Dit. PayPal is echt in 10 seconden aangemaakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dan maak je een paypal-account aan. Het is geen rocketscience
Hoe bedoel je? Dat stuk heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk. Vond in D3 eigenlijk dat je te weinig opties had om in je wapen te doen. In LoD had je nog jewels etc/runes naast gemsquote:Op maandag 28 januari 2013 20:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hou het effe in de gaten, pakt me nog niet echt en het gefrutsel met die gems vind ik persoonlijk een rare keuze. Heb het gevoel dat ze daar de Pokémon-kant mee op gaan (verzamel ze allemaal!)
Nagenoeg elk magic item heeft sockets met bepaalde kleuren. In die sockets kun je gems doen van de betreffende kleur met bepaalde eigenschappen. Deze gems levellen en hebben een interactie met de andere gems die ook in het item zitten.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:35 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat stuk heb ik nog niet echt meegekregen eigenlijk. Vond in D3 eigenlijk dat je te weinig opties had om in je wapen te doen. In LoD had je nog jewels etc/runes naast gems
Aha klinkt idd een beetje apart. Moet zeggen dat ik het tot nu toe wel prima vind spelen. Alleen jammer van die vele DC's maar dat hoort er bij bij een beta helaas. Bedankt voor al je info! Ga nu naar bed want morgen weer een lange dag hehe.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nagenoeg elk magic item heeft sockets met bepaalde kleuren. In die sockets kun je gems doen van de betreffende kleur met bepaalde eigenschappen. Deze gems levellen en hebben een interactie met de andere gems die ook in het item zitten.
Het geheel gaat (zoals ik het nu zie) dus ook grotendeels draaien om het verzamelen van krachtige gems, deze levellen / verhandelen en powerbuilds hiermee te maken.
Beetje vergelijkbaar met de Legendary Items in Lotro
als in? (serieuze vraag, vooralsnog zie ik een hoop leuke ideeën maar heeft me nog niet echt weten te overtuigen).quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:15 schreef popolon het volgende:
Dit is wat Diablo III had moeten zijn. Ik vermaak me met dit spel stukken beter.
In 1 dag level 20+- ?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 04:01 schreef Ulubulu het volgende:
Gisteravond heb ik het uitgeprobeerd en vond 't tot nu toe erg tof. Zit nu op +-lvl 20 witch in hardcore. Default eventjes gedaan, maar dat was wel errug makkelijk. Vind 't sowieso wel een tof idee dat als je hier dood gaat in HC dat je respawnd in default. Ik vind 't idee van de gems ook wel leuk. De mastery/passive page is helaas erg groot en onoverzichtelijk. Beetje moeilijk om een beetje uit te zoeken wat nou 't beste is. Ik zelf ga hp/energy shield/increase magical damage en mana + mana regen. Tot nu toe werkt dat prima. Aura's schijnen erg goed te zijn, Clarity aura is bijvoorbeeld erg awesome; nooit meer oom! Morgen weer even verder
is goed te doen op een dag waarop je voor de rest geen ruk te doen hebt hoorquote:
idd, mocht tijd wordenquote:
Stoort me vooral dat ik elke keer weer in die beginstad terug begin ipv dat het spel onthoudt waar ik ben gebleven. Ook ben ik weer wat waypoints kwijt enzo. (zal wel aan de beta liggen).quote:Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef jagga het volgende:
[..]
idd, mocht tijd worden
Vermaak me prima, voor mij een stuk leuker dan D3.
pssssst hé ! waypoints !quote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Stoort me vooral dat ik elke keer weer in die beginstad terug begin ipv dat het spel onthoudt waar ik ben gebleven. Ook ben ik weer wat waypoints kwijt enzo. (zal wel aan de beta liggen).
Gisteren weer 2 leveltjes erbij gehaald omdat ik heel het pokke-eind door de eerste 3 gebieden weer moest lopen
zoals ik al zei; die ben ik kwijt... zal wel een bug zijn.quote:
Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
zoals ik al zei; die ben ik kwijt... zal wel een bug zijn.
heb de portal in town en in het 3e(?) gebied iig aangeklikt want ik heb daar ook gebruik van gemaakt, maar de keer erop kon ik het weer opnieuw doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:10 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Apart, heb ik nog nooit gehad. Klik je altijd wel even op een waypoint als je ze tegenkomt? Dat is namelijk nodig om ze te activeren. Als je ze alsnog weer kwijtraakt kan je die areas ook rushen met quicksilver potions.
mijn vriendin heeft diverse keren de summoner/mage route geprobeerd. Werkt niet echt op lowlvlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 07:28 schreef Fe2O3 het volgende:
Het lijkt of sommige dingen niet onthouden worden? Ik heb nu al 5x aangezet dat ik alle item drops wil zien :/
Verder wel humor, downloaden duurde uiteindelijk wel lang, dus morgen maar weer verder. Heb nu een lvl 6 witch die ik tot sumonner wil gaan maken. (alleen gaan die 4 zombies die ik nu heb wel eeeeeeeeeeerg rap dood :/
Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb nu skeletons en zombies van rond de level 8, kan nu 5 zombies en 6 skeletons en heb bijna minion instability passive. Ik moet zeggen dat ik ze in het begin ook niet sterk vond en gewoon veel spells gebruikte, maar nu zijn ze wel zodanig sterk dat ze niet snel dood gaan en aardig wat damage doen tegen creeps met elemental resistance waar ik zelf weinig tegen kan met mijn spells. Ik vind het wel jammer dat ik nog geen spectres heb.
Sowieso wordt het spel steeds leuker hoe langer je het speelt.
Ja is gewoon een gem net als raise zombie en skeletons. Level 19 is spectres volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor spectres heb je ook een gem nodig toch?
Naast de vergelijking met D3 geeft dit filmpje sowieso een duidelijke uitleg over alle orbs en wat je nou eigenlijk met items kan. Wat wel gezegd kan worden is dat het reforgen waar hij zo makkelijk praat een vrij kostbaar proces is. Vele uniques en rares kan je voor een enkele gcp (gem cutters prism) of chaos/divine/alchemy orbs kopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef popolon het volgende:
Eén van de redenen dat dit beter is dan het hele item-gedoe in D3:
De skilltree is gewoon geniaal als je er over nadenkt.
hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maar .quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef EpicKnife het volgende:
Ik heb op release diablo 3 gekocht, 6 uurtjes gespeeld. Vervolgens Torchlight2 gekocht vlak na de release, een 4pack, voor vrienden etc. 1 uurtje gespeeld. Nu is Path of Exile uit, free 2 play, en al 15+ uurtjes gespeeld. Ik heb echt een probleem. Of diablo en torchlight trekken me niet, of het is omdat path of exile gewoon veel makkelijke mij met vrienden laat spelen.
Kan iemand mij even een kleine samenvatting geven van die hybrid classes?
Duelist, Templar en Shadow. Ik ben nu een shadow en geen idee wat nou zijn plus punten zijn. Hij lijkt me wat assassin, ik gebruik in elk geval claws en daggers met een beetje attack speed, crits en life steal.
Duelist (geen idee)
En templar is een soort van support/tank? Aura tank?
Zit er dan nog wel replay value in?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan van alles met elke char maken, je zou met een marauder een mage kunnen worden, het enige verschil tussen de classes zijn uiterlijk, quest rewards en het belangrijkste, waar ze beginnen in de skilltree
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maarquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:47 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo zou een templar een tank zijn? of een support? Gewoon shield charge + str nodes+psychical dmg nodes en beuken maar .
Heel kleine beetje int voor wat kleine bufjes, ét voilŕ, een supermakkelijke gameplay, vies tanky en heerlijke dps output
zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zit er dan nog wel replay value in?
[..]
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
Defensive beserker ofzo, naja in elk geval. Jammer van de mindere replay value.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:23 schreef jagga het volgende:
[..]
zo zie ik templar niet echt. Ik snap wel wat je bedoeld, echter zie ik een templar als een "holy" warrior met 1hander +shield. Marauder meer als een 2hander type of 2x 1hander.
Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraanquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Zit er dan nog wel replay value in?
[..]
zoals de guardian in guildwars 2 zeg maar
Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het begin Ik denk dat ik die skilltree ook wel aanmaak, aangezien dit gericht is op hardcore difficulties + pvp, dus dat ik eerst alvast iets heb. Mijn 2e account word een templar en die bouw ik dan na eigen smaak, Act 1, 2 en 3 zijn zo uitgespeeld merk ik trouwens, dus ik vroeg me af. Hoe vaak kan je het spel doorrushen? hoeveel difficulties?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jazeker, je kan niet constant respeccen, je krijgt dacht ik 10 punten om je punten terug te zetten en je kan items kopen zodat je 1 punt terug kan zetten. Dus je moet wel nadenken voordat je zomaar ergens je punten in stopt. Tip, ga voor redelijk wat hp nodes, op normal gaat het wel maar op moeilijkere niveaus ga je eraan
3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:07 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik volg een 30k dagger/claw crit build (crits, lifesteal, attack speed) qua skilltree, vond het wel handig om wat guides door te lezen omdat ik er niets van snapte in het begin Ik denk dat ik die skilltree ook wel aanmaak, aangezien dit gericht is op hardcore difficulties + pvp, dus dat ik eerst alvast iets heb. Mijn 2e account word een templar en die bouw ik dan na eigen smaak, Act 1, 2 en 3 zijn zo uitgespeeld merk ik trouwens, dus ik vroeg me af. Hoe vaak kan je het spel doorrushen? hoeveel difficulties?
Huh? wat moet ik daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:58 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
3 difficultys, en daarna krijg je maps van x lvl mobs die je kunt spawnen
Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saaiquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef Silverdigger2 het volgende:
je hebt nu 3 acts (ze willen er 5 maken) en alles is er in 3 difficultys.
zodra je alles heb uitgespeeld (zeg monster lvl 65) dan kunnen er in de hoogste monsterlvlmaps nieuwe kaarten droppen van hogere monsterlevelmaps.
je zit dus in de laatste map in de questchain, en dan dropt er een lvl 66 map. vervolgens ga je naar stad, dan summon je die map, en dan kan je een lvl 66 map clearen. oftewel je kan zo oneindig doorgaan met nieuwe maps vinden en clearen, dus je komt wel steeds verder in de game.
Alle areas worden random gegenarate toch Op towns naquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:47 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ah dat is tof, dat ze meer acts gaan maken is ook mooi. En de PvP is ook mooi. Wel tof dat ze ook aan een goede endgame werken, ipv alleen maar grinden. Zo word het spel ook niet snel saai
Maar ik dacht dat alle dungeons random ge-generate werd, maar dat valt dus tegen.
Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :pquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Alle areas worden random gegenarate toch Op towns na
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:13 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Ik zie niets random gegenerate worden. Alles blijft hetzelde :p
Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd warenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.
Hetzelfde principe zit in Diablo 2
Ja en nee. De complete layout veranderd wel, maar het blijft wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:32 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik dacht dat hele dungeons anders gebouwd waren
HC is grinden en HP stackenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Aloria het volgende:
Ben nu 38 op hc, toch effe peity pets in een dikke party gedaan, was de enige met 400 hp wops... rest 1000+
Achja enige wat ik deed was wat minions summonen en dan hard wegrennen haha.
Werd dus hard gecarried, maarja ben dus nu cruel hc zolang het geen act bosses zijn gaat alles lekker. Niet snel maar wel lekker.
Hja wops ben ook dood gegaan op 45 hehe achja ik deed alleen mee met hc voor een bet ben nu 20 euro rijkerquote:
Je kunt je build zo aanpassen dat je altijd bijv caster bent. Ook al begin je als maurader.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ben aan het installeren, ga een int dex build maken omdat ik magen prefereer maar ook wat defence wil hebben al is het maar in de vorm van evade, templar zit me niet echt lekker omdat ik bang ben dat die melee is, dus denk dat ik shadow ga spelen.
of is dat wel snor bij de witch? als die kan teleporten oid dan vind ik dat ook wel best..
zolang ik maar niet melee ben dat is mijn pet peeve.
heb je daar een voordeel in dan?quote:
control + click op een gebied en je kunt een nieuwe instance creeeren, hoef je geen 15 min te wachtnequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
Als je in 1 bepaald gebied zit, teleport naar town en daar 15min bent, word het gebied gereset, je portal gesloten en kan je opnieuw beginnen, inclusief alle mobs die er waren. Natuurlijk krijg je ook random mobs tegenover je.
Hetzelfde principe zit in Diablo 2
Hmm, ben zelf net begonnen dus. Met reset bedoel alle characters weer naar 0?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
neuh, ben HC diablo 3 op console, verder nog niet echt weer behoefte gehad aan poe, mischien ooit weer es maar ik kan niet zo goed tegen verandering daar ik hele builds had uitgewerkt en nu word alles wéér reset...
Nee de skillpoint paths.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Xblister het volgende:
[..]
Hmm, ben zelf net begonnen dus. Met reset bedoel alle characters weer naar 0?
Dat dus, en de laatste keer dat ik inlogde voelde 't ineens ook 'n beetje zo van wat doe ik hier (al zal dat ook wel te maken hebben met D3's snellere/mooiere gameplay).quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef BaajGuardian het volgende:
neuh, ben HC diablo 3 op console, verder nog niet echt weer behoefte gehad aan poe, mischien ooit weer es maar ik kan niet zo goed tegen verandering daar ik hele builds had uitgewerkt en nu word alles wéér reset...
Iets soortgelijks had ik hoor maar dan kon ik geen nieuwe quest accepten en zodra ik dan de party leave komt hij opeens tevoorschijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:08 schreef Frutsel het volgende:
Laatst wel gedaan, zat ik Co-Op te spelen maar dan blijkt dat de één wel de missie volbrengt en de ander niet? Terwijl je allebei vanaf het begin begint, in één team zit en dezelfde missie wil doen.
Is dit een bug of normaal bij dit soort Co-op games?
Diablo stijl.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik heb nog nooit een spel zoals deze gespeeld, maar wat is nou het doel hier van? Als ik naar een youtube gameplay filmpje kijk lijkt het alsof het eindeloos lopen is en ondertussen een beetje je skills spammen. Wat is precies de uitdaging?
Oneindige customization opties, random kaarten, random mobs, random drops. En in mijn geval, dood is dood. Met andere woorden, 2 weken opbouwen wegquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik heb nog nooit een spel zoals deze gespeeld, maar wat is nou het doel hier van? Als ik naar een youtube gameplay filmpje kijk lijkt het alsof het eindeloos lopen is en ondertussen een beetje je skills spammen. Wat is precies de uitdaging?
Ik ben gewoon begonnen door ff de forums/youtube af te gaan op zoek naar een "leuke" build. En dan vervolgens gewoon spelen. Map bestaat gewoon uit verschillende areas met meestal een waypoint er in. Via deze waypoints kun je gemakkelijk van area veranderen. Wanneer je je map opent zie je onderaan je openstaande quests en worden areas gehighlight waar je de bepaalde quest moet doen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:45 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, echter nog een totaal vaag iets omdat ik dit genre nog niet kende. Hoe weet ik welke kant ik op moet? Map vind ik nl. ook maar onduidelijk en beeld shiften kan ook niet.
Builds zoeken idd. En hopen op goede loot. Verder veel op forums kijken voor items. Veel items gaan voor 1 of 2 chaos orbs weg. Dat is niks en je wordt er veel sterker van. Tevens trade chat aan zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:45 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben hier ook mee begonnen, echter nog een totaal vaag iets omdat ik dit genre nog niet kende. Hoe weet ik welke kant ik op moet? Map vind ik nl. ook maar onduidelijk en beeld shiften kan ook niet.
Jammer inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
Niet echt aan actief topic. Spijtig want het spel is zeer verslavend
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:27 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Ik ben met wat vrienden ook al sinds de release behoorlijk verslaafd. Gisteren ook weer een leuke patch uitgekomen. Binnenkort maar weer eens met Poison arrow aan de gang met al de nieuwe Chaos damage en DOT nodes.
Vorige week ben ik (na de 4e rip ) weer opnieuw begonnen op nemesis. Dit keer een capped block / Tempest shield / Molten shell / Discharge build. Op single targets is het ronduit ruk. Op groepen werkt het beter, zie hier:
True dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:25 schreef Roellie80 het volgende:
Tja, er valt zoveel gaafs te doen met discharge. Ik ben altijd wel een groot fan geweest van Kripparrian's builds.
Echter, ben ik niet rijk, en speel ik en hardcore. Daarnaast zit ik als marauder natuurlijk niet echt in de buurt van mooie crite nodes of iets in die richting. Dit was het oorspronkelijke doel ook niet
Het doel was tempest shield met capped blockratings life base, vandaar de keuze voor de marauder. discharge is er later pas bijgekomen, maar leuk is het zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |