abonnement Unibet Coolblue
pi_121760689

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

pi_121765790
Is het niet Candyland? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121765831
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:23 schreef wolfrolf het volgende:
Is het niet Candyland? :@
volgens mij niet :)
  zaterdag 19 januari 2013 @ 16:47:00 #4
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121766504
Het is Calvin Candie en dat weet ik omdat ik eerst dacht dat hij Calvin Candle heette :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121766824
Zou gisteren ook naar Django gaan, maar had een beetje koppijn en om dan 3 uur in de bios te zitten... Had wel mooi gekund, want had daarvoor Gangster Squad gezien, en Django daarna sloot mooi aan. Alleen wéér 15 minuten reclame/trailers zien had ik geen zin in, dus had de trein maar naar huis gepakt en was een keer vroeg thuis :) Als de trailers er niet waren was ik waarschijnlijk wel gebleven voor Django... :') Ik moet nog steeds 'wennen' thuis als ik een film start dat ie ook meteen begint ipv eerst een kwartier reclame _O-
pi_121767805
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het is Calvin Candie en dat weet ik omdat ik eerst dacht dat hij Calvin Candle heette :')
Aaaah okay :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Zou gisteren ook naar Django gaan, maar had een beetje koppijn en om dan 3 uur in de bios te zitten... Had wel mooi gekund, want had daarvoor Gangster Squad gezien, en Django daarna sloot mooi aan. Alleen wéér 15 minuten reclame/trailers zien had ik geen zin in, dus had de trein maar naar huis gepakt en was een keer vroeg thuis :) Als de trailers er niet waren was ik waarschijnlijk wel gebleven voor Django... :') Ik moet nog steeds 'wennen' thuis als ik een film start dat ie ook meteen begint ipv eerst een kwartier reclame _O-
Ja heerlijk he. Reclame :Z
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121769457
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 17:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Aaaah okay :D

[..]

Ja heerlijk he. Reclame :Z
Snap dat ze reclame tonen en als ik 1x in de week naar de film ga vind ik dat ook niet erg, maar als ik soms een kleine marathon plan kan ik me er wél erg aan storen. Dan kan de film nog zo goed zijn, maar als ik geen zin heb in die reclame peer ik hem gewoon naar huis :') (dat is dan wel weer een voordeel van PUC). Doe ik alleen bij hele recente films, de films die ik wil zien en al lang draaien blijf ik maar gewoon, voordat ie straks helemaal nergens meer draait...
  zondag 20 januari 2013 @ 00:36:43 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121784809
Het is Candyland ;) http://djangounchained.wikia.com/wiki/Candyland

Net terug van Stolen met Nicholas Cage. Man oh man, wat is die diep weggezakt qua films. Stolen is een domme actiefilm zonder diepgang, en ik kon de hele film maar één ding denken...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
  zondag 20 januari 2013 @ 00:39:39 #9
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121784918
En van die reclames kan ik inkomen. Word er wel vaker op aangesproken door het personeel van de Pathé hier, dat ik niet 13 minuten na aanvangstijd moet aan komen lopen elke keer, maargoed... je wil gewoon niet steeds weer dezelfde lading reclames.
Confidence through competence
  zondag 20 januari 2013 @ 00:41:40 #10
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121784986
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totdat je thuis komt en erachter komt dat je niet naar Olivia Wilde hebt zitten kijken 8)7

http://en.wikipedia.org/wiki/Malin_%C3%85kerman
Confidence through competence
  zondag 20 januari 2013 @ 00:50:10 #11
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121785290
quote:
15s.gif Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
En van die reclames kan ik inkomen. Word er wel vaker op aangesproken door het personeel van de Pathé hier, dat ik niet 13 minuten na aanvangstijd moet aan komen lopen elke keer, maargoed... je wil gewoon niet steeds weer dezelfde lading reclames.
In Amsterdam presteren bezoekers het toch altijd weer om na X minuten film toch nog naar binnen te hoppen, ik vraag me altijd af hoe dat mogelijk is aangezien er toch echt duidelijk overal borden staan: ''10 minuten na aanvang geen toegang meer''. Hoezo laat de controleur dan toch elke keer mensen toe? Ik vind het zelf mateloos irritant, zeker als je ergens achteraan zit vlakbij de deur zoals bij De Munt, het buitenlicht schijnt dan vaak gewoon recht op het doek.
Ditismijnsig.
  zondag 20 januari 2013 @ 00:52:23 #12
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121785385
Hm, die borden heb ik in mijn Pathe nergens gezien. Er wordt hier 15 minuten na aanvangstijd aangehouden voor de kassakaartjes. De controleur is wat lakser erin, heb ik het idee.

Zelf vind ik dat je idd niemand meer moet toelaten na trailers en reclame, want dat is alleen maar storend.
Confidence through competence
pi_121785994
Zelf vind ik dat ik geen verschil merk met hoe het nu is en hoe het eerst was.
pi_121787055
quote:
15s.gif Op zondag 20 januari 2013 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
En van die reclames kan ik inkomen. Word er wel vaker op aangesproken door het personeel van de Pathé hier, dat ik niet 13 minuten na aanvangstijd moet aan komen lopen elke keer, maargoed... je wil gewoon niet steeds weer dezelfde lading reclames.
hier totaal geen last van, de keren dat ik inderdaad later binnenkom..,
pi_121791987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 16:56 schreef Deezertje het volgende:
Zou gisteren ook naar Django gaan, maar had een beetje koppijn en om dan 3 uur in de bios te zitten... Had wel mooi gekund, want had daarvoor Gangster Squad gezien, en Django daarna sloot mooi aan. Alleen wéér 15 minuten reclame/trailers zien had ik geen zin in, dus had de trein maar naar huis gepakt en was een keer vroeg thuis :) Als de trailers er niet waren was ik waarschijnlijk wel gebleven voor Django... :') Ik moet nog steeds 'wennen' thuis als ik een film start dat ie ook meteen begint ipv eerst een kwartier reclame _O-
Dan ga je toch even wat te eten of te drinken halen, naar de WC of iets anders? :P
pi_121793194
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 11:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ga je toch even wat te eten of te drinken halen, naar de WC of iets anders? :P
Ja ik weet het, maar heb geen zin -ook al haal ik mijn kaartje op tijd uit de automaat- om later binnen te komen en dan mensen van je stoel af te moeten gooien 'oh, wisten we écht niet!!!!', of je wurmen door de mensen die netjes je stoel hebben leeggehouden.. ;)
  zondag 20 januari 2013 @ 13:15:38 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121794802
Vandaag
Impossible
Django
Gangster
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121803078
Les Misérables gezien en bevestigd zien worden wat ik al vermoedde, dat musicals totaal niet mijn ding zijn.
pi_121827903
Ik vrees dat Finding Nemo alweer in zijn laatste week zit... (aan de tijden en plaatsen te zien wel). Binnenkort maar even checken dan (wel de OV-versie ;)). Nog nooit gezien namelijk :o
pi_121827990
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik vrees dat Finding Nemo alweer in zijn laatste week zit... (aan de tijden en plaatsen te zien wel). Binnenkort maar even checken dan (wel de OV-versie ;)). Nog nooit gezien namelijk :o
Mja het ook een re-release dus ik had sowieso niet verwacht dat die lang ging draaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121829494
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik vrees dat Finding Nemo alweer in zijn laatste week zit... (aan de tijden en plaatsen te zien wel). Binnenkort maar even checken dan (wel de OV-versie ;)). Nog nooit gezien namelijk :o
Zeker doen dan, die is nog uit de tijd dat elke Pixarfilm een meesterwerk was.
pi_121831192
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:33 schreef Deezertje het volgende:
Ik vrees dat Finding Nemo alweer in zijn laatste week zit... (aan de tijden en plaatsen te zien wel). Binnenkort maar even checken dan (wel de OV-versie ;)). Nog nooit gezien namelijk :o
ik vind het zo jammer dat er niet gewoon ook een 2D versie heeft gedraaid.. dan zou ik em zeker in bios gaan kijken.. nu kijk ik em thuis wel :P
pi_121832422
Gisteren naar Django Unchained geweest en hij is me (gelukkig) niet tegengevallen. Integendeel, wat een geweldige film! Christoph Waltz _O_

Misschien dat ik er volgende week nog wel een keertje heenga, hoewel Zero Dark Thirty dan ook al draait. Keuzes, keuzes... ;)
pi_121832483
Gisteren Pitch Perfect gekeken... wat een geweldige film O+ Anna Kendrick, Alexis Knapp O+
pi_121832869
Ik had laatst ook iets heel raars tijdens Gangster Squad. Achter me zaten een 4tal personen maar er lagen nog een aantal jassen naast. De film was zeker 20 minuten toen er 2 dames binnen kwamen en hun jas pakten en direct weer naar buiten liepen. Dan koop je een kaartje en ga je buiten staan kletsen of hoe moet ik dat zien?
Zeer merkwaardig.
pi_121835203
Vanavond Gangster Squad

Zin in
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121837006
Zit nu bij The Impossible. Schijtreclames pff. 'Hallo, ik ben Tom...' ugh. :r
Gewoon normaal doen ja.
pi_121849066
Was helemaal blij toen ik net voorpremieres zag van Silver Linings Playbook... dacht zo zijn ze eens een keer 'vroeg'. Blijkt het om 14 februari te gaan... _O- :') (alsnog een week eerder dan de NL release, maar toch...)
pi_121849887
Heel de film zitten janken zeg bij The Impossible :') godver.

Silver Linings wil ik wel graag zien en zag de trailer van Side Effects, lijkt me ook leuk!
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 21 januari 2013 @ 16:38:05 #30
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121850261
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Deezertje het volgende:
Was helemaal blij toen ik net voorpremieres zag van Silver Linings Playbook... dacht zo zijn ze eens een keer 'vroeg'. Blijkt het om 14 februari te gaan... _O- :') (alsnog een week eerder dan de NL release, maar toch...)
Meen je niet, wilde net posten 'Silver Linings Playbook voorpremiere *O*' -O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121856447
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:10 schreef Deezertje het volgende:
Was helemaal blij toen ik net voorpremieres zag van Silver Linings Playbook... dacht zo zijn ze eens een keer 'vroeg'. Blijkt het om 14 februari te gaan... _O- :') (alsnog een week eerder dan de NL release, maar toch...)
Twee weken eerder toch?
  maandag 21 januari 2013 @ 23:00:50 #32
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121869921
Sneak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_121874476
Gangster Squad dus niet geworden van persoon met wie ik zou gaan ligt plat met hevige griep ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121874750
the impossible was best tof gedaan..

en op het moment dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik voor mij het meest heftige moment zeg maar..
pi_121874848
Een maand niet naar de bioscoop gegaan.

Vandaag weer eens ingehaald. Django, Gangster Squad, Less Miserable en The Impossible.

Deze week nog Jack Reacher, Silent Hill, Zero Dark Thirty en Finding Nemo meepikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_121874862
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sneak:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk The Haunted House.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_121875003
Les Miserable was een belachelijke film.

Ten eerste, Cosette en Marius zien elkaar voor een paar seconden bij hun eerste ontmoeting waarbij ze volgens mij niet eens met elkaar spraken. Vervolgens ontmoeten ze elkaar voor 20 seconden bij een hek waar ze zichzelf introduceren en daarbij ieder 1 zin uitspreken. En dan moet ik geloven dat ze hals over de kop verliefd zijn, die gast zijn leven voor haar wil wagen, hartsverwanten zijn geworden en meteen al niet zonder elkaar kunnen leven? Wat een bullshit.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_121876464
Binnenkort waarschijnlijk nog een keer naar Django en volgende week naar Zero Dark Thirty en misschien ook nog the Master. Weet iemand of the Master alleen in A'dam en Den Haag draait of komt 'ie ook bij andere Pathe theaters? Wil hem wel graag zien, anders maar naar A'dam...
  dinsdag 22 januari 2013 @ 08:49:46 #39
12621 tcr
*nix 4ever
pi_121877065
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:47 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik denk The Haunted House.
Arme sneakers...

Ook al is het nu niet de gebroeders, maar slechts eentje, nog eentje die ik lekker oversla...
pi_121877233
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:38 schreef mschol het volgende:
the impossible was best tof gedaan..

en op het moment dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond ik voor mij het meest heftige moment zeg maar..
Vond het ook een ontroerende film hoor. Ik heb zowat de hele film zitten janken, ben ook zo'n emotioneel wrak.

Donderdag ga ik naar Zero Dark Thirty.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 22-01-2013 09:56:24 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_121878082
Twijfel vandaag tussen Zero Dark Thirty en Django.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:49:07 #42
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_121878322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:40 schreef Professional het volgende:
Twijfel vandaag tussen Zero Dark Thirty en Django.
Ik vond Django veel leuker :)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 10:16:44 #43
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121879041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 00:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een bullshit.
Je verwart bullshit met echte liefde op het eerste gezicht *;
Confidence through competence
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:11:15 #44
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121946912
Goed nieuws voor fans van IMAX:

---
Nieuwe releases voor IMAX:

14 februari - A Good Day to Die Hard
28 februari - Hansel and Gretel: Witch Hunters
14 maart - Oz The Great and Powerful
28 maart - G.I. Joe: Retaliation
11 april - Oblivion
24 april - Iron Man 3

Voor meer info: http://bit.ly/IMAXPathe
---

Nu wordt een Gold Card toch iets aanlokkelijker...
Ditismijnsig.
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:12:58 #45
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121946985
Iron Man :9~ :9~ :9~
Confidence through competence
pi_121947129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:11 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Goed nieuws voor fans van IMAX:

---
Nieuwe releases voor IMAX:

14 februari - A Good Day to Die Hard
28 februari - Hansel and Gretel: Witch Hunters
14 maart - Oz The Great and Powerful
28 maart - G.I. Joe: Retaliation
11 april - Oblivion
24 april - Iron Man 3

Voor meer info: http://bit.ly/IMAXPathe
---

Nu wordt een Gold Card toch iets aanlokkelijker...
durf haast te wedden dat de helft uiteindelijk niet in imax komt te draaien..
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:17:56 #47
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121947195
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:16 schreef mschol het volgende:

[..]

durf haast te wedden dat de helft uiteindelijk niet in imax komt te draaien..
Omdat?
Ditismijnsig.
pi_121947265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:17 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Omdat?
omdat pathe nog nooit zoveel imax releases achterelkaar heeft gehad en/of gepland... de films blijven altijd ruim een maand tot 1,5 maand als enige draaien in 1 zaal..
het zal vast kunnen, maar pathe en grote wijzigingen: nee daar zie ik ze niet voor aan, zeker niet als het op de beschikbaarheid (tijd dat deze in de bioscoop is) van films aankomt
  woensdag 23 januari 2013 @ 18:23:26 #49
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121947401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:19 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat pathe nog nooit zoveel imax releases achterelkaar heeft gehad en/of gepland... de films blijven altijd ruim een maand tot 1,5 maand als enige draaien in 1 zaal..
En dat willen ze nu juist veranderen lijkt me. Een andere strategie; elke 2-3 weken een nieuwe release in IMAX. Lijkt mij een goed plan, want The Hobbit in de ArenA is nou niet bepaald gevuld meer de laatste tijd. Deze draait gewoon te lang. Als je kijkt naar het aantal reserveringen, kan de zaal nou niet echt een mooie winst opleveren lijkt me, misschien de weekenden nog uitgezonderd.
Gezien het aantal films, zou ik zeker Oz, Iron Man 3, Hansel & Gretel en Oblivion willen zien in IMAX.
Ditismijnsig.
pi_121949505
Nniiice Iron Man 3 in IMAX.

Machtig veel zin in die film.

_O_ Marvel _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:06:47 #51
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121956006
Iron Man lijkt inderdaad promising, afgaand op de trailer en wat artikelen. Als ik had kunnen reserveren, had ik het alvast in de agenda gezet :). Oz lijkt me ook onverwacht heel leuk, G.I. Joe wat minder. Als ik het nu bekijk, zullen die paar IMAX releases me hooguit ¤ 10,- gaan kosten voor de komende drie-vier maanden. Alsnog geen reden om een Gold Card voor mezelf te rechtvaardigen :).

Any way, short reviews voor degene die 't leuk vinden. Ik leg het verhaal niet uit want dat weet iedereen neem ik aan wel, alleen m'n eigen mening erover:

Django Unchained - 22 januari - Pathé de Munt
Typische Tarantino zou je kunnen zeggen. De film duurt bijna drie uur, maar verbazingwekkend genoeg heb ik slechts één keer op m'n horloge gekeken. Christoph Waltz, niet alleen King in deze film, maar ook een koning in elke Tarantino film vind ik persoonlijk. Deze acteur maakt de film voor een groot deel voor mij. Hij heeft iets, onvoorspelbaars, grappigs, aandoenlijks. Hij is erg goed gecast voor deze film, want ik denk dat het zonder deze acteur een stuk minder interessant zou zijn. En voor degene die zich ''beledigd'' voelen door het woord nigger, dit past gewoon bij de film en de setting. Het zou zware censuur zijn om dit soort dialogen eruit te halen omdat sommige mensen zich benadeeld voelen. Ik heb zelf genoten van de ironische en grove opmerkingen over en weer. De film neemt zichzelf niet serieus, dus als je er ook op die manier naar kijkt wordt het een stuk leuker. De rol van DiCaprio is ook tof trouwens! Het verhaal is goed te volgen, dus wees niet bang als je eerdere Tarantino films te ingewikkeld vond of vreemd, je zal deze film anders beleven dan bijvoorbeeld Kill Bill al is de hoeveelheid sfeer minstens zoveel aanwezig. Puur genieten deze film! 9.*

The Impossible - 23 januari - Pathé City
Je kent het wel. Zo'n film waarbij alles de eerste 10-15 minuten zó perfect lijkt, dat je je niet afvraagt óf het fout gaat, maar wanneer. The Impossible is zo'n film waarbij vooral het begin zo tergend vrolijk is, dat je bijna gaat hopen op die vloedgolf. Althans zo beleefde ik dat dan hè ;).
Het verhaal is leuk hoor, maar niet bijzonder. Ergens in het midden werd ik echter wel geraakt door de film, althans meer door Ewan McGregor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al wel een lekkere dramafilm van het type ''2012''. De film in zijn geheel vind ik ook iets te Amerikaans, zonder teveel te spoilen, ik had misschien een pittiger eind verwacht. Iets dat je bij blijft, waar je over na kunt denken. Desalniettemin best een aardige film, ik had het slapper verwacht. Met je pasje wel aan te raden, mits je een beetje van drama houdt want het is vrij slow-paced en bevat geen ton van actie (wel water). 7,5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Cijfers die ik geef zijn gewoon puur mijn eigen mening, omdat ik het leuk vind om een cijfer aan een film te geven. Ook als ik na een jaar mijn bios-lijst terugkijk, kan ik mooi zien welke films ik destijds heel gaaf vond en welke ik wat minder vond. http://frontpage.fok.nl/subject/list/388376/135
Ditismijnsig.
pi_121957712
Ik heb bewust nog geen trailer van Iron Man gekeken

Hoewel ik er waarschijnlijk toch niet aan zal ontkomen als ik weer een filmpie bezoek

Ik denk dat ik Iron Man 3, als die in die zaal draait tenminste, in de ATMOS zaal in Vlaardingen ga checken.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121960800
quote:
persoonlijk vind ik bij the impossible dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121961112
Grappig. De voorstelling van Django om13:00 uur bij Pathe Tilburg is in de IMAX zaal, maar ze rekenen geen IMAX toeslag?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121961245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:20 schreef wolfrolf het volgende:
Grappig. De voorstelling van Django om13:00 uur bij Pathe Tilburg is in de IMAX zaal, maar ze rekenen geen IMAX toeslag?
omdat het geen imax voorstelling is wellicht? ;)

die toeslagen op 3D en imax zijn echt gebakken lucht :Y
pi_121961341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:22 schreef mschol het volgende:

die toeslagen op 3D en imax zijn echt gebakken lucht :Y
Dit bewijst het wel inderdaad.

Ze draaien het zeker in die zaal omdat Hobbit niet genoeg bezoekers meer trekt.

Had eigenlijk niet verwacht dat ze non-imax (converted) films zouden mogen projecteren met de IMAX projector.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121965136
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb bewust nog geen trailer van Iron Man gekeken

Hoewel ik er waarschijnlijk toch niet aan zal ontkomen als ik weer een filmpie bezoek
Ik zit altijd tien minuten lang tijdens de trailers met mijn oren dicht en opzij kijkend, terwijl ik hevig geridiculiseerd word door mijn vrienden.
  woensdag 23 januari 2013 @ 23:12:18 #58
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121965143
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb bewust nog geen trailer van Iron Man gekeken

Hoewel ik er waarschijnlijk toch niet aan zal ontkomen als ik weer een filmpie bezoek

Ik denk dat ik Iron Man 3, als die in die zaal draait tenminste, in de ATMOS zaal in Vlaardingen ga checken.
Wats bijzonder aan die zaal?

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dit bewijst het wel inderdaad.

Ze draaien het zeker in die zaal omdat Hobbit niet genoeg bezoekers meer trekt.

Had eigenlijk niet verwacht dat ze non-imax (converted) films zouden mogen projecteren met de IMAX projector.
Er zijn genoeg non-IMAX geschoten films die wel het IMAX label krijgen, Skyfall bijvoorbeeld. Ik denk dat het ze niet gelukt is om eerder een IMAX release te laten draaien, vandaar dat The Hobbit nog steeds draait. Doordeweeks is de IMAX zaal in Amsterdam in ieder geval overdag nagenoeg leeg namelijk, dat lijkt mij geen ideale situatie voor Pathé. Het blijft jammer dat er in de US veel meer grote schermdoeken zijn, IMAX of geen IMAX de meeste zalen hier zijn een lachertje vergeleken met de massieve multiplexen of zelfs megaplexen daar.

quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ik zit altijd tien minuten lang tijdens de trailers met mijn oren dicht en opzij kijkend, terwijl ik hevig geridiculiseerd word door mijn vrienden.
Da's nog altijd beter dan voor het andere publiek gaan zitten en met je telefoon op 100% brightness ff leuk nu.nl gaan checken. Dodelijk irritant zulke gastjes (maar vaak ook meiden).
Ditismijnsig.
  donderdag 24 januari 2013 @ 00:15:25 #59
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121968763
Net terug van zero dark thirty.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanrader.
Confidence through competence
pi_121969465
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net terug van zero dark thirty.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanrader.
Balen, ik moet nog een week wachten! :'( Heb daarom je spoilers maar niet gelezen. Ben benieuwd!
Ditismijnsig.
  donderdag 24 januari 2013 @ 00:44:21 #61
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121969723
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 00:35 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Balen, ik moet nog een week wachten! :'( Heb daarom je spoilers maar niet gelezen. Ben benieuwd!
Als je The Debt leuk vond, denk ik dat je gaat genieten van Zero Dark Thirty :)
Confidence through competence
pi_121971738
Aardige film, maar ik werd wel een beetje moe van haar onnodig geforceerde rol, her against the world en die onzin.
pi_121973160
Heb Django al gezien op een screener (ik kon niet wachten ;( ) maar ga er zondag ook nog heen in de bios. Kijk er toch wel naar uit deze in top kwaliteit te zien. :)
pi_121973286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Wats bijzonder aan die zaal?

[..]

Er zijn genoeg non-IMAX geschoten films die wel het IMAX label krijgen, Skyfall bijvoorbeeld. Ik denk dat het ze niet gelukt is om eerder een IMAX release te laten draaien, vandaar dat The Hobbit nog steeds draait. Doordeweeks is de IMAX zaal in Amsterdam in ieder geval overdag nagenoeg leeg namelijk, dat lijkt mij geen ideale situatie voor Pathé. Het blijft jammer dat er in de US veel meer grote schermdoeken zijn, IMAX of geen IMAX de meeste zalen hier zijn een lachertje vergeleken met de massieve multiplexen of zelfs megaplexen daar.

[..]

Da's nog altijd beter dan voor het andere publiek gaan zitten en met je telefoon op 100% brightness ff leuk nu.nl gaan checken. Dodelijk irritant zulke gastjes (maar vaak ook meiden).
De ene biosscoop die ik in Amerika heb bezocht was qua grootte een gewone Pathe...
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:20:39 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_121973427
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:14 schreef wc-eend het volgende:

[..]

De ene biosscoop die ik in Amerika heb bezocht was qua grootte een gewone Pathe...
Ik heb ook meer t gevoel dat ze idd megaplexen hebben... met heel veel zalen, maar de zalen zelf zijn niet noemenswaardig groter. Zo'n Tilburg-ding, zo'n Antwerpen-ding. Dus wel veel keus, dat dan weer wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 24 januari 2013 @ 11:04:43 #66
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_121976837
Ik heb 1 bios in de US bezocht, maar was gewoon een multiplex zoals we die ook in Antwerpen zien.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:14:26 #67
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121977240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 05:50 schreef F_JD het volgende:
Aardige film, maar ik werd wel een beetje moe van haar onnodig geforceerde rol, her against the world en die onzin.
Ach, beetje aangedikte drama :D
Confidence through competence
pi_121978067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:16 schreef mschol het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik bij the impossible dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:37:52 #69
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121978204
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, duidelijk niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:37:56 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121978207
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:39:39 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121978273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vond ik ook zwak, zeker als je weet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121978385
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

dat vond ik ook zwak, zeker als je weet dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:46:44 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121978586
Kan ik me niet meer herinneren eigenlijk :)
Confidence through competence
pi_121978635
Nieuwe 'briljante' actie?
Nog één reclame tonen na het 'welkom Pathé fijne voorstelling' gebeuren? Dus na alle reclame en trailers denk je dat ie begint... niet dus...
pi_121978777
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb ik over getwijfeld, het was iig verre van overtuigend voor mij
pi_121978829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:47 schreef Deezertje het volgende:
Nieuwe 'briljante' actie?
Nog één reclame tonen na het 'welkom Pathé fijne voorstelling' gebeuren? Dus na alle reclame en trailers denk je dat ie begint... niet dus...
je bedoelt na die filmrol die uitrolt tot welkom ?
das is wel slecht...
pi_121978933
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb ik over getwijfeld, het was iig verre van overtuigend voor mij
Voor mij was het wel overtuigend want ik zag het toch echt. :9
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:57:27 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121979059
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Voor mij was het wel overtuigend want ik zag het toch echt. :9
je ziet duidelijk 2 voeten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121979134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

je ziet duidelijk 2 voeten
Ok, ik zag echt wat anders. Eindeloze 'wellus nietus' discussie. :9
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:07:45 #80
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121979432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ok, ik zag echt wat anders. Eindeloze 'wellus nietus' discussie. :9
nee want ik download nu de film en zal het je laten zien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:08:58 #81
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121979478
* Stereotomy zet geld op Stefan :9
Confidence through competence
pi_121979523
heeft Beasts of the Southern Wild hier gedraaid? of heb ik die helemaal gemist?
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:12:24 #83
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121979596
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
heeft Beasts of the Southern Wild hier gedraaid? of heb ik die helemaal gemist?
Ja maar arthouseselectie

Wat een baggerfilm was dat trouwens
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121979631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja maar arthouseselectie

Wat een baggerfilm was dat trouwens
ik kan mij niet herinneren dat hij in buitenhof (die dat soort spul draait) heeft gedraaid?
via google cache zie ik alleen 1 amsterdam bioscoop, dan is het niet verwondelijk dat ik hem heb gemist :P
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:14:06 #85
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121979646
Ik heb de screener bekeken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121980193
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

nee want ik download nu de film en zal het je laten zien
Ik ben benieuwd.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:31:44 #87
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121980290
ff host zoeken voor het plaatje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121980412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef Stefan het volgende:
ff host zoeken voor het plaatje
tinypic?
dit is het enige wat wellicht voor sommige overtuigend is, (maar voor mij niet helemaal)
SPOILER: dikke spoiler the impossible
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:38:25 #89
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121980508
MEGASPOILER IMPOSSIBLE

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:39:17 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121980542
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:35 schreef mschol het volgende:

[..]

tinypic?
dit is het enige wat wellicht voor sommige overtuigend is, (maar voor mij niet helemaal)
SPOILER: dikke spoiler the impossible
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die heb ik ook
Je ziet toch 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121980639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook
Je ziet toch 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
JEZUS. HOE DUIDELIJK hahaha. Ok. Ik ga mij nu verstoppen in een hoekje. :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_121980648
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook
Je ziet toch 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
je ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121980661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

je ziet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou wat zou het anders kunnen zijn.
Gewoon normaal doen ja.
pi_121980693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou wat zou het anders kunnen zijn.
ik heb geen idee..
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:45:04 #95
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121980729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb geen idee..
8)7
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121980883
Vanavond ga ik naar Zero Dark Thirty :)
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:55:14 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121981044
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
pi_121981053
quote:
8s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daaag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 12:56:04 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121981073
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja daaag.
hey babe :W
Confidence through competence
pi_121981252
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

hey babe :W
Check mijn ninja-edit :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_121995698
Iemand ook in zaal 8 Spui op dit moment?
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:54:58 #102
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122006308
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand ook in zaal 8 Spui op dit moment?
Helaas, zat in zaal 11 Arena. Lekkere genieten van "Zero Dark Thrity".
  donderdag 24 januari 2013 @ 21:59:54 #103
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_122006589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

daar heb ik over getwijfeld, het was iig verre van overtuigend voor mij
Ik vond het wel vreemd dat ze maar zo bleef janken. Ik vroeg me nog af wat er nu met haar was, natuurlijk is het heftig allemaal, maar ik snapte de reden van haar dramatische laatste act niet zo. Ik bedoel ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
heeft Beasts of the Southern Wild hier gedraaid? of heb ik die helemaal gemist?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 12:12 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja maar arthouseselectie

Wat een baggerfilm was dat trouwens
Was helemaal geen baggerfilm. Ik vond het een toppertje! Misschien snapte je hem niet helemaal? Er zit best een goed verhaal achter.
Ditismijnsig.
pi_122013083
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:51 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt na die filmrol die uitrolt tot welkom ?
das is wel slecht...
Ja....
pi_122020006
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik vond het wel vreemd dat ze maar zo bleef janken. Ik vroeg me nog af wat er nu met haar was, natuurlijk is het heftig allemaal, maar ik snapte de reden van haar dramatische laatste act niet zo. Ik bedoel ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

[..]

Was helemaal geen baggerfilm. Ik vond het een toppertje! Misschien snapte je hem niet helemaal? Er zit best een goed verhaal achter.

Nou, wat dacht je van ALLE spanning die eruit komt? Ze ziet een verwoeste kustlijn met alleen maar bagger, water en slachtoffers vanuit haar raampje in het vliegtuig. Ik vond het echt heel logisch dat ze brak. Een soort 'eindelijk veilig' gevoel maar toch met een vreselijke andere kant.

Oh btw, Zero Dark Thirty overtrof eigenlijk wel mijn verwachtingen. Van begin tot eind geboeid gekeken en wauw:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122020107
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand ook in zaal 8 Spui op dit moment?
Ik zat toevallig in zaal 3 bij Stolen :)
pi_122020722
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:33 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik zat toevallig in zaal 3 bij Stolen :)
Was het wat?
Gewoon normaal doen ja.
pi_122021019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Was het wat?
Mwha.. standaard actiefilm, redelijk voorspelbaar. Niet erg mocht je hem missen :)

Bij welke film zat jij?
pi_122021052
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:07 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Mwha.. standaard actiefilm, redelijk voorspelbaar. Niet erg mocht je hem missen :)

Bij welke film zat jij?
Zero Dark Thirty. Denk wel dat ik Stolen over ga slaan, ik heb het niet zo met Cage eigenlijk. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_122021137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zero Dark Thirty. Denk wel dat ik Stolen over ga slaan, ik heb het niet zo met Cage eigenlijk. :9
Dan kun je hem overslaan..
pi_122021372
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:12 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Dan kun je hem overslaan..
Okay :D denk dat ik maandag (in mijn eentje, brrr!) voor Texas ga :D Anyone wants to join me? hahaha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122022232
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Okay :D denk dat ik maandag (in mijn eentje, brrr!) voor Texas ga :D Anyone wants to join me? hahaha.
Ik heb niks met horror maar als ik kon was ik met je gegaan... Ik heb een etentje :)
pi_122022282
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:50 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb niks met horror maar als ik kon was ik met je gegaan... Ik heb een etentje :)
Niets met horror? :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_122022376
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Niets met horror? :o
Nee... Ik schrik heel snel en vind het vaak gewoon eng... Ja... ben daarin net een wijf... ik hou ook van romantische films en romkoms enzo...
pi_122022483
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:55 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Nee... Ik schrik heel snel en vind het vaak gewoon eng... Ja... ben daarin net een wijf... ik hou ook van romantische films en romkoms enzo...
deels herkenbaar.. :D
ik schrik snel, vind ze niet zo zeer eng...
ook geen horror fan dus :+
pi_122022655
Wuhuhuhu jullie lijken mijn zussen wel, die zijn ook zo snel bang :')
Vinden jullie mij dan niet super dapper dat ik alleen durf? :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:08:15 #117
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122022754
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Zero Dark Thirty. Denk wel dat ik Stolen over ga slaan, ik heb het niet zo met Cage eigenlijk. :9
Sinds een collega me ooit gewezen heeft op de gezichtsuitdrukking van Cage die hij in elke film heeft kan ik ook geen film meer met hem zien. Skip hem ook lekker...
pi_122022822
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wuhuhuhu jullie lijken mijn zussen wel, die zijn ook zo snel bang :')
Vinden jullie mij dan niet super dapper dat ik alleen durf? :D
Echt wel :D
pi_122023028
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:11 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Echt wel :D
Ik ga wel overdag, dat scheelt weer 's avonds in bed :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:28:33 #120
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_122023397
Stolen kan iedereen skippen, is werkelijk een regelrechte kopie van Taken. En dat was tenminste een verrasing. Stolen is lachwekkend slecht.

Morgenvroeg eindelijk naar Django. Kijken hoeveel helden om 11.00 in de bioscoop in Maastricht zitten.
pi_122023406
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik ga wel overdag, dat scheelt weer 's avonds in bed :')
Je hebt vast wel een man of vriend die het niet erg vind als je tegen hem aan kruipt :)
pi_122023995
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Je hebt vast wel een man of vriend die het niet erg vind als je tegen hem aan kruipt :)
Nou daar heb ik nog geluk mee. M'n vriend zit in opleiding en zit 8 weken intern in Apeldoorn en dan weer 8 weken stage. Gelukkig begint maandag zijn stageperiode dus is 'ie weer lekker thuis :D Otherwise had ik dus niemand om tegenaan te kruipen behalve mijn knuffels. :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122024019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou daar heb ik nog geluk mee. M'n vriend zit in opleiding en zit 8 weken intern in Apeldoorn en dan weer 8 weken stage. Gelukkig begint maandag zijn stageperiode dus is 'ie weer lekker thuis :D Otherwise had ik dus niemand om tegenaan te kruipen behalve mijn knuffels. :')
Het is meer dan ik heb :')
pi_122024105
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:47 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Het is meer dan ik heb :')
Knuffels kan je kopen, hoor. :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122024281
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Knuffels kan je kopen, hoor. :')
Ik heb ze thuis wel... maar die zijn van me kids :P
pi_122024619
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:54 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ik heb ze thuis wel... maar die zijn van me kids :P
Waarom zeg je dan dat IK meer heb dan jij? Jij hebt kids waar je mee kan knuffelen!
Gewoon normaal doen ja.
pi_122024672
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat IK meer heb dan jij? Jij hebt kids waar je mee kan knuffelen!
Als ik a.s maandag de horrorfilm kijk moet ik twee weken wachten op een kinderknuffel...
pi_122024689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Knuffels kan je kopen, hoor. :')
waarom dan? :+
pi_122024709
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom zeg je dan dat IK meer heb dan jij? Jij hebt kids waar je mee kan knuffelen!
Ben jij niet toevallig mijn bovenbuurdame?
pi_122024860
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ben jij niet toevallig mijn bovenbuurdame?
..... neen

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:06 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom dan? :+
Ja geen idee, hij liep te piepen dat 'ie niks heeft.

quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:05 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Als ik a.s maandag de horrorfilm kijk moet ik twee weken wachten op een kinderknuffel...
Haha, ok dan heb ik niets gezegd.
Gewoon normaal doen ja.
  Moderator vrijdag 25 januari 2013 @ 12:14:47 #131
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_122025006
Zeg, het is hier de TMF-chat niet. :+ Aub wel een beetje ontopic blijven.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_122025135
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:14 schreef Mike het volgende:
Zeg, het is hier de TMF-chat niet. :+ Aub wel een beetje ontopic blijven.
Het gaat eigenlijk wel nog steeds over die horrorfilm.... :9 maar ok ;(
Gewoon normaal doen ja.
pi_122029129
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:28 schreef Professional het volgende:
Stolen kan iedereen skippen, is werkelijk een regelrechte kopie van Taken. En dat was tenminste een verrasing. Stolen is lachwekkend slecht.

Morgenvroeg eindelijk naar Django. Kijken hoeveel helden om 11.00 in de bioscoop in Maastricht zitten.
Vorige week zondag om 10.10 uur in Haarlem geweest bij Django. Het kan dus vroeger ;) Vond het nog best druk voor dat tijdstip op de zondagochtend, een stuk of 20 man...
pi_122029249
Zo... vanmiddag uurtje eerder weg uit werk, langs Pathe de Kuip en Zero Dark Thirty kijken :)
pi_122031526
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:10 schreef wc-eend het volgende:
Zo... vanmiddag uurtje eerder weg uit werk, langs Pathe de Kuip en Zero Dark Thirty kijken :)
Have fun! Ik ga maandag of dinsdag wat eerder van mijn werk om Zero Dark Thirty in Haarlem te zien.
pi_122031813
Ik erger me wel aan de TT :'(
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:25:53 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_122037294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 21:59 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Was helemaal geen baggerfilm. Ik vond het een toppertje! Misschien snapte je hem niet helemaal? Er zit best een goed verhaal achter.

Mooie film
Mooi geacteerd
Mooie muziek
Mooie beelden
Mooi
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_122038990

_O_ Hugo Weaving _O_ Peter Cullen _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 26 januari 2013 @ 17:21:36 #140
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_122076282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mooie film
Mooi geacteerd
Mooie muziek
Mooie beelden
Mooi
Mooie samenvatting!

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef wolfrolf het volgende:

_O_ Hugo Weaving _O_ Peter Cullen _O_

Bij Hugo Weaving moet ik telkens denken aan dat artikel waarin hij aangeeft dat hij de Transformers serie eigenlijk maar niks vindt en ook het verhaal niet volgt. Ik kan me niet indenken dat iemand tekst inspreekt voor een film maar de film zelf niet snapt.

Link: http://www.joblo.com/movi(...)e-about-transformers
Ditismijnsig.
  maandag 28 januari 2013 @ 07:37:35 #141
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_122151041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 14:06 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Vorige week zondag om 10.10 uur in Haarlem geweest bij Django. Het kan dus vroeger ;) Vond het nog best druk voor dat tijdstip op de zondagochtend, een stuk of 20 man...
5 man in de zaal op zaterdagmorgen. :)

Film was echt een topper, heb me geen minuut verveeld. Cameo van Tarantino was ook grappig.
pi_122151942
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 07:37 schreef Professional het volgende:

[..]

5 man in de zaal op zaterdagmorgen. :)

Film was echt een topper, heb me geen minuut verveeld. Cameo van Tarantino was ook grappig.
Lekker zo'n privé-voorstelling ;) Doet mij denken dat ik ooit in mijn eentje in Tuschinski 1 Waterworld(!) zag. Zo'n zaal en dan in je eentje zitten, de ultieme filmervaring (hoewel het niet de beste film ooit was :P ).

Ik vond die cameo van Tarantino juist (veruit) het minste van de film. De man moet vanaf nu maar achter de camera blijven...
pi_122152135
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:08 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Lekker zo'n privé-voorstelling ;) Doet mij denken dat ik ooit in mijn eentje in Tuschinski 1 Waterworld(!) zag. Zo'n zaal en dan in je eentje zitten, de ultieme filmervaring (hoewel het niet de beste film ooit was :P ).

Ik vond die cameo van Tarantino juist (veruit) het minste van de film. De man moet vanaf nu maar achter de camera blijven...
Tarantino heeft volgens mij in al zijn films een korte cameo. Deze was alleen wel iets te lang en hij paste er op één of andere manier niet in..
pi_122152868
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Tarantino heeft volgens mij in al zijn films een korte cameo. Deze was alleen wel iets te lang en hij paste er op één of andere manier niet in..
Volgens mij ook. Alleen lijken ze steeds slechter te worden.
  maandag 28 januari 2013 @ 10:46:35 #145
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_122153994
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:56 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Alleen lijken ze steeds slechter te worden.
Agreed. Dit sloeg nergens op. Hij was er echt ''ingeplakt'', en zo voelde het ook aan. Inderdaad het minst leuke stukje, voor de rest erg vermaakt! Ik ga woensdag nog een keer :).
Ditismijnsig.
  maandag 28 januari 2013 @ 10:59:57 #146
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122154393
Zoveel cameo's maakt hij niet hoor, als je alleen de echt cameo's meerekent. waarin hij ook echt wat deed zat hij alleen in Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Death Proof en Django. Maargoed, ben het er wel mee eens dat deze cameo niet veel waarde had, beetje een nutteloze rol.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122154474
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zoveel cameo's maakt hij niet hoor, als je alleen de echt cameo's meerekent. waarin hij ook echt wat deed zat hij alleen in Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Death Proof en Django. Maargoed, ben het er wel mee eens dat deze cameo niet veel waarde had, beetje een nutteloze rol.
Hij zat ook in Kill Bill
  maandag 28 januari 2013 @ 11:05:57 #148
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122154553
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hij zat ook in Kill Bill
Volgens mij niet hoor. (misschien als lijk, maar dat reken ik dus niet mee)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122154655
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Volgens mij niet hoor. (misschien als lijk, maar dat reken ik dus niet mee)
Hij was één van de vele ninja's die in dat Japanse theehuis komen. Zo heeft hij in al zijn films wel een kleine rol..
  maandag 28 januari 2013 @ 11:10:32 #150
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122154714
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Hij was één van de vele ninja's die in dat Japanse theehuis komen. Zo heeft hij in al zijn films wel een kleine rol..
Onherkenbaar dus, daarom zeg ik, de films waarin hij een rol had waarbij hij ook tekst had en een functie zijn die vier films. Hij zat ook in Jackie Brown als het antwoord apparaat ( :') ) en in Inglourious Bastards ale een lijk, maar dat zijn ook geen significante rollen.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:21:49 #151
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_122155141
Ik las net dat hij zelfs 2 cameos heeft in de film. Hij is ook blijkbaar één van de mensen van de "KKK" groepering.
  maandag 28 januari 2013 @ 11:37:58 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122155811
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Professional het volgende:
Ik las net dat hij zelfs 2 cameos heeft in de film. Hij is ook blijkbaar één van de mensen van de "KKK" groepering.
Ja, die ene met die muts met twee gaten erin
Confidence through competence
  maandag 28 januari 2013 @ 12:06:03 #153
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122156863
quote:
2s.gif Op maandag 28 januari 2013 09:18 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Tarantino heeft volgens mij in al zijn films een korte cameo. Deze was alleen wel iets te lang en hij paste er op één of andere manier niet in..
In Reservoir Dogs had hij toch een van de hoofdrollen? Of ben ik in de war met Steve Buscemi?

Vond de rol in DU wel leuk al is ie wel dik geworden
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122156960
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:06 schreef Stefan het volgende:

[..]

In Reservoir Dogs had hij toch een van de hoofdrollen? Of ben ik in de war met Steve Buscemi?

Vond de rol in DU wel leuk al is ie wel dik geworden
Hij was Mr. Brown
  maandag 28 januari 2013 @ 12:10:36 #155
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122157001
Ik vond het jammer dat de rol van Don Johnson zo kort was, hij had de rol van Candie kunnen spelen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122157199
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:10 schreef Stefan het volgende:
Ik vond het jammer dat de rol van Don Johnson zo kort was, hij had de rol van Candie kunnen spelen
Haha dat meen je toch niet? Leo speelde baas.
Azwethinkweiz
  maandag 28 januari 2013 @ 12:20:08 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122157309
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:16 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Haha dat meen je toch niet? Leo speelde baas.
Ik vond m niet zoveel aan, sowieso vond ik dat hele Candieland te lang duren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122165048
Wel weer wat interessante films voor volgende week: Flight, Lincoln (zelfs voorstellingen in Tuschinski 1 zag ik ^O^ ), the Master en misschien nog een herziening van Django.
pi_122167197
Ok, voor de mensen die nog naar Texas Chainsaw Massacre gaan; dikke afrader. Zo slecht heb ik 'm in tijden niet gezien zeg! Lachwekkend gewoon. Ik ga hieronder mijn gal spuwen in een spoilertag, dus voor de mensen die hem nog willen zien; NIET KLIKKEN. En degene die hem toch niet meer gaan kijken mogen best klikken hoor :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 28 januari 2013 @ 21:25:47 #160
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122187920
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef calexico27 het volgende:
Wel weer wat interessante films voor volgende week: Flight, Lincoln (zelfs voorstellingen in Tuschinski 1 zag ik ^O^ ), the Master en misschien nog een herziening van Django.
Genoeg leuke films, maar wel rottijden. Gelukkig draait Flight op woensdag nog een leuke tijd, maar voor de rest niks leuks kunnen vinden in de late middag/vroege avond in de Arena :(.
pi_122202172
Iemand 'The Sessions' gezien?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:11:13 #162
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122204877
Vrij dagje, wil naar de film, alles al gezien -O- Luxeprobleem.

Vandaag Het Bombardement als 50Plus Bios :')_!!!
Confidence through competence
pi_122204988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef Stereotomy het volgende:


Vandaag Het Bombardement als 50Plus Bios :')_!!!
Met een lekker kopjen koffie halverwege!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122204993
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
Vrij dagje, wil naar de film, alles al gezien -O- Luxeprobleem.

Vandaag Het Bombardement als 50Plus Bios :')_!!!
Die sla ik echt wel over. :')

maar jij hebt The Sessions dus al gezien aangezien je 'alles' gezien hebt?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 11:16:49 #165
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122205045
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Die sla ik echt wel over. :')

maar jij hebt The Sessions dus al gezien aangezien je 'alles' gezien hebt?
Draait niet in 040 -O-

En Texas Chainsaw reken ik even niet mee. :')
Confidence through competence
pi_122205321
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 09:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Iemand 'The Sessions' gezien?
Ja, leuke film :)
pi_122205876
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:25 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Ja, leuke film :)
Ok, dan pak ik die morgen even mee. Moet om 18.15 uur in de stad zijn dus denk wel dat ik dat red om 19.00 uur :D
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 04:46:04 #168
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122244274
Zero dark thirty gezien, mooie film maar bij vlagen langdradig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122246157
Zo, ik had bijna een gps nodig om de bioscoop te vinden :X Pas de tweede keer deze maand, vgl met gemiddeld 5x/maand afgelopen drie maanden ...

Django Unchained was mooi en goed maar die epiloog trok het toch een flink stuk naar beneden voor mij ... wederom een goede maar niet memorabele film van Tarantino.

Volgende week vrij, mijn pas eens goed misbruiken ... Zero Dark Thirty, The Master, Gangster Squad (och, waarom niet), Flight, Lincoln ... kijken of het lukt.
pi_122247062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef knnth het volgende:
Zo, ik had bijna een gps nodig om de bioscoop te vinden :X Pas de tweede keer deze maand, vgl met gemiddeld 5x/maand afgelopen drie maanden ...

Django Unchained was mooi en goed maar die epiloog trok het toch een flink stuk naar beneden voor mij ... wederom een goede maar niet memorabele film van Tarantino.

Volgende week vrij, mijn pas eens goed misbruiken ... Zero Dark Thirty, The Master, Gangster Squad (och, waarom niet), Flight, Lincoln ... kijken of het lukt.
Waarom de 'och, waarom niet'? Gangster Squad is echt een vette film hoor, imho.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 11:53:40 #171
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122249795
Gisteren kaartje gehaald voor ZDT, keek alleen op de zaal en ging zitten, begint Impossible, en idd heb een kaartje voor Impossible, ik de zaal uit naar medewerker, moest ik verplicht eerst weer naar de kassa (3 etages lager) en die man zei, ga maar terug met dit kaartje en zette de handtekening :')
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122250614
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef Stefan het volgende:
Gisteren kaartje gehaald voor ZDT, keek alleen op de zaal en ging zitten, begint Impossible, en idd heb een kaartje voor Impossible, ik de zaal uit naar medewerker, moest ik verplicht eerst weer naar de kassa (3 etages lager) en die man zei, ga maar terug met dit kaartje en zette de handtekening :')
Hahaha, lekker suf weer dus :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122251088
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 10:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom de 'och, waarom niet'? Gangster Squad is echt een vette film hoor, imho.
Bijna alle recensenten zijn negatief, bijna alle kijkers zijn positief. Ik ga meestal eerder af op recensenten dus dit is voor mij enorm gewaagd :+

Hoewel, ik ben in het misdaadgenre vrij snel tevreden dus ik verwacht geen teleurstellingen :P
pi_122251134
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef knnth het volgende:

[..]

Bijna alle recensenten zijn negatief, bijna alle kijkers zijn positief. Ik ga meestal eerder af op recensenten dus dit is voor mij enorm gewaagd :+

Hoewel, ik ben in het misdaadgenre vrij snel tevreden dus ik verwacht geen teleurstellingen :P
Recensenten zijn losers die zichzelf enorm belangrijk vinden en zelfbenoemd filmkenner zijn. Eigenlijk zijn het altijd zure jankers dus.

Geen aandacht aan besteden.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:35:48 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122252244
Sowieso heb je met een PUC al een lagere drempel iets leuk of niet leuk te vinden vind ik

Ik zou anders nooit voor een film als The Impossible hebben betaald
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 januari 2013 @ 13:52:42 #176
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122252845
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122253264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
Godsamme

Die hard

Heb je geen baan? _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122253607
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
ik zou dat niet overleven, 3 films verdeeld over een dag is het maximale wat ik aankan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:27:01 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122253995
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Godsamme

Die hard

Heb je geen baan? _O-
Ja maar ik werk zaterdag en zondag
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122254018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
das wel heel heftig _O-

ik houd nog graag wat tijd over om te lunchen en/of te dineren....
pi_122254424
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja maar ik werk zaterdag en zondag
Okay :D

Allemaal bij Spuimarkt?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:39:39 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122254448
Master draait in Buitenhof

Maar goed, of ik er zes haal denk het niet, kan natuurlijk ook dingen verdelen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122255181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
Damn! ¤ 57 zou je aan kaartjes kwijt zijn. Ik denk dat jij dat PUC abonnement er wel uit haalt ;)
pi_122255388
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:
Vrijdag maar eens dit plannen (of een gedeelte ervan)

Haunted House
Verliefd op Ibiza
The Master
Flight
Parker
Ganster Squad

Begin om 10 uur eindig om 00.30
Wowww. Heavy zeg. Ik zou dat echt niet trekken, haha! Heel veel succes, leuk wel! Neem je wel je ontbijt/lunch/dinerpakket mee? :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_122255652
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:41 schreef knnth het volgende:

[..]

Bijna alle recensenten zijn negatief, bijna alle kijkers zijn positief. Ik ga meestal eerder af op recensenten dus dit is voor mij enorm gewaagd :+

Hoewel, ik ben in het misdaadgenre vrij snel tevreden dus ik verwacht geen teleurstellingen :P
Ik deel de mening van de recensenten wat betreft deze film volledig. Op papier had het een geweldige film kunnen zijn, in de praktijk was het een niemendalletje.
pi_122255716
quote:
11s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zou dat niet overleven, 3 films verdeeld over een dag is het maximale wat ik aankan
"Verliefd op Ibiza" lijkt me sowieso een kwelling die ik moeilijk zou overleven, ook zonder die andere 5 films eromheen.
pi_122256321
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Recensenten zijn losers die zichzelf enorm belangrijk vinden en zelfbenoemd filmkenner zijn. Eigenlijk zijn het altijd zure jankers dus.

Geen aandacht aan besteden.
Ja, die hoor ik vaker. "Altijd zure jankers" is natuurlijk eersteklas bullshit gezien het flinke aantal films dat maandelijks dikke voldoendes scoort op sites als RT.

In mijn ervaring is het juist een zeer praktisch filter om te bepalen aan welke film ik mijn schaarse tijd ga besteden. Ik zit vaker op een lijn met recensenten dan met jubelpubliek dat een film al geweldig vindt als er eender welk cinematografisch trucje wordt toegpast. Oeh, plotwending! Dikke 10! :')

En natuurlijk: er zijn uitzonderingen aan beide kanten. Met mensen als Peter de Bruijn van NRC die als enige persoon op de aardbol de laatste twee films van Tarantino een of twee sterren gaf, wat gezien de meningen van andere recensenten op zijn minst merkwaardig genoemd mag worden. En soms vind het publiek een film collectief waardeloos terwijl recensenten allerlei irrelevante elementen van een film de hemel in prijzen.
pi_122257408
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik deel de mening van de recensenten wat betreft deze film volledig. Op papier had het een geweldige film kunnen zijn, in de praktijk was het een niemendalletje.
Mmm. Is nog altijd een mening en geen feit. Ik vond 'm echt kick namelijk. Zoveel mensen zoveel wensen. ;)
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:54:29 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122257599
Nouja, in defense of de NRC recensent: Tarantino gebruikt natuurlijk wel continu dezelfde trucjes in zijn films. 't is alleen dat vrijwel niemand anders dezelfde trucjes gebruikt, waardoor hij uniek lijkt. Maar het blijven dezelfde trucjes.
Confidence through competence
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:59:01 #190
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122257771
Zit te twijfelen om naar The Impossible te gaan, lijkt me niet veel aan namelijk. Is hij wel te doen?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122257830
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, in defense of de NRC recensent: Tarantino gebruikt natuurlijk wel continu dezelfde trucjes in zijn films. 't is alleen dat vrijwel niemand anders dezelfde trucjes gebruikt, waardoor hij uniek lijkt. Maar het blijven dezelfde trucjes.
En het blijft vet. In mijn ogen. ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_122257844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zit te twijfelen om naar The Impossible te gaan, lijkt me niet veel aan namelijk. Is hij wel te doen?
Ik was wel onder de indruk en de gehele film zwaar ontroerd, ik heb het ook niet droog gehouden. Mijn eigen tsunami in de bioscoop <3
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:10:42 #193
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122258332
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zit te twijfelen om naar The Impossible te gaan, lijkt me niet veel aan namelijk. Is hij wel te doen?
Vier keer een blote tiet van Naomi Watts, helpt dat?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:24:18 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122258805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:10 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vier keer een blote tiet van Naomi Watts, helpt dat?
linkertiet :9
Confidence through competence
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:26:17 #195
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122258883
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

linkertiet :9
met een dikke vette snee
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:27:18 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122258906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:26 schreef Stefan het volgende:

[..]

met een dikke vette snee
beetje meer respect voor de makeup-man die de snee heeft aangebracht graag
Confidence through competence
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:28:15 #197
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122258936
Overigens vond ik misschien de aller-allerlaatste scene misschien wel het beste, ben ook benieuwd hoe ze die hebben opgenomen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
pi_122259194
quote:
8s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

beetje meer respect voor de makeup-man die de snee heeft aangebracht graag
Ik moest lachen :D
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:36:51 #199
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122259268
quote:
8s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

beetje meer respect voor de makeup-man die de snee heeft aangebracht graag
Betaald krijgen om aan Watts tiet te mogen zitten, ik ken mindere beroepen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:37:17 #200
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122259281
quote:
10s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik moest lachen :D
Niet wiebelen, anders loopt de makeup uit
Confidence through competence
pi_122259644
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Betaald krijgen om aan Watts tiet te mogen zitten, ik ken mindere beroepen
is Watts lekker dan?
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 30 januari 2013 @ 21:07:29 #202
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122272709
Toch naar The Impossible geweest, hij viel me mee, mooie film. Wel typisch een film die je alleen ziet als je PUC hebt. Het stuk net voor het einde was wel een beetje vreemd. En Watts ziet er toch redelijk lekker uit hoor (voor haar leeftijd) :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122273377
Watts is een vrouw met ervaring. Vlieguren. Etcetera. Omnomnom
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:15:28 #204
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122282972
Haar tiet weerstaat nog immer de zwaartekracht en stond nog fier overeind. De tijd begint haar gezicht wel een beetje in te halen, maar het blijft een mooie vrouw, en dat zal nog wel een tijdje blijven.
Confidence through competence
  donderdag 31 januari 2013 @ 01:24:27 #205
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122284937
Op dit moment hebben ze wel twee IMAX-films per maand in de planning, hoop dat ze die lijn doortrekken, dan wil ik nog wel overwegen om mijn kaart te upgraden naar Gold.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 31 januari 2013 @ 01:49:42 #206
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122285348
Hobbit draait straks 10 weken in imax fzo
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122287268
hehe eindlijk is daar de 1080p rip van Argo

Helaas niet in de bios gezien
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122287292
Gisteren 'The Sessions' gekeken. Niet wat ik had verwacht, wel mooi verteld etc. Zat me op een gegeven moment wel een beetje te vervelen, helaas.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 09:24:06 #209
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122288099
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren 'The Sessions' gekeken. Niet wat ik had verwacht, wel mooi verteld etc. Zat me op een gegeven moment wel een beetje te vervelen, helaas.
Ook net de 1080p vanuit gekomen, mooi thuis kijken dus...
pi_122290115
Ik ga vanaaf denk ik naar Verliefd op Ibiza. :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:31:10 #211
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122291274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga vanaaf denk ik naar Verliefd op Ibiza. :D
Ik naar Lincoln _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122291799
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik naar Lincoln _O_
Die lijkt me niet zo, zeg ik nu iets heel raars? :o Ga er wel heen hoor!
Ik herkende sowieso 1 acteur in de trailer al, 'Gale' van Breaking Bad :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_122292229
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Gisteren 'The Sessions' gekeken. Niet wat ik had verwacht, wel mooi verteld etc. Zat me op een gegeven moment wel een beetje te vervelen, helaas.
Ik verveelde me ook. :@ Ik vind het echt een goede film en humoristisch op momenten, maar het verhaal niet boeiend genoeg denk ik.
pi_122292263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik verveelde me ook. :@ Ik vind het echt een goede film en humoristisch op momenten, maar het verhaal niet boeiend genoeg denk ik.
Ja met nadruk op 'op momenten'. Bijvoorbeeld Intouchables, die was gewoon continu grappig en verdrietig tegelijk, prachtig gedaan. Deze film redt dat bij lange na niet.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 12:37:11 #215
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122293173
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Die lijkt me niet zo, zeg ik nu iets heel raars? :o Ga er wel heen hoor!
Ik herkende sowieso 1 acteur in de trailer al, 'Gale' van Breaking Bad :9
Nou volgens mij is het wel een film waarvan je moet houden, veel gepraat, weinig actie, maar dat vind ik vaak juist leuker. En Daniel-Day Lewis speelt de hoofdrol natuurlijk _O_. Gale had ik niet herkend, terwijl ik die trailer al minstens 6x heb gezien :o
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122293296
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik naar Lincoln _O_
draait hij al? misschien dat ik hem dan ergens in de komende dagen (tussen vandaag en dinsdag ofzo) even ga uitcheken.. lijkt me toffe film
pi_122293351
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nou volgens mij is het wel een film waarvan je moet houden, veel gepraat, weinig actie, maar dat vind ik vaak juist leuker. En Daniel-Day Lewis speelt de hoofdrol natuurlijk _O_. Gale had ik niet herkend, terwijl ik die trailer al minstens 6x heb gezien :o
Niet herkend nee? :o hij heeft een grote grijze pruik op :D

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

draait hij al? misschien dat ik hem dan ergens in de komende dagen (tussen vandaag en dinsdag ofzo) even ga uitcheken.. lijkt me toffe film
Vanaf vandaag idd.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122293770
Ik snap nu eindelijk de TT _O_ Monsieur Candie
pi_122293904
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ga vanaaf denk ik naar Verliefd op Ibiza. :D
dat doe je jezelf toch niet aan? :P
pi_122294582
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

draait hij al? misschien dat ik hem dan ergens in de komende dagen (tussen vandaag en dinsdag ofzo) even ga uitcheken.. lijkt me toffe film
Ik ga komende week denk ik wel naar Lincoln. Weet niet of het wat is, ik lees namelijk wisselende recensies. Maar wat het voor mij ook nog interessanter maakt: hij draait in Tuschinski 1 en daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Morgen eerst naar the Master of naar Flight. Denk dat het the Master wordt aangezien die sneller zal verdwijnen uit de bios lijkt mij...Hij wordt nu al beperkt gedraaid.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 31 januari 2013 @ 13:36:33 #221
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_122295053
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik snap nu eindelijk de TT _O_ Monsieur Candie
Idem sinds gisteravond! Geweldige film!
pi_122295135
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:24 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ik ga komende week denk ik wel naar Lincoln. Weet niet of het wat is, ik lees namelijk wisselende recensies. Maar wat het voor mij ook nog interessanter maakt: hij draait in Tuschinski 1 en daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Morgen eerst naar the Master of naar Flight. Denk dat het the Master wordt aangezien die sneller zal verdwijnen uit de bios lijkt mij...Hij wordt nu al beperkt gedraaid.
ik lees geen recensies... :D
the master ken ik niet (lees: geen trailer gezien, alleen vaag van gehoord)
flight lijkt mij ook tof :)
pi_122295412
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:04 schreef mschol het volgende:

[..]

dat doe je jezelf toch niet aan? :P
Jawel O+ :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_122297189
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik lees geen recensies... :D
the master ken ik niet (lees: geen trailer gezien, alleen vaag van gehoord)
flight lijkt mij ook tof :)
Ook niet in filmbladen ofzo? Ik lees wel eens een stuk over een film die ik anders zou missen...
  donderdag 31 januari 2013 @ 14:22:05 #225
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122297192
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:24 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ik ga komende week denk ik wel naar Lincoln. Weet niet of het wat is, ik lees namelijk wisselende recensies. Maar wat het voor mij ook nog interessanter maakt: hij draait in Tuschinski 1 en daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Morgen eerst naar the Master of naar Flight. Denk dat het the Master wordt aangezien die sneller zal verdwijnen uit de bios lijkt mij...Hij wordt nu al beperkt gedraaid.
Wat is zo mooi aan Tuschinski 1? Ben nog nooit in die zaal geweest :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122297510
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Jawel O+ :D
Ik wacht wel tot ik die thuis kan zien zodat ik me ongeneerd kan leegmelken op Sanne Vogel. Zij is echt pure porno
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122297830
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Ook niet in filmbladen ofzo? Ik lees wel eens een stuk over een film die ik anders zou missen...
nope..
ik lees hooguit de highlights.. (dus die dingen die even snel samenvatten wat een recensist ervan vindt..

wat ik wel soms doe is de recensies nalopen.. nadat ik de film heb gezien :+
pi_122298423
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wat is zo mooi aan Tuschinski 1? Ben nog nooit in die zaal geweest :P
https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=768&bih=928

Hopelijk werkt de link, anders even Tuschinski opzoeken bij Google afbeeldingen. Niet voor niets zijn de belangrijkste NL filmpremieres daar. De zaal heeft een prachtige uitstraling.
pi_122298483
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot ik die thuis kan zien zodat ik me ongeneerd kan leegmelken op Sanne Vogel. Zij is echt pure porno
Thanks voor de info...
pi_122298744
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef calexico27 het volgende:

[..]

Thanks voor de info...
Noprob! Het is zonder enige twijfel een rukfilm.

Mwehehe.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122301105
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef mschol het volgende:

[..]

nope..
ik lees hooguit de highlights.. (dus die dingen die even snel samenvatten wat een recensist ervan vindt..

wat ik wel soms doe is de recensies nalopen.. nadat ik de film heb gezien :+
Ik doe ook altijd pas ná de film recensies bekijken :D
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 16:17:17 #232
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122302699
Ik ook :) Trailers ook :')_!
Confidence through competence
pi_122307230
hmmm ik heb tijd voor 1 filmpje vanavond...
flight of Lincoln?
pi_122307330
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:02 schreef mschol het volgende:
hmmm ik heb tijd voor 1 filmpje vanavond...
flight of Lincoln?
Flight
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:52:49 #235
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122308807
Net terug van Lincoln, hij is mooi, maar niet zoveel oscar nominaties waard. Behalve Daniel-Day Lewis, wat een held is dat _O_ (en Tommy Lee Jones ook wel). Ze lieten trouwens twee keer achter elkaar de trailer van voor het begon Silver Linings Playbook zien :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 31 januari 2013 @ 18:54:17 #236
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122308869
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef calexico27 het volgende:

[..]

https://www.google.nl/sea(...)UoAQ&biw=768&bih=928

Hopelijk werkt de link, anders even Tuschinski opzoeken bij Google afbeeldingen. Niet voor niets zijn de belangrijkste NL filmpremieres daar. De zaal heeft een prachtige uitstraling.
Wauw, ik ga binnenkort wel proberen om daar een film te pakken.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122309137
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Net terug van Lincoln, hij is mooi, maar niet zoveel oscar nominaties waard. Behalve Daniel-Day Lewis, wat een held is dat _O_ (en Tommy Lee Jones ook wel). Ze lieten trouwens twee keer achter elkaar de trailer van voor het begon Silver Linings Playbook zien :')
Gebeurde mij gister bij Zero Dark Thirty, kreeg ik twee keer de trailer van Hitchcock.
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:38:17 #238
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122310693
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
Sanne Vogel
Dan kun je hem zelfs nog even stil zetten...

Ach geinige tijdsverdrijf, de drukte viel me tegen in de zaal (13 Arena), zal die het weekend wel in de top 3 komen?
pi_122314991
Verliefd op Ibiza: :') :') :') :') sleeeeeecht jonge. Enige leuke was echt de muziek van Armin van Buuren :')
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:50:53 #240
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122318354
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Verliefd op Ibiza: :') :') :') :') sleeeeeecht jonge. Enige leuke was echt de muziek van Armin van Buuren :')
Dat had ik je ook wel van te voren kunnen vertellen :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122319111
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dat had ik je ook wel van te voren kunnen vertellen :')
Ik had wel verwacht dat het een slechte film zou zijn maar zó slecht... mijn hemel :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_122322712
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat het een slechte film zou zijn maar zó slecht... mijn hemel :')
je bent werkelijk zo verbaasd? :|W

flight was best goed
pi_122322864
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik had wel verwacht dat het een slechte film zou zijn maar zó slecht... mijn hemel :')
Onbegrijpelijk. Dat de geniale regisseur achter de meesterwerken Costa! en Volle Maan een kutfilm kan maken.

Ik snap het echt niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:08:23 #244
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122323319
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Verliefd op Ibiza: :') :') :') :') sleeeeeecht jonge. Enige leuke was echt de muziek van Armin van Buuren :')
Volle Maan vind ik leuk, ga ik deze dan ook leuk vinden?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122324760
Ja jongens, ik weet het, ik was veul te naïef. Het spijt mij ontzettend ;(

Ik heb trouwens Costa en de trailer van deze film niet gezien, is dat een excuus? :o
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:38:53 #246
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122325056
Ik ga morgen zeker naar VOI :7
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122329645
Vanmiddag naar de bios, maar ik heb ontzettend slecht geslapen. Ik moet dus wel naar een film waar ik een beetje wakker bij blijf ;) The Master en Lincoln vallen dus even af. Flight of Zero Dark Thirty, waar zit de meeste actie in? Dan blijf ik tenminste een beetje wakker!
pi_122329847
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:43 schreef calexico27 het volgende:
Vanmiddag naar de bios, maar ik heb ontzettend slecht geslapen. Ik moet dus wel naar een film waar ik een beetje wakker bij blijf ;) The Master en Lincoln vallen dus even af. Flight of Zero Dark Thirty, waar zit de meeste actie in? Dan blijf ik tenminste een beetje wakker!
Op het laatste half uur na is Zero Dark Thirty geen actiefilm, Flight is (wat ik ervan heb begrepen, nog niet gezien) na de eerste scène (met het vliegtuig) een verslavingsdrama. Allebei wellicht dus niet echt geschikt?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:16:33 #249
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_122332461
Gisteren Zero Dark Thirty gezien en ik snap echt niet die controversie van de Amerikanen. Maar ja ik snap wel meer dingen niet van die Amerikanen.
Film daarentegen is goed, absoluut vermaakt ermee.
pi_122332714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef Professional het volgende:
Gisteren Zero Dark Thirty gezien en ik snap echt niet die controversie van de Amerikanen. Maar ja ik snap wel meer dingen niet van die Amerikanen.
Film daarentegen is goed, absoluut vermaakt ermee.
Welke kwestie bedoel je dan precies?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:16:21 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122334326
We beginnen vandaag met The Master, dan het luchtige VOI en dan Flight

*O*

mocht ik dan nog zin hebben kan ik the hobbit imax 3d overwegen al heb ik nog steeds geen zin in die film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:18:54 #252
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122334405
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:16 schreef Professional het volgende:
Gisteren Zero Dark Thirty gezien en ik snap echt niet die controversie van de Amerikanen.
Amerikanen martelen om info te krijgen, das stoer als Jack Bauer t doet maar niet de echte CIA
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122334856
Blijkbaar een nieuwe trend geworden: reclame tonen ná de 'Wekom, fijne voorstelling'.. Ook bij Verliefd op Ibiza weer.. ''VOI wordt mede mogelijk gemaakt door...'' (en tijdens de film zelf overduidelijk Transavia en Subweb...)
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:43:43 #254
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122335199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar een nieuwe trend geworden: reclame tonen ná de 'Wekom, fijne voorstelling'.. Ook bij Verliefd op Ibiza weer.. ''VOI wordt mede mogelijk gemaakt door...'' (en tijdens de film zelf overduidelijk Transavia en Subweb...)
Vergeet niet de Telegraaf, die zullen wel geen slechte review hebben geplaatst.
pi_122335696
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar een nieuwe trend geworden: reclame tonen ná de 'Wekom, fijne voorstelling'.. Ook bij Verliefd op Ibiza weer.. ''VOI wordt mede mogelijk gemaakt door...'' (en tijdens de film zelf overduidelijk Transavia en Subweb...)
bij flight zat er geen reclame na de welkom..

en reclame in de film verbaasd mij niks voor een nederlandse productie
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:11:39 #256
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122336251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:32 schreef Deezertje het volgende:
Blijkbaar een nieuwe trend geworden: reclame tonen ná de 'Wekom, fijne voorstelling'.. Ook bij Verliefd op Ibiza weer.. ''VOI wordt mede mogelijk gemaakt door...'' (en tijdens de film zelf overduidelijk Transavia en Subweb...)
bij Skyfall was dat wel irritant omdat het leek of de film al was begonnen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122336344
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

bij Skyfall was dat wel irritant omdat het leek of de film al was begonnen
Ik heb het niet gemerkt bij Skyfall, wat voor reclame kreeg je dan? Die 'pah, pah, pah pah pah pah pah' van Coca Cola Zero?
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:14:29 #258
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_122336357
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Welke kwestie bedoel je dan precies?
Zeggen tegen de massa om de film te boycotten omdat de film gebaseerd is op onwaarheden. Amerikanen zijn er goed in.
pi_122336469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Professional het volgende:

[..]

Zeggen tegen de massa om de film te boycotten omdat de film gebaseerd is op onwaarheden. Amerikanen zijn er goed in.
Ah, dat bedoel je. Ja, irritant. Amerikanen kunnen er wat van ja.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:29:31 #260
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122336851
Straks naar Verliefd op Ibiza. Torenhoge verwachtingen en minimaal een oscar nominatie voor Feenstra.
Confidence through competence
pi_122337059
quote:
18s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:29 schreef Stereotomy het volgende:
Straks naar Verliefd op Ibiza.
Wat doe je jezelf aan :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:39:19 #262
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122337141
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf aan :')
Ja zeg, ik heb K3 Bengeltjes al overgeslagen. Moet wel m'n PUC eruit halen!



Tempting... volgens mij de eerste film mét Barry Atsma maar zónder de blote bast van Barry Atsma!
Confidence through competence
pi_122338054
Ga je echt naar Nijntje? :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:09:09 #264
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122338162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ga je echt naar Nijntje? :')
Nouja... als je met me mee wil... :')
Confidence through competence
pi_122338607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:06 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ga je echt naar Nijntje? :')
dan ben je wel de ultieme baas volgens mij _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:22:27 #266
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122338658
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:21 schreef mschol het volgende:

[..]

dan ben je wel de ultieme baas volgens mij _O-
En werkeloos sinds die voornamelijk overdag draait ;).

Vanochtend vroeg wakker, vroeg begonnen, weinig te doen, dus lekker straks de vroege voorstelling van Lincoln pakken.
pi_122338765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nouja... als je met me mee wil... :')
Vriendelijk bedankt :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_122338785
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef tcr het volgende:

[..]

En werkeloos sinds die voornamelijk overdag draait ;).

Vanochtend vroeg wakker, vroeg begonnen, weinig te doen, dus lekker straks de vroege voorstelling van Lincoln pakken.
want vroeg op de dag vrij zijn = werkeloos?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:26:49 #269
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122338818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef tcr het volgende:

[..]

En werkeloos sinds die voornamelijk overdag draait ;).

Of eigen bedrijf en eigen tijden bepalend? ;)
Confidence through competence
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:11:01 #270
12621 tcr
*nix 4ever
pi_122340605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef mschol het volgende:

[..]

want vroeg op de dag vrij zijn = werkeloos?
Gewone korte werkdagen ook goed...
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:01:59 #271
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122342798
Of gewoon student :P (of is niemand student hier ;( ?)
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122342824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Of gewoon student :P (of is niemand student hier ;( ?)
Of altijd vrij op maandag :D Nog geen student wel bijna, in september deeltijd. Dus blijf gewoon werken hoor :')
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:03:43 #273
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122342890
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Of altijd vrij op maandag :D Nog geen student wel bijna, in september deeltijd. Dus blijf gewoon werken hoor :')
Dan heb je dus juist minder tijd over om naar de bios te gaan ;(
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122343082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Dan heb je dus juist minder tijd over om naar de bios te gaan ;(
I know :'( ik ga het missen.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:12:06 #275
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_122343266
Lincoln is slaapverwekkend, de keren dat ik in slaap ben gesukkeld en wakker ben geschrokken is op meer dan één hand te tellen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_122344690
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Lincoln is slaapverwekkend, de keren dat ik in slaap ben gesukkeld en wakker ben geschrokken is op meer dan één hand te tellen.
Die lijkt mij sowieso niet heel bijzonder, ik denk dat ik die oversla.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:47:23 #277
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122344890
Lincoln was gewoon leuk hoor :{w
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_122344977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Lincoln is slaapverwekkend, de keren dat ik in slaap ben gesukkeld en wakker ben geschrokken is op meer dan één hand te tellen.
het is een schitterende film. Je moet alleen wel een beetje de amerikaanse geschiedenis kennen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122345355
Misschien pak ik morgenochtend om 10.40 uur 'A Haunted House' mee, Spui. Ben toch in de stad rond 10'ish dus hoop dat ik het red!
Gewoon normaal doen ja.
pi_122350056
Vanmiddag dan toch maar voor the Master gegaan en zowaar wakker gebleven ;-) Een goede film met een geweldige Joaquin Phoenix en Philip Seymour Hoffman. Morgen een herziening van Django op het programma.
pi_122350873
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:11 schreef tcr het volgende:

[..]

Gewone korte werkdagen ook goed...
Onregelmatige tijden? Horeca? Zelfstandige? Student? Kan nog wel even doorgaan.. lekker kort door de bocht.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:05:07 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122354478
Zo, vandaag eindelijk naar de nieuwe films in de bios geweest.

Verliefd op Ibiza was vermakelijk. Vind die 'domme' Nederlandse producties meestal wel geslaagd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna heb ik bijna back-to-back een Turkse film gezien, Celal ile Ceren (1.6 op IMDB :')). Verrassend genoeg vond ik hem leuk, en alle Turkse huisvrouwen om mij heen ook :') Heb het idee dat het een komedie was en acting vehicle voor de hoofdpersoon Sahan Gökbakar, die de screenplay ook heeft geschreven.



Hebben andere steden dat ook trouwens, Turkse cinema in de Pathé?

[ Bericht 4% gewijzigd door Stereotomy op 01-02-2013 20:42:00 ]
Confidence through competence
  vrijdag 1 februari 2013 @ 20:20:43 #283
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122355167
Ja in Pathe Arena draaien ook Turkse films, alleen nog nooit naar toe gegaan
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:23 #284
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122357929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb het niet gemerkt bij Skyfall, wat voor reclame kreeg je dan? Die 'pah, pah, pah pah pah pah pah' van Coca Cola Zero?
Sony Bravia met Daniel Graig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:17:19 #285
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122357996
Sorry voor de kaps

WAT IS THE MASTER EEN SAAIE GARE KUTFILM

Wilde na 20 minuten weglopen maar afgekeken en wilde dat ik na 20 minuten echt was weggelopen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:18:00 #286
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122358029
Iemand The Race 2 gezien?

Ik vond Verliefd op Ibiza best geinig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122358855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:17 schreef Stefan het volgende:
Sorry voor de kaps

WAT IS THE MASTER EEN SAAIE GARE KUTFILM

Wilde na 20 minuten weglopen maar afgekeken en wilde dat ik na 20 minuten echt was weggelopen
Oh als jij dat zegt, dan zal het best een toffe film zijn :Y
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:50:27 #288
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122359586
succes ermee ^O^
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122362521
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vond Verliefd op Ibiza namelijk echt om te janken.
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:50:42 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122362732
Vond je costa wel leuk?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:53:06 #291
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_122362851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vond Verliefd op Ibiza namelijk echt om te janken.
Bij welke scene heb je een traantje weggepinkt dan? :@
Confidence through competence
pi_122363472
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Stefan het volgende:
Vond je costa wel leuk?
Nooit gezien.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122363489
Dubbel :@
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:22:11 #294
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122364152
Dan had je t nivo geweten, vond m best leuk voorspelbaar maar leuk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:22:48 #295
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122364173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bij welke scene heb je een traantje weggepinkt dan? :@
Toen Robert deNiro een hartaanval kreeg denk ik
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122365021
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Stefan het volgende:
Dan had je t nivo geweten, vond m best leuk voorspelbaar maar leuk
Dat zei je al. :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:47:00 #297
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122365215
Later deze week flight en gangstersquad
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 1 februari 2013 @ 23:50:59 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122365385
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:57 schreef mschol het volgende:

[..]

bij flight zat er geen reclame na de welkom..

en reclame in de film verbaasd mij niks voor een nederlandse productie
Elke film heeft reclame, denk je dat james bond toevallig heineken drinkt of bepaalde autos rijdt?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_122365597
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Stefan het volgende:

[..]

Elke film heeft reclame, denk je dat james bond toevallig heineken drinkt of bepaalde autos rijdt?
Ja ok maar daar mag je niet over zeiken. Hij bedoelt een volledige reclamefilm na de welkom.
Gewoon normaal doen ja.
pi_122369139
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh als jij dat zegt, dan zal het best een toffe film zijn :Y
Ik vond the Master erg goed en als stefan Verliefd op Ibiza wel geinig vond dan blijkt het dat smaken inderdaad heel erg kunnen verschillen hahaha!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 09:25:24 #301
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_122369639
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja ok maar daar mag je niet over zeiken. Hij bedoelt een volledige reclamefilm na de welkom.
dat had skyfall dus ook
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')