abonnement Unibet Coolblue
pi_122060725
Prachtig kamertje Lot!
pi_122061426
Wat een leuke reacties! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:15 schreef miss_sly het volgende:
Zoiets zal het wel worden. Ze heeft al gezegd dat ze zelf een bed uit wil kiezen :') en tja, haar lieve.ingskleur is roze, hoe kan het ook anders. We gaan het zien, ik ben wel benieuwd. Voor mij hoeft het niet zo'n hysterische prinsessenkamer te worden, dus die keuze moeten we maar niet geven, misschien :+
Ach, er zitten ook wel een paar prenten met roze tussen de collectie van Belle & Boo ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 22:33 schreef _wolk82_ het volgende:
Lot wat een lief kamertje, heb je dat nu ook dat je elke dag even naar binnen loopt om het kamertje te bekijken?
Ja, ik liep sowieso al elke dag een paar keer even naar binnen om te spieken, maar nu de stoel er staat kan ik er optimaal van genieten ;)
pi_122065377
Ik heb afgelopen week ook weer wat in de kinderkamers gerommeld. Ter herinnering, dit is Ivans kamer:





Van de dieren heeft hij ontzettend veel plezier:



Omdat dit hoekje zo kaal was, heb ik het wat aangekleed:



Close-up:



In Lena's kamer hebben we de prenten en vogels opgehangen en ik heb voor haar ook een behangdier gemaakt. Totaaloverzicht van haar kamertje:



Muur rechts:



Close-up van d'r behangdier:



En de andere wand:



De panda is nieuw. Dat is een houtsnede van Henriėtte Boerendans die ze van mijn schoonouders voor haar verjaardag heeft gekregen (op Ivans kamer hangt er ook een). Boerendans illustreert ook boeken (aanraders!):



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122065882
Claudia, wat een geweldig mooie kamers hebben je kinderen O+
Vrolijk en kleurrijk, maar toch rustig en zacht! Prachtige kleuren!
Op de kamer van Ivan, het plankje met de dieren O+ En die mooie platen op de muur achter z'n bed! Dat boekenkastje bij het eerst-lege-hoekje vind ik ook echt heel erg gaaf!
Zelfde geldt voor de details op Lena haar kamertje, de maskingtape boom, het behangdier, de platen aan de muur, het bankje O+
En zo lekker rustig allebei, ze zullen er vast fijn kunnen slapen, maar ook spelen!
pi_122066135
Claudia wat een geweldige kamertjes!! en die wolken en druppels <3 Vanwaar
pi_122066295
Ahh, dankjewel. :D O+

De wolken heb ik gehaakt en de druppels uit vilt geknipt. Dat was een 'weinig werk, veel effect'-klusje en daarom erg leuk om te doen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122066366
Claudia, prachtig!
pi_122066617
Wat een onwijs gave kamers hier zeg O+
I'm not a sinner.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 13:11:19 #134
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_122066847
Wat heerlijk om al die kamertjes te zien, Lot, wat sereen, heel mooi en stijlvol gedaan!
Claudia, al die dieren bij Ivan, wat leuk en ik vind die kleur op Lena haar muur echt zo mooi!
Fijne kamertjes voor je kindjes, leker vrolijk en toch rustig.

Ik krijg bijna zin om zelf bezig te gaan. Voor Lientje zou het leuk zijn om haar kamertje weer iets aan te passen, al heb ik dat ondertussen ook wel geregeld gedaan door kleine veranderingen.
De baby komt, zeker het eerste jaar, bij ons op de kamer te liggen. Nu hebben we een enorme slaapkamer (van twee is een grote gemaakt) dus een eigen hoekje maken zal nog niet heel simpel zijn. Ik ga maar eens met floorplanners aan de slag en een beetje een stijl uitzoeken. Over een maandje kan ik wat spulletjes gaan verzamelen, als we weten wat het is, een jongen of meisje. O+
pi_122067096
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb afgelopen week ook weer wat in de kinderkamers gerommeld. Ter herinnering, dit is Ivans kamer:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Van de dieren heeft hij ontzettend veel plezier:

[ afbeelding ]

Omdat dit hoekje zo kaal was, heb ik het wat aangekleed:

[ afbeelding ]

Close-up:

[ afbeelding ]

In Lena's kamer hebben we de prenten en vogels opgehangen en ik heb voor haar ook een behangdier gemaakt. Totaaloverzicht van haar kamertje:

[ afbeelding ]

Muur rechts:

[ afbeelding ]

Close-up van d'r behangdier:

[ afbeelding ]

En de andere wand:

[ afbeelding ]

De panda is nieuw. Dat is een houtsnede van Henriėtte Boerendans die ze van mijn schoonouders voor haar verjaardag heeft gekregen (op Ivans kamer hangt er ook een). Boerendans illustreert ook boeken (aanraders!):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niet helemaal mijn smaak voor een kinderkamer maar wel mooi en strak uitgevoerd.
Complimenten!
pi_122072501
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:11 schreef Juud79 het volgende:

Ik krijg bijna zin om zelf bezig te gaan. Voor Lientje zou het leuk zijn om haar kamertje weer iets aan te passen, al heb ik dat ondertussen ook wel geregeld gedaan door kleine veranderingen.
De baby komt, zeker het eerste jaar, bij ons op de kamer te liggen. Nu hebben we een enorme slaapkamer (van twee is een grote gemaakt) dus een eigen hoekje maken zal nog niet heel simpel zijn. Ik ga maar eens met floorplanners aan de slag en een beetje een stijl uitzoeken. Over een maandje kan ik wat spulletjes gaan verzamelen, als we weten wat het is, een jongen of meisje. O+
Als je een grote slaapkamer hebt, dan moet een leuk hoekje toch wel lukken? Ik vond dat KD dat zo goed had gedaan voor L. indertijd. En inderdaad, maak maar eens alvast een plattegrondje. Kunnen we meedenken. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122072550
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niet helemaal mijn smaak voor een kinderkamer maar wel mooi en strak uitgevoerd.
Complimenten!
Mijn lief vindt de kamers ook nog te 'klinisch'. :+ Waar houd je zelf van?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122073773
Ohh Claudia, I love it! O+ Ik vind het helemaal niet klinisch, heel gaaf stijltje juist. Die behangdieren zijn echt supertof, heel knap gedaan!
pi_122074495
De giraf werd kant-en-klaar geleverd! De koalabeer met boom (ik zie nu dat je er op de foto weinig van ziet) heb ik zelf gemaakt. Is eigenlijk heel goed te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_122074727
Ik snap dat klinische wel. Maar ik vind ze toch prachtig.
pi_122074775
En die wolkjes en uiltjes enzo zijn geweldig.
pi_122074833
Oh Claudia.. Ik vind ze beide echt super!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122094817
Lief kamertje Lot!

Leuk die extra's op de kamers Claudia! Ik snap het klinische van je vriend wel :D maar goed dat vooral omdat ik zelf te rommelig ben om het zo te kunnen hebben :D (zie mijn commode :'))

Oh en kom ik weer...


Gaat vooral om de muur bij haar bed. Wat zouden jullie ermee doen ;)
En misschien heeft er iemand een leuk idee voor de grote lege muur?
Plattegrondje voor de beeldvorming


Oh en ik wil die hikje kaarten dus voor Floris zijn kamer kopen en dan met masking tape op zn muur plakken. Dat gaat er gewoon weer af zonder je muur te beschadigen toch?
pi_122095769
Masking tape gaat er zo weer af ja! (soms iets te vlug ;) Vandaag een prent terug gehangen)

En wat ik zou doen denk ik...

Bedje & Commode omruilen..
Ben groot voorstander van commode bij het raam ;) O. vond het heerlijk om zo naar buiten te kijken en dat gaf mooi afleiding tijdens wassen en aankleden...

En dan het bedje in de hoek waar de stoel staat..
De kast zou ik een kwartslag draaien om de grote muur te breken
En de stoel zou dan naast de commode kunnen

Heb je nu boven de commode een plankje hangen?
Want dan is het idd weer zonde dat je daar gaten over houdt..

Op de muren zou je idd dingen met masking tape kunnen hangen..
en boren is helemaal geen optie toch? of zoiets als de wolkjes van Claudia boven de commode? Ook weer leuk om naar te kijken (of een leuk mobiel die je hoog ophangt?)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_122097434
Dank voor je input!

Plankje boven de commode heb ik nog niet :D Die hangt nog in Floris zijn kamer, dus wat dat betreft zou omwisselen nog kunnen. Enige nadeel is dat de verwarming onder het linker raam hangt. Oh en t andere grote nadeel vind ik, is dat dat raam het enige raam is dat open kan.
De rest heeft roostertjes.
Dus dan ligt ze echt onder een open raam (ivm tocht dus).

Kast omdraaien kan ik sowieso wel even proberen hoe dat staat.
En een mobiel iets boven de commode/bed is ook een goed idee! Floris had dat ook bij zn bed. Een hele leuke houten met dieren. Of idd zoiets als wat Claudia heeft met die wolkjes. Ik ga daar even overna denken!

Figuren met masking tape zou op zich kunnen, maar ik ben zo a-creatief als wat...dus dat wordt dan vast iets abstracts :')

Boren mag wel hoor :D Verven alleen niet :P

Ik lijk nu trouwens echt zo'n onwijze inrichtkneus, dat valt normaal echt heel erg mee. Ik zie echt zoveel, maar het is dan allemaal net niet de goede stijl ofzo. Of iig niet helemaal wat ik dan zoek ofzo.
pi_122102681
erg mooie kamers. maar idd heel strak en weinig speelgoed? nem aan dat het allemaal elders staat maar hier vind je echt overal speelgoed. in bakken, in de kasten... en dan hebben ze hier naar mijn mening nieteens zoveel.. :') ben er ook wat te rommelig voor vrees ik. kudos voor degene die het wel zo kunnen.
pi_122102813
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 09:05 schreef ohnee het volgende:
erg mooie kamers. maar idd heel strak en weinig speelgoed? nem aan dat het allemaal elders staat maar hier vind je echt overal speelgoed. in bakken, in de kasten... en dan hebben ze hier naar mijn mening nieteens zoveel.. :') ben er ook wat te rommelig voor vrees ik. kudos voor degene die het wel zo kunnen.
Dan denk ik dat je toch vrij veel hebt. :D Iig vergeleken met ons. L heeft in dr kamertje een fruitkistje met speelgoed, een bak Duplo (incl treinrails) een garage en een LP-boerderij. En beneden dr keukentje met een poppentafeltje met stoeltjes, een poppenwagen, een poppenhuis, een ronde mand met wat speelgoed en een la met spelletjes, puzzels en dvd's.

En in de schuur dr buitenspeelgoed natuurlijk.

Het was mijn bedoeling om met deze post aan te geven dat ze weinig speelgoed heeft, maar daar moet ik bij nader inzien op terugkomen. :D
pi_122102901
Wij hebben laatst speelgoed opgeruimd, echt de beste keuze ooit. Hij speelt.veel meer ermee ipv pakken, nog.meer.pakken enz.
Beneden liggen zn 2 spoorbanen (de houten mag niet op zn kamer van m), een bak boekjes en auto's, zn garage en in kastjes puzzels en tekenspullen. De hoek is een stuk rustiger vergeleken met de speelgoedexplosie die het was. en er is ook ruimte voor speelgoed van zn zusje straks.
In zn kamer heeft ie vooral boekjes. Maar er moet nog wat meer naartoe.

Maar toch is het rommeliger dan bij Claudia :P
Ik ben trouwens wel benieuwd, laat ivan die dieren eigenlijk staan? Ik geloof.dat ik ze hier continue recht zou moeten zetten :D
pi_122104692
Hier zou ik de dieren overal terug vinden :P

Ik heb niet een gorte woonkamer en mn zoon heeft de kleinste kamer van t huis dus dan lijkt t ook al snel rommelig :)
Wij hebben een kast zoals in je meidenkamer in de woonkamer staan met playmobil, keukenspullen en een la met allerlei rommel. Dan erbovenop heel veel puzzels en spellen (die wil ik verhuizen naar trapkast als ik die ooit opgeruimt heb :P) dan nog 2 bakken met duplo en houten trein. keuken en tafel om aan te spelen. boven valt t wel mee, komt omdat de kamer heel klein is. (wel heeeeeeeeeeeeeeeel veel boeken en wat groot speelgoed zoals garage)
Mn dochter heeft redelijk wat speelgoed maar past nog in dr kast :) (heb echt de helft weggedaan, wat een boel herriedingen op batterijen had ik zeg :X en heb ik nu nog steeds.. wil zo veel mogelijk rustig speelgoed overhouden en maar een paar herriedingen)

Kan zo de duplobak omruilen voor een bak met babyspul maar voor nu ligt dan nog in de la onder de box. scheelt wel als de box weg is hoor. Kan ik daar een stoel neerzetten ofzo over een jaar :) Heb ik iig mn woongedeelte terug ;).
pi_122104995
Claudia volgens mij had ik nog niks gestuurd, maar ik vind dat je het heel mooi hebt gemaakt! Ook bij ons is het wat chaotischer allemaal, zelfs nu de baby er nog niet eens is :D En daar hou ik ook van hoor, maar ik vind wel dat jij er echt een persoonlijke touch aan hebt gegeven O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')