En nu onderbouwd waarom niet?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef basvandalen het volgende:
niet aan beginnen, als je een auto zoekt met lage onderhoud neem dan een VAG
( vw seat audi porsche skoda )
Vreemd dat veel mensen daar anders over denken dan...quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef basvandalen het volgende:
en ben er toen op gewezen dat vag het meest degelijk is, goed zijn waarde behoud en goedkoop is in onderhoud en onderdelen.
Ik zie nog steeds nergens een fatsoenlijke onderbouwing waarom TS NIET een rover 200 zou moeten kopen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:15 schreef basvandalen het volgende:
ik heb een aantal kennisen en vrienden die allemaal auto monteur zijn ( professioneel en amateur ) zien een hoop auto's voorbij komen ( niet alleen volswagen etc) , en ik heb al eens met een dilemma als dit gestaan. en ben er toen op gewezen dat vag het meest degelijk is, goed zijn waarde behoud en goedkoop is in onderhoud en onderdelen.
TS ik zou gewoon een leuk seatje arosa nemen
het is ook geen mening, ik zeg alleen wat er volgens de statistieken van de garages te merken isquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:17 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Vreemd dat veel mensen daar anders over denken dan...
Statistieken? je hebt het net over hearsay van kennisjes en vrienden, de zogenaamde borrel- en verjaardagspraat.. post eens een linkje dan?quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:19 schreef basvandalen het volgende:
[..]
het is ook geen mening, ik zeg alleen wat er volgens de statistieken van de garages te merken is
Ik zeg niet dat wat ik zeg de enige waarheid is, maar probeer gewoon de ts te helpen met mijn ervaringen.
excuus dat ik probeer te helpen, ts helaas ik stop ermee, had je graag verder willen helpenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Statistieken? je hebt het net over hearsay van kennisjes en vrienden, de zogenaamde borrel- en verjaardagspraat.. post eens een linkje dan?
VAG was leuk tot 2000 ofzo. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met de Deutsche grundlichkeit.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:11 schreef basvandalen het volgende:
niet aan beginnen, als je een auto zoekt met lage onderhoud neem dan een VAG
( vw seat audi porsche skoda )
Geen idee, ik heb er een van 96 en die vind ik ook niet te oudquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:42 schreef neverwas het volgende:
dankjewel.. maar waarom is een auto van voor 2000 te oud??? wij hebben nog nooit auto's van na 2000 gehad.... dit is een hele jonge auto voor ons doen..
er komt zowieso nieuwe apk op volgens die verkoper... dus daar maak ik me nog niet zo heel veel zorgen om.. maar tis dus een miskoop?
dankje voor je reactie!!! tis ook niet de bedoeling dat we deze auto nog 10 jaar houden ofzo.. hoewel als hij het nog 10 jaar volhoud dan ist een super autoquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:45 schreef FAUSTINO het volgende:
Niet de beste auto maar als de auto in redelijke staat verkeert is het een prima gebakje om een tijd mee rond te rijden voor weinig geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |