abonnement Unibet Coolblue
pi_121117188




Het centrale FOK! topic over de Noord-Amerikaanse National Hockey League, de grootste en bekendste IJshockey League ter wereld. Bespreek hier je favoriete team(s), wedstrijden, en alles omtrent de sport IJshockey in de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

:? Wat is de NHL?

De NHL staat voor National Hockey League, en is de voornaamste hockeycompetitie in Noord Amerika, en bevat teams uit zowel de Verenigde Staten van Amerika als Canada.

:? Hoe steekt de competitie in elkaar?

Bron: Wikipedia.

De National Hockey League bestaat uit 30 teams, verdeeld over twee conferences (Western Conference en Eastern Conference). Deze twee conferences zijn weer verdeeld over drie divisies. Elke conference bestaat dus uit 15 teams en elke divisie bestaat uit vijf teams. In het eerste gedeelte speelt een team in de competitie, zestien teams gaan dan verder in de play-offs.

Competitie opzet:

Elk team speelt in de competitie 82 wedstrijden, waarvan 41 thuis en 41 uit. Deze wedstrijden zijn niet gelijk verdeeld, een team speelt niet even vaak tegen elk team. Je speelt namelijk 24 wedstrijden in je divisie, zes wedstrijden per divisieteam. Dan speel je 40 wedstrijden tegen conferencegenoten die niet in je divisie zitten, vier wedstrijden per conferenceteam. De 18 wedstrijden die overblijven speel je tegen teams van de andere conference. Er wordt een keer tegen ieder team uit de andere conference gespeeld. De drie overblijvende wedstrijden worden gespeeld tegen random gekozen teams uit de andere conference. Voor de wedstrijden tegen de teams uit de andere conference wordt elk jaar afwisselend thuis en uit gespeeld. Dus de ploeg die het vorige seizoen op bezoek moest bij een team uit de andere conference, speelt het seizoen erop een thuiswedstrijd tegen datzelfde team. Deze opzet is van toepassing sinds het seizoen 2008 - 2009.

Play-offs opzet:

Na de competitie volgen de play-offs. Hieraan doen de beste acht teams van elke conference mee. Deze acht teams worden als volgt berekend: plaats 1-3 zijn gereserveerd voor de drie divisiewinnaars en plaats 4-8 voor de niet-divisiewinnaars met de meeste punten. Het kan dus voorkomen dat er een team negende is geworden, dus niet geplaatst voor de play-offs, terwijl het team meer punten heeft dan een divisiewinnaar.

De play-offs zijn eigenlijk het beste te zien als twee conferenceplay-offs, waarvan de beide winnaars tegen elkaar strijden om de Stanley Cup. Elke ronde bestaat uit een best of seven serie. In de eerste ronde van de conferenceplay-offs, de kwartfinale, speelt de nummer één van de conference tegen de nummer acht, twee tegen 7, drie tegen zes en vier tegen vijf. In de halve finale wordt er opnieuw geplaatst: het hoogst overgebleven team wordt al eerste geplaatst enzovoort. Nummer één speelt dan tegen nummer vier en twee tegen drie. De winnaars van deze serie spelen tegen elkaar in de conferencefinale. Het team dat deze serie wint krijgt alvast een prijs, maar die prijs is niet veel waard vergeleken met de prijs waarom de twee conferencewinnaars spelen. De winnaar van deze tweestrijd wint namelijk de Stanley Cup.

Het hoogst geplaatste team speelt eerst twee keer thuis en dan twee keer uit. Als de serie dan nog niet beslist is, zullen het hoogst geplaatste team eerst thuis spelen, indien noodzakelijk nog een wedstrijd uit en als de serie dan nóg niet beslist is, vindt de beslissing plaats in het stadion van het hoogstgeplaatste team.

Puntentelling:

Het team dat een wedstrijd wint, verdient twee punten. Het maakt voor de punten niet uit, of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd, in de verlenging of tijdens een shootout. Als je de wedstrijd verliest in de reguliere speeltijd, krijg je nul punten. Als je de wedstrijd verliest in de verlenging of tijdens een shootout, krijg je één punt. In de play-offs zijn er geen punten zoals in de competitie, de winnaar krijgt een punt in de best of seven serie. In de play-offs maakt het niet uit of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd of in de verlenging.

:? Wat zijn de spelregels van IJshockey?

Voor een goede doch beknopte uitleg van de spelregels, zie deze Wikipedia pagina.

Team overzicht:

met alle teams.



Atlantic Division:

New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins

Northeast Division:

Boston Bruins
Buffalo Sabres
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Toronto Maple Leafs

Southeast Division:

Winnipeg Jets
Carolina Hurricanes
Florida Panthers
Tampa Bay Lightning
Washington Capitals



Central Division

Chicago Blackhawks
Columbus Blue Jackets
Detroit Red Wings
Nashville Predators
St. Louis Blues

Northwest Division

Calgary Flames
Colorado Avalanche
Edmonton Oilers
Minnesota Wild
Vancouver Canucks

Pacific Division

Anaheim Ducks
Dallas Stars
Los Angeles Kings
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks

Links:

Officiële NHL Site.
NHL Wikipedia Nederlands
NHL Wikipedia Engels
Eastern Conference Wiki (Engels)
Western Conference Wiki (Engels)

OUDE NHL Topics:

SPT / NHL - Season 2005/2006
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 2
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 3
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 4
SPT / [NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
SPT / [NHL] Season 2005/2006, Deel 6
SPT / [NHL] Season 2005/2006 Deel 7
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 8
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 2: Playoffs!
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!

HUIDIGE Reeks:

SPT / [NHL] Season 2007 - 2008
SPT / [NHL] Season 2007-2008 Part II
SPT / NHL Part 3: Battle for the Cup
SPT / [NHL] Part 4 - Working Overtime!
SPT / [NHL] Part 5 - Winter Special!
SPT / [NHL] Part 6 - Let the playoffs begin!
SPT / [NHL] Part 7 - Waar de playoffs in volle gang zijn..
SPT / [NHL] Part 8 - Seven Game series and Conference finals
SPT / [NHL] Part 9 - Met octopussen op het ijs
SPT / [NHL] Part 10 - Game 7, Stanley Cup Final!
SPT / [NHL] Part 11 - Het lange wachten is weer begonnen
SPT / [NHL] Part 12 - En we zijn weer los
SPT / [NHL] Part 13 - Waar de Canes eindelijk weer eens winnen
SPT / [NHL] Part 14 - Met de NHL Winter Classic achter de rug...
SPT / [NHL] Part 15 - Met de Olympic Break in het vooruitzicht....
SPT / [NHL] Part 16 - Eindsprint richting playoffs
SPT / [NHL] Part 17 - Playoffs!
SPT / [NHL] Part 18 - Met razendspannende playoffs
SPT / [NHL] Part 19 - Live vanuit Montréal
SPT / [NHL] Part 20
SPT / [NHL] Part 21 - Met alweer een Game 7
SPT / [NHL] Part 22 - Met de Stanley cup 2010 en een baby!
SPT / [NHL] Part 23 - Waar het seizoen weer gaat beginnen
SPT / [NHL] Part 24 - Met Stamkos op weg naar records
SPT / [NHL] Part 25 - Met career lows voor Kovalchuck
SPT / [NHL] Part 26 - Met de playoffs voor de deur
SPT / [NHL] Part 27 - Crunch time!
SPT / [NHL] 28th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 29th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 30th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 31st period - Offseason en een fantasy league!
SPT / [NHL] 32nd period - Waar het seizoen van start is!
SPT / [NHL] 33rd period - Price is Right
SPT / [NHL] 34rd period - met een Bruins winning streak
SPT / [NHL] 35th period - Road to the NHL Winter Classic
SPT / [NHL] 36th period - Concussion or not, that's the question
SPT / [NHL] 37th period - The best game you can name!
SPT / [NHL] 38th period - Stanley Cup Play-offs!
SPT / [NHL] 39th period - Sweeps & Upsets
SPT / [NHL] 40th period - Met top-seeds in de problemen
SPT / [NHL] 41st period - Met home-ice... disadvantage?
SPT / [NHL] 42nd period - Afscheid van een legende
SPT / [NHL] 43rd period - #Suterwatch #Parisewatch

*O* Game On! *O*

#44 Kimmo Timonen

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121117385
Maar gelukkig is er voldoende hockey om te kijken, zoals de World Juniors _O_

Eerder vandaag won USA de eerste halve finale tegen Canada (5-1)


En zopas versloeg Zweden na een shootout gastland Rusland (3-2)


Zaterdag spelen Canada en Rusland eerst om het brons (10u00), daarna strijden USA en titelverdediger Zweden om het goud (14u00).
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 17:53:19 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121119379
lol, het hele toernooi gemist _O-

is het te streamen zaterdag?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121120960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef sp3c het volgende:
lol, het hele toernooi gemist _O-

is het te streamen zaterdag?
Ja, op NHL.com, maar kan goed zijn dat dat niet voor ons is.
pi_121121215
Ik kijk al het hele toernooi op dezelfde sopcast stream (zender = TSN)

Overigens nog de goals van Zweden-Rusland

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121125205
ik zie nu pas deze topicreeks. Ik ga zaterdag zeker kijken!
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  donderdag 3 januari 2013 @ 20:17:53 #7
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121125340
Btw geluiden zijn toch licht positief over de onderhandelingen voor een nieuwe CBA, alhoewel er nog wel verschillen zijn, zijn deze lang niet zo groot als ze eerst waren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121125941
Ik denk toch dat de NHL zich moet realiseren dat ze niks te zoeken hebben in de sunbelt. Er zijn teveel teams, te weinig intresse en dus zijn er franchises die louter verlies maken. Ik zou een stuk of 5 a 6 franchises schrappen (Ducks, Stars, Yotes, Panthers, Hurricanes en Bluejackets) zodat je een sterkere league krijgt met meer kwaliteit. Af en toe zenden lokale TV-stations zo'n wedstrijd in 4:3 SD uit.... vergelijk dat met de CBC coverage van Leafs ofzo... dat staat mijlenver van elkaar vandaan. Dat kan nooit goed zijn voor de top franchises?

Ze moeten de NFL, MLB en NBA uit hun hoofd zetten en zich richten op de noordelijke staten en Canada. Kings en Sharks als uitzonderingen.
pi_121127448
Dat is toch helemaal het probleem niet nu? Het probleem is vooral dat de spelers compleet onrealistische eisen stellen en niet naar voorstellen van de NHL willen luisteren.
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 21:13:10 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121127826
de league moet idd niet teveel naar de MLB, NFL en in mindere mate de NBA kijken

maar dat moet je dan ook consequent doortrekken naar de spelers ... in het ijshockey verdien je nu eenmaal minder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121128088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:04 schreef nyny83 het volgende:
Dat is toch helemaal het probleem niet nu? Het probleem is vooral dat de spelers compleet onrealistische eisen stellen en niet naar voorstellen van de NHL willen luisteren.
Klopt, maar de spelers verdienen al veel minder dan NFL, MLB of NBA spelers, toch? En zelfs die kosten blijken te hoog voor franchises als Phoenix. Spelers moeten water bij de wijn doen, maar de situatie bij bepaalde franchises is absoluut niet gezond en dat moet veranderen om uiteindelijk naar een hogere revenue (en betere league) te komen. 1 stap achteruit, 2 vooruit. Er zit geen toekomst in bepaalde teams en dan kun je wel met een CBA proberen de kosten te drukken (is een goed initiatief hoor), maar aan een dood paard valt niet te trekken.
pi_121141855
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 21:18 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Klopt, maar de spelers verdienen al veel minder dan NFL, MLB of NBA spelers, toch? En zelfs die kosten blijken te hoog voor franchises als Phoenix. Spelers moeten water bij de wijn doen, maar de situatie bij bepaalde franchises is absoluut niet gezond en dat moet veranderen om uiteindelijk naar een hogere revenue (en betere league) te komen. 1 stap achteruit, 2 vooruit. Er zit geen toekomst in bepaalde teams en dan kun je wel met een CBA proberen de kosten te drukken (is een goed initiatief hoor), maar aan een dood paard valt niet te trekken.
De toeschouwersaantallen en kijkcijfers vallen compleet in het niet bij die andere 3 sporten, dus die vergelijking moet je eigenlijk al helemaal niet trekken. Natuurlijk verdienen de spelers dan ook minder!

Franchises die consequent minder verdienen dan dat ze uitgeven gaan vanzelf failliet of moeten relocaten (op korte termijn de Islanders en Coyotes). Dat staat verder los van de CBA onderhandelingen, want de eisen die de spelers daarin stellen zijn voor alle NHL clubs gevaarlijk (meer dan de helft van de inkomsten naar spelerssalarissen).
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:15:18 #13
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121142440
De Islanders gaan al relocaten :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121142591
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef Katth het volgende:
De Islanders gaan al relocaten :-)
Waar gaan ze heen dan? Er was toch nergens plek voor ze?
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 4 januari 2013 @ 10:21:57 #15
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121142613
Brooklyn :D
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121142768
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Katth het volgende:
Brooklyn :D
Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121155578
De eerste paar maanden van de lockout had ik zoiets als 'ya whatever, ik zal het niet echt missen', maar nu het diep in de winter is en ik bijna niet meer buiten kom (de laatste weken is het -25 / -35) begin ik de kriebels te krijgen! Ik wil 's avonds thuis komen en lekker languit op de bank NHL kijken!! Ik had echt gedacht dat dit weer een redelijk succesvol jaar voor de Oilers zou zijn...

'Mijn' team de Regina Pats in de WHL (Western Hockey Leage) zijn dit jaar redelijk dramatisch, dus ook niet om voor thuis te blijven.

Heb ook de World Juniors grotendeels gemist doordat uitzendingen allemaal midden in de nacht voor mij zijn.

Samengevat een behoorlijk beroerd hockey seizoen tot zo ver!! Ik hoop dat er toch nog snel een overeenkomst komt en toch een paar maandjes NHL hebben.

De volgende ronde besprekingen begint over een uurtje, en als ze nog een kort seizoen willen (48 games) moet dat uiterlijk 19 January beginnen. Er is nog hoop...
pi_121155643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef jeroen1976 het volgende:
De eerste paar maanden van de lockout had ik zoiets als 'ya whatever, ik zal het niet echt missen', maar nu het diep in de winter is en ik bijna niet meer buiten kom (de laatste weken is het -25 / -35) begin ik de kriebels te krijgen! Ik wil 's avonds thuis komen en lekker languit op de bank NHL kijken!! Ik had echt gedacht dat dit weer een redelijk succesvol jaar voor de Oilers zou zijn...

'Mijn' team de Regina Pats in de WHL (Western Hockey Leage) zijn dit jaar redelijk dramatisch, dus ook niet om voor thuis te blijven.

Heb ook de World Juniors grotendeels gemist doordat uitzendingen allemaal midden in de nacht voor mij zijn.

Samengevat een behoorlijk beroerd hockey seizoen tot zo ver!! Ik hoop dat er toch nog snel een overeenkomst komt en toch een paar maandjes NHL hebben.

De volgende ronde besprekingen begint over een uurtje, en als ze nog een kort seizoen willen (48 games) moet dat uiterlijk 19 January beginnen. Er is nog hoop...
Je kunt misschien via een stream de Engelse competitie EIHL volgen. Is best een behoorlijk goed niveau.
pi_121155667
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!
Letterlijk ja, want Brooklyn ligt zoals bekend op Long Island. :)
pi_121155688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 10:27 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ah cool, wist ik niet. Blijven inderdaad Islanders dan. In het stadion van de Nets!
Zouden de Coyotes nog naar Seattle gaan verkassen?
pi_121156679
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Zouden de Coyotes nog naar Seattle gaan verkassen?
Zou mooi zijn zeg.. Is Glendale eindelijk verlost van het probleemkind dat de Coyotes is, kan er met een nieuwe investeerder misschien eindelijk schulden afgelost worden, kunnen ze misschien eens voor een uitverkocht publiek spelen, en is de divisie van de Canucks, Wild, etc. ook eindelijk eens wat competitiever.
pi_121156709
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:00 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Letterlijk ja, want Brooklyn ligt zoals bekend op Long Island. :)
Ja dat bedoel ik dus met "dan blijven ze Islanders" :D Over de Coyotes: wat die knakker boven me zegt dus ;) Lijkt me een uitstekende optie, alhoewel NBA in Seattle ook geen onverdeeld succes was. Misschien heeft men genoeg aan het NFL-team? ;)
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 4 januari 2013 @ 16:29:26 #23
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121156987
Ze hebben de Mariners (MLB) ook nog, maar is volgens mij geen team om over naar huis te schrijven. Ze hebben trouwens ook maar een relatief kleine Arena om in te gaan ijshockey-en. Er kan maar 8.300 man in Comcast Arena.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121157336
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Leatherface het volgende:
Je kunt misschien via een stream de Engelse competitie EIHL volgen. Is best een behoorlijk goed niveau.
Hmm dat is een idee, of misschien een andere europese competitie. Ik heb alleen geen emotionele banden met al die teams (Ik support de Oilers omdat ik in Edmonton gewoont heb, 4 straten van het stadium, en ben van plan om er weer wonen). Ik lees op de wiki dat er wel aardig wat Canadezen in de EIHL spelen! Nadeel ook is dat die wedstrijden gespeeld met 8 uur tijdsverschil voor mij, dat maakt het ook weer onmogelijk om live te kijken
pi_121159849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:29 schreef Katth het volgende:
Ze hebben de Mariners (MLB) ook nog, maar is volgens mij geen team om over naar huis te schrijven. Ze hebben trouwens ook maar een relatief kleine Arena om in te gaan ijshockey-en. Er kan maar 8.300 man in Comcast Arena.
Ze hebben in februari vorig jaar een akkoord bereikt voor een nieuwe arena van $490m, ze moeten alleen nog een NBA en wellicht een NHL team 'secured' hebben voordat er definitief gebouwd kan worden.
http://seattletimes.com/f(...)tialnbanhlarena.html
  vrijdag 4 januari 2013 @ 18:50:16 #26
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121162240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 17:36 schreef emokid het volgende:

[..]

Ze hebben in februari vorig jaar een akkoord bereikt voor een nieuwe arena van $490m, ze moeten alleen nog een NBA en wellicht een NHL team 'secured' hebben voordat er definitief gebouwd kan worden.
http://seattletimes.com/f(...)tialnbanhlarena.html
Ah oke, dus als ze Coyotes verkassen dan moeten ze paar jaartjes volhouden in die kleine arena. Jets hebben toch ook maar kleine arena toch?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:14:03 #27
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_121163327
En ze zijn weer aan 't praten.

*sigh*
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_121163486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 18:50 schreef Katth het volgende:

[..]

Ah oke, dus als ze Coyotes verkassen dan moeten ze paar jaartjes volhouden in die kleine arena. Jets hebben toch ook maar kleine arena toch?
Inderdaad, maar nog steeds niet in de kleinste arena van de league. In Winnipeg spelen ze voor ~15,000 man, maar de Islanders voor nog minder. Het gekke is dat straks de Islanders nog steeds voor 14,500 man gaan spelen in dat gloednieuwe Barclays Center, terwijl de Brooklyn Nets daar wel 19.500 toeschouwers kunnen hebben.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:28:19 #29
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121164024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Inderdaad, maar nog steeds niet in de kleinste arena van de league. In Winnipeg spelen ze voor ~15,000 man, maar de Islanders voor nog minder. Het gekke is dat straks de Islanders nog steeds voor 14,500 man gaan spelen in dat gloednieuwe Barclays Center, terwijl de Brooklyn Nets daar wel 19.500 toeschouwers kunnen hebben.
Dat komt omdat ze met basketbal extra stoelen op grond niveau neer kunnen zetten. Er is minder ruimte nodig voor het veld.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 4 januari 2013 @ 19:29:43 #30
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121164105
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef popolon het volgende:
En ze zijn weer aan 't praten.

*sigh*
Het grootste probleem schijnt toch nog steeds salary cap en de pensioenen te zijn. Beide partijen hebben vandaag geloof ik gesprekken met pensioen deskundigen. Ik ben steeds hoopvoller moet ik zeggen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121164495
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Katth het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze met basketbal extra stoelen op grond niveau neer kunnen zetten. Er is minder ruimte nodig voor het veld.
Er gaan wel stoelen verloren, maar 5.000 is wel erg veel. In Madison Square Garden (in NBA/NHL verhouding) is het 19,333/18,200, United Center 20,917/19,717, TD Garden 18,624/17,565, etc. Niet dat ik denk dat de Islanders meer dan 14.500 toeschouwers zullen aantrekken..
  vrijdag 4 januari 2013 @ 20:19:39 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_121166386
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef Katth het volgende:

[..]

Het grootste probleem schijnt toch nog steeds salary cap en de pensioenen te zijn. Beide partijen hebben vandaag geloof ik gesprekken met pensioen deskundigen. Ik ben steeds hoopvoller moet ik zeggen.
Mja, het moet dan toch snel gebeuren hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_121188999
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Mja, het moet dan toch snel gebeuren hoor.
Wel heel optimistisch van je om nu al het winged wheel in je PI te zetten. Ik moet het nog maar zien dat ze voor 11 januari een deal hebben.
pi_121190144
Zo, we gaan even goed zitten voor de World Juniors finale :Y
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121191071
De livestream op NHL.com is zoals verwacht niet beschikbaar voor ons..

Hier een aardige stream: http://www.thefirstrow.eu(...)den-vs-usa,-u20.html

Iemand opstellingen ergens? Op worldjunior2013.com staat alleen de score.

[ Bericht 35% gewijzigd door emokid op 05-01-2013 14:42:36 ]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:55:22 #36
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121191731
Kijk net op tijd :P

1-0 Zweden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121192074
Grimaldi ^O^ Mooie goal hoor.
pi_121192107
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:34 schreef emokid het volgende:
Iemand opstellingen ergens? Op worldjunior2013.com staat alleen de score.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121192373
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef Saviola het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow thanks. _O_

Tweede goal van Grimaldi was niet echt duidelijk te zien. Ging geloof ik via zijn handschoenen, maar hij telt.
pi_121207165
@JoshRimerHockey: Doug MacLean on Sportsnet, "They don't have the guts to cancel the season."

@JoshRimerHockey: PK Subban on Sportsnet if a deal gets done, "If a deal doesn't get done in my opinion this would be the stupidest thing I've ever seen."

@JoshRimerHockey: More Nick Kypreos on Sportsnet, "Disclaimer is in play now. We are so close in negotiations we could have a deal in next 24hrs."

:o
pi_121222138
TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:11:27 Lockout is tentatively over. reageer retweet
TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:12:13 So that's it, tenative deal is done. Sunday Jan 6. reageer retweet
*O*

editje:

TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:16:34 Important documentation and ratification is next phase. Start date and # of games in season still TBA, depending on how long it takes. reageer retweet
TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:26:36 Best news: CBA, if ratified and no hiccups in documentation, is 10 yrs with opt out after 8. 8 coincides nicely with my retirement date. reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Saviola op 06-01-2013 11:33:41 ]
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 6 januari 2013 @ 11:59:14 #42
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121222985
Het is niet te geloven :O
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 6 januari 2013 @ 13:17:34 #43
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_121225570
Whut?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_121227038
EINDELIJK GOED NIEUWS
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 6 januari 2013 @ 15:53:05 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_121230031
^O^
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_121232728
WOOOOOOOOOOO!!!!!! :D
pi_121232772
Gelukkig maar. Hier zijn de details:

> 10-year deal with option to terminate after eight years.
> Players receive defined benefit pension plan.
> Owners and players split revenue 50-50 each season.
> Prorated salary cap of $70.2-million US for this season; cap of $64.3-million next year.
> Salary floor set at $44 million for both years.
> Seven-year limit on free-agent contracts (eight-year limit when a team signs its own player to extension).
> Teams can only walk away from a player in salary arbitration who is awarded at least $3.5 million.
> Each team given option of two amnesty/compliance buyouts that can be used to terminate contracts before the next two seasons.
> Revenue sharing between teams increased to $200 million annually.
> Any player on a one-way contract who plays in the AHL with a salary in excess of the NHL's minimum salary plus $375,000 will have excess amount charged against his team's salary cap.
> Unrestricted free agency continues to open on July 1.
> Participation of NHLers in future Olympics yet to be determined. Decision will be made outside of the CBA.
pi_121234098
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef jeroen1976 het volgende:
Gelukkig maar. Hier zijn de details:

> Each team given option of two amnesty/compliance buyouts that can be used to terminate contracts before the next two seasons.
Goodbye Gomez, Redden, Luongo.. etc.
  Moderator zondag 6 januari 2013 @ 18:49:38 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121235376
godverdomme *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121238715
Nou, staan idd enkele hele goeie dingen in dat nieuwe CBA. Salary cap naar beneden volgend jaar, een contractlimiet voor UFA's en vooral vetbetaalde NHL'ers in de AHL dumpen dat eindelijk tegen de cap gaat gelden.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121259018
@JoshRimerHockey: So it's official! Game On Jan 19th!! All 30 teams will be in action Opening Night. Hearing Schedule should be released Thursday or Friday.

Er worden geen cross conference games gespeeld dit seizoen, dus eens zien hoe ze alle 30 teams in actie willen krijgen op dezelfde dag.
pi_121260024
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 04:31 schreef emokid het volgende:
Er worden geen cross conference games gespeeld dit seizoen
hmm dat is wel heel jammer. Maar goed dat er in ieder geval nog gehockeyd wordt dit seizoen. Moet me alleen tegen de tijd dat het begint weer even inlezen in de teams :P
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121262117
Ja idem.. ik ben al half vergeten hoe het roster van mn eigen team eruit ziet..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121262203
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef Saviola het volgende:
Ja idem.. ik ben al half vergeten hoe het roster van mn eigen team eruit ziet..
whehe heel herkenbaar. Afgelopen half jaar, behalve dit topic en een beetje over die CBA-onderhandelingen helemaal NIETS van de NHL gevolgd. Denk wel dat de Sharks weinig kans maken om hoge ogen te gooien dit jaar aangezien er vrijwel niets veranderd is. Ze worden te oud en te langzaam, over the top....
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 12:28:22 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121265142
ik weet alleen nog dat Dale Weise bij Vancouver speelt :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121268148
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik weet alleen nog dat Dale Weise bij Vancouver speelt :')
Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!

Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
pi_121269682
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!

Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
Als er een fantasy season(tje) komt doe ik zeker weer mee ja. Lijkt me lachen!
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:03:48 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121270294
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!
en Langenbruner!

het komt direct terug *O*

quote:
Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
hoe werkt dat?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121270745
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik weet alleen nog dat Dale Weise bij Vancouver speelt :')
Wereldster bij Trappers en 4e lijn bij Vancouver. :')
Flesje bier
pi_121271069
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:03 schreef sp3c het volgende:

hoe werkt dat?
Je schrijft je in op Yahoo, schrijft je in op de league die Maartena gestart heeft, en op een bepaalde datum komt er dan een draft. Dan zorg je dat je online bent en mag ieder om de beurt een speler selecteren voor zijn fantasy team. Wel even wachten tot maarten de league weer actief gemaakt heeft!
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 7 januari 2013 @ 17:48:37 #62
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121276488
Pffft hoe kan je je helden nu vergeten?

Vind jammer dat Fillip Forsberg volgend jaar pas naar Washington komt :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121276971
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:48 schreef Katth het volgende:
Pffft hoe kan je je helden nu vergeten?

Vind jammer dat Fillip Forsberg volgend jaar pas naar Washington komt :(
Over clubhelden gesproken. Zei Ovi niet misschien te willen blijven? :P
  maandag 7 januari 2013 @ 17:59:59 #64
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121276994
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef emokid het volgende:

[..]

Over clubhelden gesproken. Zei Ovi niet misschien te willen blijven? :P
Zou hij misschien wel willen, maar hij mag niet blijven. Als hij niet terugkomt naar de NHL dan wordt hij door de IIHF geschorst.

Oh en hoop alleen dat Backstrom op tijd fit is, want volgens mij is hij geblesseerd :(

[ Bericht 11% gewijzigd door Katth op 07-01-2013 18:17:59 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 7 januari 2013 @ 18:12:51 #65
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121277552
Mooi link met Q&A over einde lockout: http://www.sbnation.com/n(...)er-questions-answers

quote:
How are the playoffs affected?

The playoffs will be the same as they ever were. They may start later and end later than usual -- that much we will find out when the schedule is announced -- but it's the same system for 2013. Four rounds, all best-of-seven. Your team probably won't win the Stanley Cup.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 7 januari 2013 @ 19:26:39 #66
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121281458
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Katth het volgende:
Mooi link met Q&A over einde lockout: http://www.sbnation.com/n(...)er-questions-answers

[..]

Hahahahahahaa. Your team probably won't win the Stanley Cup. Hilarisch _O-
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121281750
En in jouw geval ook 100% waarheid :+ })
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 7 januari 2013 @ 19:51:14 #69
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121282185


Oh wacht :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121283167
Benieuwd of we ook op de 19e meteen op ESPNA NHL te zien krijgen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_121291761


en meer krantenkoppen http://prohockeytalk.nbcs(...)e-return-of-the-nhl/ :)

Oh, en Zetterberg captain geworden bij de 'Wings.
  maandag 7 januari 2013 @ 22:48:00 #72
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121292000
Oh nog even over wat anders. Zullen Michael Del Zotto en PK Subban nog een deal rond krijgen, voor het seizoen begint? Zijn beide nog RFA.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121292287
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:48 schreef Katth het volgende:
Oh nog even over wat anders. Zullen Michael Del Zotto en PK Subban nog een deal rond krijgen, voor het seizoen begint? Zijn beide nog RFA.
Goede vraag. Jamie Benn ook..

Ik hoop trouwens dat ze snel met info komen over Gamecenter Live.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:58:00 #74
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121296888
Oh en als er nog twijfel was: https://www.facebook.com/(...)46761&type=1&theater

:-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121301689
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:54 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens dat ze snel met info komen over Gamecenter Live.
Ik ga het dit jaar ZEKER niet halen na dat gekloot met de CBA. Boycot!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121303368


_O-
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:45:57 #77
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121303701
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:32 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Hahahaha epic!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121305171
Echt een gevalletje
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121314142
http://espn.go.com/blog/n(...)and-more-cba-details

Nog meer details. Retaining Player Salaries is best wel een briljante regel. We gaan nu zoveel meer trades zien, al helemaal bij moeilijke contracten zoals die van Komisarek in het voorbeeld.

De Luongo rule is ook aardig, om 'cheat' contracts tegen te gaan. Zie de contracten van Parise/Suter bijv. Dan betalen teams een salaris die afwijkt van de daadwerkelijke salaris die tegen de cap werkt. Ze gaan er dan van uit dat spelers ongeveer 3 jaar voor het einde van hun contract stoppen of getrade worden (omdat ze dan maar gemiddeld $1.5m per jaar verdienen). Ze hebben in dat geval wel bespaard op de cap. Dus als een speler nu stopt, of getrade wordt voor het einde van zijn contract moeten ze dat verschil alsnog 'terugbetalen'.

Compliance Buyouts houden in dat een speler niet afgekocht kan worden, en tegen een nieuw contract weer door dezelfde club kan behouden worden. Lijkt mij wel erg stom als teams hier echt aan zouden denken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:01:11 #80
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121314401
Die compliance buyout geldt niet voor spelers op longterm injury list. Dus spelers als Pronger en Savard kunnen niet afgekocht worden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121315237
Nog een paar wtf-tweets:
SlavaMalamud twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:15:59 Kovalchuk says, 'I will need to read the new agreement' before he decides what to do next. So there... #NJDevils reageer retweet
RealKyper twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 15:42:09 Interesting 2 hear some players being invited to short'n training camps. Not more interest' than Alex Kovalev to #Panthers. Closing in on 40 reageer retweet
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:35:41 #82
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121320834
DallasStars twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:22:30 At least our #9 got the job done..... RT:" @DallasCowboys Similarly in the category of nobody-cares…the NHL is back!" http://t.co/06y0e6iG reageer retweet
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121322648
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:35 schreef Katth het volgende:
DallasStars twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 16:22:30 At least our #9 got the job done..... RT:" @DallasCowboys Similarly in the category of nobody-cares…the NHL is back!" http://t.co/06y0e6iG reageer retweet
Hahahaha _O_ Heerlijk. :D
pi_121325028
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Backes, Steen, Oshie, Elliott, Halak, hoe kun je je helden vergeten!

Ik heb trouwens bovengemiddelde interesse in een nieuw fantasy seizoen. Heb via de al bestaande Yahoo rotisserie league een reminder gestuurd aan 'maarten'. Doet iedereen weer mee?
Vorig jaar heb ik niet meegedaan met de NHL Fantasy maar ik zou dit jaar wel graag mee willen doen. Is er nog een plekje over?
pi_121326920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Vorig jaar heb ik niet meegedaan met de NHL Fantasy maar ik zou dit jaar wel graag mee willen doen. Is er nog een plekje over?
Zou mooi zijn. We hadden vorig jaar zelfs plekken over, dus dat moet goed komen nu. :)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:49:03 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121330592
Ik heb de FOK! league weer geopend :)

http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl

Met de start van het verkorte seizoen volgende week, heb ik de live draft op deze zaterdag gezet. Eventueel kan het ook naar zondag.

Zat. 12 Jan. om 17:00 NL tijd (08:00 PST, 11:00 EST)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:05:24 #87
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121334609
Hmmm, weet niet zeker of ik dan kan. Heb een feestje zaterdag, maar weet niet of dat 's middags of 's avonds is.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121337534
Ik sta weer ingeschreven! Moet eerlijk zeggen dat 17.00 uur niet heel lekker uitkomt, maar denk dat ik het wel kan halen. De avond gaat me volgens mij wel lukken en de zondag waarschijnlijk ook.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121337907
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef maartena het volgende:
Ik heb de FOK! league weer geopend :)

http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl

Met de start van het verkorte seizoen volgende week, heb ik de live draft op deze zaterdag gezet. Eventueel kan het ook naar zondag.

Zat. 12 Jan. om 17:00 NL tijd (08:00 PST, 11:00 EST)
Kijken of ik nu wel kan meedoen. Vorige keer was het zo'n epic fail dat ik de draft vergat.
pi_121338650
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef maartena het volgende:
Ik heb de FOK! league weer geopend :)

http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl

Met de start van het verkorte seizoen volgende week, heb ik de live draft op deze zaterdag gezet. Eventueel kan het ook naar zondag.

Zat. 12 Jan. om 17:00 NL tijd (08:00 PST, 11:00 EST)
Ik zit erin. ^O^

Komt mij wel uit, evenals zaterdagavond. Kan die enkeling, of misschien waren het er twee, van vorig seizoen weer uitgenodigd worden? Modo Avalanche was dat geloof ik. Aangezien hij er toch bij was. Ah en hoe nodigen we nieuwe mensen uit?

Deze week eens wat mock drafts doen en inlezen. :P
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:07:18 #91
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121341493
Ik weet niet hoe mensen staan er tegenover staan om het zondag te doen? Komt voor mij stuk beter uit.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121341609
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Kijken of ik nu wel kan meedoen. Vorige keer was het zo'n epic fail dat ik de draft vergat.
Schrijf je je wel nu alvast in dan? Zo te zien sta je er nu nog niet bij.

@emokid: van mij mag iedereen die van plan is om actief te zijn meedoen. Vorig jaar hadden we er eentje die helemaal NIETS aan zijn team deed en dan ook stijf onderaan eindigde in elke categorie. Aan zulke mensen hebben we niet zoveel. Maar actieve spelers zijn wat mij betreft altijd welkom (al zou het natuurljik wel leuk zijn als ze ook hier posten). Saviola, doe jij nog mee? ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121342681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:19 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Schrijf je je wel nu alvast in dan? Zo te zien sta je er nu nog niet bij.

@emokid: van mij mag iedereen die van plan is om actief te zijn meedoen. Vorig jaar hadden we er eentje die helemaal NIETS aan zijn team deed en dan ook stijf onderaan eindigde in elke categorie. Aan zulke mensen hebben we niet zoveel. Maar actieve spelers zijn wat mij betreft altijd welkom (al zou het natuurljik wel leuk zijn als ze ook hier posten). Saviola, doe jij nog mee? ;)
Ik zal me vanmiddag effe inschrijven. :)
pi_121342798
Heeft iemand nog een leuke link of tip waar ik NHL wedstrijden zou kunnen volgen?
pi_121342958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef complixate het volgende:
Heeft iemand nog een leuke link of tip waar ik NHL wedstrijden zou kunnen volgen?
Jahoor, maar de links heb ik thuis staan. Als ik eraan denk (of als je me even een PM stuurt oid) kan ik je die wel sturen. Het zijn echter wel illegale streams met veel reclame etc. Als je echt in HD en zonder popups e.d. wilt kijken moet je gamecenter live aanschaffen via www.nhl.com.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121343195
@nyny83

Oké, bedankt! ^O^
  Moderator woensdag 9 januari 2013 @ 14:25:11 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121352103
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:38:32 #98
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121359995
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:07 schreef Katth het volgende:
Ik weet niet hoe mensen staan er tegenover staan om het zondag te doen? Komt voor mij stuk beter uit.
We pollen even:

Poll: Op welke dag de Live Draft?
Zaterdag 12 Jan 17:00
Zondag 13 Jan 17:00
Andere tijd, nl:
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 9 januari 2013 @ 17:42:27 #99
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121360124
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:35 schreef nyny83 het volgende:
Jahoor, maar de links heb ik thuis staan. Als ik eraan denk (of als je me even een PM stuurt oid) kan ik je die wel sturen. Het zijn echter wel illegale streams met veel reclame etc. Als je echt in HD en zonder popups e.d. wilt kijken moet je gamecenter live aanschaffen via www.nhl.com.
ESPN America heeft ook NHL wedstrijden. Uiteraard niet allemaal, en soms niet live.... maar het is een betere kwaliteit dan een illegale stream, en kijkt wat handiger op een groter scherm. :)

ESPN America is geloof ik bij alle Nederlandse kabelaars wel te krijgen in een digitaal pakket.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121361545
Holy crap. Brian Burke ontslagen als GM bij de Toronto Maple Leafs.
pi_121362589
Een hele dikke "WTF?" :D
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121362703
Geen playoffs in 4 seizoenen. Om 19:45 persconferentie met meer details. Luongo wil nog steeds een 'Leaf' worden.
pi_121363621
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef maartena het volgende:

[..]

We pollen even:

Poll: Op welke dag de Live Draft?
Zaterdag 12 Jan 17:00
Zondag 13 Jan 17:00
Andere tijd, nl:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb gestemd op andere tijd en ga voor 19.00 uur of 20.00 uur NL-tijd. Welke avond het dan wordt is mij om het even.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:46:33 #104
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121365085
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:15 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb gestemd op andere tijd en ga voor 19.00 uur of 20.00 uur NL-tijd. Welke avond het dan wordt is mij om het even.
Werkt voor mij ook.

Zondag om 19:00 een goede tijd, aangezien er meer voor Zondag te porren zijn?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 9 januari 2013 @ 19:47:44 #105
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121365142
Prima hier.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121366292
heeft iemand de league ID en het wachtwoord? Anders kan ik de league niet joinen.
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:15:29 #107
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121366478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef mcbbvb het volgende:
heeft iemand de league ID en het wachtwoord? Anders kan ik de league niet joinen.
PM
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121366703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Katth het volgende:

[..]

PM
PM terug

EDIT: Ik zit ook in de league onder de naam Genos Group of Goons. Nu hopen dat ik Malkin draft ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door mcbbvb op 09-01-2013 21:25:41 ]
pi_121370859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

PM terug

EDIT: Ik zit ook in de league onder de naam Genos Group of Goons. Nu hopen dat ik Malkin draft ;)
Dan moet je wel echt als een van de eersten mogen kiezen, want die is samen met Sid, Ovi en Stamkos altijd een van de eerste picks ;)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121370931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

PM terug

EDIT: Ik zit ook in de league onder de naam Genos Group of Goons. Nu hopen dat ik Malkin draft ;)
Nice. :)

Malkin gaat met 48 wedstrijden erbij op 90 wedstrijden zitten in het seizoen. Ik draft hem echter ook hoor als ik de kans krijg. :P Wordt echt opletten met spelers nu, vooral omdat er veel niet fit zijn. Lundqvist ging er bij ons in de eerste ronde weg naar iemand, maar hij meent nu al niet klaar te zijn voor het seizoen bijv.
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:31:24 #111
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121371010
Malkin :r
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121371078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef Katth het volgende:
Malkin :r
Ik draftte Ovechkin vorig jaar. Degene met Malkin zat constant een trade request te sturen naar mij voor Malkin <> Ovechkin. Dom dat ik dat niet gedaan heb toen.

Wie had jij als eerste?
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:42:50 #113
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121371585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:32 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik draftte Ovechkin vorig jaar. Degene met Malkin zat constant een trade request te sturen naar mij voor Malkin <> Ovechkin. Dom dat ik dat niet gedaan heb toen.

Wie had jij als eerste?
Corey Perry volgens mij.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121373176
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:42 schreef Katth het volgende:

[..]

Corey Perry volgens mij.
Kan bijna niet fout gaan met hem. Zeer stabiele speler en ook goed in bijna alle categorieën.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:17:54 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121373542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef mcbbvb het volgende:
heeft iemand de league ID en het wachtwoord? Anders kan ik de league niet joinen.
League ID#: 45161
League Name: FOK! Rotisserie 2013
Password: foknhl2013
Custom League URL: http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:36:47 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121374671
Gezien ik ZELF op zaterdag heb gestemd maar eigenlijk flexibel ben, en de overige 4 stemmen een stand opleverden van 3 in het voordeel van Zondag tegen 1 voor Zaterdag.... heb ik de tijd aangepast:

LIVE DRAFT: Zondag 13 januari.

TIJD: 19:00 NL tijd. (10:00 voor mij, en als popolon nog toevallig meedoet is dat 13:00 voor hem)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121375009
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef maartena het volgende:
Gezien ik ZELF op zaterdag heb gestemd maar eigenlijk flexibel ben, en de overige 4 stemmen een stand opleverden van 3 in het voordeel van Zondag tegen 1 voor Zaterdag.... heb ik de tijd aangepast:

LIVE DRAFT: Zondag 13 januari.

TIJD: 19:00 NL tijd. (10:00 voor mij, en als popolon nog toevallig meedoet is dat 13:00 voor hem)
Moeten de maximum games niet aangepast worden? Staan nu nog op 82/164.
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:50:07 #118
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121375356
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef emokid het volgende:
Moeten de maximum games niet aangepast worden? Staan nu nog op 82/164.
Yep. Alleen is de standaard keuze een aantal tussen 65 en 100, en is het verwachte aantal wedstrijden voor dit seizoen maximaal 50. Er is in het Commish forum al een thread over gaande, en het is de verwachting dat dit gaat veranderen.

Ik denk dat het allesomvattende getal 42 het juiste antwoord is voor een succesvolle league. Zo moet je toch wat plannen. :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121376673
woohoo! 6 teams al op dag 1, ziet er goed uit! Maar dat moeten er toch wel minstens 10 worden met al die NHL volgers hier?
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 9 januari 2013 @ 23:21:01 #120
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121376925
Modo Avalanche gaat ook wel weer meedoen, dus dat zijn er al 7.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121377652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:16 schreef nyny83 het volgende:
woohoo! 6 teams al op dag 1, ziet er goed uit! Maar dat moeten er toch wel minstens 10 worden met al die NHL volgers hier?
Zou mooi zijn.. maar volgens mij is dit het wel zo'n beetje.. Er is een 'Spezza19' maar die post hier nooit.
pi_121378044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:37 schreef emokid het volgende:

[..]

Zou mooi zijn.. maar volgens mij is dit het wel zo'n beetje.. Er is een 'Spezza19' maar die post hier nooit.
Ik zie sp3c nog niet, Saviola, en zo zijn er nog wel 1 of 2 die hier regelmatig postten.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121378729
Hé een NHL topic op Fok! dat had ik nog niet eerder ontdekt.
PENS fan meldt zich!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121383845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 23:47 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zie sp3c nog niet, Saviola, en zo zijn er nog wel 1 of 2 die hier regelmatig postten.
ik zit al met een andere fantasy league :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_121383887
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef maartena het volgende:
Gezien ik ZELF op zaterdag heb gestemd maar eigenlijk flexibel ben, en de overige 4 stemmen een stand opleverden van 3 in het voordeel van Zondag tegen 1 voor Zaterdag.... heb ik de tijd aangepast:

LIVE DRAFT: Zondag 13 januari.

TIJD: 19:00 NL tijd. (10:00 voor mij, en als popolon nog toevallig meedoet is dat 13:00 voor hem)
Hmm. Zondag ben ik bij de Nederlandse bekerfinale ijshockey. Maar misschien ben ik dan al terug uit Tilburg. Aanvang om 14.30 uur. Als ik niet al te lang blijf hangen, moet ik dat wel kunnen redden.
pi_121384123
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:06 schreef Saviola het volgende:

[..]

ik zit al met een andere fantasy league :P
Verdomme! :P IK WIL MEER DEELNEMERS! Karstman, doe je mee aan onze fantasy league? :P
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121384921
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dan moet je wel echt als een van de eersten mogen kiezen, want die is samen met Sid, Ovi en Stamkos altijd een van de eerste picks ;)
I know. Dat geluk moet ik dan maar hebben :)

quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:31 schreef Katth het volgende:
Malkin :r
Ovechkin :r

;)
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:21:47 #128
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121387006
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:07 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

I know. Dat geluk moet ik dan maar hebben :)

[..]

Ovechkin :r

;)
:D

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121393735
quote:
Jammer dat je met hits alleen de Stanley Cup niet wint ;) Als hij dit jaar weer 65 punten haalt in het reguliere seizoen zouden dat een stuk betere stats zijn :P

EDIT: Eindelijk kan ik dit soort onzin uitvechten en een beetje trash talken en over ijshockey praten. Ik ben al lange tijd groot fan maar niemand in mijn vriendenkring vind het echt interessant. Nu zal ik dit jaar hier mijn mening kunnen ventileren.
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:16:51 #130
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121394757
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Jammer dat je met hits alleen de Stanley Cup niet wint ;) Als hij dit jaar weer 65 punten haalt in het reguliere seizoen zouden dat een stuk betere stats zijn :P

EDIT: Eindelijk kan ik dit soort onzin uitvechten en een beetje trash talken en over ijshockey praten. Ik ben al lange tijd groot fan maar niemand in mijn vriendenkring vind het echt interessant. Nu zal ik dit jaar hier mijn mening kunnen ventileren.
Mij boeit het helemaal niets hoeveel punten hij in het reguliere seizoen haalt, als hij maar gaat scoren als we in play offs zitten. Vorig jaar hadden ze gewoon pech dat ze eruit vlogen tegen de Rangers, kon beide kanten op.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121394857
Als Mike Green weer een beetje gaat presteren zijn ze gewoon weer een contender dit jaar.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 10 januari 2013 @ 15:30:07 #132
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121395161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef nyny83 het volgende:
Als Mike Green weer een beetje gaat presteren zijn ze gewoon weer een contender dit jaar.
Veel blessureleed laatste 2 jaar... Maar zijn oude 'record-breaking' vorm kan niet meer in huidige speel- en denkwijze van Caps.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121395972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef nyny83 het volgende:
Als Mike Green weer een beetje gaat presteren zijn ze gewoon weer een contender dit jaar.
Ik weet het niet met Mike Green. Heb hem dan ook niet in topvorm gezien, het President's Trophy seizoen heb ik niet gekeken, maar vergelijkbaar met Karlsson blijft hij een riskante verdediger. Hij had toen geloof ik wel +39 maar als hij geen goed maatje krijgt als D moet hij meer 'at home' spelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef mcbbvb het volgende:

[..]


EDIT: Eindelijk kan ik dit soort onzin uitvechten en een beetje trash talken en over ijshockey praten. Ik ben al lange tijd groot fan maar niemand in mijn vriendenkring vind het echt interessant. Nu zal ik dit jaar hier mijn mening kunnen ventileren.
Mooi. Er zitten echt niet genoeg mensen in dit topic. :)
pi_121396117
Ach, het is de KWALITEIT van de mensen die telt he ;)

OVer Mike Green: het is een OFFENSIVE D-man, dus moet je naast hem een pure verdediger neerzetten. Maar als hij weer in topvorm raakt en flink punten kan bijdragen wordt het enkele foutje defensief gezien hem vast vergeten. Hij gaat niet ineens beter verdedigen als hij meer naar achteren moet staan, maar als hij 20 goals scoort lult er niemand over dat hji af en toe een foutje maakt. Benut hem dan ook op zijn sterke punten zou ik zeggen en laat hem als offensive D-man op line 1 of 2 fungeren met een pure verdediger naast hem.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121396190
Dat is waar. Dezelfde reden dat Karlsson over Weber de Norris Trophy won denk ik. Aanvallende Bourque-type verdedigers zijn echt schaars, en als het lukt dan wordt dat ontzettend gewaardeerd binnen een ploeg.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:07:38 #136
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121396518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef emokid het volgende:
Dat is waar. Dezelfde reden dat Karlsson over Weber de Norris Trophy won denk ik. Aanvallende Bourque-type verdedigers zijn echt schaars, en als het lukt dan wordt dat ontzettend gewaardeerd binnen een ploeg.
Washington heeft er 2, Green en Carlson :P

Pak het er toch nog meer even bij.

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121397461
Ik bedoelde het ook niet allemaal zo serieus. Natuurlijk heeft Washington een goed team wat vorig jaar gewoon veel pech heeft gehad en ook met veel belangrijke blessures.

Over de discussie zie ik liever dat Green (of elke aanvallende verdediger) zijn kwaliteit kan benutten en dus aanvallend kan spelen en dat hij een goede verdediger naast hem heeft staan. Dat lijkt me veel beter dan dat zijn kwaliteit wordt opgeofferd om de pure verdediger te spelen met een andere redelijke verdediger naast hem.

Ik zou ook liever met mijn beste verdediger en beste aanvallende verdediger (die dan het slechts is met verdedigen) op line 1 spelen en op line 2 de twee mindere verdedigers samen laten spelen. Maar het hangt natuurlijk ook af van de type aanvallers die je opstelt.
pi_121397524
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef mcbbvb het volgende:
Ik zou liever met mijn beste verdediger en beste aanvallende verdediger (die dan het slechts is met verdedigen) op line 1 spelen en op line 2 de twee mindere verdedigers samen laten spelen. Maar het hangt natuurlijk ook af van de type aanvallers die je opstelt.
Precies, er moet gewoon balans zijn. Als je veel aanvallende verdedigers hebt, moet je zorgen voor voldoende pure verdedigers OF verdedigend ingestelde aanvallers
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121398116
Dave Nonis is nu GM van de Leafs, met Burke die als assistent blijft. Nonis, die voor Luongo ging traden bij de Canucks, en nu waarschijnlijk opnieuw Luongo naar de Leafs gaat traden, tenzij.. de Flyers hem niet voor zijn. _O-

http://prohockeytalk.nbcs(...)d-in-roberto-luongo/

Dan gaan ze haast wel die amnesty buyout op Bryzgalov toepassen. Heeft nog 8 jaar te gaan voor $5,6m per. Gigantisch contract.
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:50:45 #140
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121398434
Ik snap niet waarom de Flyers dit willen...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 10 januari 2013 @ 16:51:36 #141
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121398470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Precies, er moet gewoon balans zijn. Als je veel aanvallende verdedigers hebt, moet je zorgen voor voldoende pure verdedigers OF verdedigend ingestelde aanvallers
Ligt helemaal aan de speelstijl die je hanteert.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 10 januari 2013 @ 17:02:23 #142
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121399003
Gerucht nu dat Backstrom weer een hersenschudding heeft....
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121402838
Ik ben trouwens benieuwd hoe het straks met alle spelers gaat (zoals Kovalchuk) die graag in de KHL willen blijven. Qua contract moeten ze terug maar je hebt ook geen zin in een speler die totaal niet gemotiveerd is.
  donderdag 10 januari 2013 @ 18:58:34 #144
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121403159
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef mcbbvb het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe het straks met alle spelers gaat (zoals Kovalchuk) die graag in de KHL willen blijven. Qua contract moeten ze terug maar je hebt ook geen zin in een speler die totaal niet gemotiveerd is.
Denk dat het allemaal wel zal meevallen. Kovalchuck heeft alleen gezegd dat hij in KHL wil blijven als de CBA hem geld ging kosten, maar dat heeft Ovechkin ook gezegd. Daarnaast zal de KHL, als CBA goedgekeurd wordt door de spelers, niemand met een NHL contract laten spelen. Laat de IIHF ook niet toe trouwens.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121405037
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Katth het volgende:

[..]

Denk dat het allemaal wel zal meevallen. Kovalchuck heeft alleen gezegd dat hij in KHL wil blijven als de CBA hem geld ging kosten, maar dat heeft Ovechkin ook gezegd. Daarnaast zal de KHL, als CBA goedgekeurd wordt door de spelers, niemand met een NHL contract laten spelen. Laat de IIHF ook niet toe trouwens.
Oke dan zal het idd wel meevallen.
pi_121407628
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 18:58 schreef Katth het volgende:

[..]

Denk dat het allemaal wel zal meevallen. Kovalchuck heeft alleen gezegd dat hij in KHL wil blijven als de CBA hem geld ging kosten, maar dat heeft Ovechkin ook gezegd. Daarnaast zal de KHL, als CBA goedgekeurd wordt door de spelers, niemand met een NHL contract laten spelen. Laat de IIHF ook niet toe trouwens.
De laatste berichten suggereren dat hij wilt blijven. Hij wilt het seizoen afmaken op zijn minst, dat is april, en kan dan evt playoffs halen maar of dat nog zin heeft. Ongelooflijk gewoon als je een $100m contract van 10 jaar hebt. Ben ergens wel blij met het nieuwe CBA. :{


http://aol.sportingnews.c(...)t&utm_medium=twitter
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:42:04 #147
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_121407759
Eindelijk weer ouderwetse hockey! Ben sowieso benieuwd hoe iedereen aan dit korte seizoen start, je moet niet gelijk 8 wedstrijden losing streak hebben want dan ben je snel uitgespeeld.

Weer genoeg nieuwe situaties waarvan ik benieuwd hoe ze uit pakken:
- hoe pakt Rask de erfenis van Tim Thomas op?
- Rick Nash als een Ranger: top of flop?
- Crosby terug op het oude niveau?
- Hoe doen de top draft picks het (Yakupov, Ryan Murray)

Is er uberhaupt ook weer een trade deadline?
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:29:44 #148
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121410624
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef GrumpyOldMan het volgende:

Is er uberhaupt ook weer een trade deadline?
Ja, ik weet alleen niet de timings.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121410643
Trade deadline is 21 maart geloof ik. Doe je mee met de fantasy league? :P
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:35:34 #150
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121411076
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:39 schreef emokid het volgende:

[..]

De laatste berichten suggereren dat hij wilt blijven. Hij wilt het seizoen afmaken op zijn minst, dat is april, en kan dan evt playoffs halen maar of dat nog zin heeft. Ongelooflijk gewoon als je een $100m contract van 10 jaar hebt. Ben ergens wel blij met het nieuwe CBA. :{

http://aol.sportingnews.c(...)t&utm_medium=twitter
SlavaMalamud twitterde op donderdag 10-01-2013 om 20:26:18 My personal take on the Kovalchuk/Medvedev quotes: this is another PR move by the KHL. Kovalchuk is just rather willing to go along with it. reageer retweet
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121421239
Ryan Murray is uitgeschakeld voor het seizoen. :o
pi_121421587
Voor degenen die het niet weten (zoals ik): dit is de nummer 2 uit de draft, gepickt door de Columbus Blue Jackets. Hij is een defenseman en is nog maar 19 jaar.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121421857
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Weer genoeg nieuwe situaties waarvan ik benieuwd hoe ze uit pakken:
- hoe pakt Rask de erfenis van Tim Thomas op?
- Rick Nash als een Ranger: top of flop?
- Crosby terug op het oude niveau?
- Hoe doen de top draft picks het (Yakupov, Ryan Murray)
Die kan al deels weggestreept worden. Wat hebben de Blue Jackets pech zeg. Ze hebben in de organisatie al genoeg pech met zo'n incompetente GM (de Nash trade _O-). Had hem ook willen zien spelen. Doe je trouwens mee met de Fantasy League?
pi_121424298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:44 schreef emokid het volgende:
Ryan Murray is uitgeschakeld voor het seizoen. :o
Ach wat jammer. Ik hou altijd wel van rookies. Dan maar wachten tot volgend jaar om te zien wat hij kan in de NHL.

Deze zaterdag wordt trouwens waarschijnlijk het schema gepresenteerd.
pi_121439821
Ik begreep gisteravond op Sportcentre dat de spelers morgen en/of zaterdag het nieuwe CBA gaan ratifficeren. Dat zou betekenen dat meteen daarna het schema bekend kan worden en zondag de trainingskampen. Hoewel de meesten denk ik stiekum al begonnen zijn. Bij de Pens staan ze al massaal op het ijs met z'n allen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:14:57 #156
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_121442274
quote:
Die kan al deels weggestreept worden. Wat hebben de Blue Jackets pech zeg. Ze hebben in de organisatie al genoeg pech met zo'n incompetente GM (de Nash trade _O-). Had hem ook willen zien spelen. Doe je trouwens mee met de Fantasy League?
Blue Jackets moeten eigenlijk opnieuw beginnen. Moet nog zien of Bobrovksy een goede starter wordt, de spelers die ze voor Nash terug hebben gekregen zijn minder en Ryan Murray had wel een nieuwe belangrijke pijler kunnen zijn. Je hebt gewoon franchise cornerstones nodig, toppers. Zoals Ovechking startpunt van rebuild bij de Capitals was.

Fantasy League, wat moet ik daarvoor doen?
pi_121442344
Hij komt, hij komt! Kovalchuk vliegt maandag naar New Jersey.
JoeYerdonPHT twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:33:34 New PHT - Report: Kovalchuk will return to New Jersey http://t.co/GrOejCl3 reageer retweet
Semin deed het blijkbaar niet zo goed in Rusland, of hij had er gewoon geen zin in:
SlavaMalamud twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 17:44:06 Semin named "4th biggest lockout disappointment" by Sport-Express, citing his mental errors, 8-game goalless streak, 1-game benching #Canes reageer retweet
en nog een paar:
SlavaMalamud twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 16:45:04 Sport-Express names Ilya Bryzgalov "The Biggest Lockout Disappointment." The list also includes Rinne, Semin, Chara. #Flyers #Canes #Bruins reageer retweet
en als de spelers de CBA 'ratify'en' zijn de openingswedstrijden:

Pittsburgh Penguins at Philadelphia Flyers
Anaheim Ducks at Vancouver Canucks
Toronto Maple Leafs at Montreal Canadiens
Detroit Red Wings at St. Louis Blues
New York Rangers at Boston Bruins
Colorado Avalanche at Minnesota Wild
Washington Capitals vs. Tampa Bay Lightning
Ottawa Senators at Winnipeg Jets
Columbus Blue Jackets at Nashville Predators
Chicago Blackhawks at Los Angeles Kings
New Jersey Devils at New York Islanders

Best wel een briljante dag aan wedstrijden.
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:18:41 #158
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121442402
Nice, gelijk tegen Tampa ^O^
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121442624
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Katth het volgende:
Nice, gelijk tegen Tampa ^O^
seangentille twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:25:01 Nicklas Backstrom: 'No concussion,' ready to play for Capitals http://t.co/qS3lxZ2r reageer retweet
  vrijdag 11 januari 2013 @ 18:49:37 #160
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_121443418
quote:
Pittsburgh Penguins at Philadelphia Flyers
Anaheim Ducks at Vancouver Canucks
Toronto Maple Leafs at Montreal Canadiens
Detroit Red Wings at St. Louis Blues
New York Rangers at Boston Bruins
Colorado Avalanche at Minnesota Wild
Washington Capitals vs. Tampa Bay Lightning
Ottawa Senators at Winnipeg Jets
Columbus Blue Jackets at Nashville Predators
Chicago Blackhawks at Los Angeles Kings
New Jersey Devils at New York Islanders

Best wel een briljante dag aan wedstrijden.
Dacht het wel. Pens-Flyers, Devils tegen Islanders, gelijk Canadees onderonsje in Toronto...nice!
pi_121459241
Meteen Pens -Flyers. Start where we left off, voordeel is wel dat we dan meteen weten waar we aan toe zijn :D
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_121465589
Sharks spelen helaas nog niet op de openingsdag. Dan maar Pens - Flyers kijken. Denk dat het niveau nog flink tegen zal vallen in het begin, de teams zijn nog maar net bij elkaar.
Vicariously I live while the whole world dies
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:21:56 #163
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121469651
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:25 schreef emokid het volgende:

[..]

seangentille twitterde op vrijdag 11-01-2013 om 18:25:01 Nicklas Backstrom: 'No concussion,' ready to play for Capitals http://t.co/qS3lxZ2r reageer retweet
Heb het gezien, hij was bij een specialist om het uit te sluiten.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 12 januari 2013 @ 14:24:08 #164
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121469728
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:14 schreef GrumpyOldMan het volgende:

[..]

Fantasy League, wat moet ik daarvoor doen?
Account aanmaken bij Yahoo en je aanmelden voor onze league:

League ID#: 45161
League Name: FOK! Rotisserie 2013
Password: foknhl2013
Custom League URL: http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/foknhl
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121471460
Erik Cole, unhappy with new CBA, might retire this summer
Daaag, niemand die je gaat missen. Precies dit soort dingen die voor een lockout zorgden.
  Moderator zaterdag 12 januari 2013 @ 16:28:30 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121473570
ik heb mezelf aangemeld, nog nooit fantasy league gedaan dus iemand moet me strax ff uitleggen wat ik moet doen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121474200
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
ik heb mezelf aangemeld, nog nooit fantasy league gedaan dus iemand moet me strax ff uitleggen wat ik moet doen _O-
Nou op zondag 19.00 uur moet je online zijn want dan begint de draft. Dan mag iedereen om de beurt een speler kiezen en in de volgende draft ronde nogmaals, maar dan in omgekeerde volgorde. Zo draft je het voor jou ideale team bij elkaar en maak je daar je beste opstelling in. De statistieken die de spelers vervolgens halen in de echte wedstrijden worden dan aan je spelers toegekend en de teameigenaar die aan het einde van het seizoen de beste statistieken heeft wint de fantasy league. Let goed op dat je in vrijwel alle categorieën punten kan scoren (goals, assists, maar ook bijv. hits en +/-), dus zorg dat je een beetje een balans in je team hebt zodat je in meerdere categorieën goed kan scoren.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121474227
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 00:56 schreef Karstman het volgende:
Meteen Pens -Flyers. Start where we left off, voordeel is wel dat we dan meteen weten waar we aan toe zijn :D
Doe jij ook nog mee aan de fantasy league trouwens? Hebben we nog meer om over te trashtalken want ik denk dat je het zwaar te verduren krijgt met Miss Crosby in je team :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121474526
Heb hier al mijn draft strategy klaar op papier.

:') Trouwens:
Eerder vandaag dit:
StapeNewsday twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 15:05:02 #Isles have made travel arrangements for Lubomir Visnovsky -- appears he will be on LI for physicals on Sunday. reageer retweet
en nu:
StapeNewsday twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 17:39:18 #Isles booked flight for Visnovsky today. He wasn't on it. Appears this will be settled between NHL and KHL now. reageer retweet
_O-

[ Bericht 95% gewijzigd door emokid op 12-01-2013 17:41:56 ]
  zaterdag 12 januari 2013 @ 23:02:19 #170
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121487110
TedStarkey twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 18:52:45 “@kcarrera: Capitals set to sign RW Eric Fehr http://t.co/ftRG3hDW&rdquo; Franchise leader in outdoor goals. reageer retweet
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121489489
CBA ratified. Trades kunnen nu plaatsvinden, en hopelijk komt er nieuws over Gamecenter.
pi_121496984
Ik hoop maar op tijd thuis te zijn voor de draft.
pi_121502907
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:23 schreef Leatherface het volgende:
Ik hoop maar op tijd thuis te zijn voor de draft.
Ik hoop juist op tijd klaar te zijn want ik moet daarna weg. Ik heb trouwens nog een vraag over rotisserie (ik speel altijd head-to-head points met NBA en NFL). Spelen we wekelijks tegen 1 persoon of is het gewoon het aantal punten over het hele seizoen en dan een ranglijst? Dus ook geen playoffs of iets dergelijks?
  zondag 13 januari 2013 @ 14:25:27 #174
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121502989
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:22 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Ik hoop juist op tijd klaar te zijn want ik moet daarna weg. Ik heb trouwens nog een vraag over rotisserie (ik speel altijd head-to-head points met NBA en NFL). Spelen we wekelijks tegen 1 persoon of is het gewoon het aantal punten over het hele seizoen en dan een ranglijst? Dus ook geen playoffs of iets dergelijks?
Punten over het hele seizoen, zonder playoffs. Elke stat heeft zijn eigen ranking. Doen er bijv. 10 mensen mee en je staat 1e op het aantal goals krijg je 10 punten. De 2e krijgt 9 punten. Zo is het voor alle stats.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121503581
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 14:25 schreef Katth het volgende:

[..]

Punten over het hele seizoen, zonder playoffs. Elke stat heeft zijn eigen ranking. Doen er bijv. 10 mensen mee en je staat 1e op het aantal goals krijg je 10 punten. De 2e krijgt 9 punten. Zo is het voor alle stats.
Ok Thanks voor de uitleg.
  zondag 13 januari 2013 @ 16:25:24 #176
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121507428
TSNBobMcKenzie twitterde op zondag 13-01-2013 om 16:18:19 Looks like Scott Gomez is getting Wade Redden Treatment in MTL. Stay home, get paid, count against cap and compliance buyout in summer. reageer retweet
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121510672
Nog maar anderhalf uur, dan gaan we los! Nog last-minute inschrijvingen voor de fantasy league?
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 13 januari 2013 @ 18:07:20 #178
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121511920
orli_znojmo, is dat iemand van hier?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 13 januari 2013 @ 18:52:52 #179
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121514210
Draft over 5 minuten :) (en een beetje....)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 19:02:52 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121514664
ik zit klaar en nu
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 13 januari 2013 @ 20:17:54 #181
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121518531
Er wordt al 1 speler gewaivered _O-
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121518597
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Katth het volgende:
Er wordt al 1 speler gewaivered _O-
Lool zie het, Tim Thomas. _O-

Tof dat veel mensen bij de draft waren. :) Heb er zin in, en succes iedereen!
pi_121518615
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:17 schreef Katth het volgende:
Er wordt al 1 speler gewaivered _O-
Mjah die tim thomas pick was niet zo handig :P
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121518718
Trouwens, een uitgebreide en zeer handige app voor de fantasy league is hier te vinden:
iOS: https://itunes.apple.com/(...)key/id571481517?mt=8
Android: https://play.google.com/s(...).fantasyhockey&hl=nl
  zondag 13 januari 2013 @ 20:22:43 #185
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121518806
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef emokid het volgende:
Trouwens, een uitgebreide en zeer handige app voor de fantasy league is hier te vinden:
iOS: https://itunes.apple.com/(...)key/id571481517?mt=8
Android: https://play.google.com/s(...).fantasyhockey&hl=nl
Had het er al op staan :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 13 januari 2013 @ 20:29:02 #186
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121519170
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef emokid het volgende:
Trouwens, een uitgebreide en zeer handige app voor de fantasy league is hier te vinden:
iOS: https://itunes.apple.com/(...)key/id571481517?mt=8
Android: https://play.google.com/s(...).fantasyhockey&hl=nl
Top! Meteen even binnenhalen :)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121519678
Draft gemist. Ik was niet op tijd terug van de bekerfinale.

Maar ja, dan maar met undrafted spelers. :)
pi_121519786
quote:
2s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:21 schreef emokid het volgende:
Trouwens, een uitgebreide en zeer handige app voor de fantasy league is hier te vinden:
iOS: https://itunes.apple.com/(...)key/id571481517?mt=8
Android: https://play.google.com/s(...).fantasyhockey&hl=nl
Goede app is dat inderdaad! Ook een mooie interface. Nu heeft niemand een excuus dat hij/zij geen tijd had om zijn/haar opstelling aan te passen want het is nu zo gedaan :)

[ Bericht 0% gewijzigd door mcbbvb op 14-01-2013 09:47:39 ]
pi_121520258
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Draft gemist. Ik was niet op tijd terug van de bekerfinale.

Maar ja, dan maar met undrafted spelers. :)
Gaat vast goed komen. Ik eindigde vorig jaar met 30% van mijn selectie die ik later oppikte.
  maandag 14 januari 2013 @ 10:50:37 #190
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_121538693
Damn, te laat voor de fantasy-league zo te zien...

Jammer dat ik mijn titel niet kan verdedigen ;(

Laatste tijd erg druk geweest met verhuizing, dus ook zeer weinig actief op Fok!, dan krijg je zo'n dingen... Eigen schuld, dikke bult. Veel plezier allemaal, en dat de beste moge winnen.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  maandag 14 januari 2013 @ 11:30:33 #191
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121539769
Opvallend om te zien dat sinds een paar jaar de Caps altijd thuis spelen tegen de Pens op Superbowl Sunday, dit jaar ook weer.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121541997
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Draft gemist. Ik was niet op tijd terug van de bekerfinale.

Maar ja, dan maar met undrafted spelers. :)
Er zijn spelers automatisch voor je gedraft hoor, komt best goed! Je selectie is:

C
Claude Giroux

C
John Tavares


LW
Scott Hartnell

LW
Taylor Hall

RW
Jeff Skinner

RW
David Clarkson


W
Patrick Marleau

F
Jonathan Toews


D
Jack Johnson

D
Mark Giordano

D
Ryan Whitney

D
Lubomir Visnovsky

Util
Mike Richards

G
Tuukka Rask

G
Cam Ward


BN
Ryan Nugent-Hopkins

BN
Tyler Ennis

BN
Stephen Weiss

BN
Martin Brodeur


Heul geen slecht team lijkt me zo.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121542228
Niet verkeerd inderdaad. :)
  maandag 14 januari 2013 @ 13:11:43 #194
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121543283
Zeker niet slecht :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121543389
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Niet verkeerd inderdaad. :)
Visnovsky wel even waiveren als het seizoen start, want hij blijft hoogstwaarschijnlijk in de KHL. Je kunt het nieuws nog afwachten.
pi_121543500
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:14 schreef emokid het volgende:

[..]

Visnovsky wel even waiveren als het seizoen start, want hij blijft hoogstwaarschijnlijk in de KHL. Je kunt het nieuws nog afwachten.
Ik ga het even volgen. Heeft Kovalchuk trouwens al aan besluit genomen?
pi_121543923
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:16 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik ga het even volgen. Heeft Kovalchuk trouwens al aan besluit genomen?
Kovalchuk komt definitief. Devils gaan deze week ook captain benoemen. Kan zomaar Elias gaan worden.
pi_121544859
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:26 schreef emokid het volgende:

[..]

Kovalchuk komt definitief. Devils gaan deze week ook captain benoemen. Kan zomaar Elias gaan worden.
hoop het wel want ik heb hem:P
en hij staat op de cant cut list.
maar als je iemand cut kan je weer een nieuwe speler laten joinen?
en wat nou als je 3 de goalie van colorado is en colorado het enigste team van je 3 keepers is die die dag moet spelen, moet je die goalie dan wisselen met je 1 of 2 e goalie?
pi_121545077
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:53 schreef dustinoo het volgende:

[..]

hoop het wel want ik heb hem:P
en hij staat op de cant cut list.
maar als je iemand cut kan je weer een nieuwe speler laten joinen?
en wat nou als je 3 de goalie van colorado is en colorado het enigste team van je 3 keepers is die die dag moet spelen, moet je die goalie dan wisselen met je 1 of 2 e goalie?
Als een speler niet gaat spelen wordt hij van de cant cut list afgehaald, geldt ook voor langdurig geblesseerden (ik kijk naar jou, DJ Drogba met je Gaborik :+ ) . En iemand die je cut komt op de waiverlijst en je kan daarna inderdaad een vrije speler uit de pool selecteren.

Over wisselen: KUN je doen, het hoeft niet. Je moet er rekening mee houden dat op elke positie een maximaal aantal games is. Dat moet je goed in de gaten houden. JE wilt dus wel dat je beste spelers in dat aantal games speelt. In het geval van goalies: die starten lang niet altijd, dus die kun je meestal naar hartelust wisselen (is mijn ervaring), voor de andere posities zou ik vooral de spelers in vorm opstellen en laten staan (ook als ze niet spelen dus, anders ben je snel door je beschikbare games voor die positie heen)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121545315
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 10:50 schreef BusterPosey het volgende:
Damn, te laat voor de fantasy-league zo te zien...

Jammer dat ik mijn titel niet kan verdedigen ;(

Laatste tijd erg druk geweest met verhuizing, dus ook zeer weinig actief op Fok!, dan krijg je zo'n dingen... Eigen schuld, dikke bult. Veel plezier allemaal, en dat de beste moge winnen.
Oef, dat is jammer. Had je geen e-mail gekregen over dat de league vernieuwd werd? Nja, gelukkig is er voor jou MLB Fantasy straks.

Ah, en DJ Drogba = The Costanzas nu. Wist niet dat je je naam kon veranderen, dus net even gedaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door emokid op 14-01-2013 14:15:24 ]
pi_121546367
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als een speler niet gaat spelen wordt hij van de cant cut list afgehaald, geldt ook voor langdurig geblesseerden (ik kijk naar jou, DJ Drogba met je Gaborik :+ ) . En iemand die je cut komt op de waiverlijst en je kan daarna inderdaad een vrije speler uit de pool selecteren.

Over wisselen: KUN je doen, het hoeft niet. Je moet er rekening mee houden dat op elke positie een maximaal aantal games is. Dat moet je goed in de gaten houden. JE wilt dus wel dat je beste spelers in dat aantal games speelt. In het geval van goalies: die starten lang niet altijd, dus die kun je meestal naar hartelust wisselen (is mijn ervaring), voor de andere posities zou ik vooral de spelers in vorm opstellen en laten staan (ook als ze niet spelen dus, anders ben je snel door je beschikbare games voor die positie heen)
Thanks voor de uitleg,
wie is bij mij geblesseerd?:$
en waar zie ik de waiverlist
pi_121546741
Blessures kun je vaak in de player notes lezen (geel briefje bij de speler), die zijn sowieso goed om in de gaten te houden want daar komen ook streaks e.d. in. De waiverlist zie je gewoon als je op player list drukt onder het menu players, daarin staan alle spelers die niet gedraft zijn. O.a. Stastny en Lecavelier zijn overigens nog vrij :o
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121547069
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:59 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als een speler niet gaat spelen wordt hij van de cant cut list afgehaald, geldt ook voor langdurig geblesseerden (ik kijk naar jou, DJ Drogba met je Gaborik :+ ) . En iemand die je cut komt op de waiverlijst en je kan daarna inderdaad een vrije speler uit de pool selecteren.

Over wisselen: KUN je doen, het hoeft niet. Je moet er rekening mee houden dat op elke positie een maximaal aantal games is. Dat moet je goed in de gaten houden. JE wilt dus wel dat je beste spelers in dat aantal games speelt. In het geval van goalies: die starten lang niet altijd, dus die kun je meestal naar hartelust wisselen (is mijn ervaring), voor de andere posities zou ik vooral de spelers in vorm opstellen en laten staan (ook als ze niet spelen dus, anders ben je snel door je beschikbare games voor die positie heen)
Dit lijkt me nog wel een moeilijk aspect van de fantasy. Ik denk dat ik mijn 5de D maar niet opstel a.s. maandag aangezien ik niet echt overtuigd van hem ben. Ik vind het wel lastig om in te schatten hoe vaak je beter iemand niet kan opstellen want je wilt ook niet te weinig spelers in een jaar opstellen.

PS: Ik ben nu Natural Born Hillers (i.p.v. Genos Group of Goons)
pi_121547121
* Spezza19 meldt :W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121547733
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:46 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Dit lijkt me nog wel een moeilijk aspect van de fantasy. Ik denk dat ik mijn 5de D maar niet opstel a.s. maandag aangezien ik niet echt overtuigd van hem ben. Ik vind het wel lastig om in te schatten hoe vaak je beter iemand niet kan opstellen want je wilt ook niet te weinig spelers in een jaar opstellen.

PS: Ik ben nu Natural Born Hillers (i.p.v. Genos Group of Goons)
Er komt bij het maken van de opstelling altijd een tabelletje onder met het beschikbare en verbruikte aantal games, en zelfs een prognose daarbij met of je voor- of achter loopt op schema. Probeer dat zoveel mogelijk bij de 0 te houden en je komt goed uit aan het einde van het seizoen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121547861
bij mij is geen een geblesseerd denk ik,
  maandag 14 januari 2013 @ 15:04:23 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_121547929
HOCKEY HOCKEY HOCKEY!!! YAY!


Lets go Pens!

Benieuwd of Sutter het gat wat Staal achterlaat kan opvullen. Mijns inziens was Staal een redelijk onmisbare schakel.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 14 januari 2013 @ 15:20:13 #208
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121548568
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Er komt bij het maken van de opstelling altijd een tabelletje onder met het beschikbare en verbruikte aantal games, en zelfs een prognose daarbij met of je voor- of achter loopt op schema. Probeer dat zoveel mogelijk bij de 0 te houden en je komt goed uit aan het einde van het seizoen.
Niet zoals ik vorig seizoen de hele tijd bovenaan staan, maar heel snel door je games heen zijn en uiteindelijk 4e worden :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121548961
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:03 schreef dustinoo het volgende:
bij mij is geen een geblesseerd denk ik,
Haha, je trade request van Hamhuis voor Malkin. _O- Gast :')
pi_121549600
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:29 schreef emokid het volgende:

[..]

Haha, je trade request van Hamhuis voor Malkin. _O- Gast :')
Ik wou ff kijken hoe dat werkte ^^
pi_121550777
Emokid accepteer die trade ff. Dan ziet Dustinoo hoe het werkt als iemand het zou accepteren ;)
pi_121551519
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:10 schreef mcbbvb het volgende:
Emokid accepteer die trade ff. Dan ziet Dustinoo hoe het werkt als iemand het zou accepteren ;)
Woops, al te laat. Hij mag het volgend jaar weer proberen. ;)
pi_121555401
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 16:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Woops, al te laat. Hij mag het volgend jaar weer proberen. ;)
yeaah:P
  maandag 14 januari 2013 @ 18:04:23 #214
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121555608
Kesler is dus wel geblesseerd.... kutje
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 14 januari 2013 @ 18:16:12 #215
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121556014
Fantasy voorspellingen:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=649699&navid=DL|NHL|home

quote:
20. Cam Atkinson will lead Columbus with 17 goals.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121556300
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:16 schreef Katth het volgende:
Fantasy voorspellingen:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=649699&navid=DL|NHL|home

[..]

Grappig lijstje. Wilde Faulk nog draften maar heb met Schultz en Atkinson genoeg "risico" genomen denk ik.

13. Avoid Jason Pominville on draft day. He won't score more than 15 goals this season.

Oops.

Damien Brunner is overigens best een interessante speler. 26 jaar, maar officieel rookie omdat die uit Zwitserland komt. Gaat samen met Zetterberg op een lijn spelen.

pi_121557202
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:29 schreef emokid het volgende:

[..]

Haha, je trade request van Hamhuis voor Malkin. _O- Gast :')
_O-
pi_121557421
NHL Gamecenter Live gaat $50 kosten. Mijn geld hebben ze. Katth jij al een mail ontvangen hierover. als bestaande gebruiker?
pi_121559045
quote:
2s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef emokid het volgende:
NHL Gamecenter Live gaat $50 kosten. Mijn geld hebben ze. Katth jij al een mail ontvangen hierover. als bestaande gebruiker?
Ik moet echt weer in het wereldje komen, maar kan je dan online wedstrijden kijken??
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 14 januari 2013 @ 19:39:16 #220
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121560044
quote:
2s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:49 schreef emokid het volgende:
NHL Gamecenter Live gaat $50 kosten. Mijn geld hebben ze. Katth jij al een mail ontvangen hierover. als bestaande gebruiker?
Nope, heb nog niks gezien.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121561272
Blij dat ik gewoon de zwitserse league volg, daar zijn ze gewoon al lekker bezig geweest 8-)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_121562055
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik moet echt weer in het wereldje komen, maar kan je dan online wedstrijden kijken??
Klopt inderdaad. Alles live te volgen in HD kwaliteit, inclusief live statistieken etc. Kost je wat duiten, maar als je het veel volgt is het denk ik wel de moeite waard. Ik koop het zelf niet omdat ik te weinig wedstrijden kijk dus ben zelf afhankelijk van streams.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121562445
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Blij dat ik gewoon de zwitserse league volg, daar zijn ze gewoon al lekker bezig geweest 8-)
Dan kun je ons dus alles vertellen over Damien Brunner van EV Zug die nu bij de Red Wings gaat spelen..
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 20:19:08 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121562531
voor gamecenter live @ 50 dollar gooi ik mijn principes ook gewoon overboord hoor _O-

maar dat lijkt me toch iets te mooi om waar te zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121562596
50 dollar voor alle games is niet duur... Imho
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 14 januari 2013 @ 20:26:30 #226
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_121562971
Ik kon niet op de PC, dus heb niet meegedaan. Maar ik ben zeer benieuwd naar het seizoen! Ik denk dat de Pens idd Staal gaan missen. Ben ook zeer benieuwd wat Toronto over heeft voor Luongo. Of zou er nog een outsider komen voor hem?
pi_121563876
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Dan kun je ons dus alles vertellen over Damien Brunner van EV Zug die nu bij de Red Wings gaat spelen..
ik ben voor EHC Basel :{w
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_121565075
https://gamecenter.nhl.com/nhlgc/secure/gclsignup

''Up to 40 out of market games* a week''
Dit betekent niet dat elke wedstrijd te kijken valt want er zijn wel meer dan 40 wedstrijden per week.

''Annual Auto Renewal - Your subscription will automatically renew annually in conjunction with the start of the NHL regular season approximately the first week of October. To cancel your participation in the automatic renewal program please call Customer Service at 866-210-6349''
Dit vind ik ook niet echt fijn.

Je kan trouwens ook met PayPal betalen.
pi_121565356
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:05 schreef mcbbvb het volgende:
https://gamecenter.nhl.com/nhlgc/secure/gclsignup

''Up to 40 out of market games* a week''
Dit betekent niet dat elke wedstrijd te kijken valt want er zijn wel meer dan 40 wedstrijden per week.

''Annual Auto Renewal - Your subscription will automatically renew annually in conjunction with the start of the NHL regular season approximately the first week of October. To cancel your participation in the automatic renewal program please call Customer Service at 866-210-6349''
Dit vind ik ook niet echt fijn.

Je kan trouwens ook met PayPal betalen.
Out of market is niet voor ons bedoeld. Dat is voor mensen in de VS en Canada. Zij krijgen namelijk blackouts als ze bijv. Senators wedstrijden willen kijken in Ottawa, maar ze kunnen wel de Pens zien(tenzij die weer in Ottawa spelen). Out of market games zijn dus wedstrijden die buiten hun territorium afspelen, omdat ze verplicht worden die wedstrijden op tv te kijken.

quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef Katth het volgende:

[..]

Nope, heb nog niks gezien.
Katth, waren playoffs inbegrepen bij jou vorig jaar?

Ik ga gewoon bestellen denk ik. *O* ¤37 euro is écht wel goedkoop.

[ Bericht 9% gewijzigd door emokid op 14-01-2013 21:16:24 ]
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 21:17:45 #230
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121565825
maar 50 dollar dus *O*

godverdomme wat kindera goedkoop!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 21:18:00 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121565844
waar is mijn creditcard eigenlijk :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121565869
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
maar 50 dollar dus *O*

godverdomme wat kindera goedkoop!!!
Ik hoop dat die Xbox app nog wel komt. :)
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 21:26:12 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121566309
geen xbox hier -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121566374
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef sp3c het volgende:
geen xbox hier -O-
Kan ook op andere apparaten, naast gewoon een laptop of computer natuurlijk:
http://gamecenter.nhl.com(...)l.com:gcloncd:vdsbnv
pi_121566416
Ik ga eens van mijn iPhone naar mijn iMac om de boel te bekijken en eventueel te bestellen. Zolang ik de Sens games kan zien vind ik het prima :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 21:29:14 #236
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121566506
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Kan ook op andere apparaten, naast gewoon een laptop of computer natuurlijk:
http://gamecenter.nhl.com(...)l.com:gcloncd:vdsbnv
PS3 heb ik wel *O*

als ik het nu ook naar mijn PSVita brengen ben ik helemaal gelukkig!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121566590
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Ik ga eens van mijn iPhone naar mijn iMac om de boel te bekijken en eventueel te bestellen. Zolang ik de Sens games kan zien vind ik het prima :)
Gelukkig voor jou zijn de Sens nog best aardig, in tegenstelling tot de Leafs of zo. Gezien je al een paar jaar niet meer kijkt. :P En Spezza is nog steeds een held daar, ook al is Karlsson dat nu wel een beetje meer.

Ik heb geld naar mijn PayPal moeten overschrijven eerst. Hopelijk is dit voor zaterdag verwerkt.. :s)
pi_121567298
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef emokid het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou zijn de Sens nog best aardig, in tegenstelling tot de Leafs of zo. Gezien je al een paar jaar niet meer kijkt. :P En Spezza is nog steeds een held daar, ook al is Karlsson dat nu wel een beetje meer.

Ik heb geld naar mijn PayPal moeten overschrijven eerst. Hopelijk is dit voor zaterdag verwerkt.. :s)
Ja, ik moet er weer helemaal in komen :P
En ben blij dat ik een CC heb... altijd handig voor dit soort dingen :)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121569455
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:30 schreef emokid het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou zijn de Sens nog best aardig, in tegenstelling tot de Leafs of zo. Gezien je al een paar jaar niet meer kijkt. :P En Spezza is nog steeds een held daar, ook al is Karlsson dat nu wel een beetje meer.

Ik heb geld naar mijn PayPal moeten overschrijven eerst. Hopelijk is dit voor zaterdag verwerkt.. :s)
De vorige keer dat ik paypal gebruikte duurde het 3 a 4 dagen, wordt krap dus, maar moet lukken!
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 14 januari 2013 @ 23:42:43 #240
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121574602
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:09 schreef emokid het volgende:

Katth, waren playoffs inbegrepen bij jou vorig jaar?

Ja, die zaten er bij.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 14 januari 2013 @ 23:43:31 #241
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121574644
Ik heb gelukkig een credit card en een Apple tv :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 14 januari 2013 @ 23:45:01 #242
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121574716
GVD Briere is ook geblesseerd..... houd niks over.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121581859
Ik wil gamecenter ook gaan bestellen alleen heb ik het niet zo op dat het jaarlijks wordt verlengd behalve als je een Amerikaans nummer belt. Heeft iemand hier ervaring mee van de voorgaande jaren hoe dit ongeveer in zijn werk gaat?
pi_121582397
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 23:45 schreef Katth het volgende:
GVD Briere is ook geblesseerd.....
:{
  dinsdag 15 januari 2013 @ 10:27:07 #245
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121583456
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 09:39 schreef mcbbvb het volgende:
Ik wil gamecenter ook gaan bestellen alleen heb ik het niet zo op dat het jaarlijks wordt verlengd behalve als je een Amerikaans nummer belt. Heeft iemand hier ervaring mee van de voorgaande jaren hoe dit ongeveer in zijn werk gaat?
Is dat zo dan? Volgens mij neem je gewoon een licentie af voor 1 seizoen, zo was het eerder tenminste wel. Anders haal je gewoon je credit card info weg, kunnen ze je toch niet creditten.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121583566
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 10:27 schreef Katth het volgende:

[..]

Is dat zo dan? Volgens mij neem je gewoon een licentie af voor 1 seizoen, zo was het eerder tenminste wel. Anders haal je gewoon je credit card info weg, kunnen ze je toch niet creditten.
Dit staat er onderaan:

Terms & Conditions

By checking this box and clicking "REGISTER NOW" below, you hereby acknowledge that your use of NHL.com and NHL GameCenter LIVE™ is governed by the NHL.com and NHL GameCenter LIVE™ Terms of Service and Privacy Policy, and you agree to be bound by the terms thereof.

Annual Auto Renewal - Your subscription will automatically renew annually in conjunction with the start of the NHL regular season approximately the first week of October. To cancel your participation in the automatic renewal program please call Customer Service at 866-210-6349.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:20:50 #247
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_121585337
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 14:05 schreef emokid het volgende:

[..]

Oef, dat is jammer. Had je geen e-mail gekregen over dat de league vernieuwd werd? Nja, gelukkig is er voor jou MLB Fantasy straks.

Ah, en DJ Drogba = The Costanzas nu. Wist niet dat je je naam kon veranderen, dus net even gedaan.
Jawel, in mijn yahoo mail had ik een invite van Maarten, maar dat is een adres dat ik puur voor de fantasy heb aangemaakt. Daar heb ik de laatste weken niet goed naar gekeken.

Volgend jaar probeer ik weer van de partij te zijn!
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:25:39 #248
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_121585499
Gamecenter alleen live of ook terugkijken?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator dinsdag 15 januari 2013 @ 11:35:31 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121585843
ook terugkijken

vorige seizoenen kan ook maar ik weet niet of je voor de Vault extra moet betalen maar dat is ook eigenlijk niet echt leuk met sport vind ik al zou ik graag wat uitgebreide samenvatingen van vroeger willen zien (voor Hull&Oates, Hull&Gretzky, CuJo en dat soort dingen :P)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 11:43:36 #250
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_121586167
Cool, zou het liefst een combi laptop/xbox abbo nemen, maar dat zal niet kunnen. Dan maar voor de laptop, ff kijken of ik het beeld naar mijn tv kan streamen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 12:05:15 #251
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_121586911
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_121587356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 11:43 schreef maniack28 het volgende:
Cool, zou het liefst een combi laptop/xbox abbo nemen, maar dat zal niet kunnen. Dan maar voor de laptop, ff kijken of ik het beeld naar mijn tv kan streamen.
Met een abonnement kun je overal op kijken hoor! Geen verschil tussen de apparaten. Je logt gewoon in.
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2013 @ 15:02:04 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_121593593
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 12:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Met een abonnement kun je overal op kijken hoor! Geen verschil tussen de apparaten. Je logt gewoon in.
Speelt je broer nog in Within-Temptaion ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121593817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Speelt je broer nog in Within-Temptaion ?

:P
Within Temptation? Nooit van gehoord. De Nozems daarentegen..
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 januari 2013 @ 15:09:06 #255
7889 tong80
Spleenheup
pi_121593924
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:06 schreef emokid het volgende:

[..]

Within Temptation? Nooit van gehoord. De Nozems daarentegen..
The Nozems _O_

Dat zijn dan weer mijn vrienden.

Dan is het een andere emokid. Met hoofdletter ofzo.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_121594208
Alle 48 Sens games zijn live op tv. Hopelijk geldt dit ook voor de zender die ik ontvang :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121594420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

The Nozems _O_

Dat zijn dan weer mijn vrienden.

Dan is het een andere emokid. Met hoofdletter ofzo.

:P
Dat je mij nu al verwart. Ik ga mij wel weer mengen in jouw topics. Dinosaur Jr., voorprogramma Nozems in Paradiso. Het komt allemaal weer terug.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 15:15 schreef Spezza19 het volgende:
Alle 48 Sens games zijn live op tv. Hopelijk geldt dit ook voor de zender die ik ontvang :P
Welke zender? Bedoel je gamepass? Het is wel de bedoeling dat je alle 48 games van de Sens straks te zien krijgt. Dus moet lukken. Heb je er al een account? En lukt het al om in te loggen?
pi_121594550
Heb al een account enzo. Maar nog niet betaald. Las net op Facebook dat alle Sens games op TV uitgezonden worden. Dus eerst ff kijken of mijn schotel dat ontvangt :P
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 16:21:12 #259
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121597450
Ik drink alleen maar Nozem Oil.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121612683
NHL geeft Montreal en Rangers een uitzondering op een cba regel: Redden en Gomez kunnen vóór zaterdag uitgekocht worden en bij een nieuw team tekenen. Florida, Boston en nog enkele teams zouden al interesse hebben in Redden.
pi_121623199
Meer dan 17.000 mensen bij de training van de Bruins. Fans komen dus echt wel terug.

  woensdag 16 januari 2013 @ 08:15:48 #262
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121624022
De goedkoopste kaartjes voor Caps games zijn 115 Dollar....
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121625750
Ik las op een ander forum dat waarschijnlijk de $50,- voor NHL Gamecenter Live niet alleen voor de regular season is maar ook voor de playoffs!

Ik probeer het nu trouwens te bestellen met PayPal maar ik krijg elke keer een error. Ik hoop dat hij het wel nog gaat doen want ik betaal liever met PayPal dan met mijn creditcard.
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:04:55 #264
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121626051
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:54 schreef mcbbvb het volgende:
Ik las op een ander forum dat waarschijnlijk de $50,- voor NHL Gamecenter Live niet alleen voor de regular season is maar ook voor de playoffs!

Ik probeer het nu trouwens te bestellen met PayPal maar ik krijg elke keer een error. Ik hoop dat hij het wel nog gaat doen want ik betaal liever met PayPal dan met mijn creditcard.
Is jouw PayPal niet gekoppeld met jouw credit card? :-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121626268
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Is jouw PayPal niet gekoppeld met jouw credit card? :-)
Haha nee. Die heb ik rechtstreeks gekoppeld aan mijn bankrekening.
  woensdag 16 januari 2013 @ 10:24:18 #266
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121626528
Maar ik snap niet waarom je niet liever met je credit card betaald? Tenzij je al max. staat natuurlijk.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 10:30:46 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121626669
lol, ik krijg deze banner op fok!



zin in *O*
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121626957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Is jouw PayPal niet gekoppeld met jouw credit card? :-)
Ik HEB niet eens een credit card :') Was ook zo'n gezeik met Spotify. Laat me gewoon met mn Paypal betalen, ik zorg wel via iDeal van mn bank dat er genoeg saldo op staat!
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator woensdag 16 januari 2013 @ 10:47:48 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_121627071
ik had een prepaid creditcard ergens maar die kan ik niet meer vinden :')

ik kijk morgen even of ik het via de PS3 kan afsluiten, dan hoef ik alleen een Prepaid PSN tegoed kaartje te kopen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_121627255
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 10:24 schreef Katth het volgende:
Maar ik snap niet waarom je niet liever met je credit card betaald? Tenzij je al max. staat natuurlijk.
Omdat ik die liever alleen gebruik voor reizen. En als ik dan straks een weekend weg ga of op vakantie dan wil ik niet rekening willen houden met mijn limiet (ook al is dit maar ¤50,-). Maar het is meer een gewoonte om daarom mijn creditcard alleen te gebruiken als het niet anders kan.
  woensdag 16 januari 2013 @ 11:30:21 #271
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121628484
Ik gebruik mijn credit card zoveel mogelijk. Het is gewoon handig en al je aankopen zijn direct verzekerd.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121628793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:30 schreef Katth het volgende:
Ik gebruik mijn credit card zoveel mogelijk. Het is gewoon handig en al je aankopen zijn direct verzekerd.
Dat van het verzekeren is inderdaad wel handig. Maar met PayPal ben je ook vaak verzekerd. En het is helaas gewoon vaak dat je hotels en vluchten alleen kan boeken met een creditcard en dat doe ik toch bijna elke maand wel. Maar als PayPal niet werkt dan gebruik ik gewoon mijn creditcard.
pi_121629772
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:40 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Dat van het verzekeren is inderdaad wel handig. Maar met PayPal ben je ook vaak verzekerd. En het is helaas gewoon vaak dat je hotels en vluchten alleen kan boeken met een creditcard en dat doe ik toch bijna elke maand wel. Maar als PayPal niet werkt dan gebruik ik gewoon mijn creditcard.
Gooi wat geld op je PayPal vandaag. Bij mij was het gisteravond al erop gezet. Dat is minder dan twee dagen. Ging best snel.

Gamecenter ziet er tof uit maar hoop dat ze genoeg bandbreedte beschikbaar stellen. Wil geen buffermomenten zoals ik ze nu krijg bij archiefwedstrijden. Wat niet zou moeten bij 60 mb download.
pi_121629903
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Gooi wat geld op je PayPal vandaag. Bij mij was het gisteravond al erop gezet. Dat is minder dan twee dagen. Ging best snel.

Gamecenter ziet er tof uit maar hoop dat ze genoeg bandbreedte beschikbaar stellen. Wil geen buffermomenten zoals ik ze nu krijg bij archiefwedstrijden. Wat niet zou moeten bij 60 mb download.
Dat is het probleem niet. Ik krijg een error op de NHL Gamecenter website als ik op de PayPal button klik. Misschien dat hij het vanmiddag weer doet.
pi_121630055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:13 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Ik krijg een error op de NHL Gamecenter website als ik op de PayPal button klik. Misschien dat hij het vanmiddag weer doet.
Ah ja, zo'n klein popup? Met invalid code 500 etc.? Ik heb toen in en uitgelogd op paypal.com, en zelfs later een andere browser geprobeerd en toen deed die het.
pi_121630214
quote:
1s.gif Op woensdag 16 januari 2013 12:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Ah ja, zo'n klein popup? Met invalid code 500 etc.? Ik heb toen in en uitgelogd op paypal.com, en zelfs later een andere browser geprobeerd en toen deed die het.
Thanks ga het meteen even proberen!

EDIT: Werkt helaas nog steeds niet. Ik ben nu op mijn werk en misschien doet die het thuis wel dus ik probeer het later thuis nog wel een keer.
  woensdag 16 januari 2013 @ 19:43:18 #277
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121648886
Leuke quiz: "Know your NHL siren horns".

http://www.cbc.ca/sports/(...)goal-horns-quiz.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:49:35 #278
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121653170
Matt Hendricks oefent vast op zijn shootouts.

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121705760
Bryce Salvador captain geworden bij de Devils, de 10e in clubgeschiedenis. Niet Kovalchuk, of Zajac die gisteren een nieuw contract van 8 jaar en $46 miljoen heeft gekregen.
pi_121706118
$46 miljoen... wat een geld.... :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_121706512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
$46 miljoen... wat een geld.... :')
Hij is best goed hoor. Een echte leider op het as van de aanval. Miste op vorig jaar na ook geen enkele wedstrijd in drie of meer seizoenen. Ze kunnen het zich niet veroorloven om nog meer spelers kwijt te raken. Na de zomer gaat Brodeur er wel mee stoppen denk ik..
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:00:52 #282
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_121710117
De nieuwe default voor max. aantal games is 48.... daar heb ik em op laten staan.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_121710787
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:11 schreef emokid het volgende:

[..]

Hij is best goed hoor. Een echte leider op het as van de aanval. Miste op vorig jaar na ook geen enkele wedstrijd in drie of meer seizoenen. Ze kunnen het zich niet veroorloven om nog meer spelers kwijt te raken. Na de zomer gaat Brodeur er wel mee stoppen denk ik..
Best goed en 46 miljoen gaat niet echt samen. Hij is geen speler uit de buitencategorie als bijv. Parise
Vicariously I live while the whole world dies
pi_121711187
quote:
After a four-month lockout, NHL is back on ESPN America with a bang and looking to make up for lost time! First up, defending Stanley Cup champion LA Kings host the Chicago Blackhawks on Sat 19th Jan., followed by Rangers at Bruins with other games scheduled inc. Flyers, Devils and Jets.
*O* zin in :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_121713822
Ik ga (helaas) morgenavond uit eten dus ik kan de eerste wedstrijd van de Pittsburgh helaas niet live zien. Weet iemand of de game meteen na de afloop al te zien is of moet ik dan een aantal uur wachten?
pi_121715096
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 10:52 schreef mcbbvb het volgende:
Ik ga (helaas) morgenavond uit eten dus ik kan de eerste wedstrijd van de Pittsburgh helaas niet live zien. Weet iemand of de game meteen na de afloop al te zien is of moet ik dan een aantal uur wachten?
Duurt vaak een nachtje voor ze de 'condensed' versie erop gooien.

Xbox app van Gamecenter is nu ook online trouwens en het werkt als een tierelier. _O_ Nog één dag. :D
pi_121715622
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef emokid het volgende:

[..]

Duurt vaak een nachtje voor ze de 'condensed' versie erop gooien.

Xbox app van Gamecenter is nu ook online trouwens en het werkt als een tierelier. _O_ Nog één dag. :D
Dat is jammer. Dan wacht ik wel tot zondag en ga ik de game dan kijken. Dan probeer ik dit forum wel te vermijden tot ik de wedstrijd heb gezien :)
pi_121716325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:43 schreef mcbbvb het volgende:

[..]

Dat is jammer. Dan wacht ik wel tot zondag en ga ik de game dan kijken. Dan probeer ik dit forum wel te vermijden tot ik de wedstrijd heb gezien :)
Ik kan nog steeds niet beslissen tussen Phillies-Penguins of Blackhawks-Kings. Penguins ga ik denk ik vaak genoeg zien, maar zo'n clash wil ik niet missen. Blackhawks en Kings zie ik doorgaans minder vanwege de Pacific en Central division tijden. Wat kijkt de rest? Zie dat ESPNA voor de banner raising gaat.

Intussen zijn PK Subban en Jamie Benn gewoon nog steeds RFA's. _O- Subban wil blijkbaar een Doughty-achtig contract, wat hij nooit waard is en de Habs moeten wel dom zijn om hem dat te geven. Bij hem denk ik meer aan ~$5.5m dan aan $7m. Jamie Benn wil een contract van hooguit 5 jaar voor ~$5.5m annually, wat hij dik waard is, als het niet meer is. Snap niet dat de Stars daar zo lang over doen. Jágr kan zo belangrijk worden voor zijn ontwikkeling, net als hij Giroux heeft geholpen bij de Flyers.

[ Bericht 23% gewijzigd door emokid op 18-01-2013 13:04:53 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:21:05 #289
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121726597
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef emokid het volgende:

[..]

Duurt vaak een nachtje voor ze de 'condensed' versie erop gooien.

Xbox app van Gamecenter is nu ook online trouwens en het werkt als een tierelier. _O_ Nog één dag. :D
Direct maar installeren vanavond en morgen even vergelijken met de AppleTV.

Ik ga gewoon PHI - PIT kijken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121726627
vanavond Basel - Sierre 8-)

heb er zin an w/
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_121732086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:21 schreef Katth het volgende:

[..]

Direct maar installeren vanavond en morgen even vergelijken met de AppleTV.

Ik ga gewoon PHI - PIT kijken.
Je hebt er blijkbaar gold voor nodig.. Hoe overbodig. :{
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:46:19 #292
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121732211
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:41 schreef emokid het volgende:

[..]

Je hebt er blijkbaar gold voor nodig.. Hoe overbodig. :{
Dat heb je nodig voor alle apps geloof ik op Xbox Live.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121732376
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef Katth het volgende:

[..]

Dat heb je nodig voor alle apps geloof ik op Xbox Live.
Ah, kan wel kloppen. Heb hiervoor alleen MLB.tv gebruikt op de xbox, en had toen "toevallig" een jaar gold lopen.
pi_121733475
morgen trapt Anaheim af tegen Vancouver :D (al weet ik niet of aftrappen de goede benoeming is :') )

Go Ducks w/

Jonas Hiller _O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 18 januari 2013 @ 19:31:49 #295
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121733927
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Ah, kan wel kloppen. Heb hiervoor alleen MLB.tv gebruikt op de xbox, en had toen "toevallig" een jaar gold lopen.
Hmmm, mijn account is suspended omdat mijn credit card was verouderd. Heb het geupdate, maar pakt niet direct. Dus kan de app nog niet bekijken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 18 januari 2013 @ 20:18:34 #296
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121736333
Redden naar de Blues, 800k 1 year deal. Koopje...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121739338
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 20:18 schreef Katth het volgende:
Redden naar de Blues, 800k 1 year deal. Koopje...
Jeetje, koopje idd. Daar lopen de Blues echt geen enkel risico mee. Benieuwd of Gomez nog ergens terecht komt. Iets zegt mij dat hij nog niet "klaar" is..

Edit:
Lees net dit:
@RealKyper: As many as 6 including #devils #canes #isles "@SunGarrioch: Not sure how many teams are in on UFA S. Gomez but #sharks have tendered offer."
:D

Grigorenko debuteert zondag voor de Sabres. Erg benieuwd naar hem. Andere junioren die gaan debuteren: Rakell (ANA), Hamilton (BOS), Grigorenko (BUF), Yakupov (EDM), Huberdeau (FLA), Dumba (MIN), Galchenyuk (MTL), Matteau (NJD), Laughton (PHI), Scheifele (WPG).

Zodra ze meer dan 6 wedstrijden spelen wordt één jaar van hun entry-level contract al verbruikt. Grote kans dat we dus enkele spelers terug zien gaan. Huberdeau, werd hij niet tweede of derde gedraft vorig jaar?

[ Bericht 17% gewijzigd door emokid op 18-01-2013 21:47:43 ]
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:34:17 #298
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121740671
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121741783
Huberdeau was nummertje 3 in 2011 ja :)
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  vrijdag 18 januari 2013 @ 21:59:52 #300
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_121742339

Ik ga kapot hier van alle goede shit die vandaag voorbij komt.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_121749229
Haha, wat dacht je van deze grap: Panthers tekenen Kovalev voor een jaar. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')