abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 11:05:04 #126
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121928252
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:26 schreef kvd het volgende:

[..]

Zullen we er dan meer uit gaan gooien? Een Amber Rose bijvoorbeeld? Zij is hier alleen bekend van haar relatie met Kanten West. Een Devon Aoki (ofzo)...ik heb nog nooit van haar gehoord. Én zo stand er meer in de lijst.

Het is met waar je interesses liggen of je mensen kent. Denk dat er een stuk of 10 in de lijst van de OP staan die ik niet ken. Bv sporters. Ik interesseer me daar niet voor. Maar zeg daar niks over, omdat ik ze niet ken, houdt niet in dat niemand ze kent. Een of andere vage Nederlandse rapper die een kind heeft gekregen...so be it...heeft niet mijn interesse,maar iemand anders vind hem wel bekend én beroemd genoeg om te noemen.

De teenmom dames zijn nu zwanger. Ze komen op tv,er kijken mensen naar (ook in nederland gezien de reacties). Er staan een paar reacties die niet met de zwangerschap hebben te maken,maar dingen over een zwangerschap mogen toch wel worden genoemd?

Waar ligt dan de grens van beroemd? Wie bepaald wie beroemd is en wie niet? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar.
En waarom zouden deze zwangerschappen ergens anders moeten worden besproken. De andere minder bekende mensen worden toch ook niet alleen maar in hun rood besproken (als ze die al hebben).
volgens mij is de beslissing om ergens een grens te leggen bij de mods. waar zijn die anders voor (behalve dan om typefouten uit topictitels te halen :+ om maar eens een zijstraat te noemen :+ )
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2013 @ 11:06:05 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_121928293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:47 schreef oh-oh het volgende:
_O- Wat een discussie, als er iets staat over iemand die je niet kent scroll je toch door?
ook dat ja :D
en ik vind berucht en zwanger ook wel een leuke optie _O-
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 11:26:18 #128
9859 crew  Karina
Woman
pi_121929141
Shakira is in ieder geval wel bekend en ze is bevallen *O*

quote:
Zangeres Shakira (35) is dinsdagavond bevallen van haar eerste kindje.
Shakira en FC Barcelona-voetballer Gerard Piqué zijn de trotse ouders geworden van een zoon.
Het jongetje heeft de naam Milan Piqué Mebarak gekregen.
Moeder en zoon maken het goed, zo valt te lezen op de website van de zangeres.
Gister werd de blondine opgenomen in een ziekenhuis in Barcelona. "Ik wil iedereen vragen om voor mij te bidden tijdens deze belangrijke dag in mijn leven", twitterde ze.
Gerard schreef op 28 september al dat zijn kindje was geboren. Even was de wereld in rep en roer, maar later gaf de voetballer toe dat hij iedereen in de maling had genomen. Die dag werd 'de dag van de Onschuldige Kinderen' gevierd, wat vergelijkbaar is met 1 april in Nederland.
Bron
Oh spuit elf zie ik nu :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121929197
quote:
99s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
Shakira is in ieder geval wel bekend en ze is bevallen *O*

[..]

Post #106 ;)

En er staat ook een fout in, die grap was 28 december, niet september.
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 11:30:02 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_121929283
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:28 schreef alors het volgende:

[..]

Post #106 ;)

En er staat ook een fout in, die grap was 28 december, niet september.
Telegraaf he, faalkrant.

Nou ja dit berichtje is in ieder geval in een soort Nederlands, die andere niet. Ik had niet zover teruggekeken :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121932206
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:01 schreef laziness het volgende:
Ik ben even een pagina terug gegaan. Ik vind het een hoop gezeur om niks.
Er waren geen hele live verslagen en deze moeders worden wel gevolgd door paparazzi en tv etc dus hun zwangerschappen horen gewoon hier al vindt niet iedereen ze misschien interessant.
Niet meer off topic lullen en klaar zijn we :7
ik zeg nog 1 ding, dan ben ik klaar ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 11:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

volgens mij is de beslissing om ergens een grens te leggen bij de mods. waar zijn die anders voor (behalve dan om typefouten uit topictitels te halen :+ om maar eens een zijstraat te noemen :+ )
Ik gebruik dit even om wat vragen te stellen, het is geen aanval jouw kant op ;)

Daar ben ik het niet mee eens. Static zegt zelf dat je ze niet kent, behalve als je de serie volgt. Blijkbaar volgt Static de serie dus niet, en daarom mogen wij het er niet over hebben?
Als ik zeg dat Janelle zwanger is, dan komen er meteen een stuk of 10 reacties, dus blijkbaar is ze hier bekend genoeg.
Moeten we dan elke zwangerschap eerst gaan navragen of we die wel mogen posten? En als een mod zegt 'nee, die ken ik niet' dan doen we het maar niet? Ondanks dat misschien iedereen hier die persoon wel kent, alleen de mod net niet?

Sporters? Mogen die er dan uberhaupt wel in? Het is SHO, geen sport. Of wordt er dan gezegd, een Ronaldo komt ook in de bladen voor, dus die mag wel genoemd worden? Ik zie een Eljero Elia in de OP staan, ik heb er nooit van gehoord, ook niets over op internet gelezen, maar hij is ook beroemd?
Schrijvers? Moet dat dan in TTK? Annemarie Jung ken ik alleen door Wie is de mol (dus 10 uitzendingen). Het wordt hier wel genoemd.

Waar ligt de grens van beroemd? Daar ben ik echt heel benieuwd naar.
Als ik kijk naar Jessica Simpson, waarom is zij beroemd? Niet vanwege haar zangkwaliteiten in Nederland, niet vanwege haar acteerprestaties. Nee, we kennen haar door 'Newlyweds' (oh ironie, van MTV, net als Teenmom) en de bladen en sites (net als de Teenmoms).
Een Kim Kardashian hetzelfde. Wij kennen haar van de reality soaps. En haar relaties. En de sites en bladen.Is ze daarom hier beroemd?
Als een Heidi Montag zwanger is, mag het wel gemeld worden. Waarom? Omdat we haar van the hills kennen.
Als Courtney Stodden zwanger zou worden, dan mag het geplaatst worden omdat ze een eigen topic hier heeft? Want kennen doen we haar alleen van de youtube-filmpjes, de roddelsites. Echt beroemd om wat ze doet is ze hier niet.
Een Donald Trump jr. Die kennen we alleen vanwege zijn vader. De dochter van Bush. Zo staan er meer in...alleen via de ouders, maar wel beroemd genoeg om hier te mogen posten en foto's te plaatsen?

Gaan we dan alleen nog maar plaatsen wie zwanger is en wie bevallen is (uiteraard na eerst een goedkeuring van een modje, want stel je voor dat de mod de persoon niet kent). Ofwel, een mooi quote-topic.
Gaan we dan geen plaatjes meer plaatsten van de zwangere dames? Want op bv een Jessica Simpson kwam altijd veel respons (oei, wat dik...oei, die jurk flatteert niet). Moeten we dat dan in onflatteus en in lelijkste outfitjes gaan doen?
De buik van Beyonce waar geruchten over waren of het wel echt was of niet? Die discussie is hier ook gevoerd. Volgende keer een topic over openen? En waar? SHO? True? Brave? Want complottheorie of het allemaal wel echt is.
Ga zo maar door. De scheidslijn is dan erg dun.

Dus...een modje...wat zijn de criteria? Alleen mensen uit de showbiz die zwanger zijn? Wanneer is het showbiz en wanneer niet? Wanneer is iemand beroemd en wanneer niet?Gaan we schiften in de lijst? Moeten we alle zwangere gaan navragen bij jullie? Bij hoeveel modjes moeten we het navragen (de een kijkt bv wel sport of is gek van films/series en kent acteurs/actrices, of houdt van reality programma', de ander niet)?
pi_121932378
En ontopic (als het al geplaatst mag worden, want zwanger is ze inmiddels niet meer ;) )

We hebben misschien een naam voor het zoontje van Adele. Ze is gespot met een naamketting op met de naam Angelo



Knap dat ze het eruit halen
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:50:06 #133
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121932542
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef kvd het volgende:
*knip*
Maar bij zulke posts:
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
:')
Er zit iets op haar gezicht... Ik zeg al niks meer.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Wacht even,ik moet me er even op concentreren.
En sorry dat jullie nu in mijn kruis moeten kijken.
Ik zie er niet uit (straks in de plamuur die ze thuis nog niet ophad).
Die blik toen ze hoorde dat borstvoeding de borsten niet veranderd,zwangerschap wel.

Ze is zo lekker simpel,zo lekker met zichzelf bezig
hebben de meeste mensen geen idee waar het over gaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:46 schreef kvd het volgende:
En ontopic (als het al geplaatst mag worden, want zwanger is ze inmiddels niet meer ;) )

We hebben misschien een naam voor het zoontje van Adele. Ze is gespot met een naamketting op met de naam Angelo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Knap dat ze het eruit halen
Kampnaam. ;(
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121932581
En ik durf het niet hardop te zeggen, dus maar in een spoiler

*warning...Janelle Evans Teenmom nieuws*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 12:51:05 #135
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_121932589
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:42 schreef kvd het volgende:

[..]

ik zeg nog 1 ding, dan ben ik klaar ;)

[..]

Ik gebruik dit even om wat vragen te stellen, het is geen aanval jouw kant op ;)

Daar ben ik het niet mee eens. Static zegt zelf dat je ze niet kent, behalve als je de serie volgt. Blijkbaar volgt Static de serie dus niet, en daarom mogen wij het er niet over hebben?
Als ik zeg dat Janelle zwanger is, dan komen er meteen een stuk of 10 reacties, dus blijkbaar is ze hier bekend genoeg.
Moeten we dan elke zwangerschap eerst gaan navragen of we die wel mogen posten? En als een mod zegt 'nee, die ken ik niet' dan doen we het maar niet? Ondanks dat misschien iedereen hier die persoon wel kent, alleen de mod net niet?

Sporters? Mogen die er dan uberhaupt wel in? Het is SHO, geen sport. Of wordt er dan gezegd, een Ronaldo komt ook in de bladen voor, dus die mag wel genoemd worden? Ik zie een Eljero Elia in de OP staan, ik heb er nooit van gehoord, ook niets over op internet gelezen, maar hij is ook beroemd?
Schrijvers? Moet dat dan in TTK? Annemarie Jung ken ik alleen door Wie is de mol (dus 10 uitzendingen). Het wordt hier wel genoemd.

Waar ligt de grens van beroemd? Daar ben ik echt heel benieuwd naar.
Als ik kijk naar Jessica Simpson, waarom is zij beroemd? Niet vanwege haar zangkwaliteiten in Nederland, niet vanwege haar acteerprestaties. Nee, we kennen haar door 'Newlyweds' (oh ironie, van MTV, net als Teenmom) en de bladen en sites (net als de Teenmoms).
Een Kim Kardashian hetzelfde. Wij kennen haar van de reality soaps. En haar relaties. En de sites en bladen.Is ze daarom hier beroemd?
Als een Heidi Montag zwanger is, mag het wel gemeld worden. Waarom? Omdat we haar van the hills kennen.
Als Courtney Stodden zwanger zou worden, dan mag het geplaatst worden omdat ze een eigen topic hier heeft? Want kennen doen we haar alleen van de youtube-filmpjes, de roddelsites. Echt beroemd om wat ze doet is ze hier niet.
Een Donald Trump jr. Die kennen we alleen vanwege zijn vader. De dochter van Bush. Zo staan er meer in...alleen via de ouders, maar wel beroemd genoeg om hier te mogen posten en foto's te plaatsen?

Gaan we dan alleen nog maar plaatsen wie zwanger is en wie bevallen is (uiteraard na eerst een goedkeuring van een modje, want stel je voor dat de mod de persoon niet kent). Ofwel, een mooi quote-topic.
Gaan we dan geen plaatjes meer plaatsten van de zwangere dames? Want op bv een Jessica Simpson kwam altijd veel respons (oei, wat dik...oei, die jurk flatteert niet). Moeten we dat dan in onflatteus en in lelijkste outfitjes gaan doen?
De buik van Beyonce waar geruchten over waren of het wel echt was of niet? Die discussie is hier ook gevoerd. Volgende keer een topic over openen? En waar? SHO? True? Brave? Want complottheorie of het allemaal wel echt is.
Ga zo maar door. De scheidslijn is dan erg dun.

Dus...een modje...wat zijn de criteria? Alleen mensen uit de showbiz die zwanger zijn? Wanneer is het showbiz en wanneer niet? Wanneer is iemand beroemd en wanneer niet?Gaan we schiften in de lijst? Moeten we alle zwangere gaan navragen bij jullie? Bij hoeveel modjes moeten we het navragen (de een kijkt bv wel sport of is gek van films/series en kent acteurs/actrices, of houdt van reality programma', de ander niet)?
Hear hear!

Ik volg Teen Mom ook trouwens...
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_121932823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:50 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar bij zulke posts:

[..]

[..]

hebben de meeste mensen geen idee waar het over gaat.

[..]

Kampnaam. ;(
En dat zijn de dingen waar men over valt en waardoor de dames niet meer genoemd mogen worden...en omdat Static ze niet kent. Over wie het gaat staat trouwens daarboven...maar dat zal bij begrijpend lezen horen ;) Niet naar bedoeld...
Daarbij, bevallen hoort toch bij een zwangerschap?
Moet ook eerlijk zeggen, de bevalling van Farrah had ik nooit gezien, dus ik verbaasde me over de dingen die ze zei. En dacht dat ze beroemd genoeg was (mede door de reactie op de zwangerschap van Janelle) en ik bevallen toch echt bij een zwangerschap vind horen.
Toen er laatst iemand iets zei over haar bevalling (bertina Holwerda? Ik weet het niet meer), werd dat hier ook uitvoerig besproken. Dat bedoel ik met de scheidslijn. Wat mag wel, wat niet? Ik ken de dames van reality soaps beter dan de nederlandse musicaldames, sorry daarvoor.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:00:21 #137
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121933044
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 12:55 schreef kvd het volgende:

[..]

En dat zijn de dingen waar men over valt en waardoor de dames niet meer genoemd mogen worden...en omdat Static ze niet kent. Over wie het gaat staat trouwens daarboven...maar dat zal bij begrijpend lezen horen ;) Niet naar bedoeld...
Daarbij, bevallen hoort toch bij een zwangerschap?
Moet ook eerlijk zeggen, de bevalling van Farrah had ik nooit gezien, dus ik verbaasde me over de dingen die ze zei. En dacht dat ze beroemd genoeg was (mede door de reactie op de zwangerschap van Janelle) en ik bevallen toch echt bij een zwangerschap vind horen.
Toen er laatst iemand iets zei over haar bevalling (bertina Holwerda? Ik weet het niet meer), werd dat hier ook uitvoerig besproken. Dat bedoel ik met de scheidslijn. Wat mag wel, wat niet? Ik ken de dames van reality soaps beter dan de nederlandse musicaldames, sorry daarvoor.
"Er zit iets op haar gezicht" kon slaan op Farrah, Farrahs moeder en Janelle.
En er was geen foto gepost, dus hoe moet men weten waar het over gaat? Ik zie geen gezicht namelijk.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_121933163
Angelo :') ik mag hopen dat ze aan het trollen is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_121933185
Personen die in de serie teen mom voorkomen hoeven wmb niet in dit topic besproken te worden, deze meiden worden gewoon gevolgd voor een tv-programma, als je het over die meiden wilt hebben maak er dan een apart topic voor aan.

En verder de vergelijking van sporters e.d. vind ik kant nog wal raken..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:04:39 #140
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121933291
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef roos85 het volgende:
Personen die in de serie teen mom voorkomen hoeven wmb niet in dit topic besproken te worden, deze meiden worden gewoon gevolgd voor een tv-programma, als je het over die meiden wilt hebben maak er dan een apart topic voor aan.

En verder de vergelijking van sporters e.d. vind ik kant nog wal raken..
Als ze zwanger zijn mogen ze hier net als elke ander besproken worden lijkt me??
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121933749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:04 schreef laziness het volgende:

[..]

Als ze zwanger zijn mogen ze hier net als elke ander besproken worden lijkt me??
Het gaat toch om meiden die in een realitysoap gevolgd worden? Dat kan dan toch in een apart Teen moms topic?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:21:42 #142
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_121934117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:02 schreef roos85 het volgende:
Personen die in de serie teen mom voorkomen hoeven wmb niet in dit topic besproken te worden, deze meiden worden gewoon gevolgd voor een tv-programma, als je het over die meiden wilt hebben maak er dan een apart topic voor aan.

En verder de vergelijking van sporters e.d. vind ik kant nog wal raken..
Ja en ik vind andersom, die meiden zitten in de SHOwbizz en de sporters doen aan SPT.

En zo kan het nog een hele tijd doorgaan, of voor elke sectie een apart topic openen, kan ook. Maar ik denk gewoon posten en wil je het niet weten/lezen scroll je lekker door.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
pi_121934184
Gewoon lekker iedereen die ook maar ergens bekend van is en zwanger is plaatsen, blijkbaar vinden mensen het leuk om te lezen. Foto's of verhalen die me niet boeien, daar scroll ik gewoon overheen! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:24:15 #144
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_121934222
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:14 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het gaat toch om meiden die in een realitysoap gevolgd worden? Dat kan dan toch in een apart Teen moms topic?
Nee want ze zijn net als alle anderen beroemd & zwanger. Ken jij Kim Kardashian uit iets anders dan een realitysoap? Snooki etc?
Je redenering slaat nergens op. Jij bepaalt nu wie beroemd genoeg is om in dit draadje te mogen en wie niet?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_121936639
Ik vind de Teen moms wel interessant en mensen zoals Amber Rose (wie?) en diverse sporters niet zo. Scroll ik gewoon overheen, niks aan de hand. Laten we dus vooral weer lekker on topic gaan.

Daad bij woord: nieuwe baby in de maak melding (of is deze ook niet beroemd genoeg :P)

chrishordijk twitterde op woensdag 23-01-2013 om 10:03:56 Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar het gaat toch echt gebeuren.. Ik word vader! Da’s nog eens een partijtje leuk nieuws dacht ik zo :D reageer retweet
En misschien dat we nog een apart Teen Mom roddel-topic kunnen openen, want daar is nog meer interessants over te melden dan alleen de zwangerschappen *O*
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:07:32 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121952207
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

"Er zit iets op haar gezicht" kon slaan op Farrah, Farrahs moeder en Janelle.
En er was geen foto gepost, dus hoe moet men weten waar het over gaat? Ik zie geen gezicht namelijk.
Dat was inderdaad heel offtopic van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121957177
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat was inderdaad heel offtopic van me.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met daar achteraan "you might wanna whipe that off..." Nog voordat ze haar dochtertje vast had... :')

Die meiden horen hier gewoon 'thuis' wat mij betreft, ze worden toch gevolgd door paparazzi? Dus beroemd. En het topic heet.... Tadaa! "Beroemd en zwanger"!
pi_121957882
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:24 schreef Haantjedevoorste het volgende:

[..]

Met daar achteraan "you might wanna whipe that off..." Nog voordat ze haar dochtertje vast had... :')

Die meiden horen hier gewoon 'thuis' wat mij betreft, ze worden toch gevolgd door paparazzi? Dus beroemd. En het topic heet.... Tadaa! "Beroemd en zwanger"!
Ja alleen zo'n hele discussie over de uitzendingen hoort hier wat mij betreft wat minder in thuis. De mededeling dat iemand zwanger is of foto's etc. kan natuurlijk wel. Alleen heel veel mensen kijken dat programma niet, dus misschien leuker om er een topic in TV over te openen?
pi_121958154
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Ja alleen zo'n hele discussie over de uitzendingen hoort hier wat mij betreft wat minder in thuis. De mededeling dat iemand zwanger is of foto's etc. kan natuurlijk wel. Alleen heel veel mensen kijken dat programma niet, dus misschien leuker om er een topic in TV over te openen?
Ben ik het mee eens, BNN heeft ook zo'n programma moet dat dan ook hier worden besproken? Lijkt me niet.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 23 januari 2013 @ 21:51:16 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_121958949
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef alors het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens, BNN heeft ook zo'n programma moet dat dan ook hier worden besproken? Lijkt me niet.
Nee maar die zijn ook in de verste verte niet beroemd te noemen :P . Ben 't wel eens met die mega post van kvd :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')