abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:35:44 #1
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_355196
Om de discussies een einde toe te roepen en iedereen een centraal punt op de avond te geven om de dagelijkse dosis reality reilen en zeilen toe te dienen, heb ik een programma-idee:
de BUS vs. Big Brother
Showdown in Aalsmeer

Als volgt:
Rijd dat zwarte kippenhok van Hasselt naar Aalsmeer en parkeer hem in de tuin van het BB-huis. Elke dag neemt een passagier het tegen een bewoner op, en verdient zo een stuk budget voor de week. Door middel van een speciale luchtbrug worden de beide strijders van de dag in de Reality-ArenA gedropt en moeten ze de meest stompzinnige opdrachten sneller uitvoeren dan hun tegenstander.

Ik droom bijvoorbeeld nu al van de wedstrijd Mohammed Ali vs Ruth, ofwel Mortali Kombat tegen Klukkluk, die, in een zinderende strijd om wie er het eerste Hummie v/d Tonnekreek's okselhaar kan ontkroezen, tot de slotsom komen dat er geen leven na Gordon bestaat en ritueel stembandseppuku plegen naast het waterorgel.

En wie watertandt niet bij de gedachte aan het modderworstelen tussen Kim en Zoë, die voor eens en voor altijd beslechten wie er slimmer is en wie lekkerder? Bonussen zijn te verdienen voor het aantal IQ-punten die ze meer hebben dan de varkens die ze tijdens de wedstrijd moeten ontwijken.

Ik zie Richard en Robin, die na een hartochtelijke partij Raakbrullen tot de ontdekking komen dat ze elkaars lokroepen niet meer kunnen weerstaan en overgaan tot een vochtig potje grasrollen met amandelhockey. Waarop Sandra en Desiree zich wenden tot respectievelijk Leo ("je bent mooi") en Koen ("ge zijt schoon").

De afzonderlijke avonduitzendingen met achtergronden en reacties gaan gewoon door met een spetterende live-uitzending om half negen 's avonds.

Ik hoor de kassa tot in Hilversum rinkelen...

Kijk, dat zou ik nou wel kijken...

The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
pi_355212
Je vindt het zeker zo'n goed idee dat je het maar dubbel post
Ik ben online
  vrijdag 22 september 2000 @ 16:43:08 #3
1529 DariusDFrolic
Where Frolic is symbolic
pi_355225
Gaat over de BUS en BigBrother...als ik op TV al niet kan kiezen..
The early bird catches the worm, but the second mouse gets the cheese.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')