abonnement Unibet Coolblue
pi_121548963
quote:
5s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
Normaal moet je je Unlimited kaartje een half uur van tevoren ophalen, maar als je moet bijbetalen vanwege 3d, lijkt me dat het niet komt te vervallen?
Want? Als je van te voren moet betalen lijkt me niet... geen idee :P Ben geen 3D-liefhebber,,,
  maandag 14 januari 2013 @ 15:31:02 #77
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121548998
Zojuist Hyde Park on Hudson gezien. Ook al geen memorabele film. Was wel leuk om Bill Murray weer es te zien, maar de film mist het naar mijn mening qua inhoud en diepgang. Slow paced kan leuk zijn, maar dan moet er wel wat te beleven vallen. Er is niet echt een eind, en het blijft allemaal erg op dezelfde locatie. Nu is dat titelwijs nogal logisch, maar ik had graag een wat spannendere film gehad. Roosevelt's leven was toch niet ZO saai?
Ditismijnsig.
pi_121549017
quote:
5s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:24 schreef Gamer_V het volgende:
Normaal moet je je Unlimited kaartje een half uur van tevoren ophalen, maar als je moet bijbetalen vanwege 3d, lijkt me dat het niet komt te vervallen?
Die bijbetaling doe je pas bij het afhalen van je ticket. De maximaal 90 -en uiterlijk 30 minuten regel geldt gewoon.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_121549813
Hahaha Stolen gaat vanaf komende donderdag draaien. Ik zeg die gaat het 1 week volhouden :)
  maandag 14 januari 2013 @ 15:50:28 #80
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121549846
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:49 schreef Professional het volgende:
Hahaha Stolen gaat vanaf komende donderdag draaien. Ik zeg die gaat het 1 week volhouden :)
Is die zo slecht dan? Dan ga ik er dit weekend maar alvast heen, dan kan ik hem niet missen ;).
Ditismijnsig.
pi_121549898
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:50 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Is die zo slecht dan? Dan ga ik er dit weekend maar alvast heen, dan kan ik hem niet missen ;).
Is al tijdje op DVD te vinden, hij is echt slecht, niveau van de laatste Cage films is sowieso dramatisch.
  maandag 14 januari 2013 @ 16:52:33 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121552612
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:51 schreef Professional het volgende:

[..]

Is al tijdje op DVD te vinden, hij is echt slecht, niveau van de laatste Cage films is sowieso dramatisch.
Hoezo, vlammen pissen is toch Oscar-waardig materiaal?
Confidence through competence
pi_121553382
Ok, net terug van Les Mis.
Indrukwekkend spel van zowel Russel als Hugh. Ik vind Amanda Seyfried echt een super leuke actrice, het woord zegt het al. Ik ergerde mij een beetje aan haar piep-zangstem.
Vond hem wel wat lang duren eigenlijk. Ergerde me ook aan de tegenspeler van Amanda, Eddie Redmayne, wat een rotkop heeft die gozer... vond het leuker als ze een ander hadden gecast.

Zag de trailer "The Impossible", wauw. Ik moest al janken bij de trailer laat staan als ik de film ga checken :o
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:15:38 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121553612
Haha, jij houdt niet van sproeten? :P

Ik hou niet zo van films waar het nat wordt (Waterworld, Titanic, Life of Pi) dus ik zal mijn zwembandjes wel weer meenemen naar The Impossible...
Confidence through competence
pi_121554013
ik ben stiekem best benieuwd naar hansel & gretel
  maandag 14 januari 2013 @ 17:25:36 #86
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121554038
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:09 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
... Ergerde me ook aan de tegenspeler van Amanda, Eddie Redmayne, wat een rotkop heeft die gozer... vond het leuker als ze een ander hadden gecast. ...
Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef mschol het volgende:
ik ben stiekem best benieuwd naar hansel & gretel
Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor! :@ Geen schande, de trailer vond ik best prima.
Ditismijnsig.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:26:18 #87
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121554068
Had ik ook, kon me niet voorstellen dat Cosette verliefd op hem werd, die andere gozer was veel leuker en stoerder
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121554207
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!
ik heb syfried in volgens mij voor het eerst in Mamma mia! zien spelen, leuke actrice :Y
quote:
[..]

Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor! :@
dat doe ik dan toch ook? :+
quote:
Geen schande, de trailer vond ik best prima.
mja, best een aardige trailer, maar ik denk haast dat ik mijn verwachtingen niet te hoog moet inschalen :P

ook wil ik finding nemo wel in Bios zien.. maar dat 3D :r
  maandag 14 januari 2013 @ 17:28:56 #89
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121554212
Wie Les mis nog niet gezien heeft, die kerel vanaf ~ 1:14-1:30.

Ditismijnsig.
pi_121554356
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:15 schreef Stereotomy het volgende:
Haha, jij houdt niet van sproeten? :P

Ik hou niet zo van films waar het nat wordt (Waterworld, Titanic, Life of Pi) dus ik zal mijn zwembandjes wel weer meenemen naar The Impossible...
Nee, ik vind mensen met veel sproeten altijd irritant net zoals kinderen met rood haar en sproeten. Ik weet niet wat dat is :') :7

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef mschol het volgende:
ik ben stiekem best benieuwd naar hansel & gretel
Ik ook hoor! Lijkt me een super vette film, ik houd wel van dat genre :D
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef Stefan het volgende:
Had ik ook, kon me niet voorstellen dat Cosette verliefd op hem werd, die andere gozer was veel leuker en stoerder
Nee precies.. sloeg ook nergens op.
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:25 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Ik irriteerde me ook aan hem. Geen idee waarom eigenlijk, zijn gezicht stond me gewoon niet aan. Ik vond hem ook niet zo heel goed zingen, dan vond ik Seyfried een stuk leuker!

[..]

Hier mag je dat er allemaal uitgooien hoor! :@ Geen schande, de trailer vond ik best prima.
Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingen :D Maar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist? :9
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:32:49 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121554375
Impossible lijkt me een standaard filmpje maar ik wil die tsunami wel zien op groot doek
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 januari 2013 @ 17:33:53 #92
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121554417
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingen :D Maar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist? :9
Nee, hij was on parole, moest zich levenslang melden en aan iedereen zn bewijs van slecht gedrag laten zien

Dus hij vluchte en nam een nieuwe identiteit aan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 14 januari 2013 @ 17:34:02 #93
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121554419
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Nee, hij zong idd niet goed. Vond ik die blonde knul beter zingen :D Maar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist? :9
Ik denk een persoonlijke vendetta van Javert (Russel Crowe), niets meer niets minder. Of ik heb inderdaad zelf ook iets gemist. Ik vond het een beetje overdreven neer gezet ook, constant op zoek naar die kerel terwijl 'ie niets gedaan had en zijn straf al had uitgezeten.

Edit: Inderdaad, dat ''out on parole'' heb ik dan gemist inderdaad. Blijkbaar vond ik mijn eten op dat moment interessanter.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Stefan het volgende:
Impossible lijkt me een standaard filmpje maar ik wil die tsunami wel zien op groot doek
Omdat ik die trailer nu al acht keer gezien heb, heb ik echt de neiging om te roepen in de zaal: kijk uit, tsunami achter je!
Ook bij die kut melkreclame, om vooraf te roepen: Boeehoeee! :+
Ditismijnsig.
pi_121554445
hmm vandaag niet naar de film, misschien morgen.. maar ik hoor dat de HTM het sneeuwnet gaat rijden, ergo: minder OV :(
pi_121554509
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, hij was on parole, moest zich levenslang melden en aan iedereen zn bewijs van slecht gedrag laten zien

Dus hij vluchte en nam een nieuwe identiteit aan
Mmm, ok. Nog niet super logisch, wat Second zeg, gewoon een vendetta.
Vond Russel Crowe trouwens ook echt heel goed zingen en acteren hoor! Had ik niet verwacht.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:34 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]

Omdat ik die trailer nu al acht keer gezien heb, heb ik echt de neiging om te roepen in de zaal: kijk uit, tsunami achter je!
Ook bij die kut melkreclame, om vooraf te roepen: Boeeeee! :+
Was de eerste keer dat ik de trailer zeg :o prachtig, hield het al niet droog hoor. Lijkt me dan ook vreselijk wat daar gebeurd is, grootste nachtmerrie.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:39:10 #96
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_121554606
Ja daar niet van, ik ga hem zeker kijken ook al heb ik niet echt hoge verwachtingen. Ik vind Naomi Watts altijd een beetje overdreven acteren. Maar misschien wordt het toch nog een onverwachte topper. Hoop dat ze het niet te Amerikaans houden maar gewoon lekker grof of close to truth.

Daarbij duurt die fucking Pathé reclameblok nu bij elkaar 20 minuten vanaf de aanvang van de voorstelling. Het wordt steeds langer en langer. Die FrieslandCampina moet is opzouten met hun lange verhaal over ''magical milk''.
Ditismijnsig.
  maandag 14 januari 2013 @ 17:39:43 #97
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121554636
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Maar wat was nou het verhaal dan, waarom werd Jean al die jaren opgespoord? Hij was toch 'vrij'? Of heb ik wat gemist? :9
Guys komop, dit is het hele idee van de jacht van Javert! :D

Valjean was nooit vrij (dit zingt hij ook bij de eerste scene nadat hij de vlag mee had gesleurd naar Javert): hij was voorwaardelijk vrij, en moest zich continu melden als zware misdadiger. Hij verscheurde aan het begin van de film het officiele document nadat hij het zilver probeerde te jatten uit de kerk, en nam een andere identiteit aan, waarmee hij burgermeester werd.

Sinds Javert hem weer tegenkwam, probeert Javert hem te pakken te krijgen, omdat hij de regels van zijn voorwaardelijke vrijlating geschonden had. Sindsdien leefde Valjean altijd onder een schuilnaam (die overigens niet wordt genoemd na zijn burgermeesterschap).

In het gesprek van Colette Cosette met Marius bij het hek noemt Cosette overigens haar achternaam ook niet.
Confidence through competence
pi_121554680
Amanda Seyfried heeft 2 hele mooie talenten. Net als Jennifer Lawrence trouwens :9
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 14 januari 2013 @ 17:41:31 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_121554701
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Amanda Seyfried heeft 2 hele mooie talenten. Net als Jennifer Lawrence trouwens :9
:9 :9

Ben benieuwd naar Lovelace over Deep Throat :9

Confidence through competence
pi_121555284
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Guys komop, dit is het hele idee van de jacht van Javert! :D

Valjean was nooit vrij (dit zingt hij ook bij de eerste scene nadat hij de vlag mee had gesleurd naar Javert): hij was voorwaardelijk vrij, en moest zich continu melden als zware misdadiger. Hij verscheurde aan het begin van de film het officiele document nadat hij het zilver probeerde te jatten uit de kerk, en nam een andere identiteit aan, waarmee hij burgermeester werd.

Sinds Javert hem weer tegenkwam, probeert Javert hem te pakken te krijgen, omdat hij de regels van zijn voorwaardelijke vrijlating geschonden had. Sindsdien leefde Valjean altijd onder een schuilnaam (die overigens niet wordt genoemd na zijn burgermeesterschap).

In het gesprek van Colette Cosette met Marius bij het hek noemt Cosette overigens haar achternaam ook niet.
Ja dat begrijp ik allemaal wel maar het is wel wat overdreven neergezet hoor, voor het stelen van een stukje brood. Maar goed. :9
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')