abonnement Unibet Coolblue
pi_122257387
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hoe hij het voor elkaar heeft gekregen is een groot raadsel, gevallen of aangereden :?
Hij kwam in elk geval opeens mank thuis (was ie ondanks de pijn toch nog een wenteltrap opgeklommen) en toen bleek er bij de DA dus een breuk in z'n heup te zitten.

Volgens de DA is het in elkgeval "goed" gebroken, er hoeft verder niks gezet/gespalkt of geopereerd te worden en 6 weken rust zou genoeg moeten zijn om weer helemaal te helen.
Jiro zit nu in een bench, daar moet ie nog minstens 3 weken in blijven zitten zodat ie niet veel kan bewegen, daarna mag ie wel weer wat lopen.
na 6 weken mag ie in principe weer naar buiten.

Dit is Jiro met vacht eromheen:
[ afbeelding ]
Pff wat balen, zo te zien is het een actieve kat. Zal voor hem vast niet meevallen, 3 weken in een bench,.. ;(
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:53:21 #152
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122257554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Pff wat balen, zo te zien is het een actieve kat. Zal voor hem vast niet meevallen, 3 weken in een bench,.. ;(
Hij heeft nu nog behoorlijk wat pijn dus beweegt niet veel, komende week zal het dus nog wel meevallen maar daarna wordt het feest inderdaad..
  woensdag 30 januari 2013 @ 16:09:54 #153
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_122258297
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 14:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik zou verwachten dat ze lekker met de nageltjes in de gordijntjes gaan hangen en dan lekker uitrekken
Dat hebben ze gelukkig nog niet gedaan.. breng ze maar niet op ideeën :{

quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hij heeft nu nog behoorlijk wat pijn dus beweegt niet veel, komende week zal het dus nog wel meevallen maar daarna wordt het feest inderdaad..
Zag het ook al in de Kattenvraagbaak. Wat balen voor Jirō en natuurlijk voor jou SiGNe. Ben benieuwd hoe hij gaat herstellen, veel beterschap!!
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:46:49 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122262606




[ Bericht 38% gewijzigd door SiGNe op 30-01-2013 17:59:03 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 januari 2013 @ 19:51:51 #155
269689 crew  Viv
pi_122268275
Aww Jirō opgesloten. ;(
Het is inderdaad z'n bekken wat gebroken is en niet het heupgewricht zelf. Heel veel beterschap voor jullie tweetjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 30-01-2013 19:58:23 ]
pi_122268307
Wat is er precies aan de hand?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 30 januari 2013 @ 19:53:31 #157
269689 crew  Viv
pi_122268361
Zie röntgenfoto's die hij eerder postte. ;)
pi_122268679
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 08:36 schreef senesta het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het gewoon huiskatjes zijn? :o
Denk dat het door de storm komt buiten, ze zijn erg wild en zijn vrij grootte katten voor zo een krappaal :p
ROAR!!!!
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:52:11 #159
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122282128
quote:
9s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:52 schreef Little_Dolls het volgende:
Wat is er precies aan de hand?
Jiro is gevallen of aangereden en heeft z'n bekken gebroken.
Nu krijgt hij dus pijnstillers en moet in elk geval 3 weken in een bench en daarna moet ie het nog 3 weken rustig aandoen voor ie evt. weer naar buiten zou mogen.

Het is in elk geval wel een mooie breuk waardoor het sneller hersteld is en Jiro er later waarschijnlijk geen last meer van zal hebben.
pi_122290490

Beetje bewogen, maar toch lief hé!






O+

pi_122290517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Jiro is gevallen of aangereden en heeft z'n bekken gebroken.
Nu krijgt hij dus pijnstillers en moet in elk geval 3 weken in een bench en daarna moet ie het nog 3 weken rustig aandoen voor ie evt. weer naar buiten zou mogen.

Het is in elk geval wel een mooie breuk waardoor het sneller hersteld is en Jiro er later waarschijnlijk geen last meer van zal hebben.
En natuurlijk is die chauffeur niet gestopt zeker. :(
pi_122290742
quote:
9s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:04 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

En natuurlijk is die chauffeur niet gestopt zeker. :(
Ik heb helaas ook wel eens een kat aangereden, ben toen gestopt, en ondanks dat ik de kat met een snelheid van zo'n 60 km/u raakte, kon ik hem toch echt niet terug vinden, hoe goed ik ook zocht.
pi_122290830
quote:
2s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb helaas ook wel eens een kat aangereden, ben toen gestopt, en ondanks dat ik de kat met een snelheid van zo'n 60 km/u raakte, kon ik hem toch echt niet terug vinden, hoe goed ik ook zocht.
Sneu :{ maar je hebt tenminste gestopt; daar gaat het om.
  donderdag 31 januari 2013 @ 11:15:45 #164
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_122290855
quote:
9s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:04 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

En natuurlijk is die chauffeur niet gestopt zeker. :(
Je kunt een kat aanrijden zonder het echt te merken, of de kat niet meer terugvinden als je gestopt bent.

Maar vallen kan ook best problemen opleveren, ik woon aan wat feitelijk een hele grote parkeerplaats is, hard rijden is onmogelijk, dus een aanrijding onwaarschijnlijk, en mijn huidige heerschap is jaren op een avond geleden thuisgekomen met 1 voorpoot waar hij niet op kon staan of liggen. Van buiten niets te zien, ik heb een minuut lang er voorzichtig aan gevoeld en geknepen (totdat hij zachtjes in mijn hand begon te bijten), toen was ik vrij zeker dat het niet gebroken was, dus de DA leek niet urgent, eerder een zware verstuiking of kneuzing. Toen hij in zijn radiator-hangmandje ging liggen, lag hij per ongeluk op die poot en kon ook niet meer opstaan, dat is de enige keer dat ik hem echt heb horen gillen. Ik heb het toen mee naar bed genomen om hem in de gaten te kunnen houden, en een opstapjes gemaakt voor het geval hij eraf moest. Hij heeft toen de hele nacht als een blok tussen mijn enkels geslapen, en de volgende dag was hij alweer iets mobieler, maar het heeft meer dan een week geduurd voordat er niets meer aan zijn manier van lopen te zien was.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_122290982
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:15 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Je kunt een kat aanrijden zonder het echt te merken, of de kat niet meer terugvinden als je gestopt bent.

Maar vallen kan ook best problemen opleveren, ik woon aan wat feitelijk een hele grote parkeerplaats is, hard rijden is onmogelijk, dus een aanrijding onwaarschijnlijk, en mijn huidige heerschap is jaren op een avond geleden thuisgekomen met 1 voorpoot waar hij niet op kon staan of liggen. Van buiten niets te zien, ik heb een minuut lang er voorzichtig aan gevoeld en geknepen (totdat hij zachtjes in mijn hand begon te bijten), toen was ik vrij zeker dat het niet gebroken was, dus de DA leek niet urgent, eerder een zware verstuiking of kneuzing. Toen hij in zijn radiator-hangmandje ging liggen, lag hij per ongeluk op die poot en kon ook niet meer opstaan, dat is de enige keer dat ik hem echt heb horen gillen. Ik heb het toen mee naar bed genomen om hem in de gaten te kunnen houden, en een opstapjes gemaakt voor het geval hij eraf moest. Hij heeft toen de hele nacht als een blok tussen mijn enkels geslapen, en de volgende dag was hij alweer iets mobieler, maar het heeft meer dan een week geduurd voordat er niets meer aan zijn manier van lopen te zien was.
Hiervoor ben ik toch blij dat ik geen auto heb. ;( Ik zou gewoon staan huilen denk ik.
pi_122291203
Sjors besloot gisteren dat het tijd was om mijn haar te wassen...

  Moderator donderdag 31 januari 2013 @ 11:41:12 #167
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_122291595
:D Gel in je haar? Hummer hier vind haar met Gel onweerstaanbaar :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_122291771
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:41 schreef senesta het volgende:
:D Gel in je haar? Hummer hier vind haar met Gel onweerstaanbaar :')
Haha ja, vooral Sjimmie is er gek op, maar Sjors kon het nu ook niet weerstaan. Alleen laat ik ze er nooit lang aan likken, want ik heb wel eens iets gelezen over kankerverwekkende stoffen in verzorgingsproducten en hoewel die toen uit de handel zijn gehaald, vertrouw ik het toch niet helemaal eerlijk gezegd :@
  donderdag 31 januari 2013 @ 12:39:54 #169
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122293241
quote:
9s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:04 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

En natuurlijk is die chauffeur niet gestopt zeker. :(
Het is niet zeker of ie is aangereden, hij heeft verder ook geen blauwe plekken of interne bloedingen en hij was ook schoon en droog toen ie thuis kwam.
Aan de andere kant landen katten altijd op hun pootjes dus als ie gevallen zou zijn dan was ie niet op z'n zij gevallen.

de breuk is waarschijnlijk ontstaan door een puntig voorwerp, dat kan een tak zijn geweest waar ie op/tegenaan is gevallen of een fietswiel.. ik zal het nooit weten denk ik.

In de bench gaat trouwens niet echt soepel, hij blijft er maar even in (en maakt dan gelukkig wel gebruik van de kattenbak) maar wil er daarna wel heel graag uit om op z'n vaste plekjes te liggen (op een krabpaal en in m'n bed)
tevens maakt ie er een zooitje van als ie in de kattenbak is wezen graven.
pi_122307279
quote:
6s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors besloot gisteren dat het tijd was om mijn haar te wassen...

[ afbeelding ]
Awwwww
pi_122312551
quote:
6s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Sjors besloot gisteren dat het tijd was om mijn haar te wassen...

[ afbeelding ]
Naast aan tafel zitten krabt Shanel ook graag in ons haar. _O-
pi_122329753
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

de breuk is waarschijnlijk ontstaan door een puntig voorwerp, dat kan een tak zijn geweest waar ie op/tegenaan is gevallen of een fietswiel.. ik zal het nooit weten denk ik.

lastig fietsen met zo een wiel ;)

beterschapjes! wat sneu!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_122331270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 11:19 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hiervoor ben ik toch blij dat ik geen auto heb. ;( Ik zou gewoon staan huilen denk ik.
Ik ook. Heb wel een auto en rij heel veel. Maar ik zou het mezelf denk ik niet kunnen vergeven als ik een kat zou aan- of doodrijden. :'( Hoop dat dat nooit gebeurd *klopt af*
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:27:25 #174
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122336772
Tja, er valt weinig aan te doen.. Katten zijn nu eenmaal snel en onvoorspelbaar dus ze kunnen zo onder je auto zitten.
Wat dat betreft vind ik de gozer met 2 herdershonden die hier ook in de flat woont irritanter, die stuurt zijn honden namelijk expres op katten af.
pi_122340127
Joep gaat op zwemles.. :')


En Bübsche gaat er eentje vermoorden..

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')