quote:Ducati 748S:
ENGINETYPE: single cylinder, four stroke
DISPLACEMENT: 576 cm3
BORE AND STROKE: 98 x 76,4
NUMER OF GEARS: 6
COMPRESSION RATIO: 12:1
HP: n.d.
TORQUE: n.d.
INJECTION: Kehin FCR 39
EXHAUST: Titanio racingTRANSMISSION
TYPE: Chain
RATIO: 2,823
PRIMARY DRIVE: 2,34
FINAL DRIVE: 17-48
CLUTCH: wet, multi plate type; mechanic controlCHASSIS
FRAME: single tube cradle; rear frame in light alloy
WHEELBASE: 1485 mm
FRONT SUSPENSION: upside down telescopic hydraulic fork with advanced axle Ø45 mm
FRONT TYRE: 120/70-17"
REAR SUSPENSION: Progressive "soft damp" with hydraulic single schock absorber; spring preload, compression and rebound stroke adjustement
REAR WHEEL TRAVEL: 290 mm
REAR TYRE: 150/60-17"
FRONT BRAKE: "Brembo" disc type with fixed caliper Ø320 mm
REAR BRAKE: "Brembo" disc type with fixed caliper Ø220 mm
FUEL TANK CAPACITY: 9 lt
WEIGHT:* 109 kg
SEAT HEIGHT: 885 mm
quote:
ENGINEType L twin cylinder, 4 valve per cylinder Desmodromic; liquid cooled
Displacement 748 cc
BorexStroke 88x61.5 mm
Compression Ratio 11.5:1
Power 71 kW - 97 HP @ 11000 rpm
Torque 73 Nm - 7.4 kgm @ 9000 rpm
Fuel injection Marelli electronic fuel injection, 50 mm throttle body
Exhaust 2 aluminum mufflers by Termignoni
Emissions Euro 1TRANSMISSION
Gearbox 6 speed
Ratios 1st 37/15, 2nd 30/17, 3th 28/20, 4th 26/22, 5th 24/23, 6th 23/24
Primary drive Straight cut gears; ratio 2
Final drive Chain; Front sprocket 14; Rear sprocket 36
Clutch Dry multiplate with hydraulic controlCHASSIS
Frame Tubular steel trellis
Wheelbase 1410 mm - 55.5 in
Rake 23,5°÷24,5°
Front suspension Showa with TiN upside-down fully adjustable fork
Front wheel travel 127 mm - 5 in
Front brake 2 x 320 mm semi-floating discs, 4-piston 4-pad calipers
Front wheel Marchesini 5-spoke light alloy 3.50 x 17
Front tyre 120/60 ZR 17
Rear suspension Progressive linkage with adjustable Showa monoshock
Rear wheel travel 130 mm - 5.1 in
Rear brake 220 mm disc, 2-piston caliper
Rear wheel Marchesini 5-spoke light alloy, 5.50 x 17
Rear tyre 180/55 ZR 17
Fuel tank capacity 17 l (including 4 l reserve)
Weight * 196 kg - 432 lbs
Seat height 790 mm - 31.1 in
Instruments Speedometer, rev counter, indicators for high beam, turn signals, warning light for low oil pressure, fuel level, warning light for neutral, water temperature
Warranty 2 years unlimited mileage
Tank Colours Red, yellow, titanium gray
Frame and Wheel colours Metallic grey (Red wheels on titanium grey)
Versions Two-seats, One seat
- 2001cc
- 8 cilinder
- een soepele koppeling + gashandel
- rem schijven waar je U tegen zegt
- geen nummerplaat
- geen demper
- kilometerteller die tot 500 Km/u gaat
zoiets komt er wel in de buurt....
quote:husqvarna maakt toch grasmaaiers enzo?
Op zondag 01 september 2002 20:09 schreef Scalle-- het volgende:
Husqvarna Nox :
oftewel, mijn motor
[Dit bericht is gewijzigd door Flipmo op 01-09-2002 20:24]
quote:En nog veel meer, waaronder enduro-motoren en super-motards.
Op zondag 01 september 2002 20:20 schreef Jordy-B het volgende:[..]
husqvarna maakt toch grasmaaiers enzo?
quote:Yeah so, Honda ook, Yamaha ook, Kawasaki maakt zelfs generators, who cares.
Op zondag 01 september 2002 20:20 schreef Jordy-B het volgende:[..]
husqvarna maakt toch grasmaaiers enzo?
quote:niemand... alleen als je naar de site van husqvarna gaat, zijn het niet bepaald de stoere motoren die je tegemoet glimmen...
Op zondag 01 september 2002 23:05 schreef Scalle-- het volgende:[..]
Yeah so, Honda ook, Yamaha ook, Kawasaki maakt zelfs generators, who cares.
suzuki hayabusa 1300
quote:http://www.husqvarna.it
Op maandag 02 september 2002 16:36 schreef Jordy-B het volgende:[..]
niemand... alleen als je naar de site van husqvarna gaat, zijn het niet bepaald de stoere motoren die je tegemoet glimmen...
quote:Zie je me nog niet dood op
Op maandag 02 september 2002 10:49 schreef Goya het volgende:
Gewoon zo'n vette Harley chopper. Zo één wil iedereen toch?
24000 euro nieuwprijs.
foto's staan op me cu2 (zijn er teveel om zo ff te posten, nu geen zin in ) http://www.cu2.nl/browse.php?id=206811
quote:Die volle wielen lijken me beetje gevaarlijk ivm windstoten enzo...
Op maandag 02 september 2002 22:25 schreef pirke het volgende:
de nieuwste Harley Davidson VRSCA V-ROD. Race-motor met Harley uiterlijk!24000 euro nieuwprijs.
foto's staan op me cu2 (zijn er teveel om zo ff te posten, nu geen zin in ) http://www.cu2.nl/browse.php?id=206811
quote:Dat ding is wel heel erg vet! Stukken mooier dan die buikschuivers van Japans/Italiaanse makelij
Op maandag 02 september 2002 22:25 schreef pirke het volgende:
de nieuwste Harley Davidson VRSCA V-ROD. Race-motor met Harley uiterlijk!24000 euro nieuwprijs.
foto's staan op me cu2 (zijn er teveel om zo ff te posten, nu geen zin in ) http://www.cu2.nl/browse.php?id=206811
[Dit bericht is gewijzigd door Threepio op 03-09-2002 18:49]
quote:Ziet er natuurlijk wel stoer uit, zo'n chopper, maar als je er langer dan een uurtje op rijdt, krijg je toch behoorlijk pijn in je rug. Bovendien moet je als een slak over rotondes, anders schrapen je voetsteunen over het asfalt. Niet echt mijn idee van een droommotor
Op maandag 02 september 2002 10:49 schreef Goya het volgende:
Gewoon zo'n vette Harley chopper. Zo één wil iedereen toch?
Mijn voorkeur qua droommoter gaat toch uit naar Italianen (Ducati, Aprilia) vanwege de looks en het geluid. Overigens kunnen Japanners wel degelijk vernieuwend ontwerpen, zoals in Yamaha's MT01:
quote:Grootste vergissing van Ducati: de introductie van Antraciet (behalve voor de Monster, daar past het wel bij). De introductie van de 999 (in de juiste kleur) maakt een hoop goed:
Op zondag 01 september 2002 20:09 schreef Scalle-- het volgende:Ducati 748S:
[afbeelding]
[..]
(behalve voor de passagier dan)
quote:Zijn die gele dingen propellers ofzo
Op dinsdag 03 september 2002 13:00 schreef ZooTV het volgende:
Benelli Tornado!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Inderdaad een schitterende motor, alhoewel die Ducati ook niet verkeerd is...
Op dinsdag 03 september 2002 10:32 schreef Parabola het volgende:
quote:Mja, zoiets vind ik dan weer te lomp maja, elk z'n smaak, is natuurlijk heerlijk om te toeren waarschijnlijk
Op dinsdag 03 september 2002 21:58 schreef Oom_Agent het volgende:
BMW K1200
Mooi he in t oranje
en nee mensen niet omdat het een HD is maar hij is gewoon supermooi(alleen oranje)
quote:Ik vind het echt zo een ding
Op woensdag 04 september 2002 00:43 schreef MetalMaupio het volgende:
[afbeelding]Mooi he in t oranje
en nee mensen niet omdat het een HD is maar hij is gewoon supermooi(alleen oranje)
quote:ik vind m ook nix, grotendeels door de kleur, maar ieder z'n smaak he
Op woensdag 04 september 2002 12:09 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik vind het echt zo een ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |