En inderdaad transparanter, bij die schoenen zie je dat er toch wel een verkleuring is. Maar goed, witte auto's hebben daar denk ik geen last van. Je zou dat spul alleen ook willen gebruiken voor je ruiten natuurlijk, je hebt dan gewoon geen wissers meer nodig zo idioot waterafstotend is het.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:16 schreef Goddelijker het volgende:
Betaalbaarder en transparanter en ik denk dat de manier van aanbrengen ook nog niet aan de particulier besteed is.
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik zou graag wat vlekken uit mijn bekleding willen halen, graag ook de vlekken uit het dak. Is dit aan te raden zelf te doen, of kan ik beter informeren bij een professioneel bedrijf?
Ik zal morgenmiddag even een paar foto's maken van het interieur. Het gaat om stoffen bekleding.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?
Hierbij de beloofde foto's:quote:Op maandag 18 februari 2013 22:45 schreef Repeating het volgende:
[..]
Wat van bekleding? Wat van vlek? Foto?
En waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Fuuuuuu, gaat weer kutweer worden vrijdag.
EDIT: Bovenstaande vlekken moet je niet zelf doen.
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Hierbij de beloofde foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je kijkt naar de stoffen bekleding zie je dat de stof in kwestie op de vlekplekken veel te dun is om een agressieve behandeling te ondergaan met bijvoorbeeld een extractor, alleen een zeer ervaren detailer zou deze vlekken er uit kunnen krijgen zonder bijkomende schade. De APC oplossing die je aangeeft zal weliswaar een aantal vlekken doen verminderen, maar doordat er een hoop vlekken al langere tijd inzitten zal het nooit een bevredigend resultaat opleveren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Repeating het volgende:
[..]
En waarom?
[..]
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?
Nee klopt, ik heb geen extractor staan. Daarom dacht ik dat het wellicht voordeliger is om hem gewoon te laten reinigen. Ik had iets gelezen over 'shamponeren'?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef Repeating het volgende:
[..]
En waarom?
[..]
Ik zou APC verdunnen in een spraybottle, opspuiten en inborstelen en daarna afnemen. Hielp bij mij tegen saus en drinken op de stoel. Het beste zou zijn een extractor maar die zul je niet hebben staan denk ik?
Shamponeren == met een extractor aan de slag. Als je dat voor het eerst zelf zou doen met jouw interieur (oude auto?) die wat verweerd is qua stof, dan ga je daar geen goeie resultaten mee krijgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee klopt, ik heb geen extractor staan. Daarom dacht ik dat het wellicht voordeliger is om hem gewoon te laten reinigen. Ik had iets gelezen over 'shamponeren'?
Ik ben zelf ook niet bereid om zo'n extractor aan te schaffen, maar ik zou het dan graag professioneel willen laten reinigen. De auto komt uit 2001.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Shamponeren == met een extractor aan de slag. Als je dat voor het eerst zelf zou doen met jouw interieur (oude auto?) die wat verweerd is qua stof, dan ga je daar geen goeie resultaten mee krijgen.
Dan zou ik even rondkijken voor een detailer die dit voor je kan doen. Het zijn wel verweerde vlekken btwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet bereid om zo'n extractor aan te schaffen, maar ik zou het dan graag professioneel willen laten reinigen. De auto komt uit 2001.
Ja, als het maar een beetje opgefrist kan worden. Ik neem aan dat die afdruk van een sigaret op het hemeltje wel zelf te reinigen is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zou ik even rondkijken voor een detailer die dit voor je kan doen. Het zijn wel verweerde vlekken btw
Die vlek zou met de APC oplossing van hierboven wel weggaan ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ja, als het maar een beetje opgefrist kan worden. Ik neem aan dat die afdruk van een sigaret op het hemeltje wel zelf te reinigen is?
Wassen, kleien, evt. krassen handmatig aanpakken dmv Mezzo/Finale, glaze, wax.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:42 schreef mithrandirrr het volgende:
Leuk project! In hoeverre ga je hem onder handen nemen? Ga je alle stappen doorlopen?
Nou heb je zo je best gedaan, en dan heb je al met al toch nog shit zitten tussen de cijfers van de type-aanduiding.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef mithrandirrr het volgende:
Vandaag weer een dagje hard gewerkt. Het weer was heerlijk!
Eerst de V gewassen met DJ btbm shampoo en een flinke scheut APC. Toen de wagen gekleid. Vervolgens 1 hit met monello finale op de groene pad. Wagen nog een keer gewassen met alleen APC en toen een laag Wolfgang Deep Gloss Sealant aangebracht. Ik ben best tevreden met het resultaat, echter, had ik na de monello finale wat lichte hologrammen. Pad niet goed schoon geweest oid? Ze gaan altijd direct na gebruik in de wasmachine en daarna in de opbergdoos :/
[ afbeelding ]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou heb je zo je best gedaan, en dan heb je al met al toch nog shit zitten tussen de cijfers van de type-aanduiding.
Dat wordt écht vaak vergeten volgens mij
Lukt het met iron X ook niet? Ik ben ooit echt gigantisch lang met de wintervelgen van m'n pa bezig geweest...... 2 uur was ik bezig om 1 velg schoon te krijgen (zwarte spettervrij). Daarna de moed opgegeven....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Scorpie het volgende:
Pfff ik krijg de zwarte spetters niet meer van mijn velgen af
De paste is nogal hard Die pad gaat er maar voor een kwart in, dat is nogal zonde van zo'n grote handpad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef mithrandirrr het volgende:
Kan je het met een theelepeltje of iets dergelijks op de pad smeren?
Ik zal het eens proberen als ik weer aan waxen toe benquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:12 schreef mithrandirrr het volgende:
Wat ik deed wanneer ik de dj supernatural of purple haze pro op de pad voor de dap500 aanbracht was met een lepeltje wat uit het potje schrapen en deze op de pad te doen. Daarna wat met mijn vinger verspreiden. Werkt wel goed! Dit zijn ook vrij stevige waxen.
Thanks.quote:
Alle instaplijsten, ik heb het hele tapijt eruitgehaald.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe bedoel je met alle lijsten eruit?
Ziet er netjes uit! Hele dag mee bezig geweest?
Is het zo'n MV6 uitvoering? Die staat hier ook om de hoek!
Ho, wacht.. ik ben sowieso een noob hier hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?
Ja maar alleen met hele zachte kwastjes, om krassen te voorkomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
haha ja I know,... doen jullie dat met kwastjes?
Spray and Wipequote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk must have items?
Het is een 'Waterless wash'.quote:
Maar toch niet op een vieze wagen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is een 'Waterless wash'.
Je kan er vogelpoep, stof, vuil mee weghalen zonder krassen, strepen of vlekken!
https://www.carclean.nl/p(...)473ml_PB_SW16_100902
Het is een detailspray.quote:
Ik rij 1000 km in een week, en heb er niet ieder weekend tijd voorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is een detailspray.
Een vieze wagen gewoon wassen!
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik rij 1000 km in een week, en heb er niet ieder weekend tijd voor
Denk dat ik beter door kan rijden met peop, dan allemaal peop met zand e.d. met S&W eraf te vegen.
Ik spuit nu ook al het meeste eraf, maar ja, peop laat ik er nu maar op zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.
Als je de mogelijkheid hebt kan je ook je auto inspuiten met bijvoorbeeld Citrus Power van Auto Finesse. Even laten intrekken en je spuit het meeste vuil eraf met een hoge druk.
Zon?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Poep zou ik er wel zo snel mogelijk afhalen, met zon brandt het regelrecht je lak in.
Als je de mogelijkheid hebt kan je ook je auto inspuiten met bijvoorbeeld Citrus Power van Auto Finesse. Even laten intrekken en je spuit het meeste vuil eraf met een hoge druk.
Ook op een auto die vies is? Het lijkt me dat je dan juist krassen erin trekt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:51 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik heb altijd een flesje spray and wipe in m'n auto liggen met een mf doekje. Juist voor de vogelpoep!
heerlijk, regen. de natuurlijke wasstraatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Goddelijker het volgende:
Was het komende week maar wat warmer, heb ik een week vrij, krijg je zulk weer.
Dan zit je in 't verkeerde topic hier.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijk, regen. de natuurlijke wasstraat
Nee dat valt reuze mee. Genoeg S&W op de volgelpoep sprayen, dan neem je het heel eenvoudig af.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook op een auto die vies is? Het lijkt me dat je dan juist krassen erin trekt.
neu hoor, het gaat over autowassenquote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan zit je in 't verkeerde topic hier.
Oh oke Zijn er nog meer items die iedereen zou moeten hebben?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:17 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Nee dat valt reuze mee. Genoeg S&W op de volgelpoep sprayen, dan neem je het heel eenvoudig af.
Met polijsten moet je hier wel een beetje op letten, soms kan je er gewoon everheen gaan, maar niet alle stickers zitten even goed vast. Zeker als je stickers hebt die in een kleine punt uitlopen. Met een wax oid is het geen probleem verder.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:02 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik heb een vraag met betrekking tot bestickering van een auto. Hoe moet je hiermee omgaan tijdens het poetsen. Zitten deze doorgaans goed genoeg vastgeplakt dat je hem kan poetsen zoals je normaal ook doet, of moet je ergens uitkijken dat de lijm niet loskomt?
Heb wel eens over plastidippen nagedacht, maar eigenlijk wil ik geen tijd maken om dit te gaan doenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:09 schreef mithrandirrr het volgende:
Gekookte lijnolie schijnt goed te werken. Goedkoop en te krijgen bij de bouwmarkten. Zelf heb ik geen ervaring met deze middelen, de meeste kunststof delen heb ik in kleur laten spuiten.
Je hebt er heel veel spullen voor, maar lijnzaadolie werkt echt het beste. Eventjes koken en direct aanbrengen op de plastic delen, hierdoor wordt het een heel mooie kleur zwart.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb wel eens over plastidippen nagedacht, maar eigenlijk wil ik geen tijd maken om dit te gaan doen
Elke maand een keertje insmeren is daarentegen wel prima Maar welk spul werkt echt, liever geen oma's middeltje
Auto Finesse Revive blijft bij de meeste al wat langer zitten.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef jitzzzze het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk goed spul om plastic weer zwart te krijgen?
Ik heb nu PB trim restorer, wat lekker naar kokos ruikt en makkelijk te verwerken is, maar het is ook binnen een week weer weg.
Ik zit erover te denken om de AF aan te schaffen. Ik vind de DLUX te duur, zoveel geld wil ik er niet aan besteden. Niet om het geld, maar omdat ik liever een fijne wax o.i.d. koop.quote:Op maandag 11 maart 2013 08:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Auto Finesse Revive blijft bij de meeste al wat langer zitten.
C.Pro DLUX en Nanolex Trim Rejuvenator zijn coatings die het tot een half jaar of langer moeten houden op trims. Ideaal als je het mij vraagt Bij mij zit DLUX er sinds eind september op, en het zit er nog steeds op alsof het gister aangebracht is..
Hmm, en gemakkelijk aan te brengen? Geen gekke uitlopers zoals BlackWOW heeft?quote:Op maandag 11 maart 2013 08:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
DLUX op trims en er was minder dan 25% uit het flesje.
Dus een setje velgen had ik er ook nog mee kunnen doen.
En dat gecombineerd met de standtijd en tijdswinst na het wassen (geen omkijken meer na trims), is het me de aanschafprijs meer dan waard geweest
Oh oke, ik zag allemaal lui voorbij komen die hun halve wagen afplakten. En eindigden met allemaal uitlopers over hun lak.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:23 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja het is echt super easy aanbrengen. Gewoon dun opwrijven, en na 5 a 10 minuten gewoon ff afnemen met suede doeken, en nabuffen met een mf doek en klaar. Neem er wel rustig de tijd voor, zodat je secuur werkt en het product gewoon dun aanbrengt (less is more, en het kost je onnodig veel geld anders)
Wel ff voor de zekerheid nitril handschoentjes aan (rubberen handschoentjes van de Kruidvat zijn ook goed), want het blijft chemische zooi.
Het spul droogt ook mooi egaal op, geen gekke lopers.
De glans is meer zijde achtig, en oogt vrij hard. In ieder geval niet vies vettig
Ze zeggen dat na opbrengen/afnemen het oppervlak 24 uur niet nat mag worden.
Ik had na 5 uur toch een kleine regenbui, en na overleg met Avi zelf (de man achter het product) bleek dat je na de regenbui toch ff het oppervlak nog een keer droog moet wrijven, om waterspots te voorkomen.
Maar gevoelsmatig breng ik het toch fijner aan als de auto lekker in de zon kan bakken die dag, dan weet je zeker dat je geen problemen krijgt
Heb zo geen linkje, heb meerdere topics op het carclean forum doorgelezen gisteren.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Secuur werken en afplakken is totaal niet nodig..
En als je net over de lak gaat (is mij ook gebeurd toen ik ff niet oplette), veeg je het meteen met een suede doekje weg.. Totaal geen probleem. Tis niet dat het lak opvreet oid
Als je een half flesje over een stuk gooit zul je lopers krijgen idd.
Gewoon een make-up padje nemen, 2/3 druppels erop en dan verdelen over het plastic. Het spul is hartstikke zuinig in verwerken. Niks moeilijks aan toch?
Dan krijg je zeker geen lopers (mits je je auto niet nat laat worden de eerste 24 uur, want wellicht dat het daardoor komt..). Heb je een linkje naar die lopers? Ben wel benieuwd om te zien hoe hun dat voor elkaar gekregen hebben...
Dat is ook wat waardquote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tis niet dat ik anderen direct wil overtuigen, maar ik ben er zelf echt tevreden over
Blijf je er in hangen met je nagel of zie je de ondergrond?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:36 schreef monsterd. het volgende:
Een vraagje aan de poetsers: Hoe krijg ik het makkelijkst (en goedkoopst) krassen weg van een auto? Ik heb een auto bekeken die mij wel aanstaat, alleen zit er een flinke kras links op het portier. De kras lijkt niet heel erg diep te zitten, maar is wel goed zichtbaar. Iemand tips?
Vergeet geen mengfles voor de APC!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:11 schreef tofastTG het volgende:
Als het goed is heb ik die nog niet echt, dus een extractor is dan niet echt nodig.
Tot nu toe heb ik dit op mijn lijstje staan, verder nog tips of toevoegingen?
Nogmaals bedankt voor al je aanbevelingen.
Thanks, die heb ik ook nog toegevoegd;) als het goed is zou ik dan alles moeten hebben toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vergeet geen mengfles voor de APC!
Als je maar kan sprayen met die mengflesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Thanks, die heb ik ook nog toegevoegd;) als het goed is zou ik dan alles moeten hebben toch?
Dus je gebruikt het na het wassen voor extra glans?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:27 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Last Touch is gewoon een QD met glansversterkers, en geen waterless wash..
Last Touch is handig als QD en als kleihulp.
Voor waterless wash zou je naar een product als 'Optimum No Rinse' kunnen kijken. Ride and Shine verkoopt dat spul in NL.
Waterless wassen kan met Spray&Wipe ook, maar dan heb je veel product en veel doeken nodig. ONR is er speciaal voor gemaakt om waterless te wassen iig.
Daarnaast werkt zoiets eigenlijk alleen bij lichte vervuiling. Denk aan een flinke zomer waarin je alleen wat stuifmeel en opgewaaid zand hebt.
Opzich werkt het goed, maar ik was me auto graag, dus ik foam em in de zomer wel een keer alvorens ik em was. Voor wagens die binnenstaan is het wel heel handig.
Dus je zou na de Last Touch er nog met een spray wax/sealent eroverheen kunnen gaan voor extra bescherming? Of kan je dat beter eerst doen? Of helemaal niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Jep. Qua bescherming doet et niks, maar het glanst dan wat extra.
Je kan em ook als drooghulp gebruiken (net als alle andere QD's), werkt toppie (kheb er hier al 1 gallon doorheen gejaagd, en kheb nog een nieuwe staan en die gebruik ik om te kleien/QD/Drooghulp)
Mijn top QD momenteel is Auto-Finesse Finale. Deze geeft een hele kleine bescherming, maar de geur en verwerking vind ik persoonlijk nog fijner dan Last Touch. (ik wissel tussendoor af met andere QD's)
Je kan het na een wax/sealant gerust gebruiken voor wat extra glans, maar extra bescherming zit er helaas niet in.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je zou na de Last Touch er nog met een spray wax/sealent eroverheen kunnen gaan voor extra bescherming? Of kan je dat beter eerst doen? Of helemaal niet?
Maar wat als je toch ietsjes extra bescherming wilt en een quick wax hebt liggen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:41 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Je kan het na een wax/sealant gerust gebruiken voor wat extra glans, maar extra bescherming zit er helaas niet in.
Dat heb ik allemaal gedaan. Auto gekleid, SRP, EXP en Natty's erop. Glans is beter dan ooit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:46 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Oh wacht ik las je opmerking verkeerd.
Maar Last Touch is echt als QD bedoeld, en niet om als basis te leggen voor een wax.
Glansversterkers en dergelijke (eventuele siliconen) zorgen voor mindere hechting van wax, dus je kan beter eerst je wax aanbrengen en daarna Last Touch gebruiken.
Wil je extreme glans, polijst dan de lak. Glans is 90% afhankelijk van het polijstwerk, en niet van de wax (zoals velen voorgehouden wordt)
Dan gaan we dat dit weekend eens proberen Dank je welquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:52 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
De benoemde volgorde is juist.
Na het wassen kun je een quick wax gebruiken, en dan na het uitpoetsen ervan Last Touch opsprayen en uitbuffen. Dan heb je maximale glans.
Zondag wordt het vijf graden. Binnen in de washal/box zeker 8quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Have fun! (hopelijk wordt het weer wat beter)
Wat voor een auto heb je dat op gebruikt? Die is meestal niet grof genoeg om alles eruit te halen..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:19 schreef Prullenbak6 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit vorig jaar gebruikt om de auto te polijsten, super spul.
Ik heb het dus net geprobeerd, en omg, wat een glans komt eraf Net binnen in de stofzuighal viel het niet zo op, maar nu buiten in het daglicht En dan schijnt de zon nog niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:55 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Have fun! (hopelijk wordt het weer wat beter)
Ik heb het gebruikt op een E38, en ik heb eerst nog even bij het schadeherstelbedrijf gevraagd wat nou goed spul was. Toen hebben ze naar de lak gekeken en het viel allemaal nog wel mee, alleen een paar swirls en dat was het. Dus kreeg ik deze fles mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je dat op gebruikt? Die is meestal niet grof genoeg om alles eruit te halen..
Wat voor auto heb je?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:41 schreef Adelante het volgende:
Auto gewassen met BiltHamber shampoo, vervolgens behandeld met Meguiars Ultimate Quick Wax en hij staat er weer als een plaatje bij.
Heb alleen wat velgschade en zit erover te denken dit te laten wegschuren en vervolgens alle velgen matzwart te spuiten. Iemand hier ervaring mee?
ik heb de mijne zelfs in de wax gezet... En ook maar besloten voortaan panelpotjes wax te kopen van dodo.. kan de seat gewoon 3x in de wax zetten met 1 zo'n potje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Goddelijker het volgende:
Ik wilde hem zo even gaan wassen, maar er kwam weer eens iets tussen.
Ik heb het erg druk de komende tijd. Heb tot begin mei alles volgeplanned staan. Mocht je dan nog iemand zoeken wil ik je uiteraard helpenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:05 schreef Andyy het volgende:
Ik had een topic op Carclean gezien waar iemand een best lange sleutelkras had weggewerkt door te wetsanden.
Ik heb zelf de kras gevuld met zo'n lakstift (tandenstoker gebruikt), maar nu zoek ik stiekem een detailer/poetsbedrijf die het kan wetsanden en polijsten
Maar denk niet dat bedrijven zo gehapig zijn omdat ze allemaal ook spotrepair en dat soort dingen aanbieden
Ik heb hem vandaag ook weer gewassen. Van de wax die erop zat was niks meer te bekennen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef dylanrr het volgende:
Vandaag de auto ook weer flink gepoetst met Meguiars, heb alleen geen tijd gehad om foto's te maken. Die volgen dus nog.
En dat alleen met wassen en Red Mist. Binnenkort maar eens een hele beurt geven! Dan is ie nog glimmender.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |