Ja, die motorenontwikkeling is af en toe een beetje vaag. Gelukkig hebben ze wel van de B30 (twee cilinders eraanplakken en dan maar hopen dat de koeling goed gaat ) geleerd .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef Bart-Willem het volgende:
Alleen de 1.8 GDI is Mitsubishi, de andere 1.8 is gewoon een downsized 2-liter. En guess what: die 2-liter is gewoon de 4-cilinder versie vd 850 5-cilinderblok (en 6-cilinder 960-blok).
Waar je op moet letten: draagarmen, speling op stuurhuis, olielekkages en voor de rest standaardzaken zoals voor alle auto's geldt.
Wut, ik heb echt nog nooit roest aan die dingen gezien hoor? Maar kan aan mij liggen natuurlijk? 440's daarentegenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:39 schreef r8v2 het volgende:
Bodemplaat en ophanging (zij het in iets gewijzigde vorm) zijn ook Mitsubsidie.
Let ook op rot aan de wielranden achter.
Als de source niet goed wordt weergegeven kun je er niet heel veel bijstellen via treble/bass etc. Ik gebruik 'm overigens met en SD kaart of USB stick, en ik heb geen stuurwielbediening want V70 Classicquote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Hyman het volgende:
Ook met de iphone/ipod via het stuur ?
Kan je dat fletse geluid niet iets bijstellen met die draaiknopjes?
Ik heb er een filmpje online van ja. Yatour werkt zover ik weet niet met stuurbediening. En als het wel werkt is het alleen nummers skippen. Bediening van iPhone of Android-toestel kan je ook zo goed als vergeten. En ik zou de Grom-module ipv Yatour pakken.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Hyman het volgende:
Ik zag dat B-W ook een filmpje ervan op internet had gezet, of was dat een filmpje van jouw V70?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |