abonnement Unibet Coolblue
pi_121637338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt natuurlijk die slaapzak aangetrokken waar geen kou doorheen komt :D
Nee, want dat is geen gezicht overdagn :D
Maar ik heb het wel vaker hoor... Als het een graad of 17 is in de woonkamer zit ik te bibberen, toen ik vanochtend thuiskwam, was het hier maar 12 graden en dat voelt dan als lekker fris.. Vreemd is dat :P
pi_121637547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:04 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's eens wat anders. Volgens mij zijn er veel mensen jaloers op je :P

Ik overigens niet. Ben erg saai en drink geen druppel. Maar ik wil je best ondersteunen als je wat moeilijk loopt. Beetje aanmoedigen enzo. Dat doet een mens goed ;)
Komende tijd ga ik een periode gewoon 0,0 drinken. Dat en sporten en gezonder eten. Sporten komt wel op de 3e plek overigens. :P
pi_121637853
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, want dat is geen gezicht overdagn :D
Maar ik heb het wel vaker hoor... Als het een graad of 17 is in de woonkamer zit ik te bibberen, toen ik vanochtend thuiskwam, was het hier maar 12 graden en dat voelt dan als lekker fris.. Vreemd is dat :P
Thermosstaat staat hier 's nachts en overdag (bij afwezigheid) op 18,5.
Als we overdag thuis zijn, dan gaat-ie naar 20,5 en 's avonds naar 21.
En dan zit ik nóg met een dekentje over me heen op de bank :')

Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat we wel ramen hebben van vloer tot plafond en dat daar meer koud afkomt dan me aanstaat. Gegarandeerd koude voeten, zelfs met de verwarming aan.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121637887
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Komende tijd ga ik een periode gewoon 0,0 drinken. Dat en sporten en gezonder eten. Sporten komt wel op de 3e plek overigens. :P
Traplopen is sport genoeg, toch? ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121637923
Ik ben overigens een beetje ziekjes, mensen. Dus als jullie dachten 'waar heeft dat mens uit gehangen?' dan kan dat kloppen ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:13:03 #206
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121639402
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

Gepest worden is erger dan niet-gepesten zich kunnen voorstellen.
Niet alleen kinderen maar ook volwassenen worden soms dagelijks gepest, getreiterd, gekleineerd. En de mensen die dat op hun geweten hebben, die kunnen maar niet begrijpen dat zoiets kwetsend is en een leven van het slachtoffer volledig overhoop kan gooien. Sommige mensen kunnen 't nooit verwerken. En we weten allemaal wat dat voor gevolgen kan hebben.

Ik kan er ook totaal niet tegen en ben niet te beroerd om er tussen te springen.
Gepest worden is vreselijk! Ik ben zelf zo'n 11 jaar gepest en dat heeft grote gevolgen gehad. Ik heb een depressieve stoornis en een angststoornis ontwikkeld.
Maar waar het hier meer over gaat is hoe je met dingen omgaat dan wat er precies gebeurt.
Je kan daar elke dag over gaan klagen en zwelgen in zelfmedelijden terwijl je van niemand advies aanneemt of je gaat ermee aan de slag. In een hoekje gaan zitten en de hele dag roepen: "Alles is kut" daar wordt je leven niet echt bepaald beter van.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_121640051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:13 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Gepest worden is vreselijk! Ik ben zelf zo'n 11 jaar gepest en dat heeft grote gevolgen gehad. Ik heb een depressieve stoornis en een angststoornis ontwikkeld.
Maar waar het hier meer over gaat is hoe je met dingen omgaat dan wat er precies gebeurt.
Je kan daar elke dag over gaan klagen en zwelgen in zelfmedelijden terwijl je van niemand advies aanneemt of je gaat ermee aan de slag. In een hoekje gaan zitten en de hele dag roepen: "Alles is kut" daar wordt je leven niet echt bepaald beter van.
Da's precies de sleutel: zwelgen in zelfmedelijden heeft geen zin. Je wordt er alleen maar ongelukkiger van. 'De wereld is tegen me', 'Niemand vindt me aardig', 'Ik deug niet', 'Waarom moet mij dit overkomen?' Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van in een depressie kan raken.
Op een gegeven moment moet ergens iets in je spine zitten dat zegt: 'And that's it! Het is mijn leven, en ik ben er zat van om me te laten koeioneren', en actie onderneemt om je leven op de rit te krijgen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:40:27 #208
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121640764
Morgen met de kat naar de dokter. Hij geeft sinds een paar weken elke dag over en wordt mager :'( Arme schat. Gister moest hij ook overgeven en dat deed hij vanaf de vensterbank met zijn hoofd in de lucht. Het vloog werkelijk door de hele kamer. Zo dom! Dan kijk je toch naar beneden. Maar wel heel zielig. Ik hoop maar dat het niks ernstigs is.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_121641029
Oei... dat klinkt niet zo best :o
Wie weet heeft hij een virusje of een bacterie.
Is het een buitenkat?
Ga idd maar naar de dokter :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:47:10 #210
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121641119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:45 schreef Natalie het volgende:
Oei... dat klinkt niet zo best :o
Wie weet heeft hij een virusje of een bacterie.
Is het een buitenkat?
Ga idd maar naar de dokter :Y
Het is een binnenkat. Maar hij is heel gevoelig. Voer is in elk geval niet het probleem.
Maar even kijken wat de dokter zegt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_121641228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:47 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Het is een binnenkat. Maar hij is heel gevoelig. Voer is in elk geval niet het probleem.
Maar even kijken wat de dokter zegt.
Bah...
Gelukkig zijn er dierenartsen. Het is vast niet zo erg als het lijkt. Is hij verder nog wel vrolijk enzo?
Houd me op de hoogte in ieder geval :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:50:44 #212
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121641295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef Natalie het volgende:

[..]

Bah...
Gelukkig zijn er dierenartsen. Het is vast niet zo erg als het lijkt. Is hij verder nog wel vrolijk enzo?
Houd me op de hoogte in ieder geval :)
Hij is verder hetzelfde als normaal. Gedraagt zich niet ziek. Gister heeft hij nog uren sneeuwvlokjes proberen te vangen door het raam heen. Nu is hij aan het jagen op de staart van mijn andere kat :P
Ik zal je op de hoogte houden.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_121641783
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:50 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Hij is verder hetzelfde als normaal. Gedraagt zich niet ziek. Gister heeft hij nog uren sneeuwvlokjes proberen te vangen door het raam heen. Nu is hij aan het jagen op de staart van mijn andere kat :P
Ik zal je op de hoogte houden.
Het lijkt niet of hij zich ongemakkelijk voelt. Da's wel een goed teken. Hij ligt niet de hele dag ziek in mijn mandje ofzo :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:43:03 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121643813
sterkte met poes, hoop dat tie snel weer de'"oude" is :{
There is only one religion
pi_121652203
'navond allen! :W
pi_121655714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'navond allen! :W
Hello :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121657253
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 15:30 schreef Natalie het volgende:

[..]

Thermosstaat staat hier 's nachts en overdag (bij afwezigheid) op 18,5.
Als we overdag thuis zijn, dan gaat-ie naar 20,5 en 's avonds naar 21.
En dan zit ik nóg met een dekentje over me heen op de bank :')

Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat we wel ramen hebben van vloer tot plafond en dat daar meer koud afkomt dan me aanstaat. Gegarandeerd koude voeten, zelfs met de verwarming aan.
Oh dear! En ik maar denken dat je zo van kou houdt :D
En ik ben zomerverslaafd en kan prima tegen een lage kamertemperatuur..
pi_121657643
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 22:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh dear! En ik maar denken dat je zo van kou houdt :D
En ik ben zomerverslaafd en kan prima tegen een lage kamertemperatuur..
Ik houd ook van kou :Y
Maar dat betekent niet dat ik het nooit koud heb.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:39:33 #219
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121663184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:40 schreef MissVanity het volgende:
Morgen met de kat naar de dokter. Hij geeft sinds een paar weken elke dag over en wordt mager :'( Arme schat. Gister moest hij ook overgeven en dat deed hij vanaf de vensterbank met zijn hoofd in de lucht. Het vloog werkelijk door de hele kamer. Zo dom! Dan kijk je toch naar beneden. Maar wel heel zielig. Ik hoop maar dat het niks ernstigs is.
Succes ermee!!! :o
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:46:37 #220
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121663538
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:27 schreef Natalie het volgende:

[..]

Da's precies de sleutel: zwelgen in zelfmedelijden heeft geen zin. Je wordt er alleen maar ongelukkiger van. 'De wereld is tegen me', 'Niemand vindt me aardig', 'Ik deug niet', 'Waarom moet mij dit overkomen?' Kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van in een depressie kan raken.
Op een gegeven moment moet ergens iets in je spine zitten dat zegt: 'And that's it! Het is mijn leven, en ik ben er zat van om me te laten koeioneren', en actie onderneemt om je leven op de rit te krijgen.
Een aantal maanden geleden heb ik iemand teruggepakt die me een heel jaar lang flink had gepest, of liever gezegd ernstig had geïntimideerd. Dreigen met in elkaar slaan, daadwerkelijk een paar keer in elkaar slaan etc. Dat was in groep vier. Dat lijkt misschien lang geleden maar toen ik weer een aantal keren met deze figuur werd geconfronteerd werd ik weer witheet.

Het was in een café waar ik hem tegenkwam. Op zaterdagavond. Hij herkende me ook direct weer en ongelofelijk maar waar maar hij begon meteen met dat oude intimidatie gedrag.
Ik zei dat ik nu niet meer bang van hem was en dat hij niets moest proberen. Toen begon hij toch slaande bewegingen te maken en toen heb ik een aantal keren uitgehaald. Ik sloeg die arm keihard weg. De schrik was op zijn gezicht te lezen! :D Daarna droop hij af en verliet dat café.

Het is misschien niet helemaal goed maar ik kon me echt niet meer inhouden. De woede van dat hele jaar kwam er helemaal uit! :7
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 16 januari 2013 @ 23:49:21 #221
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_121663665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je mag haar hebben, hoor. ik geloof niet dat ik hem omhoog zou krijgen als ik dàt in mijn nest zou aantreffen..
E_O toch! _O-
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_121668173
quote:
13s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Een aantal maanden geleden heb ik iemand teruggepakt die me een heel jaar lang flink had gepest, of liever gezegd ernstig had geïntimideerd. Dreigen met in elkaar slaan, daadwerkelijk een paar keer in elkaar slaan etc. Dat was in groep vier. Dat lijkt misschien lang geleden maar toen ik weer een aantal keren met deze figuur werd geconfronteerd werd ik weer witheet.

Het was in een café waar ik hem tegenkwam. Op zaterdagavond. Hij herkende me ook direct weer en ongelofelijk maar waar maar hij begon meteen met dat oude intimidatie gedrag.
Ik zei dat ik nu niet meer bang van hem was en dat hij niets moest proberen. Toen begon hij toch slaande bewegingen te maken en toen heb ik een aantal keren uitgehaald. Ik sloeg die arm keihard weg. De schrik was op zijn gezicht te lezen! :D Daarna droop hij af en verliet dat café.

Het is misschien niet helemaal goed maar ik kon me echt niet meer inhouden. De woede van dat hele jaar kwam er helemaal uit! :7
Ben ook niet zo van de 'wraak' diingen, maar kan me wel voorstellen dat het een goed gevoel geeft om zo'n geest uit het verleden eens te laten zien dat hij nu de mindere is.

Zelf heb ik binnenkort een reunie van m'n oude school. Reken maar dat ze een andere Natalie zien dan 20 jaar geleden :7
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121669497
quote:
13s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Een aantal maanden geleden heb ik iemand teruggepakt die me een heel jaar lang flink had gepest, of liever gezegd ernstig had geïntimideerd. Dreigen met in elkaar slaan, daadwerkelijk een paar keer in elkaar slaan etc. Dat was in groep vier. Dat lijkt misschien lang geleden maar toen ik weer een aantal keren met deze figuur werd geconfronteerd werd ik weer witheet.

Het was in een café waar ik hem tegenkwam. Op zaterdagavond. Hij herkende me ook direct weer en ongelofelijk maar waar maar hij begon meteen met dat oude intimidatie gedrag.
Ik zei dat ik nu niet meer bang van hem was en dat hij niets moest proberen. Toen begon hij toch slaande bewegingen te maken en toen heb ik een aantal keren uitgehaald. Ik sloeg die arm keihard weg. De schrik was op zijn gezicht te lezen! :D Daarna droop hij af en verliet dat café.

Het is misschien niet helemaal goed maar ik kon me echt niet meer inhouden. De woede van dat hele jaar kwam er helemaal uit! :7
Jeetje wat knap dat je niet meer hebt gedaan en wat absurd dat hij na zoveel jaar gelijk weer zo begint. Groep 4 is toch al een tijdje geleden. Is hij dan helemaal niet volwassen geworden? En slaande bewegingen maken, middenin een café? Wat een rare gast moet dat zijn..
pi_121669533
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 07:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ben ook niet zo van de 'wraak' diingen, maar kan me wel voorstellen dat het een goed gevoel geeft om zo'n geest uit het verleden eens te laten zien dat hij nu de mindere is.

Zelf heb ik binnenkort een reunie van m'n oude school. Reken maar dat ze een andere Natalie zien dan 20 jaar geleden :7
Ben je ook zo gepest dan? Neem een kettingzaag mee, Natalie Krueger :P
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:31:25 #225
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_121673161
quote:
13s.gif Op woensdag 16 januari 2013 23:46 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Een aantal maanden geleden heb ik iemand teruggepakt die me een heel jaar lang flink had gepest, of liever gezegd ernstig had geïntimideerd. Dreigen met in elkaar slaan, daadwerkelijk een paar keer in elkaar slaan etc. Dat was in groep vier. Dat lijkt misschien lang geleden maar toen ik weer een aantal keren met deze figuur werd geconfronteerd werd ik weer witheet.

Het was in een café waar ik hem tegenkwam. Op zaterdagavond. Hij herkende me ook direct weer en ongelofelijk maar waar maar hij begon meteen met dat oude intimidatie gedrag.
Ik zei dat ik nu niet meer bang van hem was en dat hij niets moest proberen. Toen begon hij toch slaande bewegingen te maken en toen heb ik een aantal keren uitgehaald. Ik sloeg die arm keihard weg. De schrik was op zijn gezicht te lezen! :D Daarna droop hij af en verliet dat café.

Het is misschien niet helemaal goed maar ik kon me echt niet meer inhouden. De woede van dat hele jaar kwam er helemaal uit! :7
Goed zo :D Letterlijk van je af slaan is soms echt het beste. Zeker bij die domme gasten waarmee je niet kan praten.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')