abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 januari 2013 @ 17:45:45 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121896476
Ik ben gedesillusioneerd of zoiets :{
There is only one religion
pi_121897270
Er zijn altijd twee (en soms zelf meer) kanten aan een verhaal.
Maar als jij bedreigt wordt, je leidinggevende laat het gebeuren en vervolgens wordt jij overgeplaatst, dat lijkt me dat er behoorlijk wat mis is binnen die bedrijfscultuur waarin jij werkt.

Als echte Drentse boerin had ik allang een keel opgezet.
(Maar heb dan ook al het een en ander meegemaakt op dit gebied)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:13:08 #278
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121897423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:08 schreef Natalie het volgende:
Er zijn altijd twee (en soms zelf meer) kanten aan een verhaal.
Maar als jij bedreigt wordt, je leidinggevende laat het gebeuren en vervolgens wordt jij overgeplaatst, dat lijkt me dat er behoorlijk wat mis is binnen die bedrijfscultuur waarin jij werkt.

Of met mij?
There is only one religion
pi_121897493
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Of met mij?
Als je zo gaat denken, kun je beter meteen alle schuld op je nemen :N
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:19:21 #280
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121897632
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:15 schreef Natalie het volgende:

[..]

Als je zo gaat denken, kun je beter meteen alle schuld op je nemen :N
:@
There is only one religion
pi_121898046
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:19 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:@
Ben benieuwd waar ze bij dat gesprek mee gaan komen.
Zorg dat je zelf in ieder geval de feiten op een rij hebt, en ga niet zomaar akkoord met overplaatsing :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121900341
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken., maar ik mag niet aan het werk moet thuisblijven en donderdag op gesprek komen.
De mogelijkheid van overplaatsing (van mij dus) kwam ook voorbij .
Vind dit echt te gek voor woorden. :o
Ben je lid van de vakbond? Anders zou ik dat zeker overwegen. Je kunt iig. zeggen dat je de vakbond erbij wil halen en dat je aangifte overweegt. Meestal maak dat we indruk.
Het is trouwens toch een werkplek die een opstap naar het bedrijfsleven hoort te zijn? Dan moeten ze die jongen echt aanpakken. Anders zijn ze geen knip voor de neus waard. Je kunt ook zeggen dat je dat wilt overleggen met de bond.
Zo ongeveer zou ik het aanpakken.
Ik hoop dat je je voldoende weerbaar voelt :)
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:37:34 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121901178
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ben je lid van de vakbond? Anders zou ik dat zeker overwegen. Je kunt iig. zeggen dat je de vakbond erbij wil halen en dat je aangifte overweegt. Meestal maak dat we indruk.
Het is trouwens toch een werkplek die een opstap naar het bedrijfsleven hoort te zijn? Dan moeten ze die jongen echt aanpakken. Anders zijn ze geen knip voor de neus waard. Je kunt ook zeggen dat je dat wilt overleggen met de bond.
Zo ongeveer zou ik het aanpakken.
Ik hoop dat je je voldoende weerbaar voelt :)
Je hoop is ijdel maar ik voel me f**king machteloos , mijn activeringsconsulent spreekt van werkpunten, punten waar aan gewerkt moet worden met die jongen,zij is tevens ook consulent van die jongen :{ (belangenconflict) en mij werd dus ook duidelijk gemaakt dat hij niet ontslagen zou worden.
There is only one religion
pi_121901410
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je hoop is ijdel maar ik voel me f**king machteloos , mijn activeringsconsulent spreekt van werkpunten, punten waar aan gewerkt moet worden met die jongen,zij is tevens ook consulent van die jongen :{ (belangenconflict) en mij werd dus ook duidelijk gemaakt dat hij niet onslagen zou worden.
Echt he? Nee, die wordt niet ontslagen anders lopen ze subsidie mis..
Tja, zoals ik nu in dingen sta zou ik ze de oren wassen met hun belangen. Maar ja, ik heb makkelijk praten. Ik kan me je gevoel goed voorstellen.
Misschien eens praten met een advocaat? Wie weet sleep je er een schadevergoeding uit.
Wat ook weleens wil helpen is zeggen dat je de publiciteit gaat zoeken.

Edit: of doe gewoon echt aangifte tegen die jongen.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 19:55:28 #286
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121902181
Ze zullen morgen raar opkijken want ik kom gewoon opdagen, dit omdat mijn normale schoenen nog in mijn kasje staan en die wil ik terug evenals me handschoenen, kan ik gelijk de sleutel inleveren want ik weet niet of ik weerkom. zal een overwinningstaart voor ze kopen , kunnen ze dit gaan vieren. :P
There is only one religion
pi_121904648
Toen ik overspannen werd heeft mijn werkgever geprobeerd te onslaan door te zeggen 'dat het werk op was'. Was daar op een tijdelijk contact, dus ze dachten op die manier makkelijk van me af te komen. Het werk was namelijk helemaal niet op. En of ik wel even akkoord wilde gaan, zodat zij 't konden regelen.
Overspannen of niet: ik laat natuurlijk niet met me sollen. Heb het bureau v. rechtshulp ingeschakeld, en die heeft hen zo'n brief op poten geschreven dat ze zonder morren de rest van m'n contact hebben doorbetaald.

Ja, zeg, ze denken toch niet dat ik helemaal op m'n achterhoofd ben gevallen?

Sindsdien ben ik heel alert op dit soort dingen. Ik ken m'n contact, ken m'n CAO en weet precies waar m'n rechten liggen. En dat m'n zusje later dit kwartaal afstudeert in 't Recht is ook best praktisch :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 22 januari 2013 @ 20:55:19 #288
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121905944
Maar ....maar....het gaat maar over vrijwillegerswerk.
Advocaten,vakbonden ....weet je wat dat kost.
Wou dat ik zo'n zusje had ;)
Pfff,all that i want is keeping it easy

There is only one religion
pi_121906729
Dan is het misschien ietwat overdreven :P
Maar ook daar moet men normaal met elkaar omgaan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 23 januari 2013 @ 08:24:06 #290
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121924457
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Ze zullen morgen raar opkijken want ik kom gewoon opdagen, dit omdat mijn normale schoenen nog in mijn kasje staan en die wil ik terug evenals me handschoenen, kan ik gelijk de sleutel inleveren want ik weet niet of ik weerkom. zal een overwinningstaart voor ze kopen , kunnen ze dit gaan vieren. :P
zo gezegt , zo gedaan

goede morgen c_/
There is only one religion
pi_121930131
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:55 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar ....maar....het gaat maar over vrijwillegerswerk.
Advocaten,vakbonden ....weet je wat dat kost.
Wou dat ik zo'n zusje had ;)
Pfff,all that i want is keeping it easy

Lidmaatschap van de vakbond is nier erg duur... En het is niet 'maar' vrijwilligerswerk. Je verricht volwaardige arbeid, er is sprake van een verplichting en van verantwoordelijkheid.
Bovendien moet dit project je de weg terugwijzen naar de arbeidsmarkt, toch?
Het heeft er echter alle schijn van dat dit project valse concurrentie is voor het bedrijfsleven - en dus de arbeidsplaatsen en rechten van de mensen die het betaald doen onder druk zet - en er ook nog eens op je gescheten wordt.
In een normaal bedrijf zou dit echt niet kunnen.
Wat je eraan gaat doen en wat je ermee kunt moet je voor jezelf uitmaken. Ik vind het een schandalige situatie iig.
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:08:28 #292
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121930878
Weet je E-O, je hebt helemaal gelijk.
Maar hoe hoger ik het opzoek hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer stress en ergenis het geeft.
Ik ben er zo gezegt woedend over. Maar ik zet er gewoon een punt achter om mijn innerlijke rust en mijn balance niet te vergiftigen met dit soort onzin.Wat ik ook gedaan heb vanmorgen , ik houd de eer aan mezelf (als morele winnaar) en met het inleveren van mijn spullen (in het bijzonder mijn sleutel) is het nu over en uit. ^O^

Maar dank voor jullie meeleven en adviezen(dat beetje steun kon ik wel gebruiken) :*
There is only one religion
pi_121931251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Weet je E-O, je hebt helemaal gelijk.
Maar hoe hoger ik het opzoek hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer stress en ergenis het geeft.
Ik ben er zo gezegt woedend over. Maar ik zet er gewoon een punt achter om mijn innerlijke rust en mijn balance niet te vergiftigen met dit soort onzin.Wat ik ook gedaan heb vanmorgen , ik houd de eer aan mezelf (als morele winnaar) en met het inleveren van mijn spullen (in het bijzonder mijn sleutel) is het nu over en uit. ^O^

Maar dank voor jullie meeleven en adviezen(dat beetje steun kon ik wel gebruiken) :*
Graag gedaan! En voor jouw aanpak is zeker ook wat te zeggen.. Gewoon het achter je laten.
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:39:52 #294
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121932072
quote:
:D
Jeugdsentiment!
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:48:09 #295
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121932440
Net mijn nieuwe psycholoog ontmoet. Een fijn mens. Ik voel me er goed bij. Dat is echt een opluchting want ik ben best kieskeurig :P
En gister heerlijk een dagje naar een vriendin geweest. Het was super gezellig :D
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:07:03 #296
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_121933394
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:08 schreef Dance99Vv het volgende:
Weet je E-O, je hebt helemaal gelijk.
Maar hoe hoger ik het opzoek hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer stress en ergenis het geeft.
Ik ben er zo gezegt woedend over. Maar ik zet er gewoon een punt achter om mijn innerlijke rust en mijn balance niet te vergiftigen met dit soort onzin.Wat ik ook gedaan heb vanmorgen , ik houd de eer aan mezelf (als morele winnaar) en met het inleveren van mijn spullen (in het bijzonder mijn sleutel) is het nu over en uit. ^O^

Maar dank voor jullie meeleven en adviezen(dat beetje steun kon ik wel gebruiken) :*
Op naar het volgende slachtoffer. (Nee, niet jij, maar hij)
Nou net de rede dat ik m'n eigen rust e.d. als ondergeschikt beschouw.

Zelfde met berovingen e.d. tuurlijk is het voor je eigen veiligheid beter gedwee mee te werken of hard door te lopen als je het ziet gebeuren, maar voor de algemene veiligheid is het desastreus.

Zo ook hier. Jij bent weg & de rest mag het doen met de achtergebleven agressieveling die doorgaat of er niets is gebeurt / veranderd. Zelfs gesterkt in z'n "gelijk", hij heeft immers geen standje of sanctie ontvangen, jij wel. In een zelfde situatie doet ie dus ZEKER hetzelfde.

Hartstikke fijn voor je "opvolgers" (NOT ! )

... maar goed, jij bent van de stress verlost. (& de rest is inderdaad niet jouw probleem)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_121935530
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:48 schreef MissVanity het volgende:
Net mijn nieuwe psycholoog ontmoet. Een fijn mens. Ik voel me er goed bij. Dat is echt een opluchting want ik ben best kieskeurig :P
En gister heerlijk een dagje naar een vriendin geweest. Het was super gezellig :D
Eerst indruk is zó belangrijk :)
Blij dat die zo goed was.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:56:49 #298
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121935547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:07 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Op naar het volgende slachtoffer. (Nee, niet jij, maar hij)
Nou net de rede dat ik m'n eigen rust e.d. als ondergeschikt beschouw.

Zelfde met berovingen e.d. tuurlijk is het voor je eigen veiligheid beter gedwee mee te werken of hard door te lopen als je het ziet gebeuren, maar voor de algemene veiligheid is het desastreus.

Zo ook hier. Jij bent weg & de rest mag het doen met de achtergebleven agressieveling die doorgaat of er niets is gebeurt / veranderd. Zelfs gesterkt in z'n "gelijk", hij heeft immers geen standje of sanctie ontvangen, jij wel. In een zelfde situatie doet ie dus ZEKER hetzelfde.

Hartstikke fijn voor je "opvolgers" (NOT ! )

... maar goed, jij bent van de stress verlost. (& de rest is inderdaad niet jouw probleem)
Ik zou me bijna schuldig nu gaan voelen,maar hoop dat je begrip hebt voor mijn handelswijze.
als het 1-tegen 10 is houdt het snel op -O-
There is only one religion
pi_121936003
Goedemiddag!! :W
  woensdag 23 januari 2013 @ 14:08:32 #300
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121936034
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik zou me bijna schuldig nu gaan voelen,maar hoop dat je begrip hebt voor mijn handelswijze.
als het 1-tegen 10 is houdt het snel op -O-
Uiteindelijk moet je toch voor jezelf kiezen. En dat kan heel moeilijk zijn maar is uiteindelijk het beste. Zeker als de situatie je zoveel stress oplevert. Goed gedaan ^O^
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')