abonnement Unibet Coolblue
pi_121414689
De definitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/


Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121414771
Er was nog geen nieuw topic..

*O* nog 9 dgn! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121414837
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Maaika van Growink :) zij is zo goed in bloemen!
Heerenveen O+ Beter dan die oelewapper van Flash. :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121414890
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Heerenveen O+ Beter dan die oelewapper van Flash. :')
Heerenveen vond ik vooral erg ' :') '
pi_121415172
Op mijn werk heeft een prikker gezeten, blijkbaar Britta Christiansen die daarna naar Lab 360 is gegaan in Amsterdam. :o
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121415421
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:37 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Heerenveen vond ik vooral erg ' :') '
Ik heb heel wat herinneringen liggen in Heerenveen, die O+ zijn, maar ook ;(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121417002
Sorry, ik had lapo! Maar Maaika is een toffe meid :)
pi_121417404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:10 schreef artelligence het volgende:
Sorry, ik had lapo! Maar Maaika is een toffe meid :)
Ik vind haar superrelaxed en zo lief!
pi_121417461
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:16 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Ik vind haar superrelaxed en zo lief!
Yep! Moest je lang wachten?
pi_121418488
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

Yep! Moest je lang wachten?
Een jaartje, iets korter, ik was zo debiel om haar op het allerlaatst nog te mailen :')
pi_121418619
Ik heb toentertijd na een driekwart jaar ook gevraagd waar ik op de wachtlijst stond/hoe lang het nog zou duren voor ik in aanmerking zou komen voor een afspraak. Direct een datum gepland en twee maanden later werd ik geprikt :)
pi_121419904
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb toentertijd na een driekwart jaar ook gevraagd waar ik op de wachtlijst stond/hoe lang het nog zou duren voor ik in aanmerking zou komen voor een afspraak. Direct een datum gepland en twee maanden later werd ik geprikt :)
Ja, haar systeem werkt lekker :Y Geen ellenlange wachttijden. Man ik kan niet wachten, twee weken is dan nog zo ver weg... Heb je een foto van de jouwe door haar?
pi_121420601
Heb ik, maar niet online. Staat wel ergens op haar fb
  vrijdag 11 januari 2013 @ 00:29:01 #14
147091 janeway
live long and prosper
pi_121420738
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:35 schreef Vicky het volgende:
Er was nog geen nieuw topic..

*O* nog 9 dgn! *O*
Je hebt het misschien al eens gezegd maar bij wie ga jij hem laten zetten?
pi_121421429
volgende week donderdag! *O* *O*
high fives and stagedives
pi_121422253
Hallo, ik meld me ook maar eens :) Ik wil al tijden een tattoo, en heb natuurlijk wel ideeen, maar totdat ik 10000% zeker ben van hoe/wat/waar, begin ik er niet aan. Maar nu ben ik deze stijl tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halve dotwork sleeve dus. Zeker die laatste, wat lichtere is echt O+ O+
Nou vraag ik me af of er een artiest is in Nederland die voor dotwork echt aan te raden is. Dan kan ik alvast beginnen met sparen :9

Edit: ohja, en heeft bovenstaande half florale/indiase/paisley stijl nog een aparte naam? :+

[ Bericht 7% gewijzigd door stroopwafelt op 11-01-2013 01:36:38 ]
pi_121422310
Aangezien mijn lowrider fiets al 4 jaar ongebruikt in de gezamenlijke fietsenstalling staat, en blijkbaar mijn tatooeerder al 4 jaar vond dat hij die fiets eigenlijk zou willen hebben, waar ik gisteren dus achterkwam. Hij wist ook niet dat die fiets van mij was. Heb ik gevraagd aan hem, wat hij er voor over zou hebben. Nu zet hij dus de rest van bovenbeen vol, en ik ben van mijn fiets af gekomen. :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121422556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef stroopwafelt het volgende:
Hallo, ik meld me ook maar eens :) Ik wil al tijden een tattoo, en heb natuurlijk wel ideeen, maar totdat ik 10000% zeker ben van hoe/wat/waar, begin ik er niet aan. Maar nu ben ik deze stijl tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halve dotwork sleeve dus. Zeker die laatste, wat lichtere is echt O+ O+
Nou vraag ik me af of er een artiest is in Nederland die voor dotwork echt aan te raden is. Dan kan ik alvast beginnen met sparen :9

Edit: ohja, en heeft bovenstaande half florale/indiase/paisley stijl nog een aparte naam? :+
Wow! Dit vind ik ook echt onwijs mooi :o gelijk even opzoeken :D
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_121422603
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:52 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Wow! Dit vind ik ook echt onwijs mooi :o gelijk even opzoeken :D
i no rite O+

Ohja, en ik wil ook een woord in witte inkt (daar ben ik wel al zeker over, maar ik wil het in het originele handschrift van de schrijver en daarvoor moet ik naar het manuscript in New York :+ dus dat duurt nog even). Wordt witte inkt gedaan in Nederland? Ik weet dat het heel lelijk kan worden en dat het vooral een gelukskwestie is...
pi_121422891
Binnen nu en een half jaar word ik voor het eerst geinkt, spannend :D
pi_121423349
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:29 schreef janeway het volgende:

[..]

Je hebt het misschien al eens gezegd maar bij wie ga jij hem laten zetten?
Metallic Art in Rijswijk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_121424501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:56 schreef stroopwafelt het volgende:

[..]

i no rite O+

Ohja, en ik wil ook een woord in witte inkt (daar ben ik wel al zeker over, maar ik wil het in het originele handschrift van de schrijver en daarvoor moet ik naar het manuscript in New York :+ dus dat duurt nog even). Wordt witte inkt gedaan in Nederland? Ik weet dat het heel lelijk kan worden en dat het vooral een gelukskwestie is...
Ja dat wordt gedaan, waarom niet? Als de klant daar zelf om vraagt? Een artiest kan het je afraden en een enkeling zal het misschien principieel niet doen, maar over het algemeen wel denk ik hoor.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 09:06:10 #23
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_121424504
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef stroopwafelt het volgende:
Hallo, ik meld me ook maar eens :) Ik wil al tijden een tattoo, en heb natuurlijk wel ideeen, maar totdat ik 10000% zeker ben van hoe/wat/waar, begin ik er niet aan. Maar nu ben ik deze stijl tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halve dotwork sleeve dus. Zeker die laatste, wat lichtere is echt O+ O+
Nou vraag ik me af of er een artiest is in Nederland die voor dotwork echt aan te raden is. Dan kan ik alvast beginnen met sparen :9

Edit: ohja, en heeft bovenstaande half florale/indiase/paisley stijl nog een aparte naam? :+
Ik vind dit wel echt mooi!
pi_121424529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 09:06 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik vind dit wel echt mooi!
Dat is het zeker ja.
pi_121424816
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 01:30 schreef stroopwafelt het volgende:
Hallo, ik meld me ook maar eens :) Ik wil al tijden een tattoo, en heb natuurlijk wel ideeen, maar totdat ik 10000% zeker ben van hoe/wat/waar, begin ik er niet aan. Maar nu ben ik deze stijl tegengekomen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een halve dotwork sleeve dus. Zeker die laatste, wat lichtere is echt O+ O+
Nou vraag ik me af of er een artiest is in Nederland die voor dotwork echt aan te raden is. Dan kan ik alvast beginnen met sparen :9

Edit: ohja, en heeft bovenstaande half florale/indiase/paisley stijl nog een aparte naam? :+
Ade Itameda, Indonesische gast die geloof ik bij Tattoo Left Hand werkt. Maaika van Growink doet het tegenwoordig ook vaker. Over de grens zou je bij Calypso Tattoo (Luik) of Beautiful Freak kunnen kijken. Laats genoemde doet veelal abstract en geometrisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')