abonnement Unibet Coolblue
pi_122520010
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:18 schreef yavanna het volgende:

[..]

Het eerste stukje ( Kevin Spacey O+ ) kwam goed over.
En Godfather van Generation Kill _O_ .
pi_122520035
Pilot van Banshee ook maar eens gekeken, echt heel vet hoor _O_
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:28:13 #103
236046 NotYou
tigerblood
pi_122520147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Pilot is te downloaden.
ABC.. not sure if want.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:46:28 #104
19242 yavanna
Results may vary.
pi_122521454
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:25 schreef Nagil het volgende:
Generation Kill
Ah verrek.

Generation Kill was ook een O+ _O_ serie.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 5 februari 2013 @ 20:37:08 #105
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_122524715
Banshee wordt momenteel gedownload, ben benieuwd ^O^
pi_122525272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 20:37 schreef RedFever007 het volgende:
Banshee wordt momenteel gedownload, ben benieuwd ^O^
Lekker veel geweld en een goed sfeertje in de pilot iig. Rest moet ik nog zien.
pi_122527401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef criminal_mind het volgende:

[..]

Pilot is te downloaden.
Ah bedankt, zie het nu ook op de bekende plekken!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:41:42 #108
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_122528660
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef NotYou het volgende:

[..]

Kan dat dan gewoon vanaf een Nederlands IP-adres?
Er is een plug-in voor Google chrome. Moet je even googlen op Netflix in Nederland
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_122588255
aflevering 1 van House of Cards gezien en smaakt zeker naar meer. Mooi gefilmd met een donker sfeertje, goede dialogen en een topcast.

Oogt als een film, niet zo verwonderlijk natuurlijk met Fincher aan het roer. Netflix streeft duidelijk het niveau van HBO na _O_
pi_122589374
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:50 schreef planethugo het volgende:
aflevering 1 van House of Cards gezien en smaakt zeker naar meer. Mooi gefilmd met een donker sfeertje, goede dialogen en een topcast.

Oogt als een film, niet zo verwonderlijk natuurlijk met Fincher aan het roer. Netflix streeft duidelijk het niveau van HBO na _O_
Het is ook een serie van 100 miljoen dollar. Volgens mij is alleen GoT duurder. Maar omgerekend is het voor Netflix sowieso goedkoper, aangezien zij nu geen marges meer hoeven af te dragen aan de USA Networks en HBO's van deze wereld.

Overigens had ik begrepen dat ze gewoon alle afleveringen van het seizoen in één keer beschikbaar gaan stellen....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_122589871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 11:31 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het is ook een serie van 100 miljoen dollar. Volgens mij is alleen GoT duurder. Maar omgerekend is het voor Netflix sowieso goedkoper, aangezien zij nu geen marges meer hoeven af te dragen aan de USA Networks en HBO's van deze wereld.

Overigens had ik begrepen dat ze gewoon alle afleveringen van het seizoen in één keer beschikbaar gaan stellen....
vraag me alleen af waar die 100 miljoen dan aan besteedt gaat worden bij een politieke serie... Zal wel voornamelijk aan de dure cast en regisseurs opgegaan zijn denk ik.

alle 13 afleveringen zijn idd allemaal direct beschikbaar :) een nieuwe manier van series kijken is geboren! Hopelijk slaat het aan zodat ze in de toekomst nog veel meer van dit soort projecten gaan doen. In april ergens komt ook al Arrested Development op die manier uit en er zijn plannen voor nieuwe projecten.
pi_122596405
100 miljoen lijkt me wat veel, het budget van Game of Thrones is iig tussen de 60 en 70 miljoen.
pi_122597352
Het leek mij ook onwaarschijnlijk, maar blijkbaar is het budget toch echt 100 miljoen voor 26 afleveringen (2 seizoenen van 13 afl.).
En het mooie is; een jaar geleden dreigde David Fincher de boel af te blazen omdat hij nog meer budget wilde :?

http://www.hollywoodrepor(...)ights-capitol-297444

http://www.cinemablend.co(...)et-Issues-40261.html

Dan zal het budget voornamelijk aan een dure cast en crew op gaan, of worden we gaandeweg de serie nog getrakteerd op CGI-dinosaurussen?
pi_122597690
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:25 schreef Franktastic1984 het volgende:
Het leek mij ook onwaarschijnlijk, maar blijkbaar is het budget toch echt 100 miljoen voor 26 afleveringen (2 seizoenen van 13 afl.).
En het mooie is; een jaar geleden dreigde David Fincher de boel af te blazen omdat hij nog meer budget wilde :?

http://www.hollywoodrepor(...)ights-capitol-297444

http://www.cinemablend.co(...)et-Issues-40261.html

Dan zal het budget voornamelijk aan een dure cast en crew op gaan, of worden we gaandeweg de serie nog getrakteerd op CGI-dinosaurussen?
leek me idd ook veel maar toen ik het opzocht kwam ik hetzelfde tegen.

Vanuit het standpunt van een regisseur die gewend is om met grote budgetten, dure sets etc te werken en dan 50 miljoen nodig heeft voor een film van 2 uurtjes en die dan voor 13 uur 100 miljoen nodig heeft is kan ik het opzich nog wel begrijpen. Alleen is het bewezen dat het voor een politieke serie allemaal niet zo duur hoeft te zijn, als Game of Thrones al een stuk goedkoper is vraag ik me af wat ik nog allemaal te zien krijg in het seizoen :D
pi_122601041
Dat zijn dan ook 26 afleveringen voor 100 miljoen, dat valt echt reuze mee hoor. Minder dan 4 miljoen per aflevering. Breaking Bad is een van de goedkoopste "high end" shows met ongeveer 3.2 miljoen per aflevering.

Edit: even aan het googelen en ik zie dat er wel meer shows onder Breaking Bad's budget zitten. Maar 4 miljoen voor een zo'n gelikte show met topregisseurs en topacteurs is iig niet buitensporig.
pi_122602699
The Following met Kevin Bacon is wel een aanrader, voor mensen die van thrillers houden. TV series lijken steeds meer op films, betrap mijzelf erop dat ik meer series dan films kijk.
pi_122603924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef Nagil het volgende:
Dat zijn dan ook 26 afleveringen voor 100 miljoen, dat valt echt reuze mee hoor. Minder dan 4 miljoen per aflevering. Breaking Bad is een van de goedkoopste "high end" shows met ongeveer 3.2 miljoen per aflevering.

Edit: even aan het googelen en ik zie dat er wel meer shows onder Breaking Bad's budget zitten. Maar 4 miljoen voor een zo'n gelikte show met topregisseurs en topacteurs is iig niet buitensporig.
Ter vergelijking:

Band of Brothers:
The budget for Band of Brothers was approximately $125 million, which comes to an average of $12.5 million per episode. An additional $15 million was allocated towards the promotional campaign, which involved, among other things, hosting screenings for World War II veterans.
http://en.wikipedia.org/wiki/Band_of_Brothers_(TV_miniseries)

Game of Thrones
Boasting an estimated budget of US$60 million, the ten-episode first season of this epic fantasy series ranks as one of the most expensive ever.

Lost
The Lost pilot cost a whopping US$14 million (mostly because of the cost of purchasing, shipping, and dressing the actual aircraft body used to represent the wreckage). They managed to reign in the budget, with subsequent episodes costing a mere (by comparison) US$4 million each.

Friends
The longer a show goes on, the more expensive it usually gets. Actors get raises, and in the case of Friends, they got big ones. US network NBC famously forked out US$180 million for the final season. That's a whopping US$10 million per episode, the highest price ever paid for a 30-minute series in television history.

Rome
The twelve-episode first season cost a whopping US$100–110 million to produce. Rome was cancelled after its second season because it was "notoriously expensive". Go figure.

Boardwalk Empire
While not quite the US$50 million pilot that was rumoured, the first ep of this period drama cost a cool US$18 million, making it the most expensive pilot episode ever produced (Martin Scorsese doesn't come cheap, people!).

http://www.yourtv.com.au/(...)-ever-made.slideshow
  zaterdag 9 februari 2013 @ 14:34:58 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_122675687
quote:
14s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Qwea het volgende:
Heb damages er bijna doorheen gejast, geniale serie :D

Iemand nog tips voor een soort gelijke serie?
Goeie tip, thanks!
Mooi weer 5 seizoenen van iets nieuws :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_122676133
Ik wacht nog steeds op een goede vervanger voor The O.C. en OTH...
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:12:48 #120
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_122676835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Devv het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede vervanger voor The O.C. en OTH...
Ik eigenlijk ook wel. Switched at Birth is prima te doen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_122678653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 14:50 schreef Devv het volgende:
Ik wacht nog steeds op een goede vervanger voor The O.C. en OTH...
Friday Night Lights vond ik er het meeste bij in de buurt komen, toffe serie :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_122694267
Genoten van het eerste seizoen van House of Cards.
Kevin Spacey vond ik echt geweldig, ook vooral door de heerlijke vuile politieke spelletjes en de hoge kwaliteit van de serie zelf. Nu hopen dat Netflix met een tweede seizoen komt.

Netflix is goed bezig, binnenkort Arrested Development en hopelijk een derde seizoen van Jericho.

Later Banshee maar eens proberen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:00:41 #123
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122694576
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Friday Night Lights vond ik er het meeste bij in de buurt komen, toffe serie :)
Nu moet ik toegeven dat ik OTH en The OC niet zo heel goed ken (alleen maar losse afleveringen), maar ik vind Friday Night Lights toch meer een serieus drama, daar waar ik die anderen eerder zou omschrijven als dertien-in-een-dozijn wijvenseries.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_122694643
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Nu moet ik toegeven dat ik OTH en The OC niet zo heel goed ken (alleen maar losse afleveringen), maar ik vind Friday Night Lights toch meer een serieus drama, daar waar ik die anderen eerder zou omschrijven als dertien-in-een-dozijn wijvenseries.
OTH en The OC waren echt tof hoor (in de eerste seizoenen vooral. Ken ook echt veel mannen die dat hebben gekeken, dus ik ben zeker niet de enige :D

Daarna ook echt niets meer gevonden wat er aan kon tippen, dus 13 in een dozijn was het ook echt niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:06:00 #125
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_122694821
Ik vind het soaps met een groter budget, altijd maar gezeik over liefdesrelaties.

Friday Night Lights gaat over football en de impact daarvan op een klein stadje dat alleen maar lijkt te bestaan om het lokale team te steunen, soms zit het tegen een sociaal drama aan, dat zie ik echt niet in die andere series.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')