abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 januari 2013 @ 14:35:09 #176
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_121546540
Klinkt goed. Maakt het nog uit waar je 'm precies neergooit?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_121547156
Maar die haalt de luchtvochtigheid naar beneden?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121560366
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 22:18 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Een 330d. Touring. 204pk, chipbaar naar 240. Licht verlaagd, M-tech II sportpakket rondom, M-sportstuur, alcantara sportstoelen, OEM Xenon, ingebouwde navi pro, Regensensor, shadowline (hoogglans) exterieur, schuifdak, noem maar op.

Echt zo ongeveer elke optie die ik zou willen hebben op m'n opvolger. Enige dat mist is een upgrade van het geluidssysteem naar H/K, maar met dat gemis kan ik eenvoudig leven. Dus als ik nu een goed bod krijg, wil ik best wat bijleggen voor die bak. Financieel geen goede keuze, emotioneel absoluut wel. Al krijg ik er over een half jaar misschien wel weer spijt van, dus het zou stiekem heel mooi zijn als ik niet van m'n huidige auto af kom want dat het kapitaalvernietiging is, staat 100% vast :+.
Staar je niet blind op dat chippen, het kost je de turbo, en liters diesel. Trap niet in het zuiniger rijden verhaal, dat gaat alleen op als je het extra vermogen niet gebruikt. Als het een automaat is sloop je ook de koppelomvormer. Verder vind ik deze auto eruit zien alsof hij bepaald niet gespaard is, en dergelijke motoren hebben dan al snel serieus onderhoud nodig.
Ik heb zelf een gechipte auto gehad, en nooit meer weer, om bovengenoemde redenen!
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_121560816
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Staar je niet blind op dat chippen, het kost je de turbo, en liters diesel. Trap niet in het zuiniger rijden verhaal, dat gaat alleen op als je het extra vermogen niet gebruikt. Als het een automaat is sloop je ook de koppelomvormer. Verder vind ik deze auto eruit zien alsof hij bepaald niet gespaard is, en dergelijke motoren hebben dan al snel serieus onderhoud nodig.
Ik heb zelf een gechipte auto gehad, en nooit meer weer, om bovengenoemde redenen!
hmm, en ik ken ook mensen die er juist bij zweren.
Die rijden dan wel handbak, maar ook een stuk zuiniger(hebben 2 identieke auto's, 1 met en 1 zonder chip.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121564519
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:37 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Vanochtend flink moeten krabben aan alle kanten. :D
Dat heb ik dan weer niet hoeven doen, maar was wel erg onaangenaam verrast toen ik de schuur deur open deed.

Vanmiddag nog die klote sneeuw erbij ook...

Ik wil voorjaar/zomer :(
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 14 januari 2013 @ 20:57:03 #181
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_121564589
Ik wil best sneeuw, maar dan wel als ik weer een RWD auto heb.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_121565203
Weer wat facelift spul gehaald voor de Audi: Voorbumper met mistlichten, 1 piece koplampen en nog wat afdekplaten voor onder de motorkap (boven accubak)



Koelvloeistof reservoir moet ik ook nog een keer vervangen, lelijk geel nu..

Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_121565558
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:07 schreef FalleNk810i het volgende:
Weer wat facelift spul gehaald voor de Audi: Voorbumper met mistlichten, 1 piece koplampen en nog wat afdekplaten voor onder de motorkap (boven accubak)

[ afbeelding ]

Koelvloeistof reservoir moet ik ook nog een keer vervangen, lelijk geel nu..

[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit.
pi_121565872
Krik vergeten te kopen, hopelijk hebben ze hem morgen nog...

Wel weer getankt voor 69,9 cent. :) Word weer goedkoper..

Fallen, tof spul!
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121566303
Thanks mannen!

Zo lang ik m vol kan gooien voor onder de 90 euro ben ik redelijk blij ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_121566760
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef FalleNk810i het volgende:
Thanks mannen!

Zo lang ik m vol kan gooien voor onder de 90 euro ben ik redelijk blij ;)
Lukt mij nooit ;(
Vanaf (bijna) 0 dan.
pi_121567065
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef FalleNk810i het volgende:
Thanks mannen!

Zo lang ik m vol kan gooien voor onder de 90 euro ben ik redelijk blij ;)
25,- voor 40 liter. :) (en dan kan ik weer c.a. 440 km extra rijden), tank was nog niet helemaal leeg(gaat c.a. 50 liter in)

Zat net te kijken, en ik zit nu te twijfelen of ik wel over moet stappen op diesel..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 14 januari 2013 @ 21:47:18 #188
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121567620
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:38 schreef Marco001 het volgende:

[..]

25,- voor 40 liter. :) (en dan kan ik weer c.a. 440 km extra rijden), tank was nog niet helemaal leeg(gaat c.a. 50 liter in)

Zat net te kijken, en ik zit nu te twijfelen of ik wel over moet stappen op diesel..

Ik zou lekker blijven gassen. _O_
pi_121567888
quote:
6s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:57 schreef JDude het volgende:
Vorige week donderdagavond trouwens voor het eerst legaal 130 gereden op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht en andersom *O*.

Lijkt alleen nog wel alsof bijna niemand er van weet, ik heb rijstrook 4 en 5 nauwelijks kunnen gebruiken omdat die vol zaten met 100-rijders.
Je realiseert je dat 1/3 van dat stuk nog steeds 100 is? Hopelijk heb je niet de hele TC 130 gereden want dan ben je het bokje.

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Staar je niet blind op dat chippen, het kost je de turbo, en liters diesel. Trap niet in het zuiniger rijden verhaal, dat gaat alleen op als je het extra vermogen niet gebruikt. Als het een automaat is sloop je ook de koppelomvormer. Verder vind ik deze auto eruit zien alsof hij bepaald niet gespaard is, en dergelijke motoren hebben dan al snel serieus onderhoud nodig.
Ik heb zelf een gechipte auto gehad, en nooit meer weer, om bovengenoemde redenen!
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:51 schreef Marco001 het volgende:

[..]

hmm, en ik ken ook mensen die er juist bij zweren.
Die rijden dan wel handbak, maar ook een stuk zuiniger(hebben 2 identieke auto's, 1 met en 1 zonder chip.)
Wat Marco zegt. Daarom bewust een handbak zoeken, want de automaat kan meestal het verhoogde koppel niet of nauwelijks aan.
Ik rij nu zelf ook gechipt en het grootste deel van de tijd gebruik ik het extra vermogen niet. Het scheelt bij mij echt wel iets in verbruik dan. En de truc met turbo's e.d. is gewoon om netjes warm te rijden en niet vlak voor het uitzetten nog vol te planken, maar rustig 'uit te rijden'. Heb er nu al bijna 60k probleemloos plezier van.
Schip ahoy!
pi_121567936
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik zou lekker blijven gassen. _O_
Tja, t'is per km 5 cent goedkoper als een Passat tdi, maar (nog)3 cent duurder als een Corsa ecoflex diesel(die amper slomer is als de Seat..)
Betaal nu(onderhoud not included) 10cent per km, maar zit wat duurder onderhoud aan te komen, en de auto word gewoon minder(deur kraakt, vering of remmen soms bij wegrijden, kofferklep gaat niet meer uit zichzelf verder open, gordel rolt niet meer goed op, passagiersstoel kan niet meer naar voren klappen) enige 2 dingen waar ik me echter aan erger zijn die laatste 2. :P
Oh, en hij moet uitgelijnd worden, laatst iets te hard bij een stoeprand langsgekomen(onderstuur in een bocht) waardoor hij nu iets naar links trekt.

Maar goed, 2003, nooit goed onderhouden, stuk of 12 vorige eigenaren(ik ben tot nu toe degene die hem het langs heeft: 2 jaar en een maand of 3 inmiddels) en al bijna 170.000 km

Deze wil ik trouwens best hebben, stoel even opnieuw laten bekleden en gaan. :) http://www.marktplaats.nl(...)1-9-tdi-classic.html
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121568014
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 11:11 schreef Actaeon het volgende:
Ik moest gistermiddag zelfs al ijs krabben :{
Ik ook, eerst de buitenkant. En daarna de binnenkant ;( :D
Ja, ook vochtprobleem in mn auto :') Vandaag nam ik weer een kilo sneeuw mee naar binnen, dus dat is nog niet weg.
pi_121568526
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:53 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik ook, eerst de buitenkant. En daarna de binnenkant ;( :D
Ja, ook vochtprobleem in mn auto :') Vandaag nam ik weer een kilo sneeuw mee naar binnen, dus dat is nog niet weg.
Waarom doe je dat dan ook? :? :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 14 januari 2013 @ 22:02:23 #193
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_121568636
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, t'is per km 5 cent goedkoper als een Passat tdi, maar (nog)3 cent duurder als een Corsa ecoflex diesel(die amper slomer is als de Seat..)
Betaal nu(onderhoud not included) 10cent per km, maar zit wat duurder onderhoud aan te komen, en de auto word gewoon minder(deur kraakt, vering of remmen soms bij wegrijden, kofferklep gaat niet meer uit zichzelf verder open, gordel rolt niet meer goed op, passagiersstoel kan niet meer naar voren klappen) enige 2 dingen waar ik me echter aan erger zijn die laatste 2. :P
Oh, en hij moet uitgelijnd worden, laatst iets te hard bij een stoeprand langsgekomen(onderstuur in een bocht) waardoor hij nu iets naar links trekt.

Maar goed, 2003, nooit goed onderhouden, stuk of 12 vorige eigenaren(ik ben tot nu toe degene die hem het langs heeft: 2 jaar en een maand of 3 inmiddels) en al bijna 170.000 km

Deze wil ik trouwens best hebben, stoel even opnieuw laten bekleden en gaan. :) http://www.marktplaats.nl(...)1-9-tdi-classic.html
En gekeken naar MRB? Die heb je ook meegerekend?
pi_121568992
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

En gekeken naar MRB? Die heb je ook meegerekend?
jup, heb een excell sheetje gemaakt; wegenbelasting en km's. verzekering niet, maar ik betaal voor de Seat 60,- en ga uit van max 100,- per maand voor een andere auto. (onze nieuw gekochte Astra kost ook ongeveer 70,- per maand. en da's een full options versie. (Sport+)
b.v. een 2011 cr-z kost mij 85,- per maand all risk dacht ik.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121569807
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dan ook? :? :P
Raam schoonvegen met mouw en even later bedenken dat je daar nou juist een handveger voor in de auto hebt liggen :')
pi_121569943
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, t'is per km 5 cent goedkoper als een Passat tdi, maar (nog)3 cent duurder als een Corsa ecoflex diesel(die amper slomer is als de Seat..)
Betaal nu(onderhoud not included) 10cent per km, maar zit wat duurder onderhoud aan te komen, en de auto word gewoon minder(deur kraakt, vering of remmen soms bij wegrijden, kofferklep gaat niet meer uit zichzelf verder open, gordel rolt niet meer goed op, passagiersstoel kan niet meer naar voren klappen) enige 2 dingen waar ik me echter aan erger zijn die laatste 2. :P
Oh, en hij moet uitgelijnd worden, laatst iets te hard bij een stoeprand langsgekomen(onderstuur in een bocht) waardoor hij nu iets naar links trekt.

Maar goed, 2003, nooit goed onderhouden, stuk of 12 vorige eigenaren(ik ben tot nu toe degene die hem het langs heeft: 2 jaar en een maand of 3 inmiddels) en al bijna 170.000 km

Deze wil ik trouwens best hebben, stoel even opnieuw laten bekleden en gaan. :) http://www.marktplaats.nl(...)1-9-tdi-classic.html
Een afgeragde Corsa dus :P
10 ct/km is overigens echt helemaal niks! :o

Die Skoda zou ik laten gaan, alleen export. Maw: kutbak.
Schip ahoy!
pi_121570027
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Tja, t'is per km 5 cent goedkoper als een Passat tdi, maar (nog)3 cent duurder als een Corsa ecoflex diesel(die amper slomer is als de Seat..)
Betaal nu(onderhoud not included) 10cent per km, maar zit wat duurder onderhoud aan te komen, en de auto word gewoon minder(deur kraakt, vering of remmen soms bij wegrijden, kofferklep gaat niet meer uit zichzelf verder open, gordel rolt niet meer goed op, passagiersstoel kan niet meer naar voren klappen) enige 2 dingen waar ik me echter aan erger zijn die laatste 2. :P
Oh, en hij moet uitgelijnd worden, laatst iets te hard bij een stoeprand langsgekomen(onderstuur in een bocht) waardoor hij nu iets naar links trekt.

Maar goed, 2003, nooit goed onderhouden, stuk of 12 vorige eigenaren(ik ben tot nu toe degene die hem het langs heeft: 2 jaar en een maand of 3 inmiddels) en al bijna 170.000 km

Deze wil ik trouwens best hebben, stoel even opnieuw laten bekleden en gaan. :) http://www.marktplaats.nl(...)1-9-tdi-classic.html
Die Skoda is een export auto. Niet doen. Ding is zichtbaar afgeragd en heeft ook geen NL kenteken meer.
pi_121570051
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:23 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Een afgeragde Corsa dus :P
10 ct/km is overigens echt helemaal niks! :o

Die Skoda zou ik laten gaan, alleen export. Maw: kutbak.
Mjah, dat vermoeden heb ik al; net als een andere mogelijke optie qua auto; de Leon.
http://www.marktplaats.nl(...)eviousAction=asqSent
Veel te goedkoop volgens mij. (anderen vragen ze snel 9-10k voor. ) en heeft ook een slecht gerepareerde schade(maar daar kan ik mee leven.)
Hmm, valt toch wel mee qua veel te goedkoop; zie andere bij diverse bedrijven voor rond de 7000,-.

[ Bericht 2% gewijzigd door Marco001 op 14-01-2013 22:30:38 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121570536
Maar die tellerstand met die leeftijd en dan een verkoper die drie weken op MP zit: ik vertrouw het voor geen meter. Dit stinkt.

Toevallig laatst nog voor een kennis voor zo'n ding zitten kijken. Een fatsoenlijk exemplaar ga je onder 7k erg moeilijk vinden.
Schip ahoy!
pi_121570625
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 22:25 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mjah, dat vermoeden heb ik al; net als een andere mogelijke optie qua auto; de Leon.
http://www.marktplaats.nl(...)eviousAction=asqSent
Veel te goedkoop volgens mij. (anderen vragen ze snel 9-10k voor. ) en heeft ook een slecht gerepareerde schade(maar daar kan ik mee leven.)
Hmm, valt toch wel mee qua veel te goedkoop; zie andere bij diverse bedrijven voor rond de 7000,-.
Daar zou ik op basis van de advertentie ook ver van wegblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')