abonnement Unibet Coolblue
pi_121253640
België O+
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_121256114
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:50 schreef Jeltje het volgende:
Ok, tijd om mijzelf na lang meelezen ook even voor te stellen.

Woonplaats: Brussel maar kom oorspronkelijk uit de buurt van Eindhoven. Woon momenteel in Brussel voor mijn werk.

Leeftijd: 30 (1982)

Omschrijving: een sociale dame met brede interesses. Een doorzetter die af en toe eigenwijs kan zijn. Motto: wie goed doet, goed ontmoet. Heb 4 jaar in Canada gewoond en woon nu 2 jaar in Belgie. In de toekomst verwacht ik wel weer terug naar NL te komen.

Werk & hobby's: werk als corporate recruiter bij een grote consultancy organizatie. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met: vrienden bezoeken, uitgaan, film, natuur, dieren, vrijwilligerswerk

Waarom meld ik me aan: eigenlijk heb ik geen gebrek aan sociale contacten maar merk ik dat de interesses van mijn gesettelde vrienden niet altijd meer aansluiten op die van mij. Daarnaast ontmoet ik graag nieuwe mensen. Tot slot gaf de geplande Eindhoven Brabo-meet het laatste duwtje.

Hoe te bereiken: de usual manieren.
Halleekes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_121259446
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met snacken precies? En wat met de hapjes? Hoef geen gedetailleerd lijstje maar bij snacken denk ik aan patat met kroket. Gewoon kaasjes, krokantjes, borrelnootjes e.d. bedoel je? Vraag het maar even voor de zekerheid en zodat niet alles dubbel er is :P
Zelf nadenken is of initiatief nemen is niet je sterkste punt he :')

En welkom Jeltje *O*
pi_121259560
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zelf nadenken is of initiatief nemen is niet je sterkste punt he :')

En welkom Jeltje *O*
Waarom zelf nadenken en/of initiatief nemen als er een wijze man is?
pi_121259649
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 07:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Waarom zelf nadenken en/of initiatief nemen als er een wijze man is?
Een verse meet er in gooien dan maar ? 8-)

Waar ?
Rotterdam

Wanneer ?
2 februari, 14:00.

Wat ?
Drankje, gezelligheid, poolen, ouwehoeren enzo.

Wie komen er zeker ?
Weissman

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 07:52:26 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 08:53:54 #56
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121260334
quote:
15s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik neem een kofferbak vol patat mee. Een ander saucijzenbroodjes. Weer een ander de tijgernootjes. Gewoon, wat in je opkomt. Dubbel komt het ook wel op.

Moeilijk, he?
Gewoon normaal antwoord geven is ook wel moeilijk voor je of niet? Maar goed als ze dat bedoelt met snacken dan oke. Verschil tussen snacken en hapjes (die ze al wel heeft) wou ik gewoon weten. Mag je best wel minder raar op reageren hoor als je dat kan, je bent toch volwassen of niet
we dan
pi_121260740
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gewoon normaal antwoord geven is ook wel moeilijk voor je of niet? Maar goed als ze dat bedoelt met snacken dan oke. Verschil tussen snacken en hapjes (die ze al wel heeft) wou ik gewoon weten. Mag je best wel minder raar op reageren hoor als je dat kan, je bent toch volwassen of niet
Doe eens normaal praten tegen Hungry_Joe, het is je knikkervriendje niet :{w
  maandag 7 januari 2013 @ 10:09:38 #58
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_121261569
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 08:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Gewoon normaal antwoord geven is ook wel moeilijk voor je of niet? Maar goed als ze dat bedoelt met snacken dan oke. Verschil tussen snacken en hapjes (die ze al wel heeft) wou ik gewoon weten. Mag je best wel minder raar op reageren hoor als je dat kan, je bent toch volwassen of niet
Wat ben jij toch een zouteloos, humorloos figuur zeg. Als je had opgelet weet je dat sommige mensen hier elkaar wel beter kennen of ben je nou werkelijk zo autistisch? Lighten up, will ya!
  maandag 7 januari 2013 @ 10:13:21 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121261637
quote:
13s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:09 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Wat ben jij toch een zouteloos, humorloos figuur zeg. Als je had opgelet weet je dat sommige mensen hier elkaar wel beter kennen of ben je nou werkelijk zo autistisch? Lighten up, will ya!
Wat een humor zat er in die reactie zeg. Was gewoon denigrerend en dan nu doen alsof het grappig bedoelt was? En ja onder het mom van niet alles serieus nemen kan je iedereen ook wel beledigen en ermee wegkomen. Jouw reactie precies hetzelfde. Dikke lol joh!

Maar goed hoeft hier ook niet zo helemaal over te gaan. Maar er is niks raars aan om op zulke zaken te reageren. Ik vroeg het normaal en kreeg naar mijn idee een antwoord alsof ik een klein kind was. Mag ook gezegd worden lijkt me.

En nee ik ben meer van de peper hahahaha O+ :')
we dan
  maandag 7 januari 2013 @ 10:15:48 #60
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_121261684
quote:
15s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wat een humor zat er in die reactie zeg. Was gewoon denigrerend en dan nu doen alsof het grappig bedoelt was? En ja onder het mom van niet alles serieus nemen kan je iedereen ook wel beledigen en ermee wegkomen. Jouw reactie precies hetzelfde. Dikke lol joh!
Mijn reactie was niet humoristisch bedoelt en ik vind je echt een saaie zeikerd. Denk ook maar niet dat ik het op enige wijze interessant zou vinden om jou te ontmoeten. :{w
pi_121261727


Dus... Gezellig hier :P
  maandag 7 januari 2013 @ 10:19:02 #62
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121261755
quote:
18s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:15 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Mijn reactie was niet humoristisch bedoelt en ik vind je echt een saaie zeikerd. Denk ook maar niet dat ik het op enige wijze interessant zou vinden om jou te ontmoeten. :{w
Nee die van HJ had ik het nog over. En ja mag je vinden toch, misschien ben ik ook wel ontzettend saai enzo :@ dat kan best. Maar jullie kunnen niet van iedereen verwachten dat ze het gedrag maar gaan negeren ofzo.. ik zit gewoon op een forum.. dan mag er toch normaal worden gereageerd als ik vraag wat het verschil is tussen hapjes en snacks? Als iemand raar reageert erop dan reageer je daar toch op? Net zoals jullie nu telkens op mij reageren. Maar het lijkt wel alsof jullie telkens terugkomende neerbuigendheid (bij de meest normale/simpele reacties) geaccepteert moet worden en niks van gezegd mag worden want anders is diegene saai en begrijpt hij de 'humor' niet e.d. Dat is gewoon gelul.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hiergaanwedan op 07-01-2013 11:01:23 ]
we dan
  maandag 7 januari 2013 @ 12:10:11 #63
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_121265763
Wat je met een vreselijk grievende frase als Moeilijk he? al niet kunt veroorzaken... welkom op het grote boze internet. Hiergaanwedan, het is me wat meid. In het echie ben ik trouwens nog veel meer van dat wat jij als bot ziet, dus neem zaterdag een borrel of wat van tevoren om te relaxen.

Dat wordt nog wat tijdens mensergerjeniet. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 7 januari 2013 @ 13:20:20 #65
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121266681
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat je met een vreselijk grievende frase als Moeilijk he? al niet kunt veroorzaken... welkom op het grote boze internet. Hiergaanwedan, het is me wat meid. In het echie ben ik trouwens nog veel meer van dat wat jij als bot ziet, dus neem zaterdag een borrel of wat van tevoren om te relaxen.

Dat wordt nog wat tijdens mensergerjeniet. :+
:* in het echt ben ik wel relaxt hoor ook al kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je dat niet zo zou denken ja O-) . Maar goed de volgende keer gewoon niet meer doen stoute jongen want je weet dat je dan op je donder krijgt van hiergaanwedan :* En mensergjenieten ben ik de beste in ~O>

[ Bericht 3% gewijzigd door Hiergaanwedan op 07-01-2013 13:26:26 ]
we dan
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:30 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121268154
Kan je niet even langs A. rijden met die kofferbak vol patat H_J? Mjam!

Maarre..tot zaterdag allen, heb er zin in :) Heb alleen van die spelletjes die ik nog nooit heb gespeeld met vage namen maar ga er zomaar vanuit dat er vast mensen zijn die zin hebben om de spelregels uit te pluizen ;) Neem er dus wel een paar mee. Oh ja, én snacks neem ik mee, of hapjes.
pi_121268652
Ik neem niks mee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121271836
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef eefje801 het volgende:
Heb alleen van die spelletjes die ik nog nooit heb gespeeld met vage namen maar ga er zomaar vanuit dat er vast mensen zijn die zin hebben om de spelregels uit te pluizen
We hebben onze eigen helpdesk medewerker bij de hand, komt helemaal goed. ^O^
pi_121273244
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

:* in het echt ben ik wel relaxt hoor ook al kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je dat niet zo zou denken ja O-) . Maar goed de volgende keer gewoon niet meer doen stoute jongen want je weet dat je dan op je donder krijgt van hiergaanwedan :* En mensergjenieten ben ik de beste in ~O>
Eh, nee. Eigenlijk niet. Apart dat jij dat op die manier beleeft.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:16 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik neem niks mee.
Okay. Ik hap, mijn vriend Comp_Lex. Je drinkt of eet niets?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121273592
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, nee. Eigenlijk niet. Apart dat jij dat op die manier beleeft.

[..]

Okay. Ik hap, mijn vriend Comp_Lex. Je drinkt of eet niets?
Ha, ik zie mijn dobber ondergaan :P
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_121273650
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ha, ik zie mijn dobber ondergaan :P
Jij bent me er ook eentje he? Ik ben blij dat ik je heb leren kennen, vriend. O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_121274771
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef eefje801 het volgende:
Kan je niet even langs A. rijden met die kofferbak vol patat H_J? Mjam!

Maarre..tot zaterdag allen, heb er zin in :) Heb alleen van die spelletjes die ik nog nooit heb gespeeld met vage namen maar ga er zomaar vanuit dat er vast mensen zijn die zin hebben om de spelregels uit te pluizen ;) Neem er dus wel een paar mee. Oh ja, én snacks neem ik mee, of hapjes.
Ik heb er ook erg veel zin in! Misschien neem ik wel wat chips etc mee.

En in geval van vage namen bij spelletjes: draai de doos even om, helpt in 90% van de gevallen!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 7 januari 2013 @ 18:15:48 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121277679
Ik neem wel wat hapjes mee. Chips, nootjes, zoiets.

En drank :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 7 januari 2013 @ 19:17:07 #74
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_121280401
Er is wel WIFI/internet toch neem ik aan :?
Ik neem m'n PC soberzo mee :Y
  maandag 7 januari 2013 @ 19:26:56 #75
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121280959
Oh. En ik neem een goede voorraad sigaretten voor mezelf mee. Binnen roken ftw! :7
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')