzigd door Salmannassar op 28-01-2013 00:23:29 ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122146638
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 00:04 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Wat weer aangeeft dat ik geen narcist kan zijn. Die schijnen rete-onzeker te zijn.Blijkbaar is het wmenselijker om issues te hebben en te dubben over stomme dingen.

Hmm, ga de diverse omschrijvingen (nog) maar eens lezen. ..En waarom quote je jezelf ?
Een Narcist is helemaal niet onzeker. Als dat wel zo is, zal ik daar graag een wetenschappelijke bron van zien.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 00:33:58 #262
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122147831
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een Narcist is helemaal niet onzeker. Als dat wel zo is, zal ik daar graag een wetenschappelijke bron van zien.
Ik heb alleen dit gezegd: Hmm, ga de diverse omschrijvingen (nog) maar eens lezen. ..En waarom quote je jezelf ? (Dit om eventuele verwarring te voorkomen, al is het maar die bij mezelf...)
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122149523
Paranoid |||||||||||||||| 62% 50%
Schizoid |||||||||||||||| 66% 40%
Schizotypal |||||||||||||||| 66% 56%
Antisocial |||||||||||| 46% 46%
Borderline |||||||||||||| 54% 45%
Histrionic |||||||||||||| 58% 35%
Narcissistic |||||||||||||||| 66% 40%
Avoidant |||||||||| 38% 48%
Dependent |||||||||||||||| 62% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58% 45%

Van alles wel een beetje.
signatuurloos
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 01:33:35 #264
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122149539
@achtuurslaap
En waarom die zelfquote vervolgens achteraf weer aangepast:? Van "schizotypal" naar "avoident"? Wat speel je voor rare spelletjes? Dacht je dat het niet opvalt?
Zou je gehele testresultaten wel eens willen zien. Want dat was ook wel een beetje de bedoeling. Ongeacht de consequenties met de billen bloot voor 'heel' Nederland maar vooral ook voor jezelf. Tenminste, als je jezelf serieus wil nemen en niet de resultaten opvat zoals het je uitkomt. "Wie de schoen past, trekke hem aan". Iedereen is 'gestoord', alleen de mate van zelfkennis en de zelfbeheersing die hieruit zou 'moeten' voortvloeien verschillen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salmannassar op 28-01-2013 01:36:43 (perfectionisme) ]
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 01:44:50 #265
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122149729
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
Paranoid |||||||||||||||| 62% 50%
Schizoid |||||||||||||||| 66% 40%
Schizotypal |||||||||||||||| 66% 56%
Antisocial |||||||||||| 46% 46%
Borderline |||||||||||||| 54% 45%
Histrionic |||||||||||||| 58% 35%
Narcissistic |||||||||||||||| 66% 40%
Avoidant |||||||||| 38% 48%
Dependent |||||||||||||||| 62% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58% 45%

Van alles wel een beetje.
Een beetje? In 8 van de 10 categorieën juist relatief veel..Bovengemiddeld.
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122150724
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef igottagun het volgende:
Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||||||||| 74% 56%
Antisocial |||||||||| 34% 46%
Borderline |||||||||||||||||||| 82% 45%
Histrionic |||||||||||||| 58% 35%
Narcissistic |||||| 22% 40%
Avoidant |||||||||||||||||||| 86% 48%
Dependent |||||||||||| 42% 44%
Obsessive-Compulsive |||||| 22% 45%
*scores in gray are the average web score

:{
Ben je bekend met borderline? Is nogal berucht hier op FOK! :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_122151476
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef igottagun het volgende:
Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||||||||| 74% 56%
Antisocial |||||||||| 34% 46%
Borderline |||||||||||||||||||| 82% 45%
Histrionic |||||||||||||| 58% 35%
Narcissistic |||||| 22% 40%
Avoidant |||||||||||||||||||| 86% 48%
Dependent |||||||||||| 42% 44%
Obsessive-Compulsive |||||| 22% 45%
*scores in gray are the average web score

:{
En loop je bij een psych of?
pi_122151490
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef achtuurslaap het volgende:

[..]

Daarom kwam het eruit wrsch ja. Ik kon niet aangeven dat ik nou heel erg zit met wat anderen van me denken of hoe ik overkwam. En ik heb ook niet van die extremen in gevoelens of onzekerheden. Als ze andere vragen hadden gesteld was ik waarschijnlijk meer een schizotypal geweest, maar ja... nu ging dat niet.

Wat weer aangeeft dat ik geen narcist kan zijn. Die schijnen rete-onzeker te zijn.Blijkbaar is het wmenselijker om issues te hebben en te dubben over stomme dingen.
De narcist beschouwt zichzelf niet als onzeker. Er kan wel een diepgewortelde onzekerheid aan ten grondslag liggen, maar hoeft niet.
pi_122151503
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 00:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een Narcist is helemaal niet onzeker. Als dat wel zo is, zal ik daar graag een wetenschappelijke bron van zien.
Heb zo snel geen bron voor je, maar ik heb eens gelezen dat er twee soorten narcisten zijn. De soort die zichzelf inderdaad helemaal geweldig vindt en de soort die dat ook vindt, maar vanwege onbewuste compensatie voor diepgewortelde onzekerheid. Vandaar de broosheid van hun zelfvertrouwen als ze niet de bewondering krijgen die ze willen en het feit dat ze slecht tegen kritiek kunnen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef achtuurslaap het volgende:
Ik ben vooral narcistisch. Vermoedelijk omdat ik geen problematisch gedrag vertoon en het gewoon prima vind om mezelf te zijn.
De narcist kan slecht tegen kritiek.
  maandag 28 januari 2013 @ 08:39:04 #270
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_122151542
Paranoid |||||||||||| 42% 50%
Schizoid |||||||||| 34% 40%
Schizotypal |||||||||||||| 54% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||| 58% 45%
Histrionic |||||||||| 34% 35%
Narcissistic |||||| 22% 40%
Avoidant |||||||||| 38% 48%
Dependent |||||||||||| 42% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||| 42% 45%

Beetje borderline :P
pi_122152165
quote:
11s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb zo snel geen bron voor je, maar ik heb eens gelezen dat er twee soorten narcisten zijn. De soort die zichzelf inderdaad helemaal geweldig vindt en de soort die dat ook vindt, maar vanwege onbewuste compensatie voor diepgewortelde onzekerheid. Vandaar de broosheid van hun zelfvertrouwen als ze niet de bewondering krijgen die ze willen en het feit dat ze slecht tegen kritiek kunnen.

[..]

De narcist kan slecht tegen kritiek.
Tja... Zolang je daarvoor geen wetenschappelijke bron hebt, blijft het slechts speculatie.
pi_122156335
Paranoid |||||| 26% (50%)
Schizoid |||||||||||||||| 62% (40%)
Schizotypal |||||||||||||||| 62% (56%)
Antisocial |||||||||||||||| 62% (46%)
Borderline |||||||||||| 42% (45%)
Histrionic || 10% 35%
Narcissistic |||||||||| 38% (40%)
Avoidant |||||||||||| 46% (48%)
Dependent |||| 18% (44%)
Obsessive-Compulsive |||||||||||| 46% (45%)

:)
pi_122156678
quote:
11s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En loop je bij een psych of?
Even rustig aan, hé.

Dit is een internet test, geen officiële diagnose ofzo.
pi_122157514
Paranoid |||| 18% 50%
Schizoid |||||||||||||||| 62% 40%
Schizotypal |||||||||||||||||| 78% 56%
Antisocial |||||| 22% 46%
Borderline |||||||||||||| 54% 45%
Histrionic || 10% 35%
Narcissistic |||| 14% 40%
Avoidant |||||||||||||||| 62% 48%
Dependent |||||||||||| 42% 44%
Obsessive-Compulsive |||||| 30% 45%

Schizoid, Schizotypal en Avoidant als grootste uitschieters naar boven en voor de rest een hoop uitschieters naar beneden. Moet schijnbaar toch wat meer paranoide worden ;)
pi_122158098
quote:
11s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb zo snel geen bron voor je, maar ik heb eens gelezen dat er twee soorten narcisten zijn. De soort die zichzelf inderdaad helemaal geweldig vindt en de soort die dat ook vindt, maar vanwege onbewuste compensatie voor diepgewortelde onzekerheid. Vandaar de broosheid van hun zelfvertrouwen als ze niet de bewondering krijgen die ze willen en het feit dat ze slecht tegen kritiek kunnen.

[..]

De narcist kan slecht tegen kritiek.
Ik geloof gewoon niet anderen bij voorbaat.

Dat heet gezond verstand ;)
pi_122158194
Tevens, de mensen die nu alle argumenten weerleggen met de opmerketing "de narcist kan slecht tegen kritiek". :')
pi_122158388
Paranoid |||||||||||| 50% 50%
Schizoid |||| 18% 40%
Schizotypal |||||||||||||| 58% 56%
Antisocial |||||||||||||| 54% 46%
Borderline |||||||||||||||||||| 86% 45%
Histrionic |||||||||||| 42% 35%
Narcissistic |||||||||||| 42% 40%
Avoidant |||||||||||||||| 66% 48%
Dependent |||||||||||| 50% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58% 45%
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 13:21:08 #278
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122159576
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja... Zolang je daarvoor geen wetenschappelijke bron hebt, blijft het slechts speculatie.
Psychologie is geen exacte wetenschap. Het is hier statistiek, jij afgemeten t.o.v. een gem. testscore, de 'normaalwaarde'. Er zijn ca. 400 stromingen in de psychiatrie die allemaal claimen je een juiste analyse/diagnose te bieden. Het is, zeg maar, a.h.w. een 'geloof'.
Met alle voor en nadelen van dien. Want als jij niet in een therapie gelooft zal hij niet gaan werken. Scepsis werkt averrechts. Kritiek zoals de jouwe is deconstructief en valt ook niet te weerleggen. Als jij dat van die fundamentele onzekerheid niet wilt aannemen kan niemand 'bewijzen' dat je ongelijk hebt. Het is gewoon de concensus over narcisme. Meetbaar (meten=weten) is het niet. Je moet het gewoon ter kennisgeving aannemen, niet in de verdediging schieten dus, want dat is alleen maar verdacht en typerend. Doe er je voordeel mee, het geeft je een indicatie. Het is pure zelfanalyse. Alle fouten die je erin ziet heb je zelf gemaakt door de vragen niet objectief (feitelijk juist) te beantwoorden. De meesten hier zijn het wel eens met hun typering en hebben gedaan wat ze moesten doen.
Resultaat knippen en plakken, zonder (pseudo) wetenschappelijk verantwoord commentaar in de vorm van tegenargumenten. Je moet de definitie(s) niet ter discussie stellen maar voor jezelf interpreteren, het zien als een suggestie. "Zou het zo kunnen zijn dat jij bent wat deze test suggereert dat je bent?" Waarbij je reacties op de resultaten veelzeggender zijn dan de test zelf, net zoals deze reactie weer veel zegt over mij.
Maar ik ben de (valse) schaamte inmiddels wel voorbij en ben er 'trots' op dat ik niet "normaal' ben. Ik ben niet bang om geanalyseerd en beoordeeld te worden want dat doen we nou eenmaal als Mensen. Maar ik zal nou weer FF ophouden met m'n gezeur. Pure topicvervuiling...
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122159728
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:21 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Psychologie is geen exacte wetenschap. Het is hier statistiek, jij afgemeten t.o.v. een gem. testscore, de 'normaalwaarde'. Er zijn ca. 400 stromingen in de psychiatrie die allemaal claimen je een juiste analyse/diagnose te bieden. Het is, zeg maar, a.h.w. een 'geloof'.
Met alle voor en nadelen van dien. Want als jij niet in een therapie gelooft zal hij niet gaan werken. Scepsis werkt averrechts. Kritiek zoals de jouwe is deconstructief en valt ook niet te weerleggen. Als jij dat van die fundamentele onzekerheid niet wilt aannemen kan niemand 'bewijzen' dat je ongelijk hebt. Het is gewoon de concensus over narcisme. Meetbaar (meten=weten) is het niet. Je moet het gewoon ter kennisgeving aannemen, niet in de verdediging schieten dus, want dat is alleen maar verdacht en typerend. Doe er je voordeel mee, het geeft je een indicatie. Het is pure zelfanalyse. Alle fouten die je erin ziet heb je zelf gemaakt door de vragen niet objectief (feitelijk juist) te beantwoorden. De meesten hier zijn het wel eens met hun typering en hebben gedaan wat ze moesten doen.
Resultaat knippen en plakken, zonder (pseudo) wetenschappelijk verantwoord commentaar in de vorm van tegenargumenten. Je moet de definitie(s) niet ter discussie stellen maar voor jezelf interpreteren, het zien als een suggestie. "Zou het zo kunnen zijn dat jij bent wat deze test suggereert dat je bent?" Waarbij je reacties op de resultaten veelzeggender zijn dan de test zelf, net zoals deze reactie weer veel zegt over mij.
Maar ik ben de (valse) schaamte inmiddels wel voorbij en ben er 'trots' op dat ik niet "normaal' ben. Ik ben niet bang om geanalyseerd en beoordeeld te worden want dat doen we nou eenmaal als Mensen. Maar ik zal nou weer FF ophouden met m'n gezeur. Pure topicvervuiling...
Psychologie is inderdaad geen exacte wetenschap. Maar wat zegt dit eigenlijk over diagnoses? Bestaat er dan wel zoiets als psychopathie, narcisme maar ook ADHD enz?
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 14:15:31 #280
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122161752
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 13:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Psychologie is inderdaad geen exacte wetenschap. Maar wat zegt dit eigenlijk over diagnoses? Bestaat er dan wel zoiets als psychopathie, narcisme maar ook ADHD enz?
Zolang diagnoses werkbare hypotheses zijn heb ik met dat feit geen moeite. De diagnose is 1, en er naar handelen is 2. Je hebt denken en doen wat je denkt m.a.w. Het houdt je een spiegel voor en jij vraagt:"Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is er de minst/meest gestoordste van het hele land?".In de psychologie staat of valt alles met consensus, die zonder discussie over terminologie al moeilijk genoeg is om te bereiken. Zolang ze voldoen aan de kwalificaties (die weer een discussie op zich zijn) bestaan ADHD'ers, psychopaten, narcisten etc. etc. Hun gedrag definieert ze. Je scepsis is (hier) misplaatst zoals ik al zei....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122161928
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:15 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Zolang diagnoses werkbare hypotheses zijn heb ik met dat feit geen moeite. De diagnose is 1, en er naar handelen is 2. Je hebt denken en doen wat je denkt m.a.w. Het houdt je een spiegel voor en jij vraagt:"Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is er de minst/meest gestoordste van het hele land?".In de psychologie staat of valt alles met consensus, die zonder discussie over terminologie al moeilijk genoeg is om te bereiken. Zolang ze voldoen aan de kwalificaties (die weer een discussie op zich zijn) bestaan ADHD'ers, psychopaten, narcisten etc. etc. Hun gedrag definieert ze. Je scepsis is (hier) misplaatst zoals ik al zei....
Ik denk toch dat je psychologie onderschat. Neurowetenschappers hebben bijvoorbeeld al een tijdje ontdekt dat psychopaten, een andere hersenverbinding hebben dan *normale* mensen.

En zo ook met bordeline enz

Het is dus niet enkel en alleen een diagnose van psychologen.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 14:36:05 #282
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122162666
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je psychologie onderschat. Neurowetenschappers hebben bijvoorbeeld al een tijdje ontdekt dat psychopaten, een andere hersenverbinding hebben dan *normale* mensen.

En zo ook met bordeline enz

Het is dus niet enkel en alleen een diagnose van psychologen.
Misschien moet je wat langer de tijd nemen voor je reactie. Ik onderschat de psychologie niet. Jij doet dat juist zelf. En dat gedrag en hersenstructuur een verband hebben, tja, da's logisch hé? Er wordt nu alleen vastgesteld welke verbanden, voor een meer mechanistische verklaring voor gedragsafwijkingen en gedachtepatronen.. Maar nog steeds afhankelijk van een diagnose door psychiaters en psychologen, als je er over nadenkt....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122162951
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef Salmannassar het volgende:

[..]

Misschien moet je wat langer de tijd nemen voor je reactie. Ik onderschat de psychologie niet. Jij doet dat juist zelf. En dat gedrag en hersenstructuur een verband hebben, tja, da's logisch hé? Er wordt nu alleen vastgesteld welke verbanden, voor een meer mechanistische verklaring voor gedragsafwijkingen en gedachtepatronen.. Maar nog steeds afhankelijk van een diagnose door psychiaters en psychologen, als je er over nadenkt....
Ja, maar eerder werd gedacht, dat je psychologie niet zo serieus moest nemen, omdat het geen exacte wetenschap was.

En sommige mensen vinden/denken dat nog steeds. Maar psychologie wordt juist steeds meer door exacte wetenschap ondersteunt. Psychologen stellen een diagnose, en neurowetenschappers ontdekken dat die mensen ook daadwerkelijk een ander brein hebben.
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2013 @ 15:02:52 #284
380655 Salmannassar
Heliumcooled Hothead
pi_122163779
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar eerder werd gedacht, dat je psychologie niet zo serieus moest nemen, omdat het geen exacte wetenschap was.

En sommige mensen vinden/denken dat nog steeds. Maar psychologie wordt juist steeds meer door exacte wetenschap ondersteunt. Psychologen stellen een diagnose, en neurowetenschappers ontdekken dat die mensen ook daadwerkelijk een ander brein hebben.
Ik lees nergens over mijn twijfel aan hun diagnoses. Maar ik hou op. Topicvervuiling....
The King is dead! All hail the King!!
"Salmannassar verkondigt de waarheid"-Spongeboss.
Braindraininsanesmartstarthartfirstthenthinkfeelurway.
Deadprez 4 ( KLB) Modgod !
pi_122163809
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 06:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ben je bekend met borderline? Is nogal berucht hier op FOK! :P
Nee.

quote:
11s.gif Op maandag 28 januari 2013 08:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En loop je bij een psych of?
Nee.

Ik voel me gewoon goed verder, zelfstandig, heb een goeie baan. Alleen totaal niet sociaal maar ik zie geen problem dat ik naar een psych moet..
pi_122163899
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef igottagun het volgende:
Ik voel me gewoon goed verder, zelfstandig, heb een goeie baan. Alleen totaal niet sociaal maar ik zie geen problem dat ik naar een psych moet..
Als je niet sociaal wil zijn heb je geen probleem.
Als je het wel zou willen zijn maar er te onzeker voor bent dan heb je wel een probleem.
pi_122164045
Paranoid |||||||||||||| 54% 50%
Schizoid |||||||||| 34% 40%
Schizotypal |||||||||||||||| 70% 56%
Antisocial |||||||||||||||||||| 86% 46%
Borderline |||||||||||||| 58% 45%
Histrionic |||||||||||| 46% 35%
Narcissistic |||||||||||||||||||| 82% 40%
Avoidant |||||| 22% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%
pi_122164089
quote:
8s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
Paranoid |||||||||||||| 54% 50%
Schizoid |||||||||| 34% 40%
Schizotypal |||||||||||||||| 70% 56%
Antisocial |||||||||||||||||||| 86% 46%
Borderline |||||||||||||| 58% 45%
Histrionic |||||||||||| 46% 35%
Narcissistic |||||||||||||||||||| 82% 40%
Avoidant |||||| 22% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%
Waarom verbaast dit me niet. :P
pi_122164106
Leuk, eindelijk eens een test waar mensen niet trots worden van hoog scoren :)

Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||| 46% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||||| 70% 45%
Histrionic |||||||||| 38% 35%
Narcissistic |||||||||||| 46% 40%
Avoidant |||||||||||| 50% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%

niet eens met resultaat, bij veel vragen zou mijn antwoord verschillend zijn afhankelijk van de situatie, waardoor ik vaker voor neutraal ging.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_122164135
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom verbaast dit me niet. :P
Beetje wel toch? ;(
pi_122164169
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

Beetje wel toch? ;(
Beetje dan, maar welke had je zelf niet verwacht?
pi_122164182
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Beetje dan, maar welke had je zelf niet verwacht?
Antisocial. Ik ben supersociaal. :(
pi_122164226
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
Leuk, eindelijk eens een test waar mensen niet trots worden van hoog scoren :)

Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||| 46% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||||| 70% 45%
Histrionic |||||||||| 38% 35%
Narcissistic |||||||||||| 46% 40%
Avoidant |||||||||||| 50% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%

niet eens met resultaat, bij veel vragen zou mijn antwoord verschillend zijn afhankelijk van de situatie, waardoor ik vaker voor neutraal ging.
Daarom staat er ook dit bij:

quote:
Answering these questions accurately requires honest reflection on how you really think, feel, and act in general and maybe taking the test on more than one occasion.
pi_122164300
Paranoid |||||||||||| 42%
Schizoid |||||||||||| 46%
Schizotypal |||||| 30%
Antisocial |||||||||||||| 54%
Borderline |||||| 22%
Histrionic |||| 14%
Narcissistic |||| 18%
Avoidant |||||| 22%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 34%
pi_122164395
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

Antisocial. Ik ben supersociaal. :(
Misschien komt het omdat je heel eigenzinnig bent. Je kan sociaal zijn en toch schijt hebben aan wat de meerderheid vindt en doet. "It is bad/unwise to do things my community/group deems wrong." Je maakt je eigen regels en bent geen kuddedier.
pi_122164431
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat je heel eigenzinnig bent. Je kan sociaal zijn en toch schijt hebben aan wat de meerderheid vindt en doet. "It is bad/unwise to do things my community/group deems wrong." Je maakt je eigen regels en bent geen kuddedier.
Ach op die manier. :) Mjah, dan klopt het wel.
pi_122164453
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
Leuk, eindelijk eens een test waar mensen niet trots worden van hoog scoren :)

Paranoid |||||| 30% 50%
Schizoid |||||||||||| 42% 40%
Schizotypal |||||||||||| 46% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||||| 70% 45%
Histrionic |||||||||| 38% 35%
Narcissistic |||||||||||| 46% 40%
Avoidant |||||||||||| 50% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||| 38% 45%

niet eens met resultaat, bij veel vragen zou mijn antwoord verschillend zijn afhankelijk van de situatie, waardoor ik vaker voor neutraal ging.
Je scoort gemiddeld. Dat is juist goed in een opzicht. Waarom? Iedereen heeft wel trekjes ergens van, zolang het maar niet 'excessief' is!

Iemand die altijd maar recht door gaat of ja en amen zegt (dus of totaal! of nee helemaal niet) kun je ook van zeggen dat er een stikkie los zit.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 28 januari 2013 @ 15:26:41 #298
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_122164654
quote:
Paranoid |||||||||||||| 58% 50%
Schizoid |||||||||||||||| 70% 40%
Schizotypal |||||||||||||| 58% 56%
Antisocial |||||||||| 38% 46%
Borderline |||||||||||||||||| 78% 45%
Histrionic |||||| 30% 35%
Narcissistic |||||||||| 34% 40%
Avoidant |||||||||| 38% 48%
Dependent |||||||||||||| 54% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||| 42% 45%
pi_122164819
Och ja waarom niet.

Paranoid |||||||||||| 46% 50%
Schizoid |||||||||||| 46% 40%
Schizotypal |||||||||||| 46% 56%
Antisocial |||||| 30% 46%
Borderline |||||||||||||| 58% 45%
Histrionic |||||| 22% 35%
Narcissistic || 10% 40%
Avoidant |||||||||||||||| 66% 48%
Dependent |||||||||| 38% 44%
Obsessive-Compulsive |||||||||||| 46% 45%
  maandag 28 januari 2013 @ 15:37:56 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122165075
Paranoid |||| 18% 50%
Schizoid |||||| 30% 40%
Schizotypal |||| 18% 56%
Antisocial |||||| 22% 46%
Borderline |||||| 30% 45%
Histrionic |||||| 22% 35%
Narcissistic |||||| 26% 40%
Avoidant |||||||||| 38% 48%
Dependent |||||| 26% 44%
Obsessive-Compulsive |||||| 22% 45%

Alles netjes onder het gemiddelde :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')