abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:34:40 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121106678


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 32 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 19
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 20
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 21
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 22
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 23
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 24
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 25
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 26
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 27
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 28
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 29
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 30
- ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 31

SLECHTE-GRAPPENTIPS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou. Bij slechte grappen kan de clou ook in het begin zitten.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zelfbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. Er moet wel iets bizars in zitten; dat heeft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.
9) Probeer ouderwets taalgebruik te vermijden, want dat geeft een grap iets belegens.
10) Probeer taalgebruik te vermijden dat op de een of andere manier erg opvalt, zoals een woord als grijnst.
11) Bij twijfel: laat de laatste zin weg.

DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_

HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: We zijn bijna bij deel 25
Leuk!
/Care
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier

HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van banapples
Frederique (Freekie voor vrienden) is een 43-jarige jongeman die bij een wel heel bijzondere kroeg naar binnen loopt. In deze kroeg hebben ze zo'n 567 verschillende soorten bier.
Freekie wijst 1 biertje aan en vraagt aan de barman: "Wat is dat voor een biertje?"
De barman: "Dat is een biertje gebrouwen in een lokaal gebied in het zuidwesten van Letland en is met name erg lekker op een warme 15 november in het zuiden van Marokko."
Freekie wijst een ander biertje aan (die met dat paarse label) en vraagt: "Wat is dat voor bier?"
De barman: "Dat is een biertje gebrouwen in augustus op het meest zuidelijke puntje van Antarctica en is met name erg populair bij de 17- tot 23-jarige jeugd in Uruguay.
Freekie kijkt even om en zegt dan: "Dan wil ik graag 3 bier en een Safari-Cola"

Van GekkePoes
Loopt er een paard de tweede kamer binnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In een restaurant:
Man: "De salade smaakte heerlijk."
Ober : "Maar meneer dat is de tafelversiering"
Man " Oh ja ik heb ook geen salade besteld"

Een dronken man staat met zijn auto in de gracht. en probeert die te starten, een kwartier later loopt die man te vloeken en te schelden. Komt er ineens een duiker, die klopt op het raam "Meneer heeft u hulp nodig?" Man "Mijn auto start niet" Zegt de duiker "Volgens mij is uw accu leeg"

Komt er een dom blondje in de bibliotheek, en vraagt met luide stem "één frikandel speciaal alstublieft."
de mevrouw achter de balie : "U weet dat dit een bibliotheek is?"
domme blondje (fluistert nu) "O sorry.. één frikandel speciaal alstublieft"

Geert Wilders komt sjagarijnig het huis binnen. Vraagt zijn vrouw "Ik heb al een wijntje te opengemaakt, zullen we vanavond vroeg naar boven?" Geert: "Nee, ik ben niet zo in de stemming vanavond"

Een stel loopt door een geheel onbekende stad heen, met allerlei rare winkeltjes. ineens zien ze "Zaadbank" staan.
Meisje "Oh zeker voor plantjes. we gaan hier naar binnen"
Eenmaal binnen staan ze voor de balie. De mevrouw achter de balie kijkt een beetje heen en weer en vraagt "Eh, storten of opnemen?"

Man "welke chips eet jij altijd?"
Tandarts "Bugles, ik vind het leuk om ze te vullen"

Een man komt de Albert Heijn in, man: "waar staat de koffie!" medewerker: "tweede schap links meneer ". en 5 minuten later roept ie "Waar is de koffiemelk!" medewerker: "Derde schap rechts. dat is die kant op. " Even later loopt ie naar de groente afdeling "3 kilo tomaten! " Medewerker " Alstublieft meneer, " maar na tien minuten word hij wel heel erg boos en roept "Waar staat de pndakaas!!!" mederwerker nog steeds vriendelijk "Eerste schap aan de rechterkant" De man is nu klaar met boodschappen en loopt naar de kassa. Meisje achter de kassa: " Oh nee he, daar heb je die vent weer..."

Man komt een electronicazaak binnen en vraagt "Verkoopt u ook tijdmachines?" , zegt de medewerker "Nee meneer, probeert u het morgen weer eens" . De volgende dag komt die man binnen "Verkoopt u ook tijdmachines?" "Nee" zegt de medewerker. "probeert u het morgen maar weer" . dus de volgende dag komt die man weer de electronicazaak binnen "verkoopt u ook tijdmachines?" en nu is die verkoper erg geirriteerd "nee wij verkopen geen tijdmachines, dacht u echt dat ze er morgen wel zijn?".... De man loopt nu teleurgesteld de winkel uit. stapt in zijn tijdmachine.

Vriendin van Merthe schrijft een prive berichtje aan Merthe: "Hee meid waar ben je, je bent nu op vakantie?" Merthe "Ja , heb ik wel nodig even rust van al dat gedoe" Vriendin, zullen we langskomen met ons zessen?" Merthe "Ja is goed, ik stuur wel een uitnodiging"

Twee oude mannen zitten op een bankje in het park, en zien daar twee meisjes met een nieuwe soort van muziekspeler. het ene meisje pakt die muziekspeler en houd die tegen de andere aan "Zo, 5TB aan muziek is gesynchroniseerd."

Een man gaat naar vrijdag naar muziekles, en ziet daar een bordje hangen, [gelieve uw eigen instrument mee te nemen] Maar hij heeft alleen maar een fiets, en begint daar ineens enorm grote dozen naar binnen te sjouwen, steeds weer heen en weer fietsen. dus 15 dozen later, en 20 uur later heeft die man eindelijk alles naar binnen gesjouwd. De muziekleraar doet een doos open , kijkt erin en zegt. "Sorrie meneer, kerkorgel-les is op maandag."

De kinderen zitten op de bank tv te kijken. Het is 5 Decdember. de bel gaat en daar staat een Sint met twee pieten. (met zwarte pieten stem) "Hee, is dit de Rietweg 15? zijn hier nog stoute kindertjes?"
zegt die man "Nee dit is de Amstelkade nummer 23."

Komt er een brugwachter bij de dokter.
dokter "zegt u het maar , waar kan ik u mee helpen"
brugwachter: " Ik krijg hem niet meer omhoog"

Van Giester
Er was eens een man die altijd wanneer hij op vakantie ging zijn 50" inch flatscreen mee nam.
Het maakte hem niet uit hoe ver en hoeveel moeite het ook kostte. De tv ging mee.
Vele jaren kijk men dit leed aan totdat daar eindelijk iemand dapper genoeg was om het te vragen.
"Ahum, mag ik vragen waarom u altijd uw tv meeneemt al die jaren?"
De man kijkt verontwaardigt en zegt:
"Ten eerste, wie ben jij en waarom volg je mij al jaren?? En ten tweede, waar moet ik anders m'n home cinema set op aansluiten?"

Een leraar vraagt aan zijn leerlingen hoeveel van hun thuis weleens een chipje eten onder het genot van een goede film. De meeste leerlingen kijken hem aan met 2 ogen en antwoorden zijn vragen met ja. Natuurlijk is het zo dat Keesje zich weer populair moet opstellen, dus dat doet hij ook. Hij maakt een opmerking naar de leraar zo van kijk mij eens stoer zijn. Dus hij staat op en verteld ze alles over wat voor chips ze thuis wel niet hebben enzo.

Pietje is blind en zit op een speciale school voor blinden mensen.
Aangezien Pietje blind geboren is, net als honden, heeft hij nog hoop dat hij ooit weer kan zien.

Komt een man een winkel voor Kubisme binnen.
Vraagt de verkoper: "Kan ik u misschien helpen?"
Zegt de klant: "Nee, ik kijk even rond."

Komt een man bij een psycholoog.
Man: "Ik zie het niet meer zitten, ik heb geen kleur meer in mijn leven."
Psychloog: "Nou nou, zo zwart/wit moet je het niet bekijken."

Van JochemP
Komt een man bij de dokter. Zegt de man: "Dokter, ik zie de logica nergens van in"
Zegt de dokter: "Ah, maar dan bent u bij een psycholoog beter aan het adres denk ik."
Zegt de man: "Hoezo?"

Piet voetbalt elke zaterdag in een amateurteam en op een dag merkt hij tijdens de wedstrijd dat de scheidsrechter geen horloge om heeft. Nieuwsgierig als Piet is loopt hij op de scheidsrechter af en vraagt "Zeg hoe doet u dat nou? De tijd bijhouden zonder horloge?" Zegt de scheids: "Nou jongen, zie je dat treinspoor daar? Elke wedstrijd hier begint om 14.30 en om precies 15.15 komt de intercity voorbij. Dan weet ik dat het tijd is."
Piet begint het te snappen en zegt: "Oooh, zo dus. Maar hoe doet u dat dan met blessuretijd?"
Zegt de scheids: "Nou gewoon, dat ligt er aan hoeveel vertraging de trein heeft natuurlijk"

Komt een man bij de dokter, zegt de man: "Dokter, ik heb last van bindingsangst"
Zegt de dokter: "Ah daar heb ik wel wat voor', hier heeft u een recept"
De man is blij en zegt: "Dankuwel dokter, wat is het precies?"
De dokter antwoordt: "Maizena"

Hans woont al jaren alleen in een flat en ziet weinig van de buitenwereld. Hij viert ook nooit kerst en zit dan gewoon binnen te computeren. Op een dag is hij het zat en besluit hij om zijn leven te veranderen en voortaan gewoon kerst te vieren, te beginnen met het kopen van een kerstboom. Vol positieve energie stapt hij naar buiten om een mooie boom te halen. Eenmaal bij de bloemist zegt hij "Doet u mij maar één mooie kerstboom".

Zegt de bloemist: "Sorry meneer, die heb ik nooit in de zomer. Komt u in december nog maar eens terug."

Een oude blinde man komt met hond en stok de videotheek binnen en pakt vervolgens een DVD van Baantjer en gaat naar de verhuurbalie. De videotheekmedewerker is een beetje verbaasd en vraagt nieuwsgierig: "Maar meneer, hoe kunt u deze dvd dan bekijken?"
Zegt de blinde man: "Oh verdorie, heb ik weer een DVD in plaats van een videoband gepakt?"


*O* De volgende grap van Jovatov krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Aan het kerstdiner is Arend-Jan altijd degene die buiten de boot valt. Opgegroeid in een gezin vol met kunstenaars en andere alternatievelingen koos hij voor het grote geld en ging bij de bank werken.
Het gesprek aan de eettafel ging, zoals zo vaak, over wie het meest links is.
Erik-Evert begint heldhaftig het gesprek 'Eigenlijk zouden we volgend jaar allemaal marokkanen en turken moeten uitnodigen in ons huis. Wees eens eerlijk: Wie heeft het afgelopen jaar een Mohammed over de vloer gehad?'
'Ik', reageert Arend-Jan. Iedereen stopt met eten en kijkt Arend-Jan verbaasd aan.
'Ja,' vervolgt hij, 'In november is er nog bij me ingebroken.'

Henk en Thomas zitten samen wat lasagne te eten.
Dan zegt Henk: 'Tjonge, ik heb toch gisteren een mooie documentaire gezien van Louis Theroux.'
'O,' zegt Thomas, 'waar ging het over dan?'
'Ja,' zegt Henk, 'over het privébezit van exotische dieren.'
Zegt Thomas: 'Over krokodillen met een eigen villa ofzo?'

Henk, een postzegelverzamelaar, verkoopt in zijn vrije tijd stoplichten. Nu net na de jaarwisseling is er altijd een run op deze apparaten.
De derde januari wordt er weer eens gebeld.
'Met Henk's Stoplichten, waarmee kan ik voor u een licht in de branding zijn?'
De andere man aan de lijn, 'Ha, ik zoek een stoplicht.'
'Ai, dan moet ik u teleurstellen, we hebben er nog wel een paar, maar daarbij is het groen en het rood per ongeluk omgedraaid, heeft u daar misschien toch interesse in?'
De andere man, 'och, dat geeft niet, dan zet ik de andere stoplichten op die kruising ook ondersteboven.'

*O* De volgende grap van Kyubey krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Komt Beatrix op bezoek bij de Paus. Op het bureau staat een knop.
Trix drukt erop en een komt een bokshandschoen uit, die haar op haar neus slaat.
"Wat zijn dit voor geintjes? Ik ga terug naar huis!"
Komt de Paus een paar maanden later bij Beatrix. Op haar bureau staat een knop. Hij drukt erop maar er gebeurt niets. Dan komt Beatrix de kamer binnen en geeft hem een bos bloemen.
"Bedankt."

Komt een ME'er in Haren.
"Zo, ik zal dit klusje klaren"
"He, dat rijmt." zegt een ander.

Een man heeft een Sinterklaas gehuurd voor de pakjesavond van zijn kinderen.
Even later wordt er aangebeld.
"Daar zal hij zijn!" roepen de kinderen.
"Hallo, de Sint die u gehuurd heeft is helaas ziek. Hier heeft u uw geld terug"

MichelWuyts
Een pianist krijgt een brief van de gemeente. Er staat in dat hij over 3 weken naar het gemeentehuis moet komen. 3 weken later komt hij aan met zijn koffertje op het gemeentehuis . 'Welk instrument moet ik hier stemmen?'

Van najazeg
Komt een andere man langs de muziekschool en ziet een bord staan: "Wij geven les in alle muziekinstrumenten." Dus die man loopt naar binnen en zegt: "Ik wil muziekles."
"Prima," zegt de mevrouw achter de balie, "loopt u maar naar lokaal 11."
Dus dat doet die man en na vijf minuten wachten mag hij naar binnen.
"Zo meneer, wat voor instrument speelt u?" vraagt de docent.
Waarop de man een rammelaar pakt en zegt: "Ditte pele!"

In een mierenkolonie komt er opeens een mier binnen met een rode muts op en een baard. Dus de mieren vragen zich af wat dit te betekenen heeft. Die ene mier zegt: "Ik ben de kerstman".

Zegt Pietje tegen Rik: "Vandaag vergaat de wereld!"
Rik: "Ik merk er anders nog weinig van. Hoe kom je er eigenlijk bij?"
"Nou," zegt Pietje, "Dat heeft een Maya voorspeld."
Zegt Rik: "Ah vandaar, mjin vriendinnetje kan helemaal niet tellen."

*O* De volgende grap van Shreyas krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Meike is acht jaar en komt niet rond van haar zakgeld, dus heeft ze extra geld nodig. Ze besluit om voor de supermarkt te gaan staan en te gaan jongleren met eieren. Echter ze kan het helemaal niet, maar ze denkt: "Ik ben pas acht, dus ik kan het jong leren."
Op haar slaapkamer gaat ze lekker oefenen. Na drie weken oefenen met vier ballen denkt ze dat ze er klaar voor is en de volgende middag, na school, staat ze voor de plaatselijke supermarkt. Ze koopt een doosje eieren van haar laatste zakgeld en haalt er vier uit. Ze is nog geen tien seconden bezig of er vallen al drie eieren op de grond. Stoïcijns gaat ze door met het jongleren van één ei en dat gaat best aardig.
Voorbijgangers zien het en een oude vrouw zegt: Meid toch, met één ei is dat toch makkelijk, dat is helemaal niet echt jongleren. Zegt Meike: Nou ik heb anders drie weken moeten oefenen hoor en ik ben pas acht!.

Een man krijgt zijn ouders op bezoek. Terwijl ze in de woonkamer zitten gaat hij de keuken in en zegt hij luid tegen zijn vrouw: "Lieverd ik wil dat je vandaag Indische rijsttafel maakt met kip uit de oven, begrepen?"
Zijn vrouw kijkt verbaasd en zegt: "Dat zou ik toch sowieso doen vandaag, dat heb ik gisteren nog gezegd.''
Zegt die man fluisterend: "Weet ik, maar mijn ouders zijn hier nu en ik wil even duidelijk laten zien dat ik hier de broek aan heb in huis''
Zegt zijn vrouw: "Is goed schat, ga nu maar snel terug naar de woonkamer en schenk even wat te drinken in voor je ouders''

HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Henk heeft via zijn werk een driedaagse cursus gevolgd voor beginnende leidinggevenden.
Na een halve dag zegt de trainer die de cursus geeft enthousiast: "Nou, ik vind dit echt een bijzondere groep en dat zeg ik niet vaak."
Dus na afloop van de cursus zegt Henk trots tegen een collega die de cursus in het verleden bij die trainer heeft gevolgd: "De trainer zei dat ze ons een bijzondere groep vond!"
Zegt die collega: "O, dat zei ze ook tegen ons."
Als Henk vervolgens de collega belt die de cursus eveneens ooit heeft gevolgd bij diezelfde trainer, blijkt dat die trainer ook tegen haar haar groep heeft gezegd dat ze de groep bijzonder vond. De volgende dag belt Henk de trainer op en hij confronteert haar met het feit dat ze zei dat ze de groep bijzonder vond en dat ze dat niet vaak zei maar dat het ook tegen de groepen van zijn collega's was gezegd.
Zegt die trainer: "Ja, klopt ook hoor, ik zeg het tegen elke groep maar één keer."

Een vrouw doet met haar dochter boodschappen bij Albert Heijn. Terwijl de vrouw de hele band bij de kassa volzet met boodschappen zoals daar zijn wijn, pinda's, kaas, schoonmaakmiddelen, frisdrank, pinda's en wijn loopt haar dochter nog even de winkel in. Plots botst er een vakkenvuller met een grote kar tegen haar aan.
Zegt die vrouw verontwaardigd: "Nou ja zeg!"
Dus die jongen zegt: "Het spijt me mevrouw. Ik deed het niet expres."
Maar op datzelfde moment komt haar dochter terug die bijna triomfantelijk een pak dubbeldrank in de lucht houdt.
Zegt die vrouw: "Ja, dat moet er nog bij komen!"

Het is 1 januari 2013. In de stad Amsterdam wordt een recordpoging gedaan voor het Guinness Book of Records. Ze gaan proberen het grootste glas verse muntthee ter wereld te bereiden. Ze hebben een glas dat acht meter hoog is en drie meter in doorsnede. Er gaat ongeveer zesduizend liter water in en een paar kratten met munt. Het is koud water want het was niet mogelijk om het water te verwarmen. Peter en Ger willen het graag zien en gaan naar Amsterdam. Daar aangekomen blijkt er grote belangstelling voor de recordpoging te zijn want er staan tientallen mensen te kijken bij het grote glas. Twee van de mensen die meedoen aan de recordpoging realiseren zich tijdens het vullen van het enorme glas dat er nog helemaal geen record bestaat voor het grootste glas verse muntthee ter wereld dus dat ze waarschijnlijk ook een vermelding in het Guinness Book of Records hadden gekregen met een glas met drie liter muntthee ofzo maar ze realiseren zich dat ze daar wat laat achterkomen. Naast het glas staat een grote ladder die de deelnemers aan de recordpoging gebruiken om de munt naar boven te brengen en in het water te gooien. Uit balorigheid loopt Ger in een onbewaakt moment de ladder op en hij vraagt Peter om een foto te maken. Maar net als Peter een foto maakt verliest Ger zijn evenwicht en valt in het glas.
De dag erna komen twee medewerkers van Onze Taal lang bij Peter, die die dag precies dertig jaar lid is van het tijdschrift Onze Taal. Ze hebben een microfoon bij zich en Peter wordt geïnterviewd voor een uitzending die live te volgen is op de websit evan Onze Taal. Ze vragen Peter over zijn voorliefde voor de Nederlandse Taal, over wat zijn favoriete rubrieken in het tijdschrift zijn en wat zijn hobby's verder zijn.
Vraagt een van die medewerkers op een gegeven moment aan Peter: "Wat is eigenlijk je favoriete Nederlandse woord?"
Zegt Peter: "In thee Ger."

Een man en een vrouw gaan samen lunchen. De man bestelt een tosti ham-kaas. De vrouw moet er wat langer over nadenken maar ziet dan dat er een 'Broodje Titanic' op de kaart staat. Ze moet een beetje lachen want ze vraagt zich af wat het is. Als de ober langskomt bestelt ze het. Een kwartier later komt de ober terug met een tosti ham-kaas voor de man en voor de vrouw heeft hij een kom water bij zich met een ijsklontje erin en ergens op de bodem ligt een stokbroodje met kaas.
Zegt die vrouw: "Ja wat is dit nou weer!"
Zegt die ober: "Ja u wilde toch een Broodje Titanic!"

Een vrouw wil graag een relatie dus ze besluit zich in te schrijven op een relatiesite. Ze heeft er weinig vertrouwen in door ale negatieve verhalen maar al snel komt ze een man tegen die haar erg galant lijkt. Zijn gebruikersnaam op de site is Charme_Wocomel.

Vier vrienden maken op de middelbare school de afspraak om over tien jaar een muziekinstrument te gaan leren spelen. Tien jaar later zit een van hen in de trein. Toevallig komt een van de andere drie de coupé binnen, die een gitaar bij zich heeft.
Vraagt degene met die gitaar: "Hé, waarom heb jij geen muziekinstrument bij je? We hadden toch afgesproken dat we een instrument zouden leren?"
Zegt de ander, terwijl hij een mondharmonica uit zijn binnenzak haalt: "Tadaaa."
Dan wordt het helemaal toevallig, want ook een van de andere twee vrienden komt de coupé binnen. Hij heeft een contrabas bij zich.
Zeggen die andere twee in koor: "Wat is dat voor iets joh?"
Zegt diegene met die contrabas: "Een contrabas."
Zegt diegene met die gitaar: "Nou, dan is het bij mij wat makkelijker te vervoeren naar de muziekles."
Zegt diegene met die contrabas, verwijzend naar de enige vriend die er nog niet is: "Ja, maar Henk heeft het helemaal lastig, want die speelt piano."

Een jongen is klaar met zijn rechtenstudie en solliciteert bij een advocatenkantoor. Het gesprek gaat prima maar toen de jongen binnenkwam viel het advocaten die het gesprek met hem voeren op dat hij een pak aanhad met een heel lang jasje, dat bijna tot zijn enkels komt, en de advocaten kijken elkaar meteen aan met een blik van 'Hier wil ik niks mee te maken hebben'.
Een dag later belt een van die advocaten hem op en hij zegt: "Nou, ik heb helaas slecht nieuws."
Zegt die sollicitant: "Oh, dan ben ik bang dat ik het al weet."
Zegt die advocaat: "Je bent het helaas niet geworden."
Zegt die sollicitant: "Waar lag het aan als ik zo vrij mag zijn?"
Zegt die advocaat: "We vinden je te lang van stof.”

Pater Henk beheert de Heilige Maria Kerk in Veenhuizen. Op een gegeven moment is er een storm waardoor er dertien grote ramen kapot waaien. De gemeente vindt het vervelend en wil een gebaar maken. Ze geven pater Henk 100.000 euro om mooie glas-in-loodramen te laten maken. Dus pater Henk maakt een afspraak met een glashandel die gespecialiseerd is in glas-in-loodramen. De man van de glashandel stelt zich voor als Bob en hij vraagt naar de wensen van pater Henk.
Zegt Pater Henk: "Nou, in die twaalf ramen lijkt het me mooi om beeltenissen te hebben van de twaalf apostelen."
Zegt Bob: "Alles goed en wel, maar wat wilt u dan met dat dertiende raam?"
Zegt pater Henk: "Nou, maak daarin een beeltenis van Jezus."
Bob kijkt een beetje om zich heen met zo'n blik van 'Nou, het zal allemaal wel goed zijn' en spreekt af dat hij de volgende dag begint. Drie dagen later komt pater Henk kijken naar het resultaat. Hij is verbluft door de schitterende beeltenissen van de twaalf apostelen, elk met hun naam en de periode waarin ze leefden, omringd door perkamenten boeken. Maar dan ziet hij het dertiende raam, met een afbeelding van een vrouw met een trui en een spijkerbroek die onderuitgezakt op de bank met de tv aan op haar iPhone zit te WhatsAppen.
Zegt pater Henk een beetje verbaasd: "Eh, zeg maar, wie is dat?"
Zegt Bob: "Da's m'n zus Marjoke."

Een man van 87 is wijkagent want hij wil nog niet met pensioen. Op een gegeven moment is hij getuige van een tasjesroof. Hij zet de achtervolging in. Maar de dader is 32 en is professioneel marathonloper. Dus hij loopt die oude wijkagent er met gemak uit. De wijkagent baalt heel erg en wil 's avonds iets leuks gaan doen. Hij gaat naar een veiling toe. Hij biedt op een speciale aflevering van Knight Rider, zijn grote voorbeeld. Het is een hele bijzondere aflevering, die gaat over een man die raceauto's saboteert. De aflevering bestaat uit twee delen, omdat het voor de makers onmogelijk was om zo'n complex gegeven in één aflevering uit te werken. Maar de agent biedt en hij wint. Voor zeven euro wordt hij de trotse eigenaar. Maar dan blijkt dat het een videoband is.
Zegt die wijkagent boos: "Ik heb niet eens een Blu-rayspeler, laat staan dat ik een videorecorder heb!"

DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial-artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."

DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."

EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."

MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.

*O* *O* *O* * DEZE GRAP VAN GEKKEPOES IS WAT MIJ BETREFT DE OP VIJF NA BESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN! *O* *O* *O*
Twee mannen zitten 6 uur in de file in de sneeuw, 10 minuten later 25 meter verder zegt de ene man, tegen die andere "Nee he, afslag gemist"

*O* *O* *O* * DEZE GRAP VAN SHREYAS IS WAT MIJ BETREFT DE OP VIER NA BESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN! *O* *O* *O*
Meike is acht jaar en komt niet rond van haar zakgeld, dus heeft ze extra geld nodig. Ze besluit om voor de supermarkt te gaan staan en te gaan jongleren met eieren. Echter ze kan het helemaal niet, maar ze denkt: "Ik ben pas acht, dus ik kan het jong leren."
Op haar slaapkamer gaat ze lekker oefenen. Na drie weken oefenen met vier ballen denkt ze dat ze er klaar voor is en de volgende middag, na school, staat ze voor de plaatselijke supermarkt. Ze koopt een doosje eieren van haar laatste zakgeld en haalt er vier uit. Ze is nog geen tien seconden bezig of er vallen al drie eieren op de grond. Stoïcijns gaat ze door met het jongleren van één ei en dat gaat best aardig.
Voorbijgangers zien het en een oude vrouw zegt: Meid toch, met één ei is dat toch makkelijk, dat is helemaal niet echt jongleren. Zegt Meike: Nou ik heb anders drie weken moeten oefenen hoor en ik ben pas acht!.


*O* *O* *O* * DEZE GRAP VAN TOCHWEERHENK IS WAT MIJ BETREFT DE OP DRIE NA BESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN! *O* *O* *O*
Herman vouwt kranten voor zijn dagelijkse kost, maar als op een dag het desbetreffende krantenblad failliet wordt verklaard, moet Herman snel op zoek naar een nieuwe baan. Maar omdat er een grote crisis heerst is er geen baan meer te vinden en moet hij het binnenshuis proberen. Gelukkig vindt hij bij de sloop nog een oude takelwagen en kan die gratis meekrijgen. Hij begint dus te takelen maar ongelukkig dat hij is rijdt hij tegen een boompje aan. De auto zelf heeft geen schade opgelopen, maar de letter ''L'' van ''takelwagen'' is wel onleesbaar door een schram en daarom wordt zijn wagen als takelwagen ongeldig verklaard.
Toch improviseert Herman en kan hij met zijn auto nog wel takken gaan vervoeren. Als hij dan nogmaals tegen een boom aanrijdt en nu ook de letters ''W'' en ''T'' onleesbaar zijn geworden, zegt Herman hardop: ''Nu kan ik er niks meer van maken''.

*O* *O* *O* * DEZE GRAP VAN GIESTER IS WAT MIJ BETREFT DE OP TWEE NA BESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN. *O* *O* *O*
Een gristen en een moslim zitten gezellig op de klaagmuur een beetje te kletsen over het gedoetje tussen beide religies.
Dan komen ze beide met goede argumenten zoals: daarom en hierom enzo.
Opeens zegt de moslim tegen de gristen: "Jonge, Mohammed was beter dan Jezus."
"Oh" , zegt de gristen. "En waarom denk jij dat dan?"
De moslim antwoord: "Nou, omdat hij de profeet van Allah is."

"Nee, goed argument" zegt de gristen. "Maar Jezus was de zoon van god, nou jij weer."
"Ja, maar Mohammed heeft gesproken met Allah." zei de moslim.
"Nou en" zegt de gristen. "Jezus kon over water lopen en mensen genezen."
Zegt de moslim. "Ja maar Mohammed kon zwemmen en mensen ziek maken."
"Ja, das waar" zei de gristen. "Daarom zeg ik, dit ding kan nog weleens heel groot worden."
Zegt de moslim: "Ach, zolang ze het maar niet te serieus nemen."

DIT IS WAT MIJ BETREFT DE OP EEN NA ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN, DIE DE ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE TUSSENGRAP ALLER TIJDEN BEVAT:

Van wappiie
Harrie heeft honger en gaat eten halen bij de chinees.
Zegt de chinees: "Wat wilt u hebben meneer?"
Harrie: "Uhm doe maar 2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek alstublieft
Chinees: "Sorry meneer, kunt u dat nog eens herhalen?"
Harrie: "2 bakken bami, foe jong hai, en wat kroepoek"
Chinees: "Sorry meneer maar ik kan u echt niet verstaan"
Harrie: "Ben je doof ofzo, ik praat verdomme toch geen chinees"
Chinees: "En wilt u er sambal bij?"

EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 03-01-2013 13:17:19 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121106923
Komt er een man bij de dokter, zegt die man: "Goedemorgen dokter"
Zegt die dokter: "Het is middag"
Zegt die man: "Klopt, ik heb korsakoff"

hihaho schuddebuiken alles.
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:46:37 #3
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_121107111
Het is rood en gaat vanzelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:50:28 #4
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_121107228
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Federer-fan het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]

Een oude blinde man komt met hond en stok de videotheek binnen en pakt vervolgens een DVD van Baantjer en gaat naar de verhuurbalie. De videotheekmedewerker is een beetje verbaasd en vraagt nieuwsgierig: "Maar meneer, hoe kunt u deze dvd dan bekijken?"
Zegt de blinde man: "Oh verdorie, heb ik weer een DVD in plaats van een videoband gepakt?"

Deze grap staat in de OP alszijnde van mij, maar hij is van JochemP, ere wie ere toekomt :)
  donderdag 3 januari 2013 @ 12:56:43 #5
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_121107445
Yay mijn grappen in de OP :D
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:12:35 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121108002
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:34 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er een dom blondje in de bibliotheek, en vraagt met luide stem "één frikandel speciaal alstublieft."de mevrouw achter de balie : "U weet dat dit een bibliotheek is?"domme blondje (fluistert nu) "O sorry.. één frikandel speciaal alstublieft"
Deze is zó oud al :') Sowieso niet zelfbedacht
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:20:38 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121108309
quote:
9s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:41 schreef LompeHork het volgende:
Komt er een man bij de dokter, zegt die man: "Goedemorgen dokter"
Zegt die dokter: "Het is middag"
Zegt die man: "Klopt, ik heb korsakoff"

[...]
_O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:21:14 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121108331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Deze grap staat in de OP alszijnde van mij, maar hij is van JochemP, ere wie ere toekomt :)
Bedankt voor je oplettendheid, ik heb het aangepast.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 januari 2013 @ 13:21:24 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121108336
quote:
14s.gif Op donderdag 3 januari 2013 12:56 schreef JochemP het volgende:
Yay mijn grappen in de OP :D
Verdiend.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121108368
Wat doet een neger op het toilet? klonen!
sup
pi_121109613
Starla: de OP is te lang
Federerfan: dat is de grap
I feel kinda Locrian today
pi_121110472
Komt een dokter bij de vrouw..
pi_121111266
Het is een grap en die is slecht.

Deze g(r)aap
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:43:38 #14
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_121111470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is een grap en die is slecht.

Deze g(r)aap
Haha graap, ik snap m
  donderdag 3 januari 2013 @ 14:45:54 #15
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_121111576
Pietje vraagt aan Keesje of hij buitenlands eten lekker vindt.
"Ja hoor" zegt Keesje, "Maar ik eet er nooit teveel van."
"Hoezo?" vraagt Pietje.
Zegt Keesje: "Vol is vol."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_121112374
Pietje vraagt aan Keesje: "Hallo!".
Keesje: "Dat is toch geen vraag?".
Pietje: "Zeg ik dat dan?!".
  donderdag 3 januari 2013 @ 16:32:00 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121116287
Hank is net benoemd tot hoogleraar geografie en hij spreekt op 30 december af met vier studievrienden om het te vieren. Hij vindt het altijd erg leuk om te laten zien hoeveel hij weet
Op een gegeven moment vraagt hij aan een van de vrienden: "Zeg Jan, waar ga jij dit jaar heen op vakantie?"
Zegt Jan: "Naar Frankrijk."
Zegt Hank quasinonchalant: "Europa dus."
Dan vraagt Hank aan Maarten waar hij dit jaar naartoe op vakantie gaat en Maarten antwoordt: "Ik ga naar China."
Zegt Hank met een glimlach: "Azië dus"
Vervolgens vraagt Hank aan Joop waar hij dit jaar naartoe gaat en Joop zegt: "Naar Californië."
Hank kijkt tevreden voor zich uit en zegt: "De Verenigde Staten."
Ten slotte vraagt Hank aan Wim wat dit jaar zijn vakantiebestemming is en Wim antwoordt: "Ik ga dit jaar naar Balconia".
Hank raakt een beetje in paniek en graaft in zijn enorme kennis. Hardop denkend zegt hij: "Eh, de pellopenesische eilanden, nee.. de Straat van Gibraltar?" Dan voegt hij er teleurgesteld aan toe: "Ik weet het niet. "
Die drie andere vrienden beginnen hard te lachen en zeggen bijna in koor: "Dat is een grap. Hij bedoelt dat hij gewoon thuisblijft!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:22:54 #18
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_121133531
BasBosBouwBV heeft elke maandag een vergadering, een daarom dus ook deze week weer. Omdat het bedrijf geen officiële notulist bij vergaderingen heeft, wordt deze taak elke week door een andere medewerker gedaan. De eigenaar van de zaak, Bas knipjes, kijkt de vergaderkring eens rond, en kiest dan Richard om de notulen te doen. Richard zucht enorm en begint geïrriteerd te notuleren. Bas begint de vergadering. Maar, elke keer wanneer Bas de letter 'r' uitspreekt, kucht Richard. Dit gaat een tijdje door, totdat Bas het zat is en zegt terwijl hij opstaat: ''Ik praat verdomme toch geen Brabants''.
pi_121133600
Ff geen grap, maar advies:
Spoiler(s) in de OP gebruiken. Nu is die echt extreem lang.
pi_121134150
hier in het dorp zit dus een hele lekkere ijsboer!
dus laatst dacht ik laat ik is een lekker ijsje gaan halen daar!
dus daar aangekomen zie ik een groot bord staan met: KUTijs!
dus ik tegen het meisje die daar aan het werk is: kutijs?
en zij zegt ja KUTijs ik zo is dat lekker dan?
zij je moet het gewoon proberen!
dus ik neem me toch een lik van dat ijsje, ik zo: GATVERDAMME dat ijsje smaakt naar POEP!
die meisje achter de balie ja meneer dan moet u ook niet zo'n grote lik nemen.....
niksnadanoppes
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:49:43 #21
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_121136986
Komt een man bij de hoeren, zegt ie: hee hoer laat je clitoris is zien!
Zegt die hoer: ik heb geen clitoris, ik ben een manhoer kut.
pi_121137014
vind niemand mijn grap grappig?....
niksnadanoppes
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:35:38 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121140620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ff geen grap, maar advies:
Spoiler(s) in de OP gebruiken. Nu is die echt extreem lang.
Goed idee ja. ^O^ :@ bedoel je bijvoorbeeld onder het kopje met de lijst met vorige topics en het kopje met de grappen uit het vorige topic)?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 4 januari 2013 @ 08:37:50 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_121140649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 00:50 schreef ikbenmoe het volgende:
vind niemand mijn grap grappig?....
Het is in dit topic de bedoeling om te zorgen dat zo'n grap niet plat is. Het is moelijker om iets grappigs te schrijven wat niet plat is, want bij platte woorden gaan mensen vanzelf al lachen. Van mij mag een slechte zelfbedachte grap wel plat of grof zijn, als de grap er maar niet van afhankelijk is, dus dat het grappige niet ligt in de platheid of grofheid maar in iets anders.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_121140786
Irritant kleinkind: "Klop klop, oma!"
Zwaar demente oma: "Wie is daar?"
Irritant kleinkind: "Wie is waar, oma? Is het weer tijd voor je pillen?"
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')