abonnement Unibet Coolblue
pi_121287710


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
  maandag 7 januari 2013 @ 21:38:22 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121288182
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 7 januari 2013 @ 21:39:32 #3
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121288242
Ja, die poste ik in het vorige topic! :D

Lijken me stoere mounts!
  maandag 7 januari 2013 @ 22:57:53 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121292439
Ligt het aan mij of is die raid enorm uitgestrekt? Zo zie je ze niet vaak meer.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121298132
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:57 schreef Wolve000 het volgende:
Ligt het aan mij of is die raid enorm uitgestrekt? Zo zie je ze niet vaak meer.
De hele raid zal in 4 delen worden gesplitst in de raid finder,
dat zegt al genoeg, waar alle vorige 2 delen hadden ;)

Het zou het formaat van ICC en Ulduar krijgen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_121300488
Ulduar *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121301363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:12 schreef DJ_ het volgende:

[..]

De hele raid zal in 4 delen worden gesplitst in de raid finder,
dat zegt al genoeg, waar alle vorige 2 delen hadden ;)

Het zou het formaat van ICC en Ulduar krijgen.
*O* *O* Eindelijk weer eens een raid die je niet 123 in een avondje ff knalt.
Iets van 13 of 16 bosses heb ik vernomen (weet ff niet meer waar)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121302283
Vanavond voor het eerst met de guild Heart of Fear een in.
Iemand wat tips voor de eerste boss?

(niet dat ik geen tactics lees/kijk/weet, maar er zullen vast wat tips/tricks zijn)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121302396
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
Vanavond voor het eerst met de guild Heart of Fear een in.
Iemand wat tips voor de eerste boss?

(niet dat ik geen tactics lees/kijk/weet, maar er zullen vast wat tips/tricks zijn)
Avoid shit :D

Zelf vind ik het bij "Attenuation" wel makkelijk om mn camera angle zo te draaien dat je van bovenaf kijkt, dan kan je makkelijker zien hoe je moet rennen om die ringen te ontwijken.

En laat je healers hun raid cooldowns roteren bij "Force and Verve". Die doet aardig wat damage
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121302423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Avoid shit :D

Zelf vind ik het bij "Attenuation" wel makkelijk om mn camera angle zo te draaien dat je van bovenaf kijkt, dan kan je makkelijker zien hoe je moet rennen om die ringen te ontwijken.

En laat je healers hun raid cooldowns roteren bij "Force and Verve". Die doet aardig wat damage
Thanks, die camera is een goeje, wordt bij raidfinder altijd wel gehit door die onzin :P
Ben een healer samen met een kameraad (zitten zo goed als altijd op ts/skype) en wisselen heel nice de dikke dmg hits af dmv shielding en healingtide enzo :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 09:57:05 #11
159966 lifeblind
pi_121302585
Zo, ondertussen met de guild 4/6 van MSV gecleared, bij spirit kings zelfs maar 1 wipe en de volgende try meteen gehaald, en ik heb meteen mn 463 blue shield kunnen upgraden voor een epic tanking shield, yay! (aangezien dat kloteding in LFR niet eens dropte }:| )Alleen Elegon zitten we nu een beetje op vast, qua tanken gaat het prima met afwisselen boss/add etc, alleen de dps slacked een beetje :P
pi_121302609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:48 schreef Olment het volgende:

Thanks, die camera is een goeje, wordt bij raidfinder altijd wel gehit door die onzin :P
Ben een healer samen met een kameraad (zitten zo goed als altijd op ts/skype) en wisselen heel nice de dikke dmg hits af dmv shielding en healingtide enzo :D
Als je DBM hebt, laat die door een pijl op je scherm zien welke kant je het beste op kan lopen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121302653
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Als je DBM hebt, laat die door een pijl op je scherm zien welke kant je het beste op kan lopen.
Dan moet je dat wel aanzetten , bij mij geeft ie dat iig niet standaard aan.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121302659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Zo, ondertussen met de guild 4/6 van MSV gecleared, bij spirit kings zelfs maar 1 wipe en de volgende try meteen gehaald, en ik heb meteen mn 463 blue shield kunnen upgraden voor een epic tanking shield, yay! (aangezien dat kloteding in LFR niet eens dropte }:| )Alleen Elegon zitten we nu een beetje op vast, qua tanken gaat het prima met afwisselen boss/add etc, alleen de dps slacked een beetje :P
Nice :) Elegon is een bitch, daar ben ik zelf ook nog niet voorbij gekomen met pugs. En mn guild heeft vrijwel geen gear meer nodig uit MSV, dus komen er niet zo vaak

Zit nu net bij een nieuwe 25 man guild, hebben van de week HoF 6/6 gecleared en Terrace 3/4. Gaan vanavond proberen Sha neer te krijgen, daar hadden we nog niet bijster veel succes mee de vorige keer :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121302669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel aanzetten , bij mij geeft ie dat iig niet standaard aan.
Staat bij mij op normal en heroic wel standaard aan, in raidfinder heb ik er nog niet echt op gelet :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121302688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:59 schreef Altron het volgende:

[..]

Dan moet je dat wel aanzetten , bij mij geeft ie dat iig niet standaard aan.
heb ik volgens mij niet aan staan.. Kan me althans geen pijl bij dit fight voor de geest halen.. ff zoeken strax en aanzetten :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121302718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:00 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Staat bij mij op normal en heroic wel standaard aan, in raidfinder heb ik er nog niet echt op gelet :D
Hmm vreemd.
Heb alles op al op normal en HC gedaan en bij mij staat het dus niet standaard aan.

En zo moeilijk is het allemaal niet, hier mag je eigenlijk niet op failen tbh.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121302750
Moeilijk is het zeker niet, maar je moet even weten dat je of linksom, of rechtsom moet lopen, afhankelijk van welke kant die spiraal op draait.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121302807
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:02 schreef Altron het volgende:

[..]

Hmm vreemd.
Heb alles op al op normal en HC gedaan en bij mij staat het dus niet standaard aan.

En zo moeilijk is het allemaal niet, hier mag je eigenlijk niet op failen tbh.
Ik heb laatst het spel en alle addons opnieuw geinstalleerd. Heb nix veranderd bij DBM en bij mij geeft ie wel links/rechts aan
pi_121302811
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Moeilijk is het zeker niet, maar je moet even weten dat je of linksom, of rechtsom moet lopen, afhankelijk van welke kant die spiraal op draait.
True , je moet even doorhebben hoe je het makkelijkste kan lopen.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121302827
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik heb laatst het spel en alle addons opnieuw geinstalleerd. Heb nix veranderd bij DBM en bij mij geeft ie wel links/rechts aan
Dan ligt het aan mij.

Moet wel zeggen dat ie de laatste tijd elke keer een foutmelding aangeeft , DBM.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121303004
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:07 schreef Altron het volgende:

[..]

True , je moet even doorhebben hoe je het makkelijkste kan lopen.
Ja zal het zelfde idee zijn als de whirlwinds bij Alysrazor Firelands.
2x failen, 2x goed kijken.. daarna nooit meer fout doen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121303088
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:16 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja zal het zelfde idee zijn als de whirlwinds bij Alysrazor Firelands.
2x failen, 2x goed kijken.. daarna nooit meer fout doen
Sja je kan op normal gewoon een paar keer geraakt worden , dus je ben niet gelijk dood.
Alleen is het wel vaak zo , dat als je eenmaal een keer geraakt word je er gelijk nog een paar meepakt :P

Als melee zijnde is het imo iets lastiger omdat je de boss ook nog wil hitten dus die dingen dicht tegen elkaar aan zitten.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121303094
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:16 schreef Olment het volgende:

[..]

Ja zal het zelfde idee zijn als de whirlwinds bij Alysrazor Firelands.
2x failen, 2x goed kijken.. daarna nooit meer fout doen
Ja, zo ging het bij ons ook

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Sja je kan op normal gewoon een paar keer geraakt worden , dus je ben niet gelijk dood.
Alleen is het wel vaak zo , dat als je eenmaal een keer geraakt word je er gelijk nog een paar meepakt :P
En die dingen splitsen volgens mij in 2 als je ze raakt. Op 25 man geeft het nogal een chaos als je een paar keer geraakt wordt dus :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_121303122
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:20 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ja, zo ging het bij ons ook

[..]

En die dingen splitsen volgens mij in 2 als je ze raakt. Op 25 man geeft het nogal een chaos als je een paar keer geraakt wordt dus :P
Ja nice is dat idd , vooral omdat ze achter je tegen de muur weer terug gekaats worden :)
- Djehoetie / Jehuty -
pi_121303302
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:22 schreef Altron het volgende:

[..]

Ja nice is dat idd , vooral omdat ze achter je tegen de muur weer terug gekaats worden :)
ow das lekker :P Moar failing :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 10:35:46 #27
159966 lifeblind
pi_121303438
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:00 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Nice :) Elegon is een bitch, daar ben ik zelf ook nog niet voorbij gekomen met pugs. En mn guild heeft vrijwel geen gear meer nodig uit MSV, dus komen er niet zo vaak

Zit nu net bij een nieuwe 25 man guild, hebben van de week HoF 6/6 gecleared en Terrace 3/4. Gaan vanavond proberen Sha neer te krijgen, daar hadden we nog niet bijster veel succes mee de vorige keer :P
Mja gisteren was ook meer onder het mom van 'kijken hoe de fight precies in elkaar zit', want we waren sowieso maar met 9 man omdat een van onze mages niet kon (naja, die kwam om 11 uur half bezopen aanzetten vanwege een feestje :P ) Uiteindelijk toch nog een uurtje met 10 man gedaan, en de structuur begint duidelijk te worden, ook met die orbs en mensen goed assignen en op de juiste plek uitkomen ivm die pilaren enzo. Kost wat oefening, maar dan komt het wel goed (en ach, Stone guard zijn we ook 59 keer op gewiped voordat we 't haalde, en nu halen we 't met 2 seconde voor de enrage timer :') )

(moet trouwens zeggen, spirit kings downden we 6 seconde NA de enrage timer :') )
pi_121303582
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:35 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja gisteren was ook meer onder het mom van 'kijken hoe de fight precies in elkaar zit', want we waren sowieso maar met 9 man omdat een van onze mages niet kon (naja, die kwam om 11 uur half bezopen aanzetten vanwege een feestje :P ) Uiteindelijk toch nog een uurtje met 10 man gedaan, en de structuur begint duidelijk te worden, ook met die orbs en mensen goed assignen en op de juiste plek uitkomen ivm die pilaren enzo. Kost wat oefening, maar dan komt het wel goed (en ach, Stone guard zijn we ook 59 keer op gewiped voordat we 't haalde, en nu halen we 't met 2 seconde voor de enrage timer :') )

(moet trouwens zeggen, spirit kings downden we 6 seconde NA de enrage timer :') )
Netjes netjes :P
Wij hikken ook telkens tegen de enrage timer aan. Spirit kings kun je volgens mij nog wel ff overleven in enrage maar bij die spirit troll (3e) ga je gewoon insta kill.
Is bij Elegon dat er 2 healers zijn en de 6 dps op de orbs?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 10:42:49 #29
159966 lifeblind
pi_121303624
Zo doen wij het inderdaad wel, iedere dps een eigen orb, en dan aan iedere kant ik en de andere tank gewoon meehelpen waar nodig. En we doen het met 2 healers, we hebben een holy priest met een shadow offspec en dat lijkt tot nu toe te werken, alleen is onze uitvoering behoorlijk bagger nog :P
pi_121303685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef lifeblind het volgende:
Zo doen wij het inderdaad wel, iedere dps een eigen orb, en dan aan iedere kant ik en de andere tank gewoon meehelpen waar nodig. En we doen het met 2 healers, we hebben een holy priest met een shadow offspec en dat lijkt tot nu toe te werken, alleen is onze uitvoering behoorlijk bagger nog :P
oke thanks. Heb al gemerkt dat sommige fights beter te 2healen zijn dan 3healen omdat je dan gewoon dps lacked.
Uitvoering is puur schoonheid. down is down hé :9
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 10:48:51 #31
159966 lifeblind
pi_121303779
Haha yup :P Zelfde met die troll, vanwege een dps tekort zijn we overgestapt op 2 healers en een extra dps, omdat we anders bij lange na niet eens de enrage timer haalden. (en wat is die fight HEERLIJK als tank als je net Stone Guard en Feng gehad hebt :P )
pi_121304149
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:48 schreef lifeblind het volgende:
Haha yup :P Zelfde met die troll, vanwege een dps tekort zijn we overgestapt op 2 healers en een extra dps, omdat we anders bij lange na niet eens de enrage timer haalden. (en wat is die fight HEERLIJK als tank als je net Stone Guard en Feng gehad hebt :P )
Die troll moet je idd gewoon met 2 healers doen , anders ga je het niet redden met normal/raid finder gear kwa dps.

En zodra je wel hc gear etc heb , dan heb je geen 3 healers meer nodig :P
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 8 januari 2013 @ 12:59:17 #33
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121307306
PvP Petbattles met mijn Fluxfire Feline, Mr. Bigglesworth en een Blighted Squirrel :D Die eerste twee zijn zo OP! :')

Ik verveel me duidelijk, als ik zin heb in Pet Battles! :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2013 @ 13:15:15 #34
159966 lifeblind
pi_121307745
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 12:59 schreef Bienelientjee het volgende:
PvP Petbattles met mijn Fluxfire Feline, Mr. Bigglesworth en een Blighted Squirrel :D Die eerste twee zijn zo OP! :')

Ik verveel me duidelijk, als ik zin heb in Pet Battles! :D
Herkenbaar :') Ik heb 't laatst een keer een avondje gedaan puur om wat extra achievementpoints te krijgen :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:18:57 #35
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121307887
Maar net ook twee battles gehad waarin ik ingemaakt werd! :D
pi_121314924
Iemand zin/tijd om mij vanavond even te helpen in BT? wil graag de glaives op mijn 80 rogue maar krijg council niet down in me uppie op mijn shaman en illidan al helemaal niet op mijn rogue :P
Ben alleen geintereseerd in de glaive, de rest /caremode :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:32:22 #37
296917 Abby79
Being myself!
pi_121318463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
Iemand zin/tijd om mij vanavond even te helpen in BT? wil graag de glaives op mijn 80 rogue maar krijg council niet down in me uppie op mijn shaman en illidan al helemaal niet op mijn rogue :P
Ben alleen geintereseerd in de glaive, de rest /caremode :D
Horde of all... oh nee, vanavond ga ik niet redden. Heb pas morgen weer bruikbaar internet :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:00:36 #38
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121319618
*O* *O* *O* O-M-G *O* *O* *O*

Ik vind eindelijk mijn eerste Crow op Darkmoon Fair! Is het meteen een rare! :D
pi_121320817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* *O* *O* O-M-G *O* *O* *O*

Ik vind eindelijk mijn eerste Crow op Darkmoon Fair! Is het meteen een rare! :D
Mazzel!! *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121322430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:00 schreef Bienelientjee het volgende:
*O* *O* *O* O-M-G *O* *O* *O*

Ik vind eindelijk mijn eerste Crow op Darkmoon Fair! Is het meteen een rare! :D
DAAAMMMNNN misses luckyass :P
Gratz *O*
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:14:54 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121322466
Waar ik maar blij van kan worden hé! :@ :')

Ach ja, weer een pet bij de verzameling! :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:41:33 #42
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121323704
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Waar ik maar blij van kan worden hé! :@ :')

Ach ja, weer een pet bij de verzameling! :D
Mini pets O+ Heb er pas 15, maar daarbij al wel een paar rares ^^. Beide karakters zijn nog geen 90. Mage is ondertussen 87 en Monk is 72. Nog even door dus :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:48:10 #43
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121330541
Eugh, hier kan ik zo chagerijnig om worden. Eindelijk weer eens raiden, de groep is compleet. Zijn ze totaal niet serieus. Alleen maar aan het trollen. Een beetje dollen is niet erg, maar we zijn nu bijna twee uur bezig. En hebben alleen nog maar de 1e boss down in MSV> NORMAL! :(

}:|
pi_121332514
aangezien een guild geen zin heeft om apply forms te lezen ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe guild ( en nieuwe drukkere realm )

ik hou wel van raiden maar ben geen die-harder :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121342683
Gister nog ff snel gequeued voor LFR Heart of Fear... denk nog ff snel voor de reset een kans op de bracers van die windlord boss.
Queue heel fijn, 5-10 min later krijg ik de raid.. Kill heel fijn eerste boss, daarna 2e.. Blijkt dat ik de verkeerde HoF ben gejoined :|W was de laatste 3 gejoined ipv de eerste 3 |:(
Nou toch maar ff afgemaakt en dacht dan queue ik nog ff snel voor die andere en als het opschiet doe ik die nog.
Door een of andere misclick invite ik mezelf voor RF en een random dungeon. Krijg ik die dungeon, accept um en zie te laat dat het een dungeon is :|W
Moohh,, hard gefaalt nog gister voor een kans op mijn bracers xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 9 januari 2013 @ 16:56:43 #46
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121358486
pvp is echt kut met crap gear
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:29:06 #47
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121359651
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121365499
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:22 schreef Syphixx het volgende:
aangezien een guild geen zin heeft om apply forms te lezen ben ik nog steeds op zoek naar een nieuwe guild ( en nieuwe drukkere realm )

ik hou wel van raiden maar ben geen die-harder :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze m nou nog niet gelezen?
pi_121365574
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:56 schreef MarkyB het volgende:

[..]

hebben ze m nou nog niet gelezen?
nope, geen mail of dergelijke ontvangen
als er een officer online is mag je gerust men battletag doorgeven :)
pi_121365620
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Syphixx het volgende:

nope, geen mail of dergelijke ontvangen
als er een officer online is mag je gerust men battletag doorgeven :)
Oh, kom je naar Frostmane! Leuk *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121365628
onder welke naam heb je apply gemaakt, je bent off in wow
pi_121366312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, kom je naar Frostmane! Leuk *O*
ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

  woensdag 9 januari 2013 @ 22:12:12 #53
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121373195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

[ afbeelding ]

Wow....
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121373267
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Wow....
zo heet het spel ja....
Ja doei.
pi_121373617
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Syphixx het volgende:

ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

[ afbeelding ]

Zo heb ik Stormwind nog nooit gezien _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:19:02 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_121373623


[ Bericht 100% gewijzigd door Wolve000 op 09-01-2013 22:19:50 ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_121373820
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo heb ik Stormwind nog nooit gezien _O-
Ik vroeg al, heb je een private server gemaakt?
pi_121373887
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef MarkyB het volgende:

Ik vroeg al, heb je een private server gemaakt?
Had je al een officer aan de mouw getrokken? Kan hij al transferren? :D Ik zou daar echt heel snel weg willen. Het is niet voor niets een MMO.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121374130
schandalig dat blizzard niets aan zulke servers doet :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121374188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
schandalig dat blizzard niets aan zulke servers doet :')
Lijkt me idd ook handig om er iets aan te doen. Mensen die niet willen betalen voor een transfer stoppen waarschijnlijk. Dus er iets aan doen is een stuk beter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121374670
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

[ afbeelding ]

Hey, dit lijkt beetje op onze Orgrimmar :P
net zo dood :P

Btw, is het al bekend wanneer 5.2 uit komt?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121374697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Olment het volgende:

Hey, dit lijkt beetje op onze Orgrimmar :P
net zo dood :P
Kom je ook naar Frostmane 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121374758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom je ook naar Frostmane 8-)
ben wel aan het denken om te transferren, maar ik heb stuk of 3 chars die ik gebruik dagelijks. (mixed professions) dus transfer is duur :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121374807
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Olment het volgende:

ben wel aan het denken om te transferren, maar ik heb stuk of 3 chars die ik gebruik dagelijks. (mixed professions) dus transfer is duur :P
Ja, dat is jammer. Maar goed, ik ben in totaal 3x getransferred en steeds alleen maar met mijn main -O- Ik laat een spoor van level 80's en 85's achter :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121375050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is jammer. Maar goed, ik ben in totaal 3x getransferred en steeds alleen maar met mijn main -O- Ik laat een spoor van level 80's en 85's achter :D
Ben in totaal 1x transferred :P realm en faction. Ben eigenlijk niet zo van meerdere chars maar voor JC moest ik een miner hebben want anders is die onzin voor geen meter fatsoenlijk te trainen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121376096
ja ik was van het principe ' geen transfer money ' maar kan helemaal niks doen 8)7

maar toen ik op m'n low lvl altje speelde en zag een levende ogrimmar, was ik gekraakt en liet een symbolische traantje ... gaan die klootzakken toch nog 25 euro van me afsnoepen :'(
pi_121377818
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef Syphixx het volgende:
ja ik was van het principe ' geen transfer money ' maar kan helemaal niks doen 8)7

maar toen ik op m'n low lvl altje speelde en zag een levende ogrimmar, was ik gekraakt en liet een symbolische traantje ... gaan die klootzakken toch nog 25 euro van me afsnoepen :'(
Ze zullen me niet krijgen hier. Wacht wel op Free Character Migration
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 01:10:34 #69
159966 lifeblind
pi_121380555
Jeuj, eindelijk m'n epic tanking helm van Garalon, liep al ietsjes te lang met mn blue 463 rond :')
pi_121382391
Wist niet dat er een topic over wow was :D

Mijn tag: TeamTrooper#2465
pi_121382856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 04:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wist niet dat er een topic over wow was :D

Mijn tag: TeamTrooper#2465
En dan? :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121383694
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan? :?
Kunnen we hem adden :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 04:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
Wist niet dat er een topic over wow was :D

Mijn tag: TeamTrooper#2465
Horde - Alliance? Welke realm? En Welkom in het WoW topic :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121384536
Is Frostmane zo leuk? :) Een ingame maat van me is er vorige maand ook al heen ge-xferred. Toch maar eens een altje maken daar. :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121384798
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef KataStrofe het volgende:
Is Frostmane zo leuk? :) Een ingame maat van me is er vorige maand ook al heen ge-xferred. Toch maar eens een altje maken daar. :P
Alliance kant is druk, Horde kant is heel rustig. Maar waarschijnlijk nog steeds niet zo rustig als Syphixx' realm :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121384874
Haha nee zo heb ik SW idd ook nog nooit gezien en ik zit voor mijn gevoel al op een redelijk rustige server :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_121385126
Ik heb nog wel een guild level 8 of zo waar iedereen in kan. :D
(alhoewel ik MarkyB's guild aanraad O-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:18:59 #77
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_121385199
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
schandalig dat blizzard niets aan zulke servers doet :')
Is bij ons ook al jaren zo leeg! :') Ze doen er echt niets aan.
pi_121385229
Die mount in stonecore, dropped die ook in normal of alleen heroic?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121385656
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mount in stonecore, dropped die ook in normal of alleen heroic?
google: stonecore mount.... 1ste link ^O^
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:00:41 #80
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_121386428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

[ afbeelding ]

Lijkt wel op alliance kant van Shattered Hand, ook altijd zo rustig. Op het hoogtepunt staan er misschien 5-10 mensen daar :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:53:47 #81
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_121387948
Ah, we kunnen in patch 5.2 eindelijk af van Farmer Yoon. In plaats van dat die profiteur aan de haal gaat met je harde werk, kun je de farm kopen. Je kunt dan je hearthstone op de farm zetten en je krijgt "work orders" van de verschillende factions, zodat je voor het eerst rep echt kunt gaan farmen :P.

bron
pi_121388101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef Chevalric het volgende:
Ah, we kunnen in patch 5.2 eindelijk af van Farmer Yoon. In plaats van dat die profiteur aan de haal gaat met je harde werk, kun je de farm kopen. Je kunt dan je hearthstone op de farm zetten en je krijgt "work orders" van de verschillende factions, zodat je voor het eerst rep echt kunt gaan farmen :P.

bron
Daar komen ze wel lekker laat mee,heb alle reputations al op exalted :{
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:00:46 #83
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121388161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:36 schreef Maureentje het volgende:

[..]

google: stonecore mount.... 1ste link ^O^
en die uit vortex ook normal
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 12:01:11 #84
159966 lifeblind
pi_121388172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Daar komen ze wel lekker laat mee,heb alle reputations al op exalted :{
Dit }:| (naja, ik heb nog niet alles op exalted, maar wel bijna, de meeste zijn nog hooguit een weekje grinden en dan heb ik ze wel).

Sowieso doe ik al een tijdje niks meer met m'n farm, begon het een beetje beu te worden.
pi_121389028
Als ik inlog ga ik toch meestal even mijn farmpje doen :Y Is zo klaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121389073
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef Isabeau het volgende:
Als ik inlog ga ik toch meestal even mijn farmpje doen :Y Is zo klaar.
Doe ik ook,gooi er meestal plantjes op voor enchanting spul of cloth :D
pi_121389178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ja hopelijk snel _O_
Zodanig dat ik deze taferelen snel vergeet
( dit weekend gemaakt rond 13.00 u 8)7 )

[ afbeelding ]

En ik maar denken dat ik op een rustig realm zit
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_121390082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Doe ik ook,gooi er meestal plantjes op voor enchanting spul of cloth :D
Ik doe altijd songbell. Beste om te planten
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 10 januari 2013 @ 13:11:38 #89
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_121390257
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_121390975
Zo na gisteren van 2/6 MV (in november) naar 6/6 MV - 2/6 HoF gegaan. Kon eindelijk aan de slag met de guild die ik joinde in december. Wilde eerst wat social gaan raiden maar misschien dat ik me wel aanmeld voor de raidgroep. Ook nog mooie neck, en MH mace geloot. En in LFR kreeg ik de head van stone guards. :)

Dus bij deze mijn nieuwe main als iemand de OP info wil aanpassen?

http://eu.battle.net/wow/(...)/Shocktopus/advanced
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_121392156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 07:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan? :?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Kunnen we hem adden :D

[..]

Horde - Alliance? Welke realm? En Welkom in het WoW topic :P
Ik heb een Orc Huntard, Horde dus :P
En op Sunstrider. Ben sinds vorige week weer begonnen met spelen nadat ik mijn oude acc had verkocht maar dat was nog voor cata. Is een hoop veranderd zeg :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:06:43 #92
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_121392252
Sunstrider ^O^
Horde ^O^
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_121393686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:04 schreef SilentHunterNL het volgende:

Ik heb een Orc Huntard, Horde dus :P
En op Sunstrider. Ben sinds vorige week weer begonnen met spelen nadat ik mijn oude acc had verkocht maar dat was nog voor cata. Is een hoop veranderd zeg :')
Ja, dan kan ik niets samen met je doen. Horde -O-
Alhoewel ik mijn horde warlock nog moet levelen, die is nu level 59.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121393782
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dan kan ik niets samen met je doen. Horde -O-
Alhoewel ik mijn horde warlock nog moet levelen, die is nu level 59.
Had dat dan gezegd johhhh.
Vroeger was ik ook ally maar merkte toch dat er veel kinderen achter zaten waardoor je al wiped in de stocks :')
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 14:56:19 #95
159966 lifeblind
pi_121394063
:')

Iedereen denkt altijd dat z'n eigen faction vol met kinderen zit en de andere faction wel volwassen is :')

Beide factions hebben net zo veel kinderachtige idioten en gewoon normale spelers, maar goed :P
pi_121394152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef lifeblind het volgende:
:')

Iedereen denkt altijd dat z'n eigen faction vol met kinderen zit en de andere faction wel volwassen is :')

Beide factions hebben net zo veel kinderachtige idioten en gewoon normale spelers, maar goed :P
Dat dus.

Ik was fanatiek Horde en was behoorlijk ontdaan dat ik moest faction changen (serieus).
Nu zie ik in dat het allemaal bullshit is :D Beide facties zijn even volwassen/onvolwassen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_121394180
sowieso mensen die caren om faction :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 15:05:13 #98
159966 lifeblind
pi_121394389
Mwah, moet zeggen dat de human racial (every man for himself) me toch al een heel aantal keren uit lastige situaties gered heeft :P

En een paladin hoort hoort gewoon alliance te zijn, aangezien m'n main een paladin is, moet dat dus sowieso :P (hey, ik speel op een RP server :') )
pi_121394435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:05 schreef lifeblind het volgende:
Mwah, moet zeggen dat de human racial (every man for himself) me toch al een heel aantal keren uit lastige situaties gered heeft :P

En een paladin hoort hoort gewoon alliance te zijn, aangezien m'n main een paladin is, moet dat dus sowieso :P (hey, ik speel op een RP server :') )
Toch eens kijken op mijn rogue of die skill Every Woman for Herself heet :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_121394599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso mensen die caren om faction :')
Ja dit dus.. Het enigste verschil is hooguit de racials.
In het begin maakte het wel nog uit toen Paladin en Shaman faction bound waren maar nu is het allemaal onzin
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')