abonnement Unibet Coolblue
pi_122012173
In je eentje rijden als je net je rbw hebt, vooral zonder instructeur ernaast is zoooo relaxt.

Succes nafi!
pi_122013163
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef no1uknow het volgende:
In je eentje rijden als je net je rbw hebt, vooral zonder instructeur ernaast is zoooo relaxt.

Succes nafi!
Morgen officieel bij mij, morgenochtend rijbewijs ophalen :)
pi_122015087
quote:
6s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:32 schreef no1uknow het volgende:
In je eentje rijden als je net je rbw hebt, vooral zonder instructeur ernaast is zoooo relaxt.

Succes nafi!
Dat geloof ik maar al te graag :D
Welke auto rijd je?

En thanks!
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_122019764
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:38 schreef Nafi het volgende:

[..]

Dat geloof ik maar al te graag :D
Welke auto rijd je?

En thanks!
M'n pa rijdt een Golf V 2.0 FSI :9

Gehaald?
pi_122021932
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 09:18 schreef no1uknow het volgende:

[..]

M'n pa rijdt een Golf V 2.0 FSI :9

Gehaald?
Vet :9~ !
Ik moet het straks doen met een gare Nissan Sunny.

Examen is niet doorgegaan. Ze zijn een nieuwe proef begonnen zeiden ze, hij vroeg als eerst of we winterbanden hadden. Zonder mag je niet rijden. Daarna vroeg hij of ik zelf wel wilde rijden. Het weer is geen reden om minder te rijden, we verwachten vlotheid en dat je gewoon inspeelt op eventuele situaties door het weer. Als ik nee had gezegd kreeg ik een uitstelregeling maar ik zei laten we het maar doen. Eenmaal aangekomen bij de auto keek hij naar het profiel van de banden en die bleken niet diep genoeg te zijn. Afgelast dus :Y
Ik twijfelde erg toen hij vroeg of ik wilde rijden, vooral omdat ik nog steeds ziekjes ben van de afgelopen dagen. Achteraf zei de examinator dat dit wellicht beter was, omdat ik zo onzeker oogde. Misschien had dat wel een rol gespeeld in zijn beoordeling dus ik vind het niet erg :D
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_122023077
Niet voldoende profiel? Wat is dat voor rijschool?
pi_122024937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:20 schreef Paxcon het volgende:
Niet voldoende profiel? Wat is dat voor rijschool?
Tja, ik weet het ook niet. 2 weken geleden kwam de auto wel door de APK-keuring met dezelfde banden, misschien is het eerder hun fout :?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  FOK!fotograaf vrijdag 25 januari 2013 @ 12:52:40 #183
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122026172
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:20 schreef Paxcon het volgende:
Niet voldoende profiel? Wat is dat voor rijschool?
bijna gladde banden, met 1,6 mm profiel, worden gewoon goedgekeurd met aanbeveling tot vervanging. Echter wil je daar niet mee in de sneeuw rijden. Winter banden zijn ook onder de 4mm afgeschreven.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:45 #184
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122026389
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 10:40 schreef Nafi het volgende:

[..]

Vet :9~ !
Ik moet het straks doen met een gare Nissan Sunny.
Het heeft voordelen. Schade maakt minder uit, je moet rijden zonder stuurbekrachtiging en andere hulpmiddelen, waar je van profiteert in latere auto s omdat je alles nog zelf moet doen en op jezelf moet vertrouwen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_122026635
Rijbewijs zojuist opgehaald, vanavond in onderstaande auto de eerste km's gaan maken :)

pi_122027092
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:04 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Rijbewijs zojuist opgehaald, vanavond in onderstaande auto de eerste km's gaan maken :)

[ afbeelding ]
Leuk auto'tje! Blij dat het gaat dooien volgende week, geen gezeik meer met sneeuw enz... Gewoon weer lekker normaal rijden :)

Ik mag over 3 weken weer op examen... Wil 'm zooooo graag hebben XD
pi_122027273
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef Kletters het volgende:

[..]

Leuk auto'tje! Blij dat het gaat dooien volgende week, geen gezeik meer met sneeuw enz... Gewoon weer lekker normaal rijden :)

Ik mag over 3 weken weer op examen... Wil 'm zooooo graag hebben XD
Ja het is geen snelheidsduivel maar ben blij dat ik er gebruik van kan gaan maken. De wegen zijn er allemaal redelijk schoon behalve in de dorpen kan het nog wel wat glad zijn etc.

Jij vast veel succes, 1e keer ?
pi_122041153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:13 schreef Nafi het volgende:

[..]

Tja, ik weet het ook niet. 2 weken geleden kwam de auto wel door de APK-keuring met dezelfde banden, misschien is het eerder hun fout :?
Wel bizar, een rijschool hoort toch z'n zaakjes op orde te hebben! Maargoed, heb je al een nieuwe datum dan?
pi_122041175
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Het heeft voordelen. Schade maakt minder uit, je moet rijden zonder stuurbekrachtiging en andere hulpmiddelen, waar je van profiteert in latere auto s omdat je alles nog zelf moet doen en op jezelf moet vertrouwen.
Op die Golf zit een all-risk verzekering gelukkig wat schade betreft :')
pi_122041806
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wel bizar, een rijschool hoort toch z'n zaakjes op orde te hebben! Maargoed, heb je al een nieuwe datum dan?
Nog niet. Waarschijnlijk ergens binnen 2 weken zei de examinator. Wel mooi dat het volgende week gaat dooien dus :D
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_122042477
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:25 schreef Nafi het volgende:

[..]

Nog niet. Waarschijnlijk ergens binnen 2 weken zei de examinator. Wel mooi dat het volgende week gaat dooien dus :D
Ja dat zou wel lekker zijn inderdaad, ben je wat meer opgeknapt en iets minder sneeuw. Hoewel sneeuwrijden best tof is hoor, had pas een weekje m'n rijbewijs toen ik die dinsdag dat er net 20 cm sneeuw was gevallen zowat de hele ochtend heb gereden, gewoon goed opletten, afstand houden en voorzichtig zijn. Maar een examen is natuurlijk een heel ander verhaal, dat wel.
  FOK!fotograaf vrijdag 25 januari 2013 @ 21:06:07 #192
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122046519
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 19:10 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Op die Golf zit een all-risk verzekering gelukkig wat schade betreft :')
Kost je alsnog je ER.
Daarbij, zoals ik zei, je leert in een oude auto rijden zonder parkeersensoren, dode hoek alarmen, stuurbekrachtiging en dergelijke. Je leert veel beter een auto aanvoelen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_122060659
Zo vandaag voor het eerst gereden, eerst alleen stuk gereden. Kwam ik tot de ontdekking dat die al enkele kilometers op de handrem had gereden... Dat was het eerste wat mis ging. Daarna een vriend van me opgehaald, naar de winkel gegaan... Lampen aan laten staan, accu leeg en dus moesten er start kabels worden gevonden gelukkig kwamen we een aardige meneer tegen en kon de oude opel corsa weer verder... Toen ik alleen reed wel erg zenuwachtig en had eigenlijk een soort gevoel dat ik iets verkeerd deed, bijvoorbeeld rijden zonder rijbewijs ;) Daarna met die maat van mij vetrouwen in mezelf en ging het lekker en heb ik nog een aantal keer de top gehaald van de auto, zo'n 145. Rijd best sportief wil daar wel wat meer aan gaan denken wat dat gaat me nog wel centjes kosten of zelfs ongelukken. In totaal 130 km gereden vanavond, morgen maar weer even rijden :)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 09:19:04 #194
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_122061315
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 13:15 schreef Kletters het volgende:

[..]

Leuk auto'tje! Blij dat het gaat dooien volgende week, geen gezeik meer met sneeuw enz... Gewoon weer lekker normaal rijden :)

Ik mag over 3 weken weer op examen... Wil 'm zooooo graag hebben XD
"Leuk autootje" :')

Kom nou, het is gewoon een barrel. :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  FOK!fotograaf zaterdag 26 januari 2013 @ 12:17:00 #195
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122064906
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 09:19 schreef Keukendrol het volgende:

[..]

"Leuk autootje" :')

Kom nou, het is gewoon een barrel. :')
Ja, dus? Beter rijd je na je examens in een barrel dan in een nieuw hok.
1. Je premie is nog te betalen
2. TL is nieuwe halen voor weinig.
3. Schade is sloop bezoeken en nieuw onderdeel voor weinig.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf zaterdag 26 januari 2013 @ 12:19:08 #196
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_122064992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 06:54 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Zo vandaag voor het eerst gereden, eerst alleen stuk gereden. Kwam ik tot de ontdekking dat die al enkele kilometers op de handrem had gereden... Dat was het eerste wat mis ging. Daarna een vriend van me opgehaald, naar de winkel gegaan... Lampen aan laten staan, accu leeg en dus moesten er start kabels worden gevonden gelukkig kwamen we een aardige meneer tegen en kon de oude opel corsa weer verder... Toen ik alleen reed wel erg zenuwachtig en had eigenlijk een soort gevoel dat ik iets verkeerd deed, bijvoorbeeld rijden zonder rijbewijs ;) Daarna met die maat van mij vetrouwen in mezelf en ging het lekker en heb ik nog een aantal keer de top gehaald van de auto, zo'n 145. Rijd best sportief wil daar wel wat meer aan gaan denken wat dat gaat me nog wel centjes kosten of zelfs ongelukken. In totaal 130 km gereden vanavond, morgen maar weer even rijden :)
Dan zou ik je handrem eens nakijken of in het vervolg strakker aantrekken. Het is niet gezond dat je kan wegrijden met de handrem erop.
Oja, accu leeg en met zijn 2en? 1 duwen, ander erin zitten, koppeling ingedrukt houden, bak in zijn 2 en zodra hij je afduwt plots de koppeling op laten komen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:57:45 #197
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_122066358
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ja, dus? Beter rijd je na je examens in een barrel dan in een nieuw hok.
1. Je premie is nog te betalen
2. TL is nieuwe halen voor weinig.
3. Schade is sloop bezoeken en nieuw onderdeel voor weinig.
Hoho, ik beweer nergens dat het 'slecht' of ' :') ' is om in een barrel te beginnen. Beter lezen.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 14:50:36 #198
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_122070608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan zou ik je handrem eens nakijken of in het vervolg strakker aantrekken. Het is niet gezond dat je kan wegrijden met de handrem erop.
Oja, accu leeg en met zijn 2en? 1 duwen, ander erin zitten, koppeling ingedrukt houden, bak in zijn 2 en zodra hij je afduwt plots de koppeling op laten komen.
Ik kan mijn e46 in mn eentje starten alstie leeg is ... op een vlakke weg :P
pi_122074410
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan zou ik je handrem eens nakijken of in het vervolg strakker aantrekken. Het is niet gezond dat je kan wegrijden met de handrem erop.
Oja, accu leeg en met zijn 2en? 1 duwen, ander erin zitten, koppeling ingedrukt houden, bak in zijn 2 en zodra hij je afduwt plots de koppeling op laten komen.
Startkabels lijken mij dan handiger maar inderdaad dat was optie B geweest. En over de handrem volgensmij kun je meestal nog wel gewoon wegrijden, in lesauto ook regelmatig gehad. Ik ga zo maar weer even een blokje om :)
pi_122080154
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 21:06 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Kost je alsnog je ER.
Daarbij, zoals ik zei, je leert in een oude auto rijden zonder parkeersensoren, dode hoek alarmen, stuurbekrachtiging en dergelijke. Je leert veel beter een auto aanvoelen.
Eens, ik heb ik m'n lesauto parkeersensoren gehad maar nu heb ik die niet meer, is nog best wel lastig afstand inschatten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')