Goed, TS was gister vergeten boodschappen te doen voor vandaag en zodoende moest ik vandaag even naar de C1000 (ja ik weet het, C1000

, maar is de enige supermarkt die open is op zondag in de omgeving). Snel spulletjes gepakt die ik nodig had om mijn avondeten te maken en door naar de kassa.
Daar kwam ik als 3e in de rij, met vooraan zo'n vies tokkiewijf (zweetlucht op 4 meter afstand nog te proeven, het kon verdomme de zus van Ma Flodder zijn

) en voor mij een keurige meneer. De tokkie was aan het afrekenen (duurde al een eeuwigheid, 3 van de 4 pinpassen werden geweigerd

) en ging vervolgens zéér langzaam d'r boodschappen inpakken.
De man voor mij had slechts een paar dingetjes, dus kon ook vrij snel afrekenen. En terwijl hij aan het afrekenen is begint de tokkie de spullen van hem in te pakken, uiteraard in haar eigen tas. Toen ik hem daarop attendeerde volgde een enorme scene, waarbij de tokkie begon te schreeuwen en krijsen over haar "rechten" (wtf?

) en zowel mij als de man uitschold voor NSB'ers.
Ze probeerde vervolgens gewoon weg te lopen, maar dat werd al snel verhinderd door behulpzame medewerkers. Uiteindelijk de politie er bij gehaald omdat het domme wijf gewoon ontkende dat ze iets had gejat. Toen de agenten binnenliepen hoorde ik ze zuchten en mompelde ze iets van "Oh god, zij weer..".
Klacht: Vieze tokkie die het stereotype bevestigd.
Tsja, shit happens... Ik ook! :D