abonnement Unibet Coolblue
pi_121050155
stel je voor je dochter van 8 doet haar heilge communie en stapt op een feestelijkedag in een koets in een prinsessenjurk een echt sprookje dit sprookje word opgenomen op dvd en nu ben ik op zoek naar klassieke muziek stukken die dit nog mooier kunnen maken.

ik ben echt een leek op klassieke muziek dus ik hoop op hulp

alvast bedankt
leren hoe het kleinste in de wereld kan de grootste wonderen kan voortbrengen
pi_121050971
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:55 schreef gerwinpul het volgende:
stel je voor je dochter van 8 doet haar heilge communie en stapt op een feestelijkedag in een koets in een prinsessenjurk een echt sprookje dit sprookje word opgenomen op dvd en nu ben ik op zoek naar klassieke muziek stukken die dit nog mooier kunnen maken.

ik ben echt een leek op klassieke muziek dus ik hoop op hulp

alvast bedankt
apart om te zien hoe zogenaamd katholieke mensen de eerste communie uit zijn verband rukken en het in een heel andere context weten te plaatsen.
pi_121087971
Bedankt karlokip het is inderdaad een aanrader staat voorlopig bovenaan de lijst

@batb en ieder beleeft haar of zijn geloof anders als u er waarde aan hecht uw geloof sober tot u te laten komen is dat mij best wie ben ik om u daarin te ver- of beoordelen en wie bent u om mij of mijn dochter op te beoordelen wij zijn zeer actief gelovig wij zijn onze eerste communie als een echte feestdag
leren hoe het kleinste in de wereld kan de grootste wonderen kan voortbrengen
  donderdag 3 januari 2013 @ 03:56:35 #5
15449 Philosocles
blogito ergo sum
pi_121099948
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 21:55 schreef gerwinpul het volgende:
dit sprookje word opgenomen op dvd en nu ben ik op zoek naar klassieke muziek stukken die dit nog mooier kunnen maken
Het 'zwanenthema' uit de finale van de vijfde symfonie van Sibelius heeft een behoorlijk sprookesachtige sfeer.
Filmpje start op 1'25'', daar begint dat thema namelijk.

Let op hoe, als het 'gordijn' open gaat, er nog een schepje bovenop komt. :P
iedereen is uniek behalve ik
pi_122157815
Hallo allemaal,

Ik lees dat jullie allemaal van klassieke muziek houden.
De Open Universiteit heeft hier een korte enquête over.
Willen jullie een paar minuten hieraan besteden en ook familie, vrienden en kennissen vragen om de enquête in te vullen.
De link is http://www.surveymonkey.com/s/97R635Y

Bedankt.

Met vriendelijke groet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')