abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_121745794
Heeft iemand toevallig een Path Of Exile Beta key :S?
kan jammer genoeg niet in beta koomen omdat je voor een beta key aleen maar met paypal kan betalen en dat heb ik niet :(.
pi_121746692
Nee helaas, heb ik niet. Maar op hun site hebben ze het over een "open beta", is die dan alleen toegankelijk met een key? :?
Woord.
pi_121746697
Dan maak je een paypal-account aan. Het is geen rocketscience
pi_121760129
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dan maak je een paypal-account aan. Het is geen rocketscience
Dit. PayPal is echt in 10 seconden aangemaakt.
Burning bridges gives you so much more
pi_121778678
Joh, ik heb Path of Exile ook gespeeld, wacht gewoon tot de open beta dat is volgens mij 23 januari. Dan kun je gewoon zonder key spelen.
pi_121901970
De open beta begint morgen! ^O^
I am happy
pi_122184733
Hoe bevalt dit spel mensen? Mijn broertje speelt het sinds kort en heb het idee dat dit spel word wat D3 had moeten zijn
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_122185115
Ik hou het effe in de gaten, pakt me nog niet echt en het gefrutsel met die gems vind ik persoonlijk een rare keuze. Heb het gevoel dat ze daar de Pokémon-kant mee op gaan (verzamel ze allemaal!)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122188549
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hou het effe in de gaten, pakt me nog niet echt en het gefrutsel met die gems vind ik persoonlijk een rare keuze. Heb het gevoel dat ze daar de Pokémon-kant mee op gaan (verzamel ze allemaal!)
Hoe bedoel je? Dat stuk heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk. Vond in D3 eigenlijk dat je te weinig opties had om in je wapen te doen. In LoD had je nog jewels etc/runes naast gems
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_122188809
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat stuk heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk. Vond in D3 eigenlijk dat je te weinig opties had om in je wapen te doen. In LoD had je nog jewels etc/runes naast gems
Nagenoeg elk magic item heeft sockets met bepaalde kleuren. In die sockets kun je gems doen van de betreffende kleur met bepaalde eigenschappen. Deze gems levellen en hebben een interactie met de andere gems die ook in het item zitten.
Het geheel gaat (zoals ik het nu zie) dus ook grotendeels draaien om het verzamelen van krachtige gems, deze levellen / verhandelen en powerbuilds hiermee te maken.

Beetje vergelijkbaar met de Legendary Items in Lotro
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122193071
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nagenoeg elk magic item heeft sockets met bepaalde kleuren. In die sockets kun je gems doen van de betreffende kleur met bepaalde eigenschappen. Deze gems levellen en hebben een interactie met de andere gems die ook in het item zitten.
Het geheel gaat (zoals ik het nu zie) dus ook grotendeels draaien om het verzamelen van krachtige gems, deze levellen / verhandelen en powerbuilds hiermee te maken.

Beetje vergelijkbaar met de Legendary Items in Lotro
Aha klinkt idd een beetje apart. Moet zeggen dat ik het tot nu toe wel prima vind spelen. Alleen jammer van die vele DC's maar dat hoort er bij bij een beta helaas. Bedankt voor al je info! Ga nu naar bed want morgen weer een lange dag hehe.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 04:01:23 #12
355334 Ulubulu
The loose cannon
pi_122368850
Gisteravond heb ik het uitgeprobeerd en vond 't tot nu toe erg tof. Zit nu op +-lvl 20 witch in hardcore. Default eventjes gedaan, maar dat was wel errug makkelijk. Vind 't sowieso wel een tof idee dat als je hier dood gaat in HC dat je respawnd in default. Ik vind 't idee van de gems ook wel leuk. De mastery/passive page is helaas erg groot en onoverzichtelijk. Beetje moeilijk om een beetje uit te zoeken wat nou 't beste is. Ik zelf ga hp/energy shield/increase magical damage en mana + mana regen. Tot nu toe werkt dat prima. Aura's schijnen erg goed te zijn, Clarity aura is bijvoorbeeld erg awesome; nooit meer oom! Morgen weer even verder :)
Ignorance is your best friend
pi_122372099
Path of the exile is nu open beta voor alle liefhebbers !!
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:15:30 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_122383079
Dit is wat Diablo III had moeten zijn. Ik vermaak me met dit spel stukken beter.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_122383450
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:15 schreef popolon het volgende:
Dit is wat Diablo III had moeten zijn. Ik vermaak me met dit spel stukken beter.
als in? (serieuze vraag, vooralsnog zie ik een hoop leuke ideeën maar heeft me nog niet echt weten te overtuigen).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:23:37 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_122390217
Ik vond DIII tegenvallen en gezien dit gratis is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_122421627
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 04:01 schreef Ulubulu het volgende:
Gisteravond heb ik het uitgeprobeerd en vond 't tot nu toe erg tof. Zit nu op +-lvl 20 witch in hardcore. Default eventjes gedaan, maar dat was wel errug makkelijk. Vind 't sowieso wel een tof idee dat als je hier dood gaat in HC dat je respawnd in default. Ik vind 't idee van de gems ook wel leuk. De mastery/passive page is helaas erg groot en onoverzichtelijk. Beetje moeilijk om een beetje uit te zoeken wat nou 't beste is. Ik zelf ga hp/energy shield/increase magical damage en mana + mana regen. Tot nu toe werkt dat prima. Aura's schijnen erg goed te zijn, Clarity aura is bijvoorbeeld erg awesome; nooit meer oom! Morgen weer even verder :)
In 1 dag level 20+- ? :o
  maandag 4 februari 2013 @ 14:45:54 #18
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122464123
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

In 1 dag level 20+- ? :o
is goed te doen op een dag waarop je voor de rest geen ruk te doen hebt hoor :P

Gisteren een ranger gemaakt, geeindigd op lvl 31 gisteravond.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122464160
PoE topic. _O_
  maandag 4 februari 2013 @ 14:57:18 #20
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122464517
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
PoE topic. _O_
idd, mocht tijd worden :P

Vermaak me prima, voor mij een stuk leuker dan D3.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122464531
ik heb nog niet zoveel gespeeld. :P Ik heb iemand nodig om mee te spelen denk ik. :P dat is toch leuker
pi_122464717
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef jagga het volgende:

[..]

idd, mocht tijd worden :P

Vermaak me prima, voor mij een stuk leuker dan D3.
Stoort me vooral dat ik elke keer weer in die beginstad terug begin ipv dat het spel onthoudt waar ik ben gebleven. Ook ben ik weer wat waypoints kwijt enzo. (zal wel aan de beta liggen).

Gisteren weer 2 leveltjes erbij gehaald omdat ik heel het pokke-eind door de eerste 3 gebieden weer moest lopen :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 4 februari 2013 @ 15:47:26 #23
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122466427
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Stoort me vooral dat ik elke keer weer in die beginstad terug begin ipv dat het spel onthoudt waar ik ben gebleven. Ook ben ik weer wat waypoints kwijt enzo. (zal wel aan de beta liggen).

Gisteren weer 2 leveltjes erbij gehaald omdat ik heel het pokke-eind door de eerste 3 gebieden weer moest lopen :')
pssssst hé ! waypoints ! ;)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122469713
Misschien dit maar gewoon gebruiken als PoE topic met een TT-verandering? Ik heb zelf een level 30 summoner templar. Tot nu toe vind ik het een erg tof spel, heb ook al wat vrienden aan het spelen gezet :P Een vriend van mij die altijd Diablo-gek was is hier zo blij mee itt tot D3. Ik vind zelf ook dat er een lekker tempo in het spel zit, veel rewards, leuke skilltree, een goede moeilijksgraad en varierende omgevingen.
I'm the motherfucking baboon
pi_122471044
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:47 schreef jagga het volgende:

[..]

pssssst hé ! waypoints ! ;)
zoals ik al zei; die ben ik kwijt... zal wel een bug zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122474680
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

zoals ik al zei; die ben ik kwijt... zal wel een bug zijn.
Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.
I'm the motherfucking baboon
  maandag 4 februari 2013 @ 19:30:11 #27
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_122475801
Nou, installing ...

Ben benieuwd
Dum de dum
  maandag 4 februari 2013 @ 23:14:35 #28
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122491058
ik heb nu wel zo'n vage templar build gemaakt :D

shield charge, met psychical dmg + ele dmg modifiers. werkt eigenlijk best goed. Voor de rest tanky als iets en ik 1 hit alle normal mobs. Meeste champions ook. En met een beetje een aanloop rag ik een elite in 1 klap 80% van zijn hp eraf :D

kan gewoon met 1 hand onder mijn kin, shield charge on LMB beetje zitten klikken :D

net act 3, lvl 27 btw
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122495839
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.
heb de portal in town en in het 3e(?) gebied iig aangeklikt want ik heb daar ook gebruik van gemaakt, maar de keer erop kon ik het weer opnieuw doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 5 februari 2013 @ 07:28:45 #30
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_122496149
Het lijkt of sommige dingen niet onthouden worden? Ik heb nu al 5x aangezet dat ik alle item drops wil zien :/

Verder wel humor, downloaden duurde uiteindelijk wel lang, dus morgen maar weer verder. Heb nu een lvl 6 witch die ik tot sumonner wil gaan maken. (alleen gaan die 4 zombies die ik nu heb wel eeeeeeeeeeerg rap dood :/
Dum de dum
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:51:03 #31
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122496991
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 07:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Het lijkt of sommige dingen niet onthouden worden? Ik heb nu al 5x aangezet dat ik alle item drops wil zien :/

Verder wel humor, downloaden duurde uiteindelijk wel lang, dus morgen maar weer verder. Heb nu een lvl 6 witch die ik tot sumonner wil gaan maken. (alleen gaan die 4 zombies die ik nu heb wel eeeeeeeeeeerg rap dood :/
mijn vriendin heeft diverse keren de summoner/mage route geprobeerd. Werkt niet echt op lowlvl

Die zombies/skeletons gaan nagenoeg sneller dood dan je ze overeind kunt zetten.

Advies: lekker fire/ice/lightning gooien de eerste tijd, ondertussen de summongems lvls en er later een keer op terug gaan (als je wat passives hebt gepakt die minion life verbeteren enz)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:55:59 #32
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_122503857
Het valt op zich wel mee, ik gebruik een boog met 4-10 normal en 1-10 elec dmg, pijlen die +1 - 2 en 1- 4 dmg doen en dan nog 2 ringen die 1-4 optellen

Dus min ~8 tot + 20 dmg, meeste is in 1 schot dood terwijl de zombies tankig doen, die skilltree gaat me nog wel opbreken :') mgoed, 24 char slots toch :)
Dum de dum
pi_122507424
Ik heb nu skeletons en zombies van rond de level 8, kan nu 5 zombies en 6 skeletons en heb bijna minion instability passive. Ik moet zeggen dat ik ze in het begin ook niet sterk vond en gewoon veel spells gebruikte, maar nu zijn ze wel zodanig sterk dat ze niet snel dood gaan en aardig wat damage doen tegen creeps met elemental resistance waar ik zelf weinig tegen kan met mijn spells. Ik vind het wel jammer dat ik nog geen spectres heb.
Sowieso wordt het spel steeds leuker hoe langer je het speelt.
I'm the motherfucking baboon
pi_122508246
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb nu skeletons en zombies van rond de level 8, kan nu 5 zombies en 6 skeletons en heb bijna minion instability passive. Ik moet zeggen dat ik ze in het begin ook niet sterk vond en gewoon veel spells gebruikte, maar nu zijn ze wel zodanig sterk dat ze niet snel dood gaan en aardig wat damage doen tegen creeps met elemental resistance waar ik zelf weinig tegen kan met mijn spells. Ik vind het wel jammer dat ik nog geen spectres heb.
Sowieso wordt het spel steeds leuker hoe langer je het speelt.
Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:09:36 #35
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_122509094
Eén van de redenen dat dit beter is dan het hele item-gedoe in D3:


De skilltree is gewoon geniaal als je er over nadenkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door popolon op 05-02-2013 15:18:52 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_122510030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?
Ja is gewoon een gem net als raise zombie en skeletons. Level 19 is spectres volgens mij.
I'm the motherfucking baboon
pi_122510717
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef popolon het volgende:
Eén van de redenen dat dit beter is dan het hele item-gedoe in D3:


De skilltree is gewoon geniaal als je er over nadenkt.
Naast de vergelijking met D3 geeft dit filmpje sowieso een duidelijke uitleg over alle orbs en wat je nou eigenlijk met items kan. Wat wel gezegd kan worden is dat het reforgen waar hij zo makkelijk praat een vrij kostbaar proces is. Vele uniques en rares kan je voor een enkele gcp (gem cutters prism) of chaos/divine/alchemy orbs kopen.
I'm the motherfucking baboon
pi_122539132
Vandaag ook maar eens gewaagd aan deze game.
Heerlijk hoor, ga me hier wel wat uurtjes mee vermaken _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_122546542
Ik heb op release diablo 3 gekocht, 6 uurtjes gespeeld. Vervolgens Torchlight2 gekocht vlak na de release, een 4pack, voor vrienden etc. 1 uurtje gespeeld. Nu is Path of Exile uit, free 2 play, en al 15+ uurtjes gespeeld. Ik heb echt een probleem. :') Of diablo en torchlight trekken me niet, of het is omdat path of exile gewoon veel makkelijke mij met vrienden laat spelen.

Kan iemand mij even een kleine samenvatting geven van die hybrid classes?
Duelist, Templar en Shadow. Ik ben nu een shadow en geen idee wat nou zijn plus punten zijn. Hij lijkt me wat assassin, ik gebruik in elk geval claws en daggers met een beetje attack speed, crits en life steal.
Duelist (geen idee)
En templar is een soort van support/tank? Aura tank?
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:47:26 #40
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122549888
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb op release diablo 3 gekocht, 6 uurtjes gespeeld. Vervolgens Torchlight2 gekocht vlak na de release, een 4pack, voor vrienden etc. 1 uurtje gespeeld. Nu is Path of Exile uit, free 2 play, en al 15+ uurtjes gespeeld. Ik heb echt een probleem. :') Of diablo en torchlight trekken me niet, of het is omdat path of exile gewoon veel makkelijke mij met vrienden laat spelen.

Kan iemand mij even een kleine samenvatting geven van die hybrid classes?
Duelist, Templar en Shadow. Ik ben nu een shadow en geen idee wat nou zijn plus punten zijn. Hij lijkt me wat assassin, ik gebruik in elk geval claws en daggers met een beetje attack speed, crits en life steal.
Duelist (geen idee)
En templar is een soort van support/tank? Aura tank?
hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maar :P.
Heel kleine beetje int voor wat kleine bufjes, ét voilŕ, een supermakkelijke gameplay, vies tanky en heerlijke dps output
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122550539
Je kan van alles met elke char maken, je zou met een marauder een mage kunnen worden, het enige verschil tussen de classes zijn uiterlijk, quest rewards en het belangrijkste, waar ze beginnen in de skilltree
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122552575
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan van alles met elke char maken, je zou met een marauder een mage kunnen worden, het enige verschil tussen de classes zijn uiterlijk, quest rewards en het belangrijkste, waar ze beginnen in de skilltree
Zit er dan nog wel replay value in?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef jagga het volgende:

[..]

hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maar :P.
Heel kleine beetje int voor wat kleine bufjes, ét voilŕ, een supermakkelijke gameplay, vies tanky en heerlijke dps output
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
  woensdag 6 februari 2013 @ 15:23:05 #43
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122553408
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Zit er dan nog wel replay value in?

[..]

zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122554092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef jagga het volgende:

[..]

zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.
Defensive beserker ofzo, naja in elk geval. Jammer van de mindere replay value.
pi_122554656
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Zit er dan nog wel replay value in?

[..]

zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraan
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122555199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraan
Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het begin :) Ik denk dat ik die skilltree ook wel aanmaak, aangezien dit gericht is op hardcore difficulties + pvp, dus dat ik eerst alvast iets heb. Mijn 2e account word een templar en die bouw ik dan na eigen smaak, Act 1, 2 en 3 zijn zo uitgespeeld merk ik trouwens, dus ik vroeg me af. Hoe vaak kan je het spel doorrushen? hoeveel difficulties?
pi_122557150
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het begin :) Ik denk dat ik die skilltree ook wel aanmaak, aangezien dit gericht is op hardcore difficulties + pvp, dus dat ik eerst alvast iets heb. Mijn 2e account word een templar en die bouw ik dan na eigen smaak, Act 1, 2 en 3 zijn zo uitgespeeld merk ik trouwens, dus ik vroeg me af. Hoe vaak kan je het spel doorrushen? hoeveel difficulties?
3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnen
pi_122557827
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnen
Huh? wat moet ik daarbij voorstellen? :?

Ik denk dat ik mijn templar als aura/dps/tank maak, wel een tank met wat dps maar ook intelligence voor aura's in parties. Even kijken hoe ik dat kan balanceren.
pi_122558939
je hebt nu 3 acts (ze willen er 5 maken) en alles is er in 3 difficultys.
zodra je alles heb uitgespeeld (zeg monster lvl 65) dan kunnen er in de hoogste monsterlvlmaps nieuwe kaarten droppen van hogere monsterlevelmaps.
je zit dus in de laatste map in de questchain, en dan dropt er een lvl 66 map. vervolgens ga je naar stad, dan summon je die map, en dan kan je een lvl 66 map clearen. oftewel je kan zo oneindig doorgaan met nieuwe maps vinden en clearen, dus je komt wel steeds verder in de game.
pi_122561222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
je hebt nu 3 acts (ze willen er 5 maken) en alles is er in 3 difficultys.
zodra je alles heb uitgespeeld (zeg monster lvl 65) dan kunnen er in de hoogste monsterlvlmaps nieuwe kaarten droppen van hogere monsterlevelmaps.
je zit dus in de laatste map in de questchain, en dan dropt er een lvl 66 map. vervolgens ga je naar stad, dan summon je die map, en dan kan je een lvl 66 map clearen. oftewel je kan zo oneindig doorgaan met nieuwe maps vinden en clearen, dus je komt wel steeds verder in de game.
Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saai ;)

Maar ik dacht dat alle dungeons random ge-generate werd, maar dat valt dus tegen. :P
pi_122582867
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saai ;)

Maar ik dacht dat alle dungeons random ge-generate werd, maar dat valt dus tegen. :P
Alle areas worden random gegenarate toch :? Op towns na
I'm the motherfucking baboon
pi_122631679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Alle areas worden random gegenarate toch :? Op towns na
Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :p
pi_122632520
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :p
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.

Hetzelfde principe zit in Diablo 2
pi_122634134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.

Hetzelfde principe zit in Diablo 2
Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd waren :P
pi_122634839
Iemand die dit nog speelt?

Alleen spelen is zo saai.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 13:33:09 #56
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_122636183
inmiddels 34 marauder. bijna 1 k hp + bloodmagic. 75% op all, 40 chaos resist en genoeg dps om reguliere shit te 1shotten.

effe act 3 doorfietsen en dan maar naar cruel, kijken of het daar nog iets spannend word :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_122636997
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd waren :P
Ja en nee. De complete layout veranderd wel, maar het blijft wel hetzelfde. :)
pi_122656882
Ik speel nu op HC ben net lvl 21 witch, gewoon alle minions voor je spammen en maar wachten tot de mobs dood neer droppen, het gaat niet hard maar wel veilig O+ ^O^
pi_122737818
Geinig spelletje. In D3 ben ik t/m act 3 inferno gekomen. Vond er toen echt niets meer aan. Levellen gaat wel lekker zeg. Mn maurader met 1h+shield zit na een paar uutjes alweer op level 25.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
  maandag 11 februari 2013 @ 07:50:40 #60
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_122741000
had een witch, die ging dood op lvl 14 oid, frozen bij een bosspack :/

Ranger op lvl 18, maar die had ik toch fout gebuild

Dus nu ranger op lvl 12, die wel goed gebouwd is; wel makkelijk dat ik items en gems mee kan nemen, nog 4 lvls en dan kan ik me gems weer aan *O*

HC natuurlijk :)
Dum de dum
pi_122754138
Ben nu 38 op hc, toch effe peity pets in een dikke party gedaan, was de enige met 400 hp wops... rest 1000+
Achja enige wat ik deed was wat minions summonen en dan hard wegrennen haha.

Werd dus hard gecarried, maarja ben dus nu cruel hc zolang het geen act bosses zijn gaat alles lekker. Niet snel maar wel lekker.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 08:19:21 #62
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_122778852
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Aloria het volgende:
Ben nu 38 op hc, toch effe peity pets in een dikke party gedaan, was de enige met 400 hp wops... rest 1000+
Achja enige wat ik deed was wat minions summonen en dan hard wegrennen haha.

Werd dus hard gecarried, maarja ben dus nu cruel hc zolang het geen act bosses zijn gaat alles lekker. Niet snel maar wel lekker.
HC is grinden ;) en HP stacken :)
Dum de dum
pi_122786200
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:19 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

HC is grinden ;) en HP stacken :)
Hja wops ben ook dood gegaan op 45 hehe achja ik deed alleen mee met hc voor een bet ben nu 20 euro rijker >:)
  zondag 17 februari 2013 @ 16:19:00 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122991775
ben aan het installeren, ga een int dex build maken omdat ik magen prefereer maar ook wat defence wil hebben al is het maar in de vorm van evade, templar zit me niet echt lekker omdat ik bang ben dat die melee is, dus denk dat ik shadow ga spelen.

of is dat wel snor bij de witch? als die kan teleporten oid dan vind ik dat ook wel best..

zolang ik maar niet melee ben dat is mijn pet peeve.

[ Bericht 25% gewijzigd door BaajGuardian op 17-02-2013 16:25:00 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_122994342
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ben aan het installeren, ga een int dex build maken omdat ik magen prefereer maar ook wat defence wil hebben al is het maar in de vorm van evade, templar zit me niet echt lekker omdat ik bang ben dat die melee is, dus denk dat ik shadow ga spelen.

of is dat wel snor bij de witch? als die kan teleporten oid dan vind ik dat ook wel best..

zolang ik maar niet melee ben dat is mijn pet peeve.
Je kunt je build zo aanpassen dat je altijd bijv caster bent. Ook al begin je als maurader.
  zondag 17 februari 2013 @ 18:03:35 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_122997371
mja heb een shadow gemaakt, ik vind archery wel erg handig en leuk trouwens vooral gezien je dan de hele tijd aan het skillshotten bent, maar loop nu met mesje rond omdat ik dat uiteindelijk wilde doen, asassin worden met poison enzo maar atm zit ik toch te denken een nieuwe char te maken die gewoon archer is, is gewoon extreem tof, beetje alsof je lol speelt snap je, shift inhouden en hele tijd skillshots maken ftw.

Weet niet of dat ook zo werkt met spells?

Het liefst ben ik zo'n templar want die spreekt me qua uiterlijk wel aan maar dan pure mage met een boog voor in begin voordat ik fatsoenlijke casts kan doen maar ik wil niet nuken enzo dat vind ik altijd zo gameplay verneukend, beetje een groep monsters inlopen en bam alles dood looten maar, dat suckt.

vind underdog characters spelen altijd het fijnst tbh, naja ik maak iig ff een templar.

Mischien dat ik ooit eens een archer er bij maak maar melee heb ik niks mee, speel altijd ranged.

in lol speel ik ook liever apc of adc, in uo altijd puremage en in pvm archer etc. dus tja :p

Als je me zoekt ik heet iig Ipos (een i niet een L) op europe server.
acc is Calmarimoni

[ Bericht 15% gewijzigd door BaajGuardian op 17-02-2013 18:17:06 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 17 februari 2013 @ 20:36:24 #67
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_123004475
Speel je HC dan Baaj? :p
Dum de dum
  zondag 17 februari 2013 @ 20:38:38 #68
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123004623
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:36 schreef Fe2O3 het volgende:
Speel je HC dan Baaj? :p
heb je daar een voordeel in dan?

speel gewoon default op mn 2 chars, alternate beetje tussen ze, soms ff magie keilen soms ff met pijl en boog ouwehoerne, vind het allebei wel leuk spelen. :)

mn shadow archer heet trouwens Nagelistt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_123232031
Ik ben zo blij met deze game! :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 11:26:27 #70
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_123234992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.

Hetzelfde principe zit in Diablo 2
control + click op een gebied en je kunt een nieuwe instance creeeren, hoef je geen 15 min te wachtne :)

heb mn shadow archer ff in de kast gezet speel nu met een glasscannon executioner build op een duelist, what can i say ik ben underdog ingesteld en maar 5% van alle mensen speelt duelist :p

ik hit als een truck, 2-3 hit meeste uniques maar ik hang af van mn lifesteal wat ik op zowel mn aoe sweep als op mn main damage hit (ff naam vergeten van skill) heb.

Mijn mage templar word een shield mage, build gefocussed op tempest shield maar ook overige lightning skills. :) (heb trouwens een chaos damage support gem gevonden, dus als mensen hoge lightning resist hebben hebben ze pech, tevens gebruik ik conductivity met perma curse :p )
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 1 april 2013 @ 10:23:26 #71
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_124750144
Dat dit topic niet bovenaan staat met een reeksnummertje..

ik speel momenteel Ranger. lvl 21 op hc :)
anders steek je gewoon even je tong erin
  maandag 1 april 2013 @ 12:08:30 #72
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_124752138
heb nu ook een ranger (ijsranger met fork en multiple projectiles op ice shot) maar ik speel weer even league, ga wel weer poe doen als er een nieuwe act bij is :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_124752594
Ik speel het eigenlijk al niet meer. Heb een summoner templar van level 47 ofzo op default, maar ik vond het niet echt boeiend meer. Heb ook wel eens een streak van pro's gekeken en dat vond ik er nou ook niet zo speciaal uitzien. Misschien ga ik wel weer aan de gang als ze een paar updates verder zijn.
I'm the motherfucking baboon
pi_125056231
Toffe game, closed beta gespeeld. Jammer dat het zoveel tijd opvreet tho
London City B-52 Jazzbass
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:31:57 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_125057128
ik wacht atm op een nieuwe act tot ik weer spelen ga.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_132518034
Is nu uit, je kan het ook via Steam downloaden.n
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132729857
Vette game hoor. Stuk moeilijker dan D3 gelukkig. Die game was echt te easy
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_132759640
Doet me denken aan Titan Quest enzo
  woensdag 6 november 2013 @ 22:21:19 #79
296894 Xblister
Simply the best..
pi_132983395
Best dood hier, nog mensen die spelen?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  woensdag 6 november 2013 @ 23:01:09 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132985577
neuh, ben HC diablo 3 op console, verder nog niet echt weer behoefte gehad aan poe, mischien ooit weer es maar ik kan niet zo goed tegen verandering daar ik hele builds had uitgewerkt en nu word alles wéér reset... :{w
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 7 november 2013 @ 00:21:56 #81
296894 Xblister
Simply the best..
pi_132988971
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
neuh, ben HC diablo 3 op console, verder nog niet echt weer behoefte gehad aan poe, mischien ooit weer es maar ik kan niet zo goed tegen verandering daar ik hele builds had uitgewerkt en nu word alles wéér reset... :{w
Hmm, ben zelf net begonnen dus. Met reset bedoel alle characters weer naar 0?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  donderdag 7 november 2013 @ 10:56:20 #82
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_132995829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Xblister het volgende:

[..]

Hmm, ben zelf net begonnen dus. Met reset bedoel alle characters weer naar 0?
Nee de skillpoint paths.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_133002758
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
neuh, ben HC diablo 3 op console, verder nog niet echt weer behoefte gehad aan poe, mischien ooit weer es maar ik kan niet zo goed tegen verandering daar ik hele builds had uitgewerkt en nu word alles wéér reset... :{w
Dat dus, en de laatste keer dat ik inlogde voelde 't ineens ook 'n beetje zo van wat doe ik hier (al zal dat ook wel te maken hebben met D3's snellere/mooiere gameplay).
pi_133145985
Niemand die dit nog speelt?

Het spel staat sinds de steam release rond de 10e plek van meest gespeelde spellen. Daar moeten meer fok!kers tussen zitten lijkt me..

Ik ben in elk geval (weer) op Nemesis begonnen, dit keer een Templar dual-flame-totem build. zin in :)
pi_133152100
Ik speel op Nemesis HC. Intussen al 4x rip gegaan met een char. Waarvan 2x echt onverklaarbaar. Maar mag de pret niet drukken. Gaaf spel
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:42:56 #86
296894 Xblister
Simply the best..
pi_133188164
Speel wel af en toe, zit nu op 15 uur ofzo
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 17:08:26 #87
8781 crew  Frutsel
pi_133189031
Laatst wel gedaan, zat ik Co-Op te spelen maar dan blijkt dat de één wel de missie volbrengt en de ander niet? Terwijl je allebei vanaf het begin begint, in één team zit en dezelfde missie wil doen.
Is dit een bug of normaal bij dit soort Co-op games?
  dinsdag 12 november 2013 @ 17:18:20 #88
296894 Xblister
Simply the best..
pi_133189280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef Frutsel het volgende:
Laatst wel gedaan, zat ik Co-Op te spelen maar dan blijkt dat de één wel de missie volbrengt en de ander niet? Terwijl je allebei vanaf het begin begint, in één team zit en dezelfde missie wil doen.
Is dit een bug of normaal bij dit soort Co-op games?
Iets soortgelijks had ik hoor maar dan kon ik geen nieuwe quest accepten en zodra ik dan de party leave komt hij opeens tevoorschijn.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_133513032
Ik heb nog nooit een spel zoals deze gespeeld, maar wat is nou het doel hier van? Als ik naar een youtube gameplay filmpje kijk lijkt het alsof het eindeloos lopen is en ondertussen een beetje je skills spammen. Wat is precies de uitdaging?
pi_133875095
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik heb nog nooit een spel zoals deze gespeeld, maar wat is nou het doel hier van? Als ik naar een youtube gameplay filmpje kijk lijkt het alsof het eindeloos lopen is en ondertussen een beetje je skills spammen. Wat is precies de uitdaging?
Diablo stijl.

Gear grinden, het vinden van nieuwe loot maakt het geweldig. En je build optimaliseren.
pi_133875994
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik heb nog nooit een spel zoals deze gespeeld, maar wat is nou het doel hier van? Als ik naar een youtube gameplay filmpje kijk lijkt het alsof het eindeloos lopen is en ondertussen een beetje je skills spammen. Wat is precies de uitdaging?
Oneindige customization opties, random kaarten, random mobs, random drops. En in mijn geval, dood is dood. Met andere woorden, 2 weken opbouwen weg :P
pi_133931999
Inmiddels lvl 60 templar :') Zit alleen met kutgear nog steeds. Moest denk zon 15x portal gebruiken bij piety op merciless :D
  donderdag 5 december 2013 @ 00:45:32 #93
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133932076
Ik ben hier ook mee begonnen, echter nog een totaal vaag iets omdat ik dit genre nog niet kende. :+ Hoe weet ik welke kant ik op moet? Map vind ik nl. ook maar onduidelijk en beeld shiften kan ook niet.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_133941945
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:45 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, echter nog een totaal vaag iets omdat ik dit genre nog niet kende. :+ Hoe weet ik welke kant ik op moet? Map vind ik nl. ook maar onduidelijk en beeld shiften kan ook niet.
Ik ben gewoon begonnen door ff de forums/youtube af te gaan op zoek naar een "leuke" build. En dan vervolgens gewoon spelen. Map bestaat gewoon uit verschillende areas met meestal een waypoint er in. Via deze waypoints kun je gemakkelijk van area veranderen. Wanneer je je map opent zie je onderaan je openstaande quests en worden areas gehighlight waar je de bepaalde quest moet doen.
pi_134143365
Niet echt aan actief topic. Spijtig want het spel is zeer verslavend :9~
pi_134143784
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:45 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, echter nog een totaal vaag iets omdat ik dit genre nog niet kende. :+ Hoe weet ik welke kant ik op moet? Map vind ik nl. ook maar onduidelijk en beeld shiften kan ook niet.
Builds zoeken idd. En hopen op goede loot. Verder veel op forums kijken voor items. Veel items gaan voor 1 of 2 chaos orbs weg. Dat is niks en je wordt er veel sterker van. Tevens trade chat aan zetten.

Je orbs verkopen aan de shops, of ruilen voor jewels orbs.

Tip: Pak alle items die aan elkaar gelinked zijn, met de kleuren Groen Rood Blauw en verkoop ze aan vendor. Levert je een chromatic orb op
pi_134181072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
Niet echt aan actief topic. Spijtig want het spel is zeer verslavend :9~
Jammer inderdaad.

Ik ben met wat vrienden ook al sinds de release behoorlijk verslaafd. Gisteren ook weer een leuke patch uitgekomen. Binnenkort maar weer eens met Poison arrow aan de gang met al de nieuwe Chaos damage en DOT nodes.

Vorige week ben ik (na de 4e rip :') ) weer opnieuw begonnen op nemesis. Dit keer een capped block / Tempest shield / Molten shell / Discharge build. Op single targets is het ronduit ruk. Op groepen werkt het beter, zie hier: :)

pi_134183217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Jammer inderdaad.

Ik ben met wat vrienden ook al sinds de release behoorlijk verslaafd. Gisteren ook weer een leuke patch uitgekomen. Binnenkort maar weer eens met Poison arrow aan de gang met al de nieuwe Chaos damage en DOT nodes.

Vorige week ben ik (na de 4e rip :') ) weer opnieuw begonnen op nemesis. Dit keer een capped block / Tempest shield / Molten shell / Discharge build. Op single targets is het ronduit ruk. Op groepen werkt het beter, zie hier: :)



Deze is ook leuk. Volg hem zelf ook. Maar je crit krijgen is erg lastig.

Zelf ben ik op dit moment hier mee bezig. Heb het geluk dat ik aardig wat vrienden heb ingame die veel uniek items hebben. Level gaat zo snel dan. Loop met een crit multiplier rond van 500% :D

Zelfs met lighting resist crit ik ze nog in 2 keer neer. Crit weakness erop en BAM

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/492872

pi_134183467
Tja, er valt zoveel gaafs te doen met discharge. Ik ben altijd wel een groot fan geweest van Kripparrian's builds.

Echter, ben ik niet rijk, en speel ik en hardcore. Daarnaast zit ik als marauder natuurlijk niet echt in de buurt van mooie crite nodes of iets in die richting. Dit was het oorspronkelijke doel ook niet :P
Het doel was tempest shield met capped blockratings life base, vandaar de keuze voor de marauder. discharge is er later pas bijgekomen, maar leuk is het zeker :)
pi_134183742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef Roellie80 het volgende:
Tja, er valt zoveel gaafs te doen met discharge. Ik ben altijd wel een groot fan geweest van Kripparrian's builds.

Echter, ben ik niet rijk, en speel ik en hardcore. Daarnaast zit ik als marauder natuurlijk niet echt in de buurt van mooie crite nodes of iets in die richting. Dit was het oorspronkelijke doel ook niet :P
Het doel was tempest shield met capped blockratings life base, vandaar de keuze voor de marauder. discharge is er later pas bijgekomen, maar leuk is het zeker :)
True dat.

Gewoon op domination komen. Ik heb misschien nog wel wat gear voor je. Geen idee
  Forum Admin woensdag 18 december 2013 @ 19:45:36 #101
58651 crew  murp
murp
pi_134438322
Ik speel ook en zit in een guild met mensen die al sinds closed beta spelen.
Ben een summoner op nemesis lvl 73 maar speel nu op scrub core ( normal)om een betere summoner build te maken. O+
  zaterdag 21 december 2013 @ 02:17:16 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134515866
Ik speel ook weer mensenmensensjes.

Heb es efkes een scion gemaakt om weer ff in te komen vanaf 0.

Ga wel weer met mn broederpwnters verder wanneer ik weer enigzins goet ben.

Ik stream trouwens ook voor de liefhebbers, geen webcam of mic tho, mischien ooit mic maar wegens ruisproblemen ga ik liever geen openstaande (headsets etc) gebruiken en tot ik geld heb zijn we wel weer tijd verder)

Ik alterneer trouwens tussen league of legends en path of exile streamen dusch dan weet men het vast als je poe verwacht en lol ziet.

Soms doe ik ook ff tussendoor beetje componeren wat ik dan ook stream voor de overigen liefhebberts.

groetjes BG.
http://en.twitch.tv/ihaveapotionexe
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2013 @ 06:26:46 #104
58651 crew  murp
murp
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:43:55 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134521077
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 06:26 schreef murp het volgende:
/care
wat doe je boos tegen me burp we waren toch frienden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2013 @ 12:55:35 #106
58651 crew  murp
murp
pi_134521349
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wat doe je boos tegen me burp we waren toch frienden.
het narcisme druipt er vanaf..
  zaterdag 21 december 2013 @ 13:40:20 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134522516
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:55 schreef murp het volgende:

[..]

het narcisme druipt er vanaf..
Vriendjs wllen syn is tog geen narcistme..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:04:59 #108
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135070305
Nu een serieuze playthrough begonnen met een duelist. Ben level 7 en heb alles maar in die skilltree linksonder gegooid, met voornamelijk buffs op attack speed en melee attack damage. Speel domination, tot nu toe redelijk easy eigenlijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135138301
Gamespot PC Game of the Year 2013
Maar op Fok! kan het maar weinig mensen boeien blijkbaar

Ik heb gisteren m'n epic boog maar verkocht voor 6 Exalts. Ik speel al zo'n halfjaar maar heb nog nooit eerder een exalt van dichbij gezien.

Direct maar 1 exalt verkocht voor 30 chaos. Kan ik weer heel wat leuke dingetjes kopen voor nieuwe characters in de toekomst :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 11:25:39 ]
pi_135138544
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:25 schreef Roellie80 het volgende:
Gamespot PC Game of the Year 2013
Maar op Fok! kan het maar weinig mensen boeien blijkbaar

Ik heb gisteren m'n epic boog maar verkocht voor 6 Exalts. Ik speel al zo'n halfjaar maar heb nog nooit eerder een exalt van dichbij gezien.

Direct maar 1 exalt verkocht voor 30 chaos. Kan ik weer heel wat leuke dingetjes kopen voor nieuwe characters in de toekomst :)
Qua stats valt het tegen. Maar die 6 link doet het em echt
pi_135138717
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Qua stats valt het tegen. Maar die 6 link doet het em echt
Het ging mij om de stats +1 to gems en +2 to bow gems. Een boog met enkel deze stats kost al zo'n 10c omdat zeldzaam. De overige stats (dps - attack speed) boeien geen donder. Hier verkijken mensen zich op. Het is dan ook een totale poep boog qua dps.

Ik was m'n Poison arrow build zat (voor Poison arrow wil je graag deze stats op je boog) Ik had het geluk dat ik deze boog 6-linkte en zodoende kon ik er flinke winst op maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2014 11:40:02 ]
pi_135138749
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:39 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het ging mij om de stats +1 to gems en +2 to bow gems. Een boog met enkel deze stats kost al zo'n 10c omdat zeldzaam. De overige stats (dps - attack speed) boeien geen donder. Hier verkijken mensen zich op. Het is dan ook een totale poep boog qua dps.

Ik was m'n Poison arrow build zat (voor poison arrow wil je graag deze stats op je boog) Ik had het geluk dat ik deze boog 6-linkte en zodoende kon ik er flinke winst op maken.
True. Wat ga je nu builden dan?
pi_135138877
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:40 schreef Lamabal het volgende:

[..]

True. Wat ga je nu builden dan?
Goeie vraag... Ik weet nog niet. Dat is een beetje mijn probleem op dit moment :P en jij?
pi_135139564
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:44 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Goeie vraag... Ik weet nog niet. Dat is een beetje mijn probleem op dit moment :P en jij?
Was bezig met een lighting arrow crit build. Maar speel amper nog. BInnenkort maar weer is beginnen
pi_135139706
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Was bezig met een lighting arrow crit build. Maar speel amper nog. BInnenkort maar weer is beginnen
Werkt prima volgens mij. Pas alleen op met reflect. Je zou jezelf maar zo kunnen one-shotten. Ik wacht ook nog even met wat nieuws denk ik.

Mooi dat ze zo om de week nieuwe skills implementeren. Dan is er vaak wel wat nieuws te proberen :)
pi_135139766
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 12:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Werkt prima volgens mij. Pas alleen op met reflect. Je zou jezelf maar zo kunnen one-shotten. Ik wacht ook nog even met wat nieuws denk ik.

Mooi dat ze zo om de week nieuwe skills implementeren. Dan is er vaak wel wat nieuws te proberen :)
Ele reflect mobs doen me auw :( Maar daar heb ik nog frenzy voor
  maandag 6 januari 2014 @ 13:10:03 #117
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_135141646
Van het weekend ook mee begonnen. Episch spel :D
pi_135147744
30 exalts verpest om een shield te craften doet auw :'( :'(
pi_135148029
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
30 exalts verpest om een shield te craften doet auw :'( :'(
Ik had begrepen van een maatje van me (pro) dat het craften van schilden nog wel kom meevallen door net relatief klein aantal pre- en suffixen mogelijkheden
pi_135148160
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik had begrepen van een maatje van me (pro) dat het craften van schilden nog wel kom meevallen door net relatief klein aantal pre- en suffixen mogelijkheden
Was op zoek naar Health, % Energy shield of Resists. Kreeg enkel low health en resist rolls en paar x een mana roll :') . Had zelfs een 3e bracket van top al prima gevonden
  zondag 12 januari 2014 @ 01:50:23 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135383771
Hebben jullie tips voor een eerste character? Ik ben nu level 16 op mijn 2h duelist en weet even niet zo goed welke kant ik het beste uitkan. Ik kan wel steeds per level kijken, maar je moet ook een keer kijken naar waar je uiteindelijk uit wilt komen, zodat je naar die plekken toe kan werken, of niet?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_135386302
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 01:50 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie tips voor een eerste character? Ik ben nu level 16 op mijn 2h duelist en weet even niet zo goed welke kant ik het beste uitkan. Ik kan wel steeds per level kijken, maar je moet ook een keer kijken naar waar je uiteindelijk uit wilt komen, zodat je naar die plekken toe kan werken, of niet?
Tja, je kan zoveel kanten op. De dualist werkt het beste icm melee skills en kan makkelijk de focus leggen op attack speed. Kies in elk geval 2 skills, 1 voor single target zoals Double strike en een aoe skill zoals Cleave.

ik zou voor sword(s) gaan. En dan het liefst een Foil zoals bijvoorbeeld een Elegant Foil. Deze zwaarden hebben de hoogste basis attackspeed. 2 zwaarden is meer dps, 1 zwaard met een schild is wat defensiever uiteraard.

Probeer ook op de meeste gear life te krijgen. Zoek juwelen met resistances. Movement speed op schoenen is altijd wel prettig.

Op je passive skilltree wil je veeeel life nodes pakken. hier, een beginnetje...

Armour lijkt leuk maar is in het begin niet zo boeiend. Ook damage nodes zou ik vergeten. Je damage komt vanzelf met je wapens.

Kijk hier eens naar;


Voor meer inspiratie kijk op het dualist forum
pi_135388201
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 01:50 schreef Quotidien het volgende:
Hebben jullie tips voor een eerste character? Ik ben nu level 16 op mijn 2h duelist en weet even niet zo goed welke kant ik het beste uitkan. Ik kan wel steeds per level kijken, maar je moet ook een keer kijken naar waar je uiteindelijk uit wilt komen, zodat je naar die plekken toe kan werken, of niet?
cleave met ele dmg, of summoner werden mij aangeraden aangezien die niet zo gear dependent zijn voor de damage ;)

grootste gekut waar je tegen aan gaat lopen is te weinig dmg vanaf lvl 25,
koop dan een wapen via deze site
http://poe.xyz.is/
currency waarde vind je op
http://www.poeex.info/

en leuke builds / per char staan
http://www.pathofexile.com/forum

^O^
  zondag 12 januari 2014 @ 17:01:50 #124
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135400416
Thanks voor de tips :) Ik merk wel dat andere skills steeds meer damage doen, eerst had ik cleave maar nu doet lighting strike (ofzoiets) meer dmg, en hetzelfde met double strike/heavy strike ? :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 12 januari 2014 @ 21:57:11 #125
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_135415838
Ik moest voor Merveil wel heel veel terug naar town met een tp :@, nogal underpowered?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 12 januari 2014 @ 23:53:38 #126
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_135422762
Oke zijn er verschillende servers e.d.? Ik zag wat over guilds en zo? Is er een FOK guild?
pi_135427666
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Quotidien het volgende:
Ik moest voor Merveil wel heel veel terug naar town met een tp :@, nogal underpowered?
Achja, maakt niet zoveel uit. Een tip voor de volgende keer,

Merveil doet cold damage. zorg dus dat je bij dit gevecht in elk geval je cold resist op oprde hebt. Je weet waar je je resist kan zien neem ik aan? Je hebt vast wel ergens een keer een Sapphire ring opgepakt. Mervail is het moment om deze ring te gebruiken. Zo'n bossfight duurt altijd wel even, maar nu hoef je niet elke keer te portallen, die cold damage komt een stuk minder hard aan

quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 23:53 schreef DjUntzUntz het volgende:
Oke zijn er verschillende servers e.d.? Ik zag wat over guilds en zo? Is er een FOK guild?
Path of Exile leeft niet echt op Fok!. Geen idee wat het is..

Wat bedoel je met verschillende servers? Er zijn verschillende leagues, niet echt verschillende servers
pi_135427973
Aangezien ik zelf op dit moment niet echt een fatsoenlijk character heb (en geen zin/inspiratie) om ergens aan te beginnen ben ik de afgelopen dagen druk geweest met racen. Erg leuk!

Een race is heel simpel. Je begint op een vast tijdstip (met nog zo'n 2000 ander spelers) en is het het doel een zo hoog mogelijk level te halen binnen een bepaalde tijd. Hier krijg je vervolgens punten voor. Hieronder een voorbeeld van de punten voor een 60 minuten race;

quote:
Prizes for reaching specific levels and staying alive:

Level 23: 10 Reward Points
Level 20-22: 7 Reward Points
Level 16-19: 6 Reward Points
Level 13-15: 5 Reward Points
Level 10-12: 4 Reward Points
Level 7-9: 3 Reward Points
Level 5-6: 1 Reward Point
Deze punten spaar je op in deze race periode (tot eind februari ergens). Bij een x aantal punten krijg je een prijs. Zie hier de prijzen en de agenda met de verschillende races.

Ik speel altijd een groudslam marauder. Steeds een beetje meer perfectioneren. Ik finish bij een race van 60min vaak rond level 14-16. Een beetje afhankelijk van de drops en of je niet teveel moet zoeken naar de uitgang van een gebied.

De echte pro's tikken gewoon ff level 25 aan in zo'n 60min race. Daar is nog een hoop van te leren..

http://www.pathofexile.com/seasons
  Forum Admin maandag 13 januari 2014 @ 10:24:02 #129
58651 crew  murp
murp
pi_135428105
Nadat ik m "uitgespeeld" heb is de game geen reet meer aan. Net als Diablo ga je overnieuw beginnen alleen dan moeilijker
pi_135428380
quote:
2s.gif Op maandag 13 januari 2014 10:24 schreef murp het volgende:
Nadat ik m "uitgespeeld" heb is de game geen reet meer aan. Net als Diablo ga je overnieuw beginnen alleen dan moeilijker
3x uitspelen. op verschillende moeilijkheidsgraden. Daarna zijn er zogenoemde "maps" als endgame
pi_135468820
Grappig, wat stats over de one-week-race van afgelopen week
pi_135602800
lvl 90 in een week. Doen ze snel
pi_137409981
Nog een paar uurtjes voor de update.

Ook de nieuwe 4-monthly leagues starten zo direct.

Niet dat het iemand het wat kan interesseren, maar wie weet. Leuk spel mensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 12:11:03 ]
pi_137412886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:10 schreef Roellie80 het volgende:
Nog een paar uurtjes voor de update.

Ook de nieuwe 4-monthly leagues starten zo direct.

Niet dat het iemand het wat kan interesseren, maar wie weet. Leuk spel mensen!
Toch maar weer eens gaan spelen dan! Jammer dat mijn oude pc het niet zo goed trekt.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_137412958
Nu 3 keer geprobeerd, maar langer dan een uur trek ik het niet... het klinkt allemaal leuk maar het pakt niet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137413045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu 3 keer geprobeerd, maar langer dan een uur trek ik het niet... het klinkt allemaal leuk maar het pakt niet.
Het gaat eens stuk makkelijker wanneer je wat bekenden heb of je erin kan/wil verdiepen. Er valt namelijk een boel uit te halen, de instap is alleen niet makkelijk inderdaad
pi_137413051
Vind het spel sowieso stukken beter dan Diablo 3. D3 is echt veels te makkelijk en veel hetzelfde
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_137413103
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het gaat eens stuk makkelijker wanneer je wat bekenden heb of je erin kan/wil verdiepen. Er valt namelijk een boel uit te halen, de instap is alleen niet makkelijk inderdaad
Moelijkheidsgraad vond ik geen issue, skilltree is overzichtelijk en het speelde redelijk soepel weg. maar ik vind de wereld gewoon niet boeiend overkomen de fletste grouwe 'ultima' stijl gaat me snel vervelen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_137414468
Ik vond het ook extreem moeilijk , heb het denk 20 minuten gespeelt maar man man man lastig :P
Ehmm
pi_137414666
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143585755
Mensen die dit spel nog wel is spelen? Heb het al een hele periode niet gedaan, maar ik zie dat er intussen al een expansion voorbij is gekomen en er nog 1 zit aan te komen in een paar dagen.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 12:18:57 #142
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_143586092
quote:
11s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is precies de reden dat ik het niet heel lang trek. Bovendien heb ik ook geen uren en uren om er in te kunnen steken.
pi_143586308
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Dit is precies de reden dat ik het niet heel lang trek. Bovendien heb ik ook geen uren en uren om er in te kunnen steken.
Ik was al vergeten dat ik hier gepost had :')

Maar PoE heeft het bij mij uiteindelijk toch af moeten leggen tegen Diablo 3. Die laatste was toch het fijner-spelende-clickfestijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_143616086
Geweldig spel! Kan niet wachten tot vandaag 00:00. Heb ook nog eens vakantie dus zal er wel een flinke sessie tegen aangooien met wat maatjes van me
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143879530
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Seamonkey- het volgende:
Geweldig spel! Kan niet wachten tot vandaag 00:00. Heb ook nog eens vakantie dus zal er wel een flinke sessie tegen aangooien met wat maatjes van me
Geweldig spel.
pi_143904547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:06 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Geweldig spel.
Eens! Speel jij ook? Ben momenteel 74 in de Beyond League die me overigens wel tegen valt. Irritante kut mobs die spawnen
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143904623
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:52 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Eens! Speel jij ook? Ben momenteel 74 in de Beyond League die me overigens wel tegen valt. Irritante kut mobs die spawnen
Ik bot het maar vind het geweldig dat anderen mijn orbs kopen _O_
pi_143904642
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:54 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik bot het maar vind het geweldig dat anderen mijn orbs kopen _O_
:')
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_143904658
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 00:55 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

:')
Ik vind het geweldig.
Meer spelers des te beter.

Het spel is ook niet slecht heeft veel weg van diablo 3 vind ik maar ik vond het wel leuk om het te spelen tot ik de game uit had en je in de endgame terecht komt daarna had ik het wel gezien.

Ik mis eigenlijk een soort auction house maar goed dat heeft ook zijn nadelige effecten.
Beetje gespeeld in de beyond league maar nog niet erg ver.

[ Bericht 5% gewijzigd door hmmmmmmm op 28-08-2014 01:02:36 ]
pi_150397385
kick!
ben tegenwoordig echt geen gamer meer maar dit spel blijft mooi om weer op te pakken eens in de paar maanden
binnekort act4 wat me zeker doet benieuwen
nog mensen die spelen? zit zelf voornamelijk op standard
pi_152358695
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:02 schreef Eliseth het volgende:

binnekort act4 wat me zeker doet benieuwen

Een gedeelte van act 4 zit nu in closed beta, waar je je voor kan inkopen. Ze behandelen het als uitbreiding genaamd 'The Awakening'.
https://www.pathofexile.com/theawakening

Ik vind het allemaal prima spelen, een paar interessante toevoegingen en goede moeilijkheidsgraad. Ben al een paar HC karakters verloren in de 50-60 regio, maar gaat wel lekker.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')