abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121074135
Hallo!!!
Mijn zus heeft net een rover 200- 216 si gekocht.. dit ziet ze als nood auto en zodra ik kan zal ik de auto van haar overkopen... nu is mijn vraag:
is deze auto duur in onderhoud?? onderdelen zijn ze betaalbaar??

groetjes
rosalie
pi_121074337
niet aan beginnen, als je een auto zoekt met lage onderhoud neem dan een VAG
( vw seat audi porsche skoda )
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:12:15 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121074350
Voor kleine autootjes is onderhoud meestal wel goed te doen :Y
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_121074360
of een fiat da kost geen drol
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:12:37 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121074361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef basvandalen het volgende:
En nu onderbouwd waarom niet?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:14:33 #6
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_121074425
Rover is failliet maar ondedelen zijn nog wel te krijgen.
Rover staat bekend om lekke koppakkingen bij de benzine-motoren en slechte elektronica.
pi_121074454
ik heb een aantal kennisen en vrienden die allemaal auto monteur zijn ( professioneel en amateur ) zien een hoop auto's voorbij komen ( niet alleen volswagen etc) , en ik heb al eens met een dilemma als dit gestaan. en ben er toen op gewezen dat vag het meest degelijk is, goed zijn waarde behoud en goedkoop is in onderhoud en onderdelen.

TS ik zou gewoon een leuk seatje arosa nemen
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:17:06 #8
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_121074500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef basvandalen het volgende:
en ben er toen op gewezen dat vag het meest degelijk is, goed zijn waarde behoud en goedkoop is in onderhoud en onderdelen.

Vreemd dat veel mensen daar anders over denken dan...
pi_121074522
oke.. hms slecht aankoop dus:( jammer.. naja dan weet ik iig dat ik hem niet overneem
hoewel het wel mijn schuld is dat ze binnen 2 dagen een andere auto moest kopen..

onze seat is total loss verklaard naja economisch total los...
seat is zowieso goed..

wat zijn nog meer mankementen van een rover dan??
lekke koppakking?? gaat dat veel kosten om dat te laten maken?
slechte electronica?? hoe bedoel je??

dit is een rover 200- 216si uit 1999 meestal zeggen jaartallen ook wat..
ik stel deze vragen ook omdat ik zelf niet bekend ben met rover... wel met vw seat fiat volvo audi ford etc
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:18:40 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121074538
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef basvandalen het volgende:
ik heb een aantal kennisen en vrienden die allemaal auto monteur zijn ( professioneel en amateur ) zien een hoop auto's voorbij komen ( niet alleen volswagen etc) , en ik heb al eens met een dilemma als dit gestaan. en ben er toen op gewezen dat vag het meest degelijk is, goed zijn waarde behoud en goedkoop is in onderhoud en onderdelen.

TS ik zou gewoon een leuk seatje arosa nemen
Ik zie nog steeds nergens een fatsoenlijke onderbouwing waarom TS NIET een rover 200 zou moeten kopen.
Tevens wilde TS weten of het qua onderdelen betrouwbaar en betaalbaar is, en voor dat laatste moet je dus zéker weten niet bij VAG zijn, want daar maken ze alles van goud volgens mij :')
pi_121074551
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Vreemd dat veel mensen daar anders over denken dan...
het is ook geen mening, ik zeg alleen wat er volgens de statistieken van de garages te merken is
Ik zeg niet dat wat ik zeg de enige waarheid is, maar probeer gewoon de ts te helpen met mijn ervaringen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:21:36 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_121074622
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:19 schreef basvandalen het volgende:

[..]

het is ook geen mening, ik zeg alleen wat er volgens de statistieken van de garages te merken is
Ik zeg niet dat wat ik zeg de enige waarheid is, maar probeer gewoon de ts te helpen met mijn ervaringen.
Statistieken? je hebt het net over hearsay van kennisjes en vrienden, de zogenaamde borrel- en verjaardagspraat.. post eens een linkje dan?
pi_121074699
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Statistieken? je hebt het net over hearsay van kennisjes en vrienden, de zogenaamde borrel- en verjaardagspraat.. post eens een linkje dan?
excuus dat ik probeer te helpen, ts helaas ik stop ermee, had je graag verder willen helpen

als geen van mijn berichten serieus worden genomen en er maar vanuit word gegaan dat ik het zo uit m'n duim floep, heeft het voor mij geen zin, jammer dit, en dat van een moderator :N
pi_121074848
wie is ts?
en ik dank jullie voor de info:)
pi_121074910
ts ben jij ( topic starter )
pi_121075031
oow zooo haha ik ben niet zo handig met afkortingen enzo:P:P

maargoed mensen.. slechte of goeie aankoop??

http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr

dit is de auto... hij zal niet lang meer online blijven staan maargoed.. dat is hem
pi_121075122
2 ton op de teller ( dat is nog een rede waarom niet )
plus het is een oude auto ( voor 2000 is eigenlijk te oud )
pi_121075195
ik raad het je af maar als je deze toch gaat kopen zal ik niet meer betalen dan 500 euro ( en dat is een redelijke prijs ) ga er wel vanuit dat je apk in april geld gaat kosten, kan je me vertellen wat er zowel aan gedaan is in de afgelopen 4 jaar
pi_121075260
ik ga er nu mee stoppen weet niet of ik vanavond nog reageer aangezien ik de gehele avond weg ben,
suc6 in ieder geval of je hem nu koopt of niet
pi_121075334
dankjewel.. maar waarom is een auto van voor 2000 te oud??? wij hebben nog nooit auto's van na 2000 gehad.... dit is een hele jonge auto voor ons doen..

er komt zowieso nieuwe apk op volgens die verkoper... dus daar maak ik me nog niet zo heel veel zorgen om.. maar tis dus een miskoop?
pi_121075370
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef basvandalen het volgende:
VAG was leuk tot 2000 ofzo. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met de Deutsche grundlichkeit.

:X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121075382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef neverwas het volgende:
dankjewel.. maar waarom is een auto van voor 2000 te oud??? wij hebben nog nooit auto's van na 2000 gehad.... dit is een hele jonge auto voor ons doen..

er komt zowieso nieuwe apk op volgens die verkoper... dus daar maak ik me nog niet zo heel veel zorgen om.. maar tis dus een miskoop?
Geen idee, ik heb er een van 96 en die vind ik ook niet te oud :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121075419
Niet de beste auto maar als de auto in redelijke staat verkeert is het een prima gebakje om een tijd mee rond te rijden voor weinig geld.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_121075470
mijn beste vriendin moest van haar vader perse een auto kopen van na 2008 dus dat heeft ze gedaan.....
en ze heeft de auto net 3 maanden en de grootste problemen met dat ding...
kweet niet hoor.. ik heb liever een oudere goedkope auto wat goed op de weg ligt en gelijk start dan een nieuwe auto waar je eigenlijk nog minder aan hebt.. en wat nog sneler in waarde daalt..
pi_121075531
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef FAUSTINO het volgende:
Niet de beste auto maar als de auto in redelijke staat verkeert is het een prima gebakje om een tijd mee rond te rijden voor weinig geld.
dankje voor je reactie!!! tis ook niet de bedoeling dat we deze auto nog 10 jaar houden ofzo.. hoewel als hij het nog 10 jaar volhoud dan ist een super auto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')