abonnement Unibet Coolblue
pi_121814239
quote:
9s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:21 schreef Michhas het volgende:
Op zoek naar een nieuw project, mijn Edwin wil maar niet doorkomen ;(
Inderdaad, gewoon doordragen. Edwin's zijn een bitch om te faden.
Succes ermee ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121814679
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Edwins blijven bitches, just hold on buddy!
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Lekker blijven dragen joh, komt vanzelf. Of afwisselen met wat anders als je dat niet wil.

M'n IndigoFera krijgt al licht electric blue bij de combs, gaat vrij snel na 1,5 week.
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon doordragen. Edwin's zijn een bitch om te faden.
Succes ermee ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin er een beetje genoeg van te krijgen na 3 maanden full wear en 0,0 fade :') Er is 1 whisker met een heeeel klein miniscuul kleurverschil, voor de rest gebeurt er gewoon niks ;(
pi_121814698
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef M1stral het volgende:
Met je Old Blue?
Yes :D ben benieuwd hoe die er na 2 jaar uit ziet...

@ michhas: Vaak gaat het hoe langer je hem draagt steeds sneller dus het zal alleen maar sneller gaan als je hem door blijft dragen en uiteindelijk is het ook wel awesome als je een onfadebare broek goed gefade gekregen hebt :D
Faka G
  zondag 20 januari 2013 @ 19:57:30 #229
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121815290
Gewoon doen wat je zelf wil. Je moet 't wel leuk blijven vinden om je denim te dragen.
pi_121815428


What a bitch...
Kleurverschil in de combs lijkt op de foto groter dan in het echt vanwege de flits.
Misschien was dit toch niet de beste keuze geweest als mijn eerste dry _O-
pi_121815777
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What a bitch...
Kleurverschil in de combs lijkt op de foto groter dan in het echt vanwege de flits.
Misschien was dit toch niet de beste keuze geweest als mijn eerste dry _O-
Ken het probleem wel. Had zelf als eerste een Nudie die ook nauwelijks fade.
Merkte dat ik hem daardoor ook minder droeg en me ergerde aan dat hij minder fade. Nu ik een interessantere broek heb wil ik hem ook echt graag veel dragen voor fades en ben ik er veel enthousiaster over. Mijn nudie draag ik als broek voor erbij, wel met meer plezier tegenwoordig, vind het zoals atta zei wel wat hebben dat hij heel langzaam fade. Wil er toch iets moois van maken.
pi_121815894
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Ken het probleem wel. Had zelf als eerste een Nudie die ook nauwelijks fade.
Merkte dat ik hem daardoor ook minder droeg en me ergerde aan dat hij minder fade. Nu ik een interessantere broek heb wil ik hem ook echt graag veel dragen voor fades en ben ik er veel enthousiaster over. Mijn nudie draag ik als broek voor erbij, wel met meer plezier tegenwoordig, vind het zoals atta zei wel wat hebben dat hij heel langzaam fade. Wil er toch iets moois van maken.
Ja, misschien moet ik daarom ook maar eens verder gaan kijken naar iets anders. Zit al langer te twijfelen om misschien een Unbranded of een N&F te halen. En dan de Edwin er gewoon bij houden, deze broek kan nog makkelijk 2 jaar mee, en misschien dat hij na 2 jaar als 'secundaire' broek eindelijk wat progress heeft gemaakt :P
  zondag 20 januari 2013 @ 20:10:16 #233
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_121815936
Jeez, zelfs Momo's faden sneller...

Nee, ff zonder dollen. Als je er geen plezier meer aan beleefd ze te dragen, kan je beter op iets anders focussen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_121816015
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja, misschien moet ik daarom ook maar eens verder gaan kijken naar iets anders. Zit al langer te twijfelen om misschien een Unbranded of een N&F te halen. En dan de Edwin er gewoon bij houden, deze broek kan nog makkelijk 2 jaar mee, en misschien dat hij na 2 jaar als 'secundaire' broek eindelijk wat progress heeft gemaakt :P
Unbranded zou ik niet doen, is toch wel echt te saai. Denk dat je dan te snel wéér wat anders wilt omdat je zoveel interessantere broeken ziet.
Kan je beter een keer een paar tientjes meer uitgeven en iets kopen wat je echt tof vindt, maar dat is mijn mening.
pi_121816396
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef M1stral het volgende:
Jeez, zelfs Momo's faden sneller...
:D
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Unbranded zou ik niet doen, is toch wel echt te saai. Denk dat je dan te snel wéér wat anders wilt omdat je zoveel interessantere broeken ziet.
Kan je beter een keer een paar tientjes meer uitgeven en iets kopen wat je echt tof vindt, maar dat is mijn mening.
Goed punt. Dan zal het denk ik een N&F worden. Vindt APC wat minder interessant qua fits, zoek wel echt een tapered fit. ALD Princeton zou ook nog een optie zijn.
pi_121817698
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Michhas het volgende:

[..]

:D

[..]

Goed punt. Dan zal het denk ik een N&F worden. Vindt APC wat minder interessant qua fits, zoek wel echt een tapered fit. ALD Princeton zou ook nog een optie zijn.
Je kan eens kijken naar de Japan Blue 0400/0401. Heb zelf de 0400, vind het echt een geweldige fit.
Of natuurlijk een N&F weirdguy, ook heel fijn.
pi_121817848
APC PS heeft ook echt een fikse taper :)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_121817906
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef leppeh het volgende:
APC PS heeft ook echt een fikse taper :)
Maar die is meteen toch erg slim in het topblock?
pi_121818177
Ik heb een vrije dikke kont en bovenbenen maar hij past me prima. Ik heb hem (tegen alle adviezen in) alleen wel TTS gehaald. Dan zit ie wat lager op je heupen maar is hij ook meteen een stuk wijder op de plekken waar dat nodig is. Passen is weten, denk ik!

edit: APC denim rekt ook flink, veel meer dan andere merken die ik heb. Dus als hij in het begin net iets te strak zit dan zal dat met een paar dagen over zijn.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  zondag 20 januari 2013 @ 20:55:37 #240
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_121818291
Tapered = Somet
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_121818487
Apc ps ftw! Als je voor kwaliteit wil gaan is een japan blue wel beter though.
Maar apc is dan weer wel fast fading en dat is wat je wil toch?
Faka G
pi_121818669
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef M1stral het volgende:
Tapered = Somet


Die 030 blijf ik vet vinden _O_ Alleen een beetje buiten mijn prijsrange _O-
pi_121818761
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Apc ps ftw! Als je voor kwaliteit wil gaan is een japan blue wel beter though.
Maar apc is dan weer wel fast fading en dat is wat je wil toch?
Nou hoeft niet per se fast fading te zijn, als het maar niet zo'n baksteen als mijn Edwin is, waar ik de indigo bijna vanaf moet schuren :')
pi_121818956
Hahah :+
Vind die fit van die somet wel cool, hoewel die wel flink te groot is denk ik :9
Jammer dat ze best prijzig zijn.
Faka G
pi_121819070
Wat voor fit heeft die Edwin, ed-47 toch?
Ik heb een Red Nashville, toendertijd gekocht als voor erbij, maar dat ging ook vrij moeilijk. Maar gewoon dragen en het komt vanzelf. Ik had overigens baggy fit, woog toen ook iets van 95kg, haha.
Maar uiteindelijk ook vroegtijdig in kast gegooid, trek hem wel eens aan though, om mee te stappen of in te klussen ofzo, blijft een prima fitje, alleen wel te groot :')

Die somet 030 is awesome zeg (niks voor mij maar wel awesome). Wel flink aan de prijs ja.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_121819187
Een Somet zou echt heel gaaf zijn, maar wordt het niet tot mijn eerste mooie financiele meevaller.
Sinds vandaag overigens officieel woonachtig in Amsterdam *O* . Ga wel duurder wonen dus het snijdt flink in mijn sneaker-/denimbudget :(
  zondag 20 januari 2013 @ 21:12:19 #247
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_121819310
Ik doe een moord voor een 008. Wat zeg ik... Een dubbele zelfs.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_121819314
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef T_Fuff het volgende:
Wat voor fit heeft die Edwin, ed-47 toch?
Ik heb een Red Nashville, toendertijd gekocht als voor erbij, maar dat ging ook vrij moeilijk. Maar gewoon dragen en het komt vanzelf. Ik had overigens baggy fit, woog toen ook iets van 95kg, haha.
Maar uiteindelijk ook vroegtijdig in kast gegooid, trek hem wel eens aan though, om mee te stappen of in te klussen ofzo, blijft een prima fitje, alleen wel te groot :')

Die somet 030 is awesome zeg (niks voor mij maar wel awesome). Wel flink aan de prijs ja.
Nee ik heb een ED-55, wat er in de OP staat klopt niet :P Heb hem overigens wel flink bij laten taperen bij de kleermaker, toch wat te groot gekocht.

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Een Somet zou echt heel gaaf zijn, maar wordt het niet tot mijn eerste mooie financiele meevaller.
Sinds vandaag overigens officieel woonachtig in Amsterdam *O* . Ga wel duurder wonen dus het snijdt flink in mijn sneaker-/denimbudget :(
Ach, het is weer een nieuw jaar, oftewel nieuwe belastingteruggave, nieuw vakantiegeld enz. *O*
Vanaf waar ben je verhuist?
pi_121820470
quote:
7s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Michhas het volgende:

Ach, het is weer een nieuw jaar, oftewel nieuwe belastingteruggave, nieuw vakantiegeld enz. *O*
Vanaf waar ben je verhuist?
Vanuit Utrecht. Nu een stuk makkelijker om eventjes te gaan kijken bij TdN, 290sqm etc ;).
pi_121820829
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Vanuit Utrecht. Nu een stuk makkelijker om eventjes te gaan kijken bij TdN, 290sqm etc ;).
Inderdaad ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')