abonnement Unibet Coolblue
pi_123035210
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Individual het volgende:
Pubfood ftw! Als het goed smaakt maakt het mij weinig uit hoe groot de keten er achter is. Ik eet zelfs wel eens in een Wetherspoons en dat is ook prima te doen.

Voor een zoveelste keer London kan je een middagje in Kew spenderen met een pinicmand of Greenwich park en/of Blackheath. Thames Barrier al gezien of de kabelbaan over de rivier genomen? Primrose Hill? Na ruim 12 jaar ben ik nog niet uitgekeken. Ik zie de Big Ben elke dag en vind het nog steeds mooi.
Ben gek op pub food, maar teveel ingevoerd in de horeca (familie) om een magnetron maaltijd van de Wetherspoons te kunnen waarderen. Daarnaast groot fan van mooie pubs, dus ik sponsor liever de kleine locals, dan de grote ketens.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 18 februari 2013 @ 17:04:07 #127
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123036239
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ben gek op pub food, maar teveel ingevoerd in de horeca (familie) om een magnetron maaltijd van de Wetherspoons te kunnen waarderen. Daarnaast groot fan van mooie pubs, dus ik sponsor liever de kleine locals, dan de grote ketens.
Ik vraag me af hoe je van een Pie met kip en champignons een magnetron maaltijd kan maken. Of van de broodjes hamburger/kip of fish en chip. Dan word het allemaal hartstikke klef en dat was het zeker niet.
pi_123036323
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 17:04 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je van een Pie met kip en champignons een magnetron maaltijd kan maken. Of van de broodjes hamburger/kip of fish en chip. Dan word het allemaal hartstikke klef en dat was het zeker niet.
Sorry, zoals ik eerder zei, voornamelijk frituur en magnetron. Een pie is natuurlijk vrij makkelijk kant-en-klaar in de oven, en burgers gaan bij die ketens meestal in de frituur, etc.

Zit best een knap business model achter, maar die sector heeft het al lange tijd erg slecht, dus ze blijven kosten snijden.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 18 februari 2013 @ 18:10:57 #129
89338 BettyWeter
Weet het beter
pi_123038619
Nog een vraagje voor de vliegtuigkenners. Ik heb de keuze uit 2 heenvluchten:

1) 16:50 Amsterdam (Schiphol) - 17:10 Londen (LHR) (Heathrow Airport) Vliegtuigtype: Boeing 737-700

2) 16:55 Amsterdam (Schiphol) - 17:10 Londen (LHR) (Heathrow Airport) Vliegtuigtype: Fokker 70

Enige verschillen zijn dat vlucht 1 er 5 minuten langer over doet (?) en dat vlucht 1 in een 737-700 is en vlucht 2 in een Fokker 70.

Heeft het ene vliegtuig nog veel voordelen t.o.v. de ander?
pi_123039067
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 18:10 schreef BettyWeter het volgende:
Nog een vraagje voor de vliegtuigkenners. Ik heb de keuze uit 2 heenvluchten:

1) 16:50 Amsterdam (Schiphol) - 17:10 Londen (LHR) (Heathrow Airport) Vliegtuigtype: Boeing 737-700

2) 16:55 Amsterdam (Schiphol) - 17:10 Londen (LHR) (Heathrow Airport) Vliegtuigtype: Fokker 70

Enige verschillen zijn dat vlucht 1 er 5 minuten langer over doet (?) en dat vlucht 1 in een 737-700 is en vlucht 2 in een Fokker 70.

Heeft het ene vliegtuig nog veel voordelen t.o.v. de ander?
Het enige relevant verschil is voor mij persoonlijk de airline, maar dit is beide KLM. Dan een lichte voorkeur voor de 737, is ruimer en makkelijker met handbagage.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_123041359
Ik zou voor de fokker gaan, alleen omdat FOK!.
pi_123084982
Hoeveel ponden zou je eigenlijk nodig hebben voor 1 dag?
We zijn met 2 personen 4 dagen in Londen (vrijdag tot maandag).
Het enige wat we nog moeten betalen is een Travel Card of Oyster, ingang voor de Zoo en Madama Tussaud en eten voor 4 dagen.

Wat zou de beste kaart zijn om te nemen?
Met de zones 1-2 hebben we genoeg, maar we zouden wel de 4 dagen vervoer moeten hebben.
In de piekuren hoeft niet, het enige waar we dan mee zitten is vrijdagavond en maandagochtend, maar daar schikken we ons dan wel naar.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 22:34:37 #133
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123096199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef trainfreak het volgende:
Hoeveel ponden zou je eigenlijk nodig hebben voor 1 dag?
We zijn met 2 personen 4 dagen in Londen (vrijdag tot maandag).
Het enige wat we nog moeten betalen is een Travel Card of Oyster, ingang voor de Zoo en Madama Tussaud en eten voor 4 dagen.

Wat zou de beste kaart zijn om te nemen?
Met de zones 1-2 hebben we genoeg, maar we zouden wel de 4 dagen vervoer moeten hebben.
In de piekuren hoeft niet, het enige waar we dan mee zitten is vrijdagavond en maandagochtend, maar daar schikken we ons dan wel naar.
Wij pinden iedere ochtend, ongeveer 50 pond. Maar we hebben ook voor dingen met de creditcard betaald of in de winkel gepind.
pi_123128925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef trainfreak het volgende:
Hoeveel ponden zou je eigenlijk nodig hebben voor 1 dag?
We zijn met 2 personen 4 dagen in Londen (vrijdag tot maandag).
Het enige wat we nog moeten betalen is een Travel Card of Oyster, ingang voor de Zoo en Madama Tussaud en eten voor 4 dagen.

Wat zou de beste kaart zijn om te nemen?
Met de zones 1-2 hebben we genoeg, maar we zouden wel de 4 dagen vervoer moeten hebben.
In de piekuren hoeft niet, het enige waar we dan mee zitten is vrijdagavond en maandagochtend, maar daar schikken we ons dan wel naar.
Ik zou een oystercard nemen, want waarschijnlijk haal je de travelcard er op maandag en vrijdag er toch niet uit. Zou zonde zijn om voor de ene keer reizen meteen de volle pond voor de hele dag te betalen. Oyster heeft een cap, dus je betaalt nooit meer dan 7 pond per dag (dagtarief van een travelcard).
Shine bright like a diamond.
pi_123132553
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:19 schreef June. het volgende:

[..]

Ik zou een oystercard nemen, want waarschijnlijk haal je de travelcard er op maandag en vrijdag er toch niet uit. Zou zonde zijn om voor de ene keer reizen meteen de volle pond voor de hele dag te betalen. Oyster heeft een cap, dus je betaalt nooit meer dan 7 pond per dag (dagtarief van een travelcard).
Oh da's wel handig. We zijn wel van plan om veel te reizen.
Ik Stockholm namen we constant de bus, ook al was het maar 500m verder dat we moesten zijn...
Iets in mij zegt dat we dat in Londen ook doen.
Bedankt!
pi_123241183
Afgelopen weekend een heerlijke trip gemaakt naar Londen :)
We vlogen donderdagavond van AMS naar Gatwick, en verbleven in Greenwich bij familie.
Via London Bridge met First Capital Connect zijn we naar Maze Hill gereisd, een vriendelijke typisch Brits oud echtpaar wees ons in proper English de weg naar ons adres 's avonds laat :D
-1e dag: Uitgestapt bij Westminster/Big Ben. Door gelopen richting de wisseling van de wacht bij Buckingham, het was schitterend weer (sowieso het hele weekend! had beter mn zonnebril mee kunnen nemen ipv de paraplu) dus heerlijk genieten van het spektakel. daarna doorgelopen richting Harrods. geweldige winkel _O- wat een feest om daar rond te lopen. Daarna gelopen naar het natuur-historisch museum, leuk en gratis. Hierna een hapje gegeten bij Jamie's Italian, prima voedsel. 's avonds een bezoekje gedaan aan Piccadilly Circus, gezellige chaos s avonds. Onderweg naar Greenwich zijn we nog even uitgestapt om avond-foto's te maken van de Tower Bridge.
-2e dag: Geshopt (tja.. vrouwen..) bij Oxford/Regent Street. heerlijke gegeten bij een Taiwanees in Soho/Chinatown. Daarna rondgelopen in Covent Garden en een biertje gedronken in een pub
-3e dag: Vanaf Greenwich een boottochtje gemaakt over de Thames, uitgestapt bij Tate Modern. erg gaaf museum als je van moderne kunst houdt! hierna een wandelingetje gemaakt over de Millennium Bridge richting St. Pauls Cathedral. Daarna om een uur of 16u weer richting London Bridge gewandeld en vanaf daar weer terug naar Gatwick.
Super weekend!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:27:41 #137
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_123241596
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Mip1988 het volgende:
Maze Hill
Mijn lokale treinstation. :)

Ben je Greenwich Park nog ingeweest?
reset
pi_123252909
Is het Natuur Historisch museum een beetje de moeite waard?
Ik ben in Oxford heel toevallig in eentje terechtgekomen en vond het jammer dat ik mijn fototoestel niet bij had. Heel veel opgezette dieren en skeletten van dino's enzo. Echt een super beleving!
  zondag 24 februari 2013 @ 22:40:14 #139
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123305402
In april weer een paar dagen naar Londen, retourtickets Eindhoven - Stansted van Ryanair zijn zojuist geboekt (49 euro). Was er vorig jaar voor het eerst en was aangenaam verrast; in tegenstelling tot wat ik verwachtte een uitstekende stad voor een toeristische wandelroute. Ik liep de 'ronde' Regent's Park, Hyde Park, Buckingham Palace, Parliament, St. Pauls Cathedral en was een volledige dag zoet :7
  maandag 4 maart 2013 @ 21:08:31 #140
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_123634642
En gisteravond een overnachtingslocatie geregeld; het George Hotel nabij St. Pancras station. Voor lokale begrippen niet al te duur, wel gedeeld sanitair maar da's geen ramp. Receptie is gelukkig lang open voor het inchecken, want ik arriveer pas 19:10 uur lokale tijd op Stansted :+
pi_123665737
miss this place :(

  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:11:40 #142
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_123666130
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef trainfreak het volgende:
Is het Natuur Historisch museum een beetje de moeite waard?
Sure is. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:27:09 #143
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_123666823
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:02 schreef Rijst het volgende:
miss this place :(

[ afbeelding ]
Hippie eh? Ben er al een tijdje niet geweest, maar leuke tijden gehad. Weet niet eens hoe de nieuwe stables er uitzien.
reset
pi_123675508
En we zijn terug thuis...
4 dagen tegen het daglimiet van de Oyster aangezeten..
Op zich best wel een handig ding, die kaart.
Zaterdagavond wel 2u onderweggeweest van Oxford Street naar de Tower Bridge (met de bus!)
Er was een waterlek in Regent Street.
Op maandag werd deze halte nog altijd niet bediend...
Alle bussen reden rond wat voor grote vertraging zorgde.

We hebben het net niet zien gebeuren, maar het water spoot omhoog en liep heel snel de winkels binnen.
pi_123676858
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef Individual het volgende:

[..]

Hippie eh? Ben er al een tijdje niet geweest, maar leuke tijden gehad. Weet niet eens hoe de nieuwe stables er uitzien.
Heb er een maand gewoond in Tufnell park maar was dagelijks in Camden. . De atmosfeer daar is geweldig.
pi_123678686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:02 schreef Rijst het volgende:
miss this place :(

[ afbeelding ]
Ik kom elke week in Camden maar toch vind ik Angel leuker O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123679468
Volgende maand ga ik weer 4 dagen naar London. Super zin in!

Heeft iemand toevallig ervaring met dat Harry Potter park? Is dat de moeite en goed te bereiken vanuit London?
pi_123681425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Rijst het volgende:

[..]

Heb er een maand gewoond in Tufnell park maar was dagelijks in Camden. . De atmosfeer daar is geweldig.
Wat vind je zo geweldig aan de atmosfeer? De keren dat ik er ben geweest vond ik het prima te doen en het was ook gezellig maar daar bleef het bij.
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:55:58 #149
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_123693798
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Rijst het volgende:

[..]

Heb er een maand gewoond in Tufnell park maar was dagelijks in Camden. . De atmosfeer daar is geweldig.
Tufnell Park, neighbour. ^O^
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 6 maart 2013 @ 10:15:18 #150
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_123694246
Ha! Ik heb geboekt voor mij en MikeyMo :D 4 dagen Londen :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')