abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:38:20 #1
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121197656
En daar gaan we weer :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_121199494
Goeie TT .
  zaterdag 5 januari 2013 @ 19:15:18 #3
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121201642
Funny cause it's true ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:22:36 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121204633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Summers het volgende:
Angst is een hele mooie , hoeveel mensen raken alleen al bij het idee van een gek in paniek , hoeveel mensen roepen bij elke " afwijking " van een ander mens dat ze naar de psychiater moeten gaan en medicijnen moeten nemen . Bijna iedereen . Een soort belofte van de hel maar dan geen priester maar psychiater en drugs . Geloven we echt dat er elk jaar psychische stoornissen bijkomen ?

Geloven we echt dat de natuur zijn werk niet doet en dat we nu kinderen moeten bij drogeren en bij spuiten als kind zijnde ? Doet de natuur het niet prima bij leeuwen en insecten en bij vissen en bij giraffen enz ... nee de mens moet bij gedrogeerd worden om op te groeien en " normaal " te functioneren . En normaal is in dit geval passend maken voor een systeem waarin de mens word geautomatiseerd en zoveel mogelijk zijn mond houd en niet " afwijkt " als gebruiksvoorwerp voor de laagste soort op aarde , de graaiers die over mensenlijken gaan . Het begint echt een belediging te worden voor iemands intelligentie en de intelligentie van de mensheid in het geheel , dit systeem .
Nou... de natuur heet tijd nodig om voor aanpassingen te zorgen. Bedenk bijvoorbeeld hoe drastisch anders onze wereld is ten opzichte van die van onze grootouders. We worden tegenwoordig bijvoorbeeld met veel meer informatie bekogelt, zowel ongewenst in de vorm van reclame, als info die we zelf actief zoeken. Persoonlijk vind ik het eerder opmerkelijk dat het menselijk brein zo flexibel blijkt te zijn, dat we allemaal over het algemeen nog zo goed functioneren.
En alle psychiaters zo medicijn geil neerzetten is natuurlijk te zwart-wit. Ik ken hier toevallig een kinderspychiater die het bijvoorbeeld ook vaak zoekt bij hoe ouders met een 'probleem' kind omgaan. Die juicht het juist toe als een druk kind op bijv een actieve sport gaat om zijn energie kwijt te kunnen. Ze zijn heus niet allemaal slecht ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 januari 2013 @ 08:57:49 #5
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121220877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou... de natuur heet tijd nodig om voor aanpassingen te zorgen. Bedenk bijvoorbeeld hoe drastisch anders onze wereld is ten opzichte van die van onze grootouders. We worden tegenwoordig bijvoorbeeld met veel meer informatie bekogelt, zowel ongewenst in de vorm van reclame, als info die we zelf actief zoeken. Persoonlijk vind ik het eerder opmerkelijk dat het menselijk brein zo flexibel blijkt te zijn, dat we allemaal over het algemeen nog zo goed functioneren.
En alle psychiaters zo medicijn geil neerzetten is natuurlijk te zwart-wit. Ik ken hier toevallig een kinderspychiater die het bijvoorbeeld ook vaak zoekt bij hoe ouders met een 'probleem' kind omgaan. Die juicht het juist toe als een druk kind op bijv een actieve sport gaat om zijn energie kwijt te kunnen. Ze zijn heus niet allemaal slecht ;)
dus je zegt hier dat gros dat wel is.

De toenamecijfers zeggen het iig wel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121222154
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus je zegt hier dat gros dat wel is.

De toenamecijfers zeggen het iig wel.
Nee, dat maak jij er uit op.
Heb je de rest van de post van Tuinhek ook gelezen?
  zondag 6 januari 2013 @ 12:14:24 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121223349
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus je zegt hier dat gros dat wel is.

De toenamecijfers zeggen het iig wel.
Nee dat zeg ik niet.
Ga jij nou nog zeggen waarom je gegevens zo selectief gebruikt? Als een wetenschapper dat zou doen in een paper zou je moord en brand schreeuwen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 januari 2013 @ 13:34:28 #8
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121226174
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat maak jij er uit op.
Heb je de rest van de post van Tuinhek ook gelezen?
Dat hersens zo flexibel zijn met de huidige bombardement van reclame. Ik vind het helemaal niet opmerkelijk. We gebruiken maar 10% van onze capaciteit. Dus er is zat speling.

We functioneren helemaal niet zo goed. We zijn meer een stel robots die op automatische piloot naar het werk gaan. Ons immuunsysteem is systematisch vernaggeld, verknald door kwalijke en niet werkzame vaccins.

We zij dermate ongezond dat nagenoeg iedereen aan de medicatie is op regelmatige basis. Waarvan 1 op de 3 dagelijks. In mijn optiek functioneren we helemaal niet optimaal zo als het bedoelt zou zijn.

Psychiaters zijn wel medicijn geil en in zeldzame gevallen niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 6 januari 2013 @ 13:38:32 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121226348
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat hersens zo flexibel zijn met de huidige bombardement van reclame. Ik vind het helemaal niet opmerkelijk. We gebruiken maar 10% van onze capaciteit. Dus er is zat speling.
Als er iets een urban legend is... :D Die 10% slaat heulemaal nergens op.

quote:
We functioneren helemaal niet zo goed. We zijn meer een stel robots die op automatische piloot naar het werk gaan. Ons immuunsysteem is systematisch vernaggeld, verknald door kwalijke en niet werkzame vaccins.

We zij dermate ongezond dat nagenoeg iedereen aan de medicatie is op regelmatige basis. Waarvan 1 op de 3 dagelijks. In mijn optiek functioneren we helemaal niet optimaal zo als het bedoelt zou zijn.

Psychiaters zijn wel medicijn geil en in zeldzame gevallen niet.
Dan tel je ook dingen als een simpele kruidvat pijnstiller mee...
En hoe weet je zo zeker dat die gevallen zo zeldzaam zijn?

En ga jij nou nog zeggen waarom je gegevens zo selectief gebruikt? Als een wetenschapper dat zou doen in een paper zou je moord en brand schreeuwen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 6 januari 2013 @ 13:45:15 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121226623
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:38 schreef ATuin-hek het volgende:

En ga jij nou nog zeggen waarom je gegevens zo selectief gebruikt? Als een wetenschapper dat zou doen in een paper zou je moord en brand schreeuwen...
Ik weet niet of ik je vasthoudendheid nu bewonderingswaardig of naïef moet vinden. Alsof Lambiek en zijn vrouwelijke evenknie ooit echt ingaan op relevante vragen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2013 @ 13:46:22 #11
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121226668
quote:
12s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik je vasthoudendheid nu bewonderingswaardig of naïef moet vinden. Alsof Lambiek en zijn vrouwelijk evenknie ooit echt ingaan op relevante vragen.
Ik denk ook niet dat er nog een antwoord komt nee ;) Hoewel, dit heeft ooit wel eens 1 of 2 keer gewerkt, dus je weet het nooit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 8 januari 2013 @ 08:49:35 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121301360
Weggestuurde prutsartsen mogen vrolijk in het buitenland weer aan de slag. Wat zijn dat voor protocolen met elkaar. Kennelijk is een buitenlandse patient niet zo erg als het sterft door dergelijk Frankenstein-artsen. Het toont maar weer mooi aan dat de gezondheid van de patient niet telt.
Ik weet bijna wel zeker als Duitsland niet was getipt dan had die slager gewoon door kunnen werken. Heeft het public domain geen notie van dergelijke praktijken dan voelt de ziekmaakhuis zich niet genoodzaakt acties te ondernemen.

Er moet echt een andere straf bedacht worden voor die misselijke saddistische Frankensteinmensen.

Wat ik overigens ook stuitend vind is dat ons fantastische land geen rechters heeft die gespecialiceerd zijn in (doelbewuste) medische missers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gray op 08-01-2013 09:07:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_121301672
Pas op je woorden, Lambiek.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:32:54 #14
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_121303374
Hoor ik Lambiekje nou pleiten voor een grensoverschrijdende :o Europese :o database?
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:37:48 #15
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121303507
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:32 schreef Erasmo het volgende:
Hoor ik Lambiekje nou pleiten voor een grensoverschrijdende :o Europese :o database?
Ja dat viel mij ook al op :D Lambiekje die pleit voor meer Europese controle. Wie had dat nou achter hem gezocht...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 11:18:41 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_121304632
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat viel mij ook al op :D Lambiekje die pleit voor meer Europese controle. Wie had dat nou achter hem gezocht...
Dat was vast a slip of the tongue van Biekje.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:27:27 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121304908
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:09 schreef Gray het volgende:
Pas op je woorden, Lambiek.
Hallo dat woord Frankensteinarts?!! Het stond gister zelfs op voorkant van de Telegraaf . Dus hoezo let op mijn woorden. Het is dus een volstrekt misplaatse censuur-moderatie op mijn post.

Men moet maar eens beseffen dat de medische wereld slecht en doortrapt is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 08-01-2013 11:33:38 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 11:28:46 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121304951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was vast a slip of the tongue van Biekje.
ik pleit er niet per se voor. Als we zo controle drift hebben binnen de EU. Waarom is hier geen regeling voor. Ik praat uit het gezichtspunt van de controlerende, censurende overheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator dinsdag 8 januari 2013 @ 11:29:41 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_121304979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik pleit er niet per se voor. Als we zo controle drift hebben binnen de EU. Waarom is hier geen regeling voor. Ik praat uit het gezichtspunt van de controlerende, censurende overheid.
Oh, ja, dat moet je er dan wel bij zeggen anders is het niet te volgen.
pi_121305025
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik pleit er niet per se voor. Als we zo controle drift hebben binnen de EU. Waarom is hier geen regeling voor. Ik praat uit het gezichtspunt van de controlerende, censurende overheid.
Die is er niet omdat een van de speerpunten van de EU is om patienten massaal de dood in te sturen door Frankenstein artsen.
Dit alles is natuurlijk geinitieerd door de Bilderberg en Beatrix die er schoon genoeg van heeft dat er zoveel mensen in haar achtertuin op paleis het Loo lopen.
pi_121306546
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hallo dat woord Frankensteinarts?!! Het stond gister zelfs op voorkant van de Telegraaf . Dus hoezo let op mijn woorden. Het is dus een volstrekt misplaatse censuur-moderatie op mijn post.

Men moet maar eens beseffen dat de medische wereld slecht en doortrapt is.
Je schreef alleen geen arts, of mensen zoals ik ervan gemaakt heb.
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:48:42 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121342009
quote:
Secret government documents reveal vaccines to be a total hoax
If you have children, you are more than likely already aware of the official U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) "Immunization Schedules," which today recommend an astounding 29 vaccines be given between birth and six years of age, including yearly flu shots, as well as another five to 16 vaccines between ages seven and 18 (http://www.cdc.gov/vaccines/schedules/). But a recent investigative report compiled by Dr. Lucija Tomljenovic, Ph.D., uncovers more than 30 years of hidden government documents exposing these vaccine schedules as a complete hoax, not to mention the fraud of the vaccines themselves to provide any real protection against disease.

Though her paper focuses primarily on the British health system's elaborate cover-up of the dirty truth about its own national vaccination program, the tenets of the study's findings still apply to vaccination schedules in general, which are typically designed for the purpose of serving corporate interests rather than public health. Government authorities, it turns out, in an ongoing bid to satisfy the private goals of the vaccine industry, have deliberately covered up pertinent information about the dangers and ineffectiveness of vaccines from parents in order to maintain a high rate of vaccination compliance. And in the process, they have put countless millions of children at risk of serious side effects and death.
quote:
Hiding the truth and covering up data to encourage vaccine compliance
Through several Freedom of Information Act (FOIA) requests, Dr. Tomljenovic was able to obtain transcripts of private meetings that were held between the Joint Committee on Vaccination and Immunization (JCVI), a so-called "independent expert advisory committee" that makes recommendations to the government about vaccine policy, and various British health ministers over the years. And after poring through this plethora of information, which had previously been veiled from public view, Dr. Tomljenovic made some disturbing discoveries.

"[T]he JCVI (Joint Committee on Vaccination and Immunization) made continuous efforts to withhold critical data on severe adverse reactions and contraindications to vaccinations to both parents and health practitioners in order to reach overall vaccination rates which they deemed were necessary for 'herd immunity,' a concept which ... does not rest on solid scientific evidence," explains Dr. Tomljenovic in the introduction to her paper.

"Official documents obtained from the U.K. Department of Health (DH) and the JCVI reveal that the British health authorities have been engaging in such practice for the last 30 years, apparently for the sole purpose of protecting the national vaccination program."

These are some strong accusations, but the information Dr. Tomljenovic gathered speaks for itself. Not only did the JCVI routinely ignore questions of safety as they came up with regards to the ever-expanding vaccination schedule, but the group actively censored unfavorable data that shed a "negative" light on vaccines in order to maintain the illusion that vaccines are safe and effective. Beyond this, the JCVI regularly lied to both the public and government authorities about vaccine safety in order to ensure that people continued to vaccinate their kids.

Beginning on page three of her report, Dr. Tomljenovic begins outlining the sordid details of meetings held as early as 1981 where the JCVI clearly engaged in fraud, cover-up, and lies about vaccines to protect the vaccine industry, not children, from harm.

bron
Bam! In your face. En weer aan het adres van vaccins dat het crimineel misdadig bedrog is.
Niets gezondheid alles met winsmaximalisatie.

Vaccins werken NIET. Het enige wat het doet is je kinderen de vernieling in helpen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:57:09 #23
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_121343487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Lambiekje het volgende:


Bam! In your face. En weer aan het adres van vaccins dat het crimineel misdadig bedrog is.
Niets gezondheid alles met winsmaximalisatie.

Vaccins werken NIET. Het enige wat het doet is je kinderen de vernieling in helpen.
Het polio-vaccin heeft anders goede resultaten oplevert. Dat er te veel geld verdiend word aan griep-vaccins doet daar niets aan af.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_121343542
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het polio-vaccin heeft anders goede resultaten oplevert. Dat er te veel geld verdiend word aan griep-vaccins doet daar niets aan af.
Wijze woorden
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:06:05 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121343706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Bam! In your face. En weer aan het adres van vaccins dat het crimineel misdadig bedrog is.
Niets gezondheid alles met winsmaximalisatie.

Vaccins werken NIET. Het enige wat het doet is je kinderen de vernieling in helpen.
Nou bam hoor :') Even los van het wederom selectief zijn in wat je wel en niet gelooft, heb je het oorspronkelijke stuk gelezen? Heb je gezien wat Dr. Tomljenovic in haar dagelijkse leven doet?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')