abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 14:09:25 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_354818
Heb een nieuwe term ontdekt tijdens de Live uitzending van donderdag. "Voer voor ehtologen". Schijnt de vergelijking te zijn tussen het gedrag van mensen en het gedrag van dieren. Laat u mij even beginnen met een evoluatie van het gedrag van Koos.

Koos heeft een aantal karaktereigenschappen die vooral terug te vinden zijn in de zuid-Afrikaanse luiaard.
Ook de luiaard gaapt overdag, heeft zijn welverdiende nachtrust nodig, beweegt met de snelheid van een slak met een lekke band en wordt sjacherijnig indien gestoord in zijn slaap.

Het is echter niet alleen de luiaard waarmee een vergelijk getrokken kan worden, immers haalt een luiaard al zowieso de respectabele leeftijd van schijndood niet.
Een tweede diersoort moet er dus bijgehaald worden en in het geval van Koos is dat uiteraard de Oost-Timorese ringbaard chimpansee (ook wel de 'pratend-kutje-aap' genoemd).
Deze aap staat vooral bekend om zijn karakteristieke ringbaardje, lompe houding (schouders omlaag, knokkels achter zich aan slepend over de grond) en nietszeggend gebrul alsmede het dominante karakter van de mannetjes apen op latere leeftijd.

De gelijkenis tussen Koos en het luibaardje (zoals de kruising tussen deze twee diersoorten ook wel wordt genoemd) is werkelijk treffend.

Gezien deze gelijkenis zal het niet lang meer duren voordat Koos, ondersteboven hangend aan het klimrek, zijn medehuisgenoten met getuitte lippen begint te vlooien en achter de wijfjes aangaat terwijl hij zich op zijn grote harige borst slaat (dit alles in zeer laag tempo uiteraard).

Tot zover mijn Ethologische blik op Koos.

Zijn er hier nog meer ehtologen die ons een blik op de andere bewoners kunnen geven of mijn bovenstaande theorie kunnen beamen danwel neersabelen ?

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_354833
Dat is idd waar Danny. Je kunt dit ook terug voeren op Ali.Tuurlijk kon dat niet uitblijven dat Ali een gedrag vertoont die zeer eigenaardig is.
T.w. een haantjes gedrag maar dan met invloeden van een ongestelde en zwaar ruftende waterbuffel hetgeen ook weer terug te vinden is id de zwaarlijvigheid van Ali. Overigens het onderhouden van zijn kapsel, het kammen van z´n bakkebaarden en wenkbrouwen is iets wat katten ook doen...Alleen katten zijn van een hoger ontwikkeld ras en doen dit om zichzelf schoon te maken.....
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_354862
quote:
Op 22 september 2000 14:16 schreef Letterman het volgende:Alleen katten zijn van een hoger ontwikkeld ras en doen dit om zichzelf schoon te maken.....
Om zich schoon te maken spuit Ali deodorant op z'n ballen. Er komt zo gauw geen associatie bij me op.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 15:02:46 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_354952
quote:
Op 22 september 2000 14:29 schreef VictorVictor het volgende:
Om zich schoon te maken spuit Ali deodorant op z'n ballen. Er komt zo gauw geen associatie bij me op.
Schijnt van de Djiboutaanse geurwelletjes af te komen. Een vrij zeldzame, bedreigde diersoort met het uiterlijk van een menselijk scrotum, die zijn eigen geurwel scrotum meerdere malen per dag opgeurt door ermee in dilleblaadjes te hangen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_355145
quote:
Op 22 september 2000 14:29 schreef VictorVictor het volgende:
Om zich schoon te maken spuit Ali deodorant op z'n ballen. Er komt zo gauw geen associatie bij me op.
Daarom loopt een kat ook niet met een deo-spuitbus in z´n klauwen, bovendien zijn van de meeste katten de ballen weggehaald..Valt er ook niets te spuiten... Letterlijk en figuurlijk
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_355842
Tuurlijk, ethologie, dat doe ik dagelijks! Kon met mijn expertise dan ook direct terugzien dat er gelijkenissen zijn tussen de Zuidaziatische blauwgele rechterachterdeurbaviaan en onze Leo. Hoewel zijn naam het niet doet vermoeden, lijkt Leo veel meer op deze broeder van de Afrikaanse linkervoordeurbaviaan dan op een leeuw. Het belangrijkste kenmerk van de Zuidaziatische blauwgele rechterachterdeurbaviaan is zijn onvermoeibare luisterend oor. Het rechterachterdeurgedeelte echter laat zien dat dit altijd te maken heeft met eigenbelang. De naam geeft reeds aan dat hij de verworven kennis gebruikt om via een omweg (in dit geval de achterdeur) zijn eigen belang te dienen. In de vrije natuur zijn dit zaken als seks, rangorde in de groep en eten. Ook het regelmatig vlooien behoort tot de gunsten die de bavianen afdwingen met hun kennis. Zuidaziatische blauwgele rechterachterdeurbavianen hebben een enorme neiging tot aanraken.

Totdat ik op deze soort stuitte tijdens mijn reizen, was ze nog onbekend. Vandaar dat ik deze baviaan genaamd heb naar zijn gedrag.

Overigens heb ik een vermoeden dat Leo geen zuiver ras is maar gemengd is met de Oroboro aapjes (-ik heb geen flauw idee hoe ze heten, maar ze bestaan echt!- red.), die elkaar de godganse dag bespringen en seks gebruiken als ware het geld. Een halfuurtje bij deze apen (als het mensen zouden zijn) zou ongeveer zo gaan (tja, als etholoog vertaal je niet alleen menselijk gedrag naar het dierenrijk, maar ook andersom):

"Zeg, wat wil jij eten vanavond? Joh haal even die leuter weg, ik moet even naar de deur, er wordt gebeld." "Hallo melkboer, heb je m'n flesje halfvol en yoghurt? Ja hoor prima, spring er maar even op hoor." "Dag buurvrouw, had u ook melk besteld? Prima, mag ik u dan even likken?"

Ook het gedrag van deze soort komt bij Leo's handelingen naar voren.

pi_357258
En ohja Jolanda is eenvoudig te vergelijken met een konijn..Ze wil alleen maar gedekt worden
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_357582
hallo, waar zijn de 'het gaat nergens over' humoristen van vorig jaar gebleven? Is er dan niemand meer die wat onzin uit z'n duim kan zuigen?
pi_357589
Nee, en dat alleen maar omdat er geen Boerenkool meer wordt gegeten in het BB huis...Daar komt het door
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zaterdag 23 september 2000 @ 23:42:00 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_357600
quote:
Op 23 september 2000 23:38 schreef Letterman het volgende:
Nee, en dat alleen maar omdat er geen Boerenkool meer wordt gegeten in het BB huis...Daar komt het door
Psies en als ze straks met z'n allen beslissen, dat er niet meer binnen gerookt wordt, hebbie ookal geen rookworst .
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 september 2000 @ 23:58:48 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_357655
dus het is allemaal Willem's schuld?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_357679
quote:
Op 23 september 2000 23:42 schreef Ted het volgende:
Psies en als ze straks met z'n allen beslissen, dat er niet meer binnen gerookt wordt, hebbie ookal geen rookworst .
Juist geen SAPPIGE rookworst maar zo´n eentje met een smerig klef velletje..nou dames suckses

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 24-09-2000 00:06]

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_357716
quote:
Op 23 september 2000 23:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dus het is allemaal Willem's schuld?
Uiteraard, en die van Hummie natuurlijk
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2000 @ 00:23:45 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_357755
dus Hummie en Willem hebben een relatie?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_357768
ja joh, die hebben een 'wok'relatie

(wippen, opstaan, kippen voeren)

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 september 2000 @ 00:30:45 #16
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_357795
wanneer moet Wilem dan nog voetballen en koken?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_362037
Schiet mij net te binnen dat Ali helemaal niet uit Iran komt, maar uit SomAlië.

Hiermee komen we dan ook bij de ware reden van zijn aanwezigheid: hij is niet uit op een zangcarriere maar op de hoofdprijs. Als hij er uit wordt gestemd, verlaat 1 van hem het huis en de rest blijft. Want wat is het geval: ALi is een pak met daarin 5 SomAliërs. Op die manier heeft hij veel meer kans om te winnen. Dat is ook de reden waarom hij altijd hardop denkt en de hele tijd loopt te ouwehoeren. Ze moeten met zijn vijven overleggen en hij zit in zijn eentje de hele dag te vergaderen.

slim mannetje

  dinsdag 26 september 2000 @ 18:54:24 #18
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_362166
quote:
Op 24 september 2000 00:25 schreef weathergirl het volgende:
ja joh, die hebben een 'wok'relatie

(wippen, opstaan, kippen voeren)


LOL, Niet Mokken maar Wokken
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_363725
quote:
Op 24 september 2000 00:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
wanneer moet Wilem dan nog voetballen en koken?
Als ie de kippen heeft gevoerd
pi_363730
Willem in een kookprogramma samen met Frank de Boer:

Jaa ehhhhh. ... vandaag gaan weehhhh een balletje mayo ehhh. doen.
Men neme twee vijftig...

pi_363825
_-L'avenir est déja là
pi_364186
WOOEEAAHAHAHAHAHHA HEJ GOEIE PADDO!!!
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_364809
quote:
Op 27 september 2000 11:04 schreef Snof het volgende:
Willem in een kookprogramma samen met Frank de Boer:

Jaa ehhhhh. ... vandaag gaan weehhhh een balletje mayo ehhh. doen.
Men neme twee vijftig...


Zei je wat???
Ik mis je
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')