abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:08:04 #51
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121877370
quote:
Suggestie Bureau Jeugdzorg: jeugzorg
1

Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Bureau Jeugdzorg
Lezers van deze suggestie: 2
hallo heb een klacht over jeugzorg tiel mijn zoon is nu al 8 jaar uit huis en ik heb maar een keer in de maand een bezoek gegeling van 2 uurtjes en soms 4 uurtjes de voog die ik heb heb ik maar wijnig kon tak mee en kan niet goed over weg met hem en er word steets gezeg dat er een conflik is tussen mijn een pleeg ouders zou graag en ander voog willen maar hoe kan ik dat het best doen als ik dat bij jeugzorg tiel aan geef zegen ze dat kan niet als ik me meening mag geefen over jeugzorg iel is het maar een zooitje daar
Wat moet ik hierop zeggen 8)7 |:(

quote:
Klacht Groupon: Set oorlellen plus hangertje
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Groupon
Lezers van deze klacht: 9
13 januari zou de bestelling geleverd zijn.
Ik ben vooral ongerust omdat mijn dochter in oktober al besteld heeft en OOK nog niets gehoord heeft.

Gewenste oplossing
Duidelijkheid. Geld terug of bestelling per ommegaande leveren
De perfecte aanbieding voor Nicky Lauda, oorlellen :')

quote:
Klacht Qbuzz: Aansluiting
2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Qbuzz
Lezers van deze klacht: 11
Zoon moet de met de bus van Stadskanaal naar Veendam, door vertraging( door weer omstandigheden). Maar met de aansluiting wordt er geen rekening gehouden, i.v.m weersomstandigheden. Zoon heeft een kwartier moeten wachten in Wildervank, de bus naar Veendam was al weg.

Gewenste oplossing
Dat er rekening er mee gehouden wordt.
Wat een drama, haar zoon moest maar liefst een kwartier wachten op zijn overstap :')

[ Bericht 21% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 22-01-2013 09:21:19 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:28:41 #52
288341 CasJ
Go for it!
pi_121879358
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef N22 het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat het om deze gaat:
[ afbeelding ]
De marlboro flavour plus, als je kijkt naar hoe deze is opgebouwd en verschilt van een normale sigaret, dan zou dit mevrouw haar klacht kunnen verklaren :')
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, de klacht gaat over een "normaal" pakje.
Ja...
pi_121879536
quote:
Klacht Veolia: klacht buschauffeur Lijn 9

Maandag avond 21 januari vertrok ik vanuit mijn werkplek ik Udenhout met de bus richting Tilburg. Om 22.15 stapte ik bij halte groenstraat in de bus. Ik begroette vriendelijk de chauffeur en kreeg ook vriendelijk antwoord. Het was een normale Veolia bus. Ik nam vrij voor in de bus plaats bij een ’4tje’ en toevallig had ik van daaruit zicht op de schuin-zij- achter aanzicht van de chauffeur.
Ik had daar achteraf liever niet willen zitten, want vanuit daar zag ik precies wat de chauffeur deed: de gehele rit zat hij met zijn mobiel in zijn hand!!! Werkelijk schandalig rijgedrag! Hij ging op bepaalde momenten er speciaal zachter voor rijden, zodat hij zijn berichtjes kon sturen. Op andere momenten maakte dat niet uit en reed hij (naar mijn mening) harder dan toegestaan was, terwij hij zat te lachen om de berichtjes die hij terugkreeg.
Ik voelde me niet veilig door zijn roekeloos rijgedrag. Waarom ik er niks van gezegd heb weet ik niet. Wellicht was ik bang voor een snauw waar ik niet op gerekend had.
Gewenste oplossing

Ik wens dat deze chauffeur er op aangesproken word! Ik weet niet zijn naam maar wel de nodige informatie waardoor Veolia deze man kan identificeren. Bus: Lijnbus 9 De bus reed Tilburg-Udenhout-Tilburg Tijdstip: 22.15 Beschrijving chauffeur: Donker getinte man, breed/bol postuur, lijkt op Quintis Ristie (van die rijst reclame: lekker lekker, van Lassie) Ik hoop/verwacht tevens reactie op mijn klacht te krijgen (??@gmail.com) Met vriendelijke groeten, -
:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:16:11 ]
pi_121880066
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
kaartjes eraf knippen terwijl je niet eens weet of diegene voor wie je t koopt t leuk vindt
sowieso is cars echt een :') :') :') waardig
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:15:24 #55
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121880627
quote:
Klacht Lindorff: Invordening

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lindorff
Lezers van deze klacht: 1
Ik kreeg een brief van AGC inzakke lindorff over na contact opgenomen bij lindorff een zaak 9 jaar geleden toen ik persoonlijk faliet ben geweest dat de deurwaarde beslag gaat leggen.
Ik heb van lindorff nooit een brief of iets dergelijks gehad om daarop te kunnen reageren.
Is dat eigenlijk wel mogelijk na 9 jaar ik weet niet eens waarvan en van wie

Gewenste oplossing
Uitzoeken of het nu nog mag zon invordering of het niet een keer verjaard is na 9 jaar
Goh, een invordening en persoonlijk faliet en zelfs de zon willen ze invorderingen.....
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121880670
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:34 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

:D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich is die klacht niet eens heel onterecht. Heb 't ook een keer meegemaakt in 'n Veoliabus: was ook nog 'n vrouw (alle vooroordelen worden weer bevestigd :') ) die ruzie had met d'r ex oid over de bezoekregeling van de kinderen en dat terwijl je 'n bus aan het besturen bent en niet handsfree belt, erg handig. :')
Hallon!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:36:34 #57
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121881242
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:08 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Wat je zegt is complete onzin, want je kan namelijk wel zien of het kaartje klopt met de broek.
Als er een streepjescode in de broek zelf staat wel ja (aan het labeltje o.i.d.) maar als dat er niet instaat en de kassa scant 'broek' is dat voor het personeel niet na te gaan natuurlijk.

Al kan de reden ook zijn dat ze denken dat de broek gedragen is.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:07:02 #58
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121882486
quote:
Klacht Schiphol: Het wordt steeds gekker

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 1280
Geachte heer of mevrouw,

Het wordt steeds gekker in dit land juh. Maar wat ik nou toch op me dakkie kreeg, nah, daar brak mijn klomp toch echt van. Ik een beetje rijden in m’n bakkie, toetoet, ik he been mooi bakkie weet je, belastingvrij, jij lekker niet he, maargoed, ik een beetje in dat bakkie rijden, zag ik ineens allemaal vliegtuigen staan. Dus ik dacht godverdomme, wat mooi, daar mot ik bijwezen. Dus ik dacht, nou ik smijt m er lekker in bij P2 vandaag, lekker lang parkeren, ik had toch de tijd. Dus ik trok een van mijn creditkaarten (ik heb er meerdere – u zeker niet), het was echt zo’n olijk zilveren masterkaartje weetjewel, zo eentje die roept: meneer heb zn zaakies goed voormekaar. Nou wattefak joh, die werd me daar gewoon geweigerd!! Snapt u m of snap ik m, want weet u, laten we eerlijk wezen, ik ben een geode burgerman die altijd tot op de laatste cent dokt, bij mij nooit geen deurwaarder. Dus ik moest daar zo’n proletarierskaartje kopen, nah, niet relaxed dit. Maar ik dat dus doen – ja wat moet een mens – maar bij t uitrijden, toen was me toch een grote wisseltruuk gebeurd!! Had een of andere oetlul z’n kaartje in daar neergepleurd. Omeifokkinggod, sommige mensen hebben echt het IQ van een straattegel. Ja hey, hoort u mij lachen? Precies, dat dacht ik al. Dus ik flink de sjaak hee, kon ik die gozert met zn apepakkie nog eens een dikke duit in t zakkie stoppen. Ik heb er ook hard voor gewerkt hoor! Dat ken ik je wel vertelle. Dus ik mot dat geld gewoon terug. Ja jonge, poe hee, zo zijn we niet getrouwd. E 44,50, hoppaa. Ezeltje strekje. Mijn bankrekening is 51.94.77.324.

Met vriendelijke groeten,
Tis een oudje, maar deze klager heeft ook het iq van een straattegel :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121882615
Gezien het enorme succes van deze reeks... moeten we hier in KLB niet toleranter worden tov verzonnen verhalen? Het merendeel van die klachten lijkt me toch echt verzonnen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:21:13 #60
288341 CasJ
Go for it!
pi_121883048
quote:
Klacht Google: ongevraagd op googel

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 121
Omdat ik bestuurslid ben van een tennisvereniging en handbal speel komt mijn naam ongevraagd op Googel. Googel doet dit zelf niet maar beide verenigingen gebruiken internet. Mijn werk laat dit niet toe, mijn veiligheid komt hiermee in het gedin.

Gewenste oplossing
verdwijderen van mijn gegevens op Googel
Googel :')

quote:
Klacht Google: Mijn privacy

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 134
Als u op google -naam- Facebook typt ziet u mijn profiel ik wil graag wart meer privacy

Gewenste oplossing
Dit van google weg halen
Dan moet je ook vooral nogmaals je naar op klacht.nl zetten, dan word je hiermee straks ook gevonden.

quote:
Klacht Google: google

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 275
k wil mijn berichten van googel afhalen kan dat mijn zoon heeft epeleptie en wil er af

hallo mijn zoon heeft epeleptie en heeft zich overal ingeschreven op googel hij wil er af want wij zijn ouders dus worden snachts gebeld met rare dingen over een pedofiel hij zoekt namelijk een meisje mar er komen rare dingen uit ik weet niet hoe dat komt als u naar googel gaat en toets marcel roubos in krijg je van alles te zien wel 30 paginaas hoe komt hij hier van af wij weten ons geen raad en hoop dat u mijn kan helpen om alles er af te halen ik slaap snachts niet ik werd vannacht gebeld dat hij en pedofiel is en dat is echt niet zo hij is zich van geen kwaad bewust hij is 44 jaar en heeft veel medicijnen en zit de heledag op zijn werk bij paswerk hij zit er alleen savonds een uurtje er zchter en in het weekend help me a u b mevr -

Gewenste oplossing
mijn zoon van googel halen
:')

quote:
Klacht Google: You Tube kanaal kwijt na verwijdering Gmail

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 147
Na de verwijdering van Gmail (die wij een week geprobeerd hebben en niet beviel)bleek ons You Tube kanaal gelijk aan Gmail gekoppeld te zijn en ook te zijn verwijderd. Dit You Tube kanaal hebben wij al drie jaar en heeft niets met Gamil te maken.Wij willen het graag terug en hebben dit verzoek ook via mails en brieven ingediend bij Google. Er staan meer dan 80 uploads op en veel mensen hebben filmpjes gedeeld. Nergens konden wij via alle helpdesk op het internet de goede vraag stellen en telefonisch om de zaak uit te leggen zijn zij niet bereikbaar. Je kan binnen 1 minuut een Gmail account openen, maar andersom kan niets en is het erg ingewikkeld. Wij liepen iedere keer vast op emailadressen die je niet kunt beantwoorden. Wij gebruiken al 20 jaar Google en na 1 uitstapje naar Gmail tellen deze jaren niet meer en kun je nergens hulp krijgen.Schandalig!

Gewenste oplossing
-Wij willen graag ons You Tube kanaal terug. -Google zou een telefonische helpdesk moeten openen om klanten te assisteren met het zoeken naar de goede manier op internet bij zulke ingrijpende handelingen op google
Dan gebruik je toch gewoon je Gmail account niet meer :')

quote:
Klacht Google: Google translate

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 175
Er klopt niks van google vertalen. Als je het gebruikt kan je plotseling in een cel belanden. Niet voor 1 dag maar voor 2 maanden.. Politie in nederland gebruikt dit als een tolk. Is dat ook niet een beetje dom. Stop deze bezigheid maar snel echt niet goed. Goed voor een woordje maar daar blijft het bij

Gewenste oplossing
STOPPEN !!!!
Wie snapt dit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:19:17 ]
Ja...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:42:39 #61
310970 Stokfiguur
Gemaakt van streepjes.
pi_121883874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 03:14 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ze zijn dat inderdaad wettelijk verplicht op te volgen, maar als jij met je kleine broertje een flesje drank (:'))* voor je moeder koopt. Zou je hier nooit problemen mee krijgen, ook niet door de politie.

Als het broertje zelfs te jong is om verplicht een legitimatie op zak te hebben (14 jaar) moet je als verkoper ook wel een beetje na kunnen denken. Gaat het hier om een jongen die drank koopt voor een minderjarige of is het een jongen die samen met zijn kleine broertje een cadeautje uitzoekt voor zijn moeder.

Deze vrouw in de Gall&Gall is gewoon zo'n typische zure Nederlander van 50 jaar. Die het leven niet meer ziet zitten, neemt alles letterlijk op.
Ik heb dacht dat als je 21 jaar of ouder bent dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en met wie dan ook drank zou mogen halen. Ongeacht of de persoon met wie je bent 14 is.
pi_121884945
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef CasJ het volgende:
Wij gebruiken al 20 jaar Google
:')
----
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:11:03 #63
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121885009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Stokfiguur het volgende:

[..]

Ik heb dacht dat als je 21 jaar of ouder bent dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en met wie dan ook drank zou mogen halen. Ongeacht of de persoon met wie je bent 14 is.
Dat dacht ik dus ook.
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:19:42 #64
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121885383
quote:
Klacht Beter horen: gemis van medewerker C

Vanaf het allereerste begin van mijn hoorapparatenleven was ik in contact met C in Utrecht. Eerst Bilstraat en later Burgermeeste Reigerstraat. En C is gestopt een paar maanden geleden, elders gaan werken. Dat is zijn goed recht. Helemaal. Maar nu ben ik onthand, want ik ken zijn niveau. Hij zocht voor mij het beste om toch aan het werk te blijven. En nu is er niemand van zijn kaliber (nog niet) om hem te vervangen. En ben k totaal onthand.

Gewenste oplossing
Eerste zou natuurlijk zijn dat C terug komt, maar tweede zou zijn dat ik word gezien in mijn categorie: niet bejaard, maar volop in een werkzaam leven en dus zeer gebaat bij snelle aanpassingen, maar ook een prof. meedenken over aanpassingen (en vergoedingen) in mijn baan, opdat ik aan het werk blijf. Dat was wat C deed. En ik neem het hem kwalijk dat ik geen afscheid van hem kon nemen.
Een klacht dat een medewerker weg is, vooral die laatste zin ook _O-
Die klacht is ook nog in behandeling :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:21:22 ]
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:26:40 #65
288341 CasJ
Go for it!
pi_121885646
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

:')
Google bestaat ook pas 16 jaar :')
Ja...
pi_121885709
quote:
Klacht Aldi: Aldiwinterswijkwordaltijdgoedbehandeldnietsvantezeggen..

Gaat om de manderijnen van het merk spaanse clementines hernandina waar toch heel veel pitten in zit wel eens 5stuks en dat is toch niet fijn..

Maarrrr of ze gaan ze mengen met ander soorten,, want dan kom je is manderijnen tegen waar dan geen pitten in zit..

Maar ook bij de clementines villa die zijn zo droog en in elkaar gezakt..dit is echt niet leuk meer..
Gewenste oplossing

Ten eerst met een betere contole op na houden op alles voor dat het word in gepakt,, Als er iets niet goed is je kunt altijd ruilen dat is geen probleem..
Goedetitelvandeklacht :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 13:30:06 #67
288341 CasJ
Go for it!
pi_121885754
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Goedetitelvandeklacht :')
Tokkiesdienietsnappendatzo'ntitelnietserieusgenomenword :')
Ja...
pi_121888144
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef CasJ het volgende:

[..]

Googel :')
:')________________!

quote:
[..]

Dan moet je ook vooral nogmaals je naar op klacht.nl zetten, dan word je hiermee straks ook gevonden.
Pareltje _O-

quote:
[..]

:')

[..]
Dit moet wel een troll zijn ;( :')
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:42:45 #69
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121891517
quote:
Klacht Van Nelle: vloepapier

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Nelle
Lezers van deze klacht: 5
Op 31 december kocht ik een slof zware shag op Schiphol, aangekomen in Mexico bleek dat er geen vloepapier bij zat.
Zoals u zult begrijpen was dat in Mexico niet te krijgen, ik rook al 30 jaar zware shag van Van Nelle en was dus niet gelukkig toen bleek dat er geen vloetjes bijzaten.
Uiteindelijk heb ik aldaar sigaretten moeten kopen, die ik liever niet rook,en vraag mij dus af waarom er geen vloetjes bij de slof zitten.

Gewenste oplossing
Antwoord op bovenstaande klacht en misschien een tegemoetkoming in de extra kosten die ik heb nmoeten maken. Tevens hoor ik graag of het tegenwoordig normaal is dat er geen vloetjes meer bij zitten?
Er zitten toch nooit vloeitjes bij shag, die moet je apart kopen.....

quote:
Klacht Tupperware: broodtrommel stukje afgebroken

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tupperware
Lezers van deze klacht: 9
ik heb de boodtrommel laten vallen en nu is er een stukje afgebroken van de onderkant

Gewenste oplossing
een nieuwe onderkant
Dan moet je maar een nieuwe kopen :')

quote:
Klacht Google: flash plug in adobe

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 89
Sinds augustus dit jaar heeft adobe reader besloten de plug-in voor smartphone te stoppen. Google zegt dat met de komst van de versie chrome, plug-in overbodig zou zijn.
het tegendeel is bij mij wel gebleken ik heb voor mijn werk wel degelijk die plug-in nodig! Ik kan dus in mijn internet portal geen declaraties meer toevoegen.

ik hoop dat er andere oplossingen zijn hier voor. Ik heb ze op het web nog niet gevonden

Gewenste oplossing
Een andere versie voor de plug-in van adobe
Je klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij je baas en niet bij Google :')

quote:
Klacht Google: schandalig

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 125
toen ik informatie zocht over de ziekte van pompe naar aanleiding van de schandalige voorgestelde bezuiniging op de vergoeding van de geneesmiddelen voor deze ziekte,kreeg ik van google naast de informatie over pompe op dezelfde pagina alle adressen van de uitvaartondernemingen in mijn regio.
ik vind dit meer dan schandalig en alle ethische normen overschrijden.

Gewenste oplossing
deze manier van reclame maken verbieden
Zie het maar als een extra service van Google :')

quote:
Klacht Google: Syteembeperking

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Google
Lezers van deze klacht: 182
Bij een automatische update van Avast is zonder te vragen Google Chrome op mijn computer geinstaleert nadat ik Google Chrome verwijderd had kon ik niet meer mailen en niet meer browsen op het internet en kreeg steeds de melding systeembeperking ik heb daarna mijn computer naar een computerwinkel moeten brengen en die hebben het probleem opgelost.

Gewenste oplossing
Ik wil mijn onkosten vergoed hebben en het moet verboden worden om programma's zoals Google Chrome ongevraagd bij de mensen op de computer te instaleren ook Avast is daaraan schuldig
En alleen maar omdat je te dom bent om Avast te installeren, want je kan ook kiezen voor Do not install the Google Chrome webbrowser (zie afbeelding)


[ Bericht 16% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 22-01-2013 16:19:27 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 23 januari 2013 @ 09:45:16 #70
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121925959
quote:
Klacht Limburg expres: klacht

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Limburg expres
Lezers van deze klacht: 17
als ik hem wil openenen wordt ik geblocked omdat ik een ex van een van de djs ben.

Gewenste oplossing
dat ik gewoon kan luisteren
WTF? :')

quote:
Klacht Meetic.nl: onterechte incasso

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Meetic.nl
Lezers van deze klacht: 13
Ik heb mijn membership al enige tijd geleden opgezegd. Dit is gebeurd middels de regels die daar voor gelden. Nadien worden echter nog steeds bedragen van mijn rekening afgeschreven.

Gewenste oplossing
Incasso onmidelijk stopzetten

Oplossing van het bedrijf
Beste Primera01,

ik begrijp uit uw bericht dat u uw membership heeft opgezegd, en desondanks hebben er nog afschrijvingen plaatsgevonden die u graag stop wilt laten zetten.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel op de Lexa website voor u nagekeken en geconstateerd dat u op 16-01-2013 zelf de automatische verlenging heeft geannuleerd. Dit betekent dat er verder geen afschrijvingen meer zullen plaatsvinden en uw membership per 14-02-2013 zal eindigen.

De reden dat deze afschrijvingen hebben kunnen plaatsvinden, is omdat u de automatische verlenging, waarmee u bij betaling akkoord bent gegaan, niet tijdig heeft geannuleerd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de Lexa website. Hier klikt u op een willekeurige categorie, een willekeurige vraag en vervolgens scrolt u naar beneden en klikt u op de link "Stel een vraag" om een bericht te sturen. Gelieve in dit bericht uw gegevens te vermelden waarmee u zich bij ons geregistreerd heeft. U zult dan binnen 48 uur een antwoord ontvangen op uw bericht.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Meetic Team
Lees de oplossing ook maar.

quote:
Klacht Vakantie-eiland Braakman: Slechte animatie

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Vakantie-eiland Braakman
Lezers van deze klacht: 17
Al jaren op de Braakman maar afgelopen jaar was echt de domper. Mevrouw hoofdanimatie, die ook op de receptie werkt, nooit aanwezig en staat alles af aan twee andere mensen. De ene is al jaren bekend bij ons en veel andere gasten (Patrick), deze jongen doet echt goed ze best en doet alles om de kinderen en hun ouders een goed gevoel te geven, wat hem ook lukt. En dan is er nog zon blond meisje (sharia), welke alleen druk is met de jongens, zichzelf en haar telefoon. Als de Braakman doorstart hoop ik dat Patrick zeker terug komt en de rest.. laat die maar lekker thuis zitten. Wij boeken pas weer als we hier zeker van zijn.

Gewenste oplossing
Als Patrick terug wordt aangenomen, bij voorkeur dat hij de hoofdanimatie wordt. Hij weet van aanpakken en hoe je met gasten om moet gaan.
Wat wordt hier nou weer bedoeld????

[ Bericht 42% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 23-01-2013 09:56:56 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121926287
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:42 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]

En alleen maar omdat je te dom bent om Avast te installeren, want je kan ook kiezen voor Do not install the Google Chrome webbrowser (zie afbeelding)
[ afbeelding ]
Dit. Mensen die niet goed genoeg lezen bij een installatie en dan zeuren dat er PUP op hun pc staat. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 09:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

WTF? :')
:') :D _O_
pi_121928222
quote:
Klacht Sports24: wie doet er mee aan faillissementsaanvraag voor Sports24?

B. stuurt mij al vier maanden het bos in, nadat de aankoop van een tafeltennistafel was geannuleerd.
Hij weigert het aankoopbedrag (252,95) terug te storten. Mar beweerd wel glashard dat het al gedaan is, dat er spoedbetaling is gedaan, wat raar, heeft u het nog niet? etc. Ik vind het genoeg en zoek nog een vordering om het faillessement van Sport24 te kunnen aanvragen.
U kunt u interesse kenbaar maken op:

Gewenste oplossing

faillissement sports24


[ Bericht 2% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:24:03 ]
pi_121928600
quote:
Klacht Arkefly: Dronken passagier 6nov vlucht -CC- klantnr. , boekingsnummer

Meegedeeld vertrek: 12u
Reëel vertrek: 15u
Paniek aan boord door dronken, agressieve passagier in onze directe omgeving.
Gedwongen tussenlanding Tenerife
Met enorme vertraging aangekomen in Natal
We dachten aanvankelijk dat we wel over dit voorval heen zouden geraken maar we zijn nog steeds geschokt. We vragen ons af hoe het komt dat een dronken passagier door de controle en aan boord komt.
Gewenste oplossing

Schadevergoeding
Ok, dat is misschien een vervelend voorval, maar om de luchtvaartmaatschappij hiervoor verantwoordelijk te houden... De gewenste oplossing 'schadevergoeding' wordt trouwens ook wel erg vaak genoemd zonder te beargumenteren waarom men recht zou hebben op een schadevergoeding.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:24:48 ]
  woensdag 23 januari 2013 @ 11:29:50 #74
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121929279
quote:
Klacht fit for free: Slappe hap

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden fit for free
Lezers van deze klacht: 23
Zondagochtend wilde ik om 9:00 uur gaan sporten bij de vestiging in Arnhem, maar kwam voor een dichte deur te staan. Met tientallen andere mensen heb ik meer dan een kwartier buiten staan blauwbekken. Toen ben ik maar weer naar huis gegaan. Hier betaal ik geen lidgeld voor!
Fit for free heeft wel netjes op mijn klacht gereageerd. Het bleek dat door het verslapen van hun baliemedewerker de voordeur pas om 09:30 open was gegaan.
Blijkbaar werkt er dus maar 1 persoon per vestiging! Mag dat eigenlijk wel?

Gewenste oplossing
Ze hebben me wel aangeboden dat ik voor een beperkte tijd 's avonds mag sporten, maar ik wil gewoon een deel van mijn geld terug.
Omdat iemand zich verslapen heeft wilt deze figuur gelijk al een deel van zijn geld terug hebben.....

quote:
Klacht BEN: ongevraagd internet
18
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden BEN
Lezers van deze klacht: 21
Voor mijn zoon een nieuwe telefoon gekocht, met WIFI.Dit om geen dure internetbundel erbij te hoeven, op school en thuis zit nl. GRATIS wifi.Echter een rekening gehad van 185 euro! Ben legt uit: als de wifiverbinding slecht is, vraagt de telefoon versterking via ons netwerk..ONGEVRAAGD dus!
Ik heb nooit om internet van Ben gevraagd, maar krijg wel een belachelijk hoge rekening!
De zogenaamde klantenservice van Ben is een lachertjeslechter kan haast niet. Alleen tussen 9 en 17 uur bereikbaar..of alleen werkeloos NL met Ben belt??Via de mail krijg je slechts standaard antwoorden.

Gewenste oplossing
Een fatsoenlijk gesprek en een deel van de kosten retour met een WELGEMEENDE excuusbrief.
Zoek dan eerst de optie internet via 3G op de telefoon en zet dat dan gelijk uit. Dan valt de telefoon ook niet terug op mobiel internet als de Wifi niet werkt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:13:26 #75
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121933704
quote:
Zoek dan eerst de optie internet via 3G op de telefoon en zet dat dan gelijk uit. Dan valt de telefoon ook niet terug op mobiel internet als de Wifi niet werkt.

Meh, kan wel snappen dat je dat niet meteen weet als je voor het eerst zo'n ding koopt. Kan de klacht wel begrijpen eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')