abonnement Unibet Coolblue
pi_121875129
• Three weeks, 1 hour, 4 minutes and 1 second.
• 315 cigarettes not smoked
• saving ¤ 78,92.

:)
<hr>
  dinsdag 22 januari 2013 @ 09:01:53 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_121877258
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
• Three weeks, 1 hour, 4 minutes and 1 second.
• 315 cigarettes not smoked
• saving ¤ 78,92.

:)
Eigenlijk zou je ze alle 315 eens op een rijtje moeten zien liggen, dan zou je je afvragen wat je ooit bezield heeft om te gaan roken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mazaru op 22-01-2013 09:40:33 ]
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_121877908
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je ze alle 315 eens op een rijtje moeten zien liggen, dan zou je je afvragen wat je ooit bezield heeft of te gaan roken.
Zo bekijk ik het ook steeds... hoeveel meter peuk ik gestopt ben :P of denk er eens bij na om ze allemaal achter elkaar op te roken :D
pi_121879981
Soms he...soms....zou ik ze best wel allemaal op willen roken :@

zoals gister toen O+ helemaal niet O+ maar de }) was en we heel :( op elkaar waren en ik graag o|O wilde doen omdat hij zo onredelijk was....dan zou ik er toch heel graag 1 willen roken.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:08:48 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_121880446
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:51 schreef kvd het volgende:
Soms he...soms....zou ik ze best wel allemaal op willen roken :@

zoals gister toen O+ helemaal niet O+ maar de }) was en we heel :( op elkaar waren en ik graag o|O wilde doen omdat hij zo onredelijk was....dan zou ik er toch heel graag 1 willen roken.
roken lost niks op ;) :*
disclaimer
pi_121881257
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

roken lost niks op ;) :*
Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huis ;) )
Soms is het ook even het ontsnappen aan de situatie van dat moment. Als je rookt is het 'logisch' even naar buiten te gaan voor een peukie. Om nu om 23 uur even naar buiten te gaan met -6 is onzinnig haha. Naar slaapkamer gaan is geen optie,saai,geen tv ofzo dus geen afleiding. Dus door blijven malen,waardoor nog bozer. Naast elkaar blijven zitten is nog een poos blijven vitten op elkaar waarna het wel goed komt hoor.
Laat ik het zo zeggen...we waren op de een of andere manier sneller klaar met boos op elkaar zijn. En het is eigenlijk het enige moment dat ik het echt mis...Denk dat iedereen zo wel zijn moment heeft toch? Of ben ik de enige?
pi_121882129
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huis ;) )
Soms is het ook even het ontsnappen aan de situatie van dat moment. Als je rookt is het 'logisch' even naar buiten te gaan voor een peukie. Om nu om 23 uur even naar buiten te gaan met -6 is onzinnig haha. Naar slaapkamer gaan is geen optie,saai,geen tv ofzo dus geen afleiding. Dus door blijven malen,waardoor nog bozer. Naast elkaar blijven zitten is nog een poos blijven vitten op elkaar waarna het wel goed komt hoor.
Laat ik het zo zeggen...we waren op de een of andere manier sneller klaar met boos op elkaar zijn. En het is eigenlijk het enige moment dat ik het echt mis...Denk dat iedereen zo wel zijn moment heeft toch? Of ben ik de enige?
De peuk na het eten :( en je 1e van de dag en in de pauze en voordat je gaat slapen en als je op de bus wacht :') Bijna 3 weken gestopt. Pakje ligt overigens nog steeds gewoon op de kast.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:01:55 #33
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_121882294
3 weken vandaag :)
pi_121882810
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:58 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

De peuk na het eten :( en je 1e van de dag en in de pauze en voordat je gaat slapen en als je op de bus wacht :') Bijna 3 weken gestopt. Pakje ligt overigens nog steeds gewoon op de kast.
Oh ja...de zinloos roken peuk tijdens wachten, was hem al bijna vergeten.
En weten dat het niet hoeft (soms vlak daarvoor gerookt), maar je weet niet wanneer je weer kan roken, dus er toch maar weer 1 opsteken 8)7
pi_121882821
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Vinno het volgende:
3 weken vandaag :)
^O^
pi_121883012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:15 schreef kvd het volgende:

[..]

Oh ja...de zinloos roken peuk tijdens wachten, was hem al bijna vergeten.
En weten dat het niet hoeft (soms vlak daarvoor gerookt), maar je weet niet wanneer je weer kan roken, dus er toch maar weer 1 opsteken 8)7
Idd haha, je heb geen zin om te roken maar om nou voor je uit te staren is ook niks.
  Moderator dinsdag 22 januari 2013 @ 12:21:39 #37
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_121883062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef Vinno het volgende:
3 weken vandaag :)
Held, volhouden.

Ik zag 'm opeens weer in myat voorbij komen. In mei alweer 4 jaar gestopt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:26:57 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_121883251
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik weet het, ik doe het ook niet, ik kan het ook niet (geen sigaretten in huis ;) )
Soms is het ook even het ontsnappen aan de situatie van dat moment. Als je rookt is het 'logisch' even naar buiten te gaan voor een peukie. Om nu om 23 uur even naar buiten te gaan met -6 is onzinnig haha. Naar slaapkamer gaan is geen optie,saai,geen tv ofzo dus geen afleiding. Dus door blijven malen,waardoor nog bozer. Naast elkaar blijven zitten is nog een poos blijven vitten op elkaar waarna het wel goed komt hoor.
Laat ik het zo zeggen...we waren op de een of andere manier sneller klaar met boos op elkaar zijn. En het is eigenlijk het enige moment dat ik het echt mis...Denk dat iedereen zo wel zijn moment heeft toch? Of ben ik de enige?
Nee, iedereen heeft wel momenten natuurlijk. Alhoewel ik de sigaret zelf absoluut niet mis. Meer de momenten dat ik ff lekker buiten stond te roddelen met mijn collega enzo :')
Maar dat los ik nu op door gewoon af en toe mee naar buiten te lopen :D
disclaimer
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:27:37 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_121883281
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Held, volhouden.

Ik zag 'm opeens weer in myat voorbij komen. In mei alweer 4 jaar gestopt.
4 jaar, lekker O+
disclaimer
pi_121883632
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, iedereen heeft wel momenten natuurlijk. Alhoewel ik de sigaret zelf absoluut niet mis. Meer de momenten dat ik ff lekker buiten stond te roddelen met mijn collega enzo :')
Maar dat los ik nu op door gewoon af en toe mee naar buiten te lopen :D
Tsja, ben de enige werkeloze in huis, dus collega's heb ik niet om mee naar buiten te lopen. En mijn vriend rookt niet.
Zorg er wel voor dat ik elke dag een stuk fiets. Gewoon even naar het centrum om niks te doen. Of een aanbieding kopen bij een winkel die niet in de buurt is. Of even bij een winkel snuffelen die niet naast de deur ligt. (Van de week 15 km gefietst om even te snuffelen, bij een temp van -4, gevoelstemp -11, koud, maar wel heerlijk)
En vooral ook niet de boodschappen doen op zo'n moment, want dan mag ik nog een keer naar buiten (behalve dan met deze kou ;) )
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:49:23 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_121884142
Het roken zit gewoon niet meer in mijn systeem. Dus doorgaans valt er weinig aan te missen.
Alleen bij sloten alcohol in de aanwezigheid van rokers is het even doorbijten, omdat ik dan die prikkel krijg.
disclaimer
pi_122049426
Ik meld me bij deze aan in dit topic. Afgelopen maandagavond m'n laatste sigaret gerookt, en 't word alleen maar moeilijker op dit moment.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_122050296
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik meld me bij deze aan in dit topic. Afgelopen maandagavond m'n laatste sigaret gerookt, en 't word alleen maar moeilijker op dit moment.
Hou vol...je kan het!
pi_122050458
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:55 schreef Onorgineel het volgende:
Ik meld me bij deze aan in dit topic. Afgelopen maandagavond m'n laatste sigaret gerookt, en 't word alleen maar moeilijker op dit moment.
Het eerste weekend! Lastig maar het is ons hier allemaal gelukt. Jou lukt het dus ook!
pi_122050739
Het meest lastige is nu eigenlijk om al die momenten dat je even buiten stond te roken op te vullen, ik loop nu en dan even een rondje buiten zodat dat ritme van buitenstaan toch nog een soort van blijft kloppen. Doen andere mensen dit ook? En eventueel nog andere tips van ervaringsdeskundigen?
Ook te boeken voor feestjes en partijen
pi_122051762
Even een blokje om deed ik ook wel veel. In de eerste week ging ik ook relatief vroeg naar bed en bleef er dan in het weekend zo lang mogelijk in liggen om de rookvrije dag wat korter te maken.
pi_122054338
Oh fuck, wat is dit dan :')

Ik heb het een aantal keer geprobeerd. Langste periode die ik niet gerookt heb was één maand. Toen stom genoeg in de kroeg weer eentje aangenomen want 'één sigaretje kan toch geen kwaad' :|W ;(

Inmiddels alweer een jaar aan het stomen maar het loopt de spuigaten uit. Van een pakje over 3 dagen naar net niet genoeg aan een pakje per dag. Toch wel ernstig. Alleen zoek ik het nu niet om ermee te stoppen omdat ik de hele dag bezig ben met vanalles regelen, naar afspraken toe, contacten tekenen, lastige telefoontjes plegen, etc. En ik weet dat ik extreem chagrijnig wordt als ik stop, dus dat gaan we nog maar even niet doen :')

Als die periode voorbij is ga ik weer eens proberen gewoon cold turkey te stoppen. Nog geen dag vaststellen, maar even wachteren op het heldere moment.. Inmiddels wel proberen vooralsnog wat te minderen, heb het de laatste dagen al omlaag van 20 naar 10 per dag :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_122054589
Gewoon doorgaan met minderen, dat wordt op een gegeven moment zo lastig dat je net zo goed helemaal kan stoppen. Zo heb ik het gedaan. :)
pi_122054850
Deze week weer een operatie achter de rug, maar ook dat heeft me niet gebroken. Nog steeds niet gerookt.

Two months, two weeks, 3 hours, 44 minutes and 32 seconds.
2254 cigarettes not smoked,
saving ¤ 244,26.
Life saved: 1 week, 19 hours, 50 minutes.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_122055170
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 23:45 schreef Funksoldier het volgende:
Deze week weer een operatie achter de rug, maar ook dat heeft me niet gebroken. Nog steeds niet gerookt.

Two months, two weeks, 3 hours, 44 minutes and 32 seconds.
2254 cigarettes not smoked,
saving ¤ 244,26.
Life saved: 1 week, 19 hours, 50 minutes.
Zou ook zonde zijn. Waarom zou je na 2,5 maand weer beginnen met roken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')