abonnement Unibet Coolblue
pi_121588059
Ik heb last van mijn voeten, ze zitten onder de blaren..dankzij mijn nieuwe schoenen.
pi_121590670
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 21:47 schreef Nanuke het volgende:
Mijn droom is om een stage en/of minor in Canada te doen, maar zoals het er nu uitziet is die droom echt nog te hoog gegrepen. Helaas. Maar toch ben ik erg benieuwd naar de ervaringen met een tijd in het buitenland doorbrengen.

(Oja, ik zal me ook nog even voorstellen. Hoi! Ik ben Nanuke, 21 en sinds anderhalf jaar gediagnosticeerd met Asperger.)
Welkom!
pi_121622073
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 20:14 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Dat is vrij normaal bij date met een vrouw, vaak hoor je helemaal niets meer als ze niet verder wil. Ze wil je dan in onzekerheid laten.

Ok wacht... ik zit niet op te letten 8)7

Moet zeggen dat ik zelf niet zo tactvol ben in contact maken.
Nou het wilde dus wel wat zeggen. 24 uur later een 'sorry, ik vond het heel gezellig, je bent erg leuk, maar ik heb toch besloten dat je mijn type niet bent. Veel geluk verder' berichtje.
Urgh. Had dat even gelijk gezegd ipv eerst nog aan te komen met je telefoonnummer, dat je het zo spannend vond, of ik alsjeblieft het voortouw wil nemen voor de volgende date... en dan een dag later 'onee, toch niet!'.

Ben echt in één klap van een enorme high zwaar neergeknald naar een 'nou, blijkbaar voel ik mensen dus nog steeds waardeloos aan en snap ik geen snars van dat hele daten'.

(Sowieso vind ik t ook erg moeilijk om na een week buitengewoon leuk contact alles te beëindigen middels één berichtje, omdat er geen relatie in zit... en dan praten we ook gewoon in één klap helemaal niet meer?? Ik snap wel dat t bij daten een beetje hoort, maar het blijft raar.)
pi_121624592
Het blijft toch het probleem van relaties, het hele daten gebeuren. Vreemdgenoeg zijn er veel mensen die juist alleen dat gedeelte leuk vinden.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_121625053
Ik heb het gewoon geaccepteerd, dat ik waarschijnlijk altijd alleen zal blijven :P
En dat is niet erg, als mijn ouders maar blijven :D

De langste relatie die ik heb gehad was 3 weken :')
Twiddel
pi_121625343
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb het gewoon geaccepteerd, dat ik waarschijnlijk altijd alleen zal blijven :P
En dat is niet erg, als mijn ouders maar blijven :D

De langste relatie die ik heb gehad was 3 weken :')
Daten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121625361
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Daten?
Ja hoor, kusjekroel.
Twiddel
pi_121625374
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:39 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja hoor, kusjekroel.
Ik heb zelfs een relatie van 7 maanden gehad. En ik mag echt niet gemakkelijk vrienden. _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121625418
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:40 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb zelfs een relatie van 7 maanden gehad. En ik mag echt niet gemakkelijk vrienden. _O-
Vind ik lang :o
Twiddel
pi_121625432
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Vind ik lang :o
De tijd vloog voorbij.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121625436
Daten heb ik opgegeven.
-weg-
pi_121625455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:43 schreef Auti het volgende:
Daten heb ik opgegeven.
Ik date nooit. Als ik met een meisje afspreek is het omdat ik voor dat meisje wil gaan. Niet daten puur uit kennismaken enzulks. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121625537
quote:
2s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:43 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik date nooit. Als ik met een meisje afspreek is het omdat ik voor dat meisje wil gaan. Niet daten puur uit kennismaken enzulks. :')
Nah ik heb geaccepteerd dat ik alleen ben en ik vind het eigenlijk wel prima zo. Het leeft niet meer in mij of zo, geen prioriteit of interesse in. Te lastig.
-weg-
pi_121627531
Mijn ouders vinden me te jong om te gaan daten.
pi_121627643
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Vind ik lang :o
1 april a.s. ben ik 6 jaar samen, hiervoor een relatie van 3,5 jaar.

daarvoor eigenlijk niets (nou ja, 2 maanden ofzo).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121627805
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:03 schreef Catnip het volgende:
Mijn ouders vinden me te jong om te gaan daten.
Hoe jong ben je dan? :)
Twiddel
pi_121627812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

1 april a.s. ben ik 6 jaar samen, hiervoor een relatie van 3,5 jaar.

daarvoor eigenlijk niets (nou ja, 2 maanden ofzo).
Holy moly!
En hoe oud ben je?
Twiddel
pi_121627823
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe jong ben je dan? :)
Eh 15 :P Eigenlijk vind ik mezelf er ook wel een beetje te jong voor haha..
pi_121627825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:43 schreef Auti het volgende:
Daten heb ik opgegeven.
Ik ook.
Het is ook zo ongemakkelijk allemaal :P
Twiddel
pi_121627853
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef Catnip het volgende:

[..]

Eh 15 :P Eigenlijk vind ik mezelf er ook wel een beetje te jong voor haha..
Zo kom je niet over :@ :)

15 is wel jong ja.
Maar daten kan toch ook inhouden met een leuke jongen uit de klas wat drinken in de stad?
Of mag dat ook niet? :)
Twiddel
pi_121627914
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:13 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Zo kom je niet over :@ :)

15 is wel jong ja.
Maar daten kan toch ook inhouden met een leuke jongen uit de klas wat drinken in de stad?
Of mag dat ook niet? :)
Oh haha grappig :P
Ja dat mag dan weer wel, en dat willen ze ook wel graag. Dat ik afspreek met vrienden, want ben niet zo sociaal. Maar ik mag nog geen verkering, en dat heb ik ook nog nooit gehad.
pi_121628120
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Holy moly!
En hoe oud ben je?
33 :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121642485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 08:03 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Nanukieeee!

Welkom bij de club! Wat voor studie volg je?
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek. :)
Volgend jaar stage (of minor in het buitenland) is de grootste uitdaging in mijn leven tot nu toe. 'Er tegenop zien' dekt hier echt niet de lading, zeg maar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_121645129
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

33 :)
Jullie waren toch getrouwd?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_121646257
quote:
14s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Jullie waren toch getrouwd?
Dat zijn ze nog steeds ;)
-weg-
pi_121650596
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh haha grappig :P
Ja dat mag dan weer wel, en dat willen ze ook wel graag. Dat ik afspreek met vrienden, want ben niet zo sociaal. Maar ik mag nog geen verkering, en dat heb ik ook nog nooit gehad.
Als ik eerlijk ben vind ik dat best apart. Te jong voor verkering.

Zit je daar ook mee?

Overigens rond de 2 weken met mijn vriendin nu. O+
  woensdag 16 januari 2013 @ 21:34:37 #255
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_121655775
Ik ben 29 en mijn langste relatie.. Eeh, tja, die bestaat niet echt zeg maar :' )

En hoewel ik het niet heel erg vind om op mezelf te zijn lijkt het me toch wel wat om een relatie te hebben.. Want alleen voelt ook zo alleen soms...
Life's like music, get the rhythm..
pi_121662044
quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:11 schreef Catnip het volgende:

[..]

Eh 15 :P Eigenlijk vind ik mezelf er ook wel een beetje te jong voor haha..
Komt nog wel, ik was 18 toen ik echt ging daten ;)
  donderdag 17 januari 2013 @ 01:45:15 #257
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_121667061
Ik ben zelf al 39 (whoaaah). Ik heb van 1997 tot 2001 een relatie gehad met een Finse, ontstaan op IRC chat... en daarna meteen tot maart 2005 een relatie met een Nederlands meisje uit de buurt.

8 jaar aaneengesloten samen was ik dus samen met iemand. Maar sindsdien alweer bijna 8 jaar alleen. Dacht wel in de zomer mijn droomvrouw te hebben ontmoet, dat was ook wederzijds, zij liet ook allemaal zien en doorschemeren hoe mooi en goed de toekomst nog zou kunnen zijn.

Maar zij trok zich terug en sindsdien, mjah.. heb ik wel een paar dates gehad maar is er ook het realiteitsbesef, dat het heel lastig gaat worden, ooit nog zo iemand te vinden, die alles accepteert. En nu moet ik ook weer terugdenken aan al die geschepte verwachtingen die zo mooi waren, en dat het allemaal door mijn handen is geglipt.

Ik ben nooit bang om te daten, alleen zijn de verwachtingspatronen van de andere kant vaak erg hoog en tegenstrijdig.
pi_121667816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:46 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat zijn ze nog steeds ;)
Klopt :)
Sinds 02-09-2011 (ik moest een datum hebben waar dag+maand=jaar :D)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 17 januari 2013 @ 08:06:43 #259
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121668376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:43 schreef Auti het volgende:
Daten heb ik opgegeven.
Welkom bij de club! Al ligt het bij mij (naast mijn lengte) ook wel aan mijn kledingvoorkeur; ik voel me eigenlijk niet een ‘echte’ man en draag in huis regelmatig vrouwenkleding.
Trouwens, hoe was de fietswedstrijd afgelopen zaterdag?
Collega van mij heeft een stuk door de sneeuw hardgelopen, en dat maakte best indruk...
pi_121668834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:06 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Welkom bij de club! Al ligt het bij mij (naast mijn lengte) ook wel aan mijn kledingvoorkeur; ik voel me eigenlijk niet een ‘echte’ man en draag in huis regelmatig vrouwenkleding.
Trouwens, hoe was de fietswedstrijd afgelopen zaterdag?
Collega van mij heeft een stuk door de sneeuw hardgelopen, en dat maakte best indruk...
Ik heb niet mee kunnen doen met de wedstrijd vanwege griep.
-weg-
pi_121669099
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb niet mee kunnen doen met de wedstrijd vanwege griep.
Zeker weten dat het griep was en dat je niet ziek was van de spanning? (serieuze vraag, weet dat ik mezelf ook compleet ziek kan denken in bepaalde situaties)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:05:12 #262
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121669125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb niet mee kunnen doen met de wedstrijd vanwege griep.
Ai... je hebt wel pech hey. Maar komt vaak voor, grootse plannen die uiteindelijk nooit uitgevoerd worden.
pi_121669137
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:05 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ai... je hebt wel pech hey. Maar komt vaak voor, grootse plannen die uiteindelijk nooit uitgevoerd worden.
Pff, de volgende keer doet hij gewoon mee.
Punt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121669202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zeker weten dat het griep was en dat je niet ziek was van de spanning? (serieuze vraag, weet dat ik mezelf ook compleet ziek kan denken in bepaalde situaties)
Ik denk dat de spanning ook wel heeft meegeteld, maar ook zeker griep. Ben ook nog niet helemaal beter, nog wat slapjes maar wel stukken beter dan afgelopen week.
In februari en in maart zijn er ook nog srandraces, misschien kan ik er daar 1 van meepakken.
-weg-
pi_121669230
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:05 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ai... je hebt wel pech hey. Maar komt vaak voor, grootse plannen die uiteindelijk nooit uitgevoerd worden.
Ik heb nog zat grootse plannen voor dit jaar, dus er is nog maar weinig verloren.
-weg-
  donderdag 17 januari 2013 @ 09:16:27 #266
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121669320
quote:
8s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Pff, de volgende keer doet hij gewoon mee.
Punt.
Bedoel meer in het algemeen hoor.
pi_121669646
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 09:16 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Bedoel meer in het algemeen hoor.
Excuus :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121671697
Grrrrr, ik kan er echt niet tegen dat iemand die helemaal van de regeltjes is, heel rigide als het aankomt op tijd/te laat komen, en die van tevoren aangaf duidelijkheid erg handig en prettig te vinden, na een opzich hartstikke leuk en vriendelijk contact gewoon helemaal niet meer reageert. :(
pi_121672033
Punctualiteit en gevoel hebben dan ook weinig met elkaar te maken.
pi_121672046
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 08:45 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb niet mee kunnen doen met de wedstrijd vanwege griep.
Ik las het eerder ja, jammer, je was er erg dichtbij.
pi_121672394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Specularium het volgende:
Punctualiteit en gevoel hebben dan ook weinig met elkaar te maken.
Da's ook weer waar, maar ik zou denken dat beide met een zeker fatsoen te maken hebben.
Ik zou ook denken dat reageren op een smsje vrij laagdrempelig is, maar misschien had ik achteraf gezien toch beter even kunnen bellen, dat scheelt een hoop 'is het al aangekomen/ben ik niet geblokkeerd/is ie nog aan het denken of negeert ie bewust?' ellende.
  donderdag 17 januari 2013 @ 11:58:17 #272
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121674030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

Da's ook weer waar, maar ik zou denken dat beide met een zeker fatsoen te maken hebben.
Ik zou ook denken dat reageren op een smsje vrij laagdrempelig is, maar misschien had ik achteraf gezien toch beter even kunnen bellen, dat scheelt een hoop 'is het al aangekomen/ben ik niet geblokkeerd/is ie nog aan het denken of negeert ie bewust?' ellende.
In het geval bewust negeren vrijwel bewezen is, kan ik je aanraden om zeker je ongenoegen nog even door te laten schemeren.
pi_121674800
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 10:56 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik las het eerder ja, jammer, je was er erg dichtbij.
Ach, mijn fiets staat helemaal raceklaar en op strandbanden in de schuur en er komen nog 2 strandraces van 38km hier in de buurt. 1 is voor een goed doel en de ander zou ik dan onder KNWU licensie rijden.. dus zo'n grote domper is het gelukkig niet.
-weg-
pi_121674820
Moet ik alleen wel even stoppen met een bepaald medicijn want die staat op de dopinglijst.
-weg-
pi_121674884
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 11:58 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

In het geval bewust negeren vrijwel bewezen is, kan ik je aanraden om zeker je ongenoegen nog even door te laten schemeren.
Tja.. dat zou ik graag doen, ookal wil ik een hartstikke leuk contact eigenlijk gewoon vriendelijk afsluiten. Ik weet natuurlijk ook niet wat er door hem heengaat, misschien heeft ie ook gewoon even nodig om alles op een rijtje te zetten, en ik ben nu niet bepaald de geduldigste persoon..
Weer een sms met ongenoegen lijkt me iig niet handig, want als ik dan weer niets hoor ben ik nog niks verder (en weet ik nog niet of ie t überhaupt leest).
Menigeen zal ook denken 'hij heeft je gestuurd dat je zijn type niet bent, het is klaar', maar na totaal tegenstrijdige signalen wil ik gewoon nog heel even wat uitspreken, en het negeren vind ik hoe dan ook lomp }:|
  Redactie Sport donderdag 17 januari 2013 @ 16:13:22 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_121683315
quote:
17s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:27 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb het gewoon geaccepteerd, dat ik waarschijnlijk altijd alleen zal blijven :P
En dat is niet erg, als mijn ouders maar blijven :D

De langste relatie die ik heb gehad was 3 weken :')
Ik kom ook uit op 3 maandjes, en de enige reden dat die relatie zo lang door liep was juist omdat ik te weinig tijd had om er actief aan te werken :') De rest ging allemaal beroerder.

Dan nog wil ik mezelf niet uit het veld laten slaan als 'dat ene leuke meisje' voorbij komt. Elke relatie is iets op zichzelf. En als er een tijd is waarin ik niemand vind kan ik dat ook redelijk accepteren.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Catnip het volgende:

[..]

Oh haha grappig :P
Ja dat mag dan weer wel, en dat willen ze ook wel graag. Dat ik afspreek met vrienden, want ben niet zo sociaal. Maar ik mag nog geen verkering, en dat heb ik ook nog nooit gehad.
Een date hoeft niet iets groots te zijn - de relevantie is of je iemand kent of niet. De 'dates' die ik heb gehad bestonden uit bijv. parkhangen en frieten halen bij het station, en dat op zichzelf liep goed. (Dat ik het daarna verneukte/mijn interesse wegviel is iets heel anders :') ) Het woord date dekt voor veel mensen de lading dat je een romantisch diner hebt ofzo, maar wat mij betreft is het hoofddoel dat je gezellig samen iets gaat doen om elkaar beter te leren kennen.

Om mijn eerste zin te verduidelijken: In het geval dat je iemand al redelijk kent kun je het aardig flikken om iets heel simpels te doen, maar als je iemand niet of nauwelijks kent dekt een date natuurlijk een andere lading en dan is de romantiek er omheen op de een of andere manier belangrijker. Maar zelf heb ik nooit op die manier een date gehad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 17 januari 2013 @ 19:42:47 #277
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121691543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 12:23 schreef Auti het volgende:
Moet ik alleen wel even stoppen met een bepaald medicijn want die staat op de dopinglijst.
Lukt dat, om ermee te gaan stoppen!
Ik hoop voor je dat je een wedstrijd kan gaan rijden :)

En dan maar hopen dat er geen orkaan of iets dergelijks is (zoals bij de marathon NY) die alsnog roet in het eten gooit...
pi_121691650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Lukt dat, om ermee te gaan stoppen!
Ik hoop voor je dat je een wedstrijd kan gaan rijden :)

En dan maar hopen dat er geen orkaan of iets dergelijks is (zoals bij de marathon NY) die alsnog roet in het eten gooit...
Het gaat om een plaspil, voor mijn bloeddruk. Maar dat middel kan doping maskeren en maakt een dopingtest dus niet betrouwbaar, daarom staat het op de dopinglijst. Ik kan er wel mee stoppen, moet het even met de huisarts over hebben of anders een soort van attest van de huisarts mee dat ik dat middel gebruik voor mijn hypertensie.
-weg-
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:03:58 #279
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121692674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef Auti het volgende:

[..]

Het gaat om een plaspil, voor mijn bloeddruk. Maar dat middel kan doping maskeren en maakt een dopingtest dus niet betrouwbaar, daarom staat het op de dopinglijst. Ik kan er wel mee stoppen, moet het even met de huisarts over hebben of anders een soort van attest van de huisarts mee dat ik dat middel gebruik voor mijn hypertensie.
Ik denk zelfs dat het wel losloopt. De tijden van recreanten zijn in het kader van doping totaal niet interessant. Of wordt er steekproefsgewijs gecontroleerd?
Wat die relaties betreft... ik heb nog nooit een date gehad. Dat ligt ook aan mijn gebrek aan initiatief.

Pfff... prijzen in de bedrijfskantine zijn 8-10% gestegen :N
In tijden van crisis!!
Oké, de kantine is een commerciële onderneming, maar een beetje jammer dat ze de prijzen afstemmen op de verdiende lonen. 3.39 voor een belegd broodje of 1.35 euro voor een kom soep. 79 cent voor een banaan. En dan moet er ook nog zelf worden afgerekend (hadden ze ook studentes voor kunnen inzetten).

Mensen zouden toch meer aan de bel moeten trekken, in plaats van alles maar te slikken.
pi_121692801
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:03 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat het wel losloopt. De tijden van recreanten zijn in het kader van doping totaal niet interessant. Of wordt er steekproefsgewijs gecontroleerd?
Wat die relaties betreft... ik heb nog nooit een date gehad. Dat ligt ook aan mijn gebrek aan initiatief.

Pfff... prijzen in de bedrijfskantine zijn 8-10% gestegen :N
In tijden van crisis!!
Oké, de kantine is een commerciële onderneming, maar een beetje jammer dat ze de prijzen afstemmen op de verdiende lonen. 3.39 voor een belegd broodje of 1.35 euro voor een kom soep. 79 cent voor een banaan. En dan moet er ook nog zelf worden afgerekend (hadden ze ook studentes voor kunnen inzetten).
Ik weet niet precies hoe het gaat, maar ik rij dan onder een KNWU licensie en dus is er kans op controle.
-weg-
pi_121713299
Ik meld me ook maar weer even als iemand die asperger heeft.
Sinds vorige week werk ik bij een gezondheidsinstelling als"vrijwilliger" in een vakgebied wat goed bij me past. Ik ontvang vanaf nu bijstand en heb me aangemeld voor de sociale werkvoorziening. Al met al goed begin van dit jaar
  zondag 20 januari 2013 @ 10:21:54 #282
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121789882
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:06 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het gaat, maar ik rij dan onder een KNWU licensie en dus is er kans op controle.
Dan is het anders ja. Heb je veel plezier van je licensie?
pi_121796294
Bij de Amish wonen lijkt mij zo slecht nog niet.
Structuur, simpelheid, geen vakanties, je weet wat voor leven je hebt.
Alleen het geloofgedoe houd mij nogal tegen :')
Twiddel
  zondag 20 januari 2013 @ 15:38:14 #284
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121802396
quote:
10s.gif Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef summer2bird het volgende:
Bij de Amish wonen lijkt mij zo slecht nog niet.
Structuur, simpelheid, geen vakanties, je weet wat voor leven je hebt.
Alleen het geloofgedoe houd mij nogal tegen :')
Dat zou wel veel rust en structuur geven he? Het geloofsaspect valt wel mee. Met de Nieuwetijdsleer, die anno 2013 erg in is, weet je tenslotte ook niet wat je in huis haalt.

Lijkt me ook heerlijk, voor een paar weken een hutje op de hei. Volgend jaar misschien wel vakantie op 30 december tot 22 januari. Welke sociale verplichtingen ik heb in deze periode:

Oud en Nieuw
Nieuwjaarsreceptie
4 verjaardagen in de familie
Verjaardag + cadeautje kopen op mijn werk
pi_121813677
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 10:21 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Dan is het anders ja. Heb je veel plezier van je licensie?
Het gaat dan om een daglicensie, ik heb (nog) geen volwaardige licensie. Dat is, hoop ik, iets voor volgend jaar. Ik ben van plan om dit jaar heel veel te gaan trainen... ik wil ook een Tacx voor thuis.
-weg-
pi_121826259
Amish is volgens mij wel heel hecht. Ze leven rustig en rijden geen snelle auto's. Wel raar dat ze wel een moderne gevarendriehoek op het paardenrijtuig moeten monteren.
  zondag 20 januari 2013 @ 23:22:07 #287
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121827431
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef Auti het volgende:

[..]

Het gaat dan om een daglicensie, ik heb (nog) geen volwaardige licensie. Dat is, hoop ik, iets voor volgend jaar. Ik ben van plan om dit jaar heel veel te gaan trainen... ik wil ook een Tacx voor thuis.
Heel mooi plan, ik kan het je alleen maar aanraden. Het is goed voor je gezondheid, en je bent er weer even uit. Ik wist niet dat een daglicensie verplicht is, anders dan in de handloopsport dus.

Vandaag even een 10 km loopje gedaan in mijn woonplaats. Een unieke kans om in georganiseerd verband te lopen door een idyllisch, besneeuwd landschap. Aan het einde begon het weer te sneeuwen. Normaal ben ik trouwens een mooiweerloper :P
pi_121835399
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Amish is volgens mij wel heel hecht. Ze leven rustig en rijden geen snelle auto's. Wel raar dat ze wel een moderne gevarendriehoek op het paardenrijtuig moeten monteren.
Geen auto's is nog het minst erge, ze gebruiken überhaupt geen moderne techniek.

Nu ik je UI weer zie; wie gaat zich uitschrijven bij de kerk zodra de procedure makkelijker is geworden? Ik zit er al een tijdje over te dubben en ga het iig zeker doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121843461
Afgelopen week weer een brief gekregen over een vrijwillige bijdrage van de kerk, ik geef nooit niets en toch vinden ze het nodig om altijd een paar herinneringen te sturen over een vrijwillige bijdrage.

Ik kom nooit in de kerk en geloof ook niet, dus ik vind het niet nodig om iets te geven. Het is ook gewoon absurd dat ze herinnerings brieven sturen voor een vrijwillige bijdrage.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_121843623
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef Rhalius het volgende:
Afgelopen week weer een brief gekregen over een vrijwillige bijdrage van de kerk, ik geef nooit niets en toch vinden ze het nodig om altijd een paar herinneringen te sturen over een vrijwillige bijdrage.

Ik kom nooit in de kerk en geloof ook niet, dus ik vind het niet nodig om iets te geven. Het is ook gewoon absurd dat ze herinnerings brieven sturen voor een vrijwillige bijdrage.
Ze moeten ergens het geld vandaan halen, ik ben onvrijwillig gedoopt. Wilde niet meedoen met de communie en het vormsel maar werd gedwongen... kom alleen in de kerk voor trouwerijen en begrafenissen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121844801
Ik ben alleen een keer in de Notre Dame geweest.
-weg-
pi_121844891
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 23:22 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Heel mooi plan, ik kan het je alleen maar aanraden. Het is goed voor je gezondheid, en je bent er weer even uit. Ik wist niet dat een daglicensie verplicht is, anders dan in de handloopsport dus.
Het verschilt per wedstrijd/evenement.. voor de strandrace van Castricum is geen recreantenklasse, dus rij je met een KNWU daglicensie. Of je moet al licensierijder / KNWU lid zijn.
-weg-
pi_121845788
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:43 schreef Auti het volgende:
Ik ben alleen een keer in de Notre Dame geweest.
o ja excuus, ik kom op vakantie in heel veel kerken puur omdat ik het architectonisch en qua kunst interessant vind :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121855968
Ik kwam vroeger bijna elke week in de kerk, geloof ook wel in God..Maar de kerk is altijd zo druk. En dat vind ik lastig.
pi_121857212
Dat vind ik persoonlijk zo frappant; dacht dat autisten (vaak) moeite hadden/hebben met abstracte begrippen... maar dan wel in God geloven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121858110
Kan toch? :)
pi_121858276
Nou ja, abstracter dan God wordt het niet toch? Ik geloofde al niet in Sinterklaas.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_121863295
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, abstracter dan God wordt het niet toch? Ik geloofde al niet in Sinterklaas.
Same here.
-weg-
  maandag 21 januari 2013 @ 22:04:28 #299
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121865547
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou ja, abstracter dan God wordt het niet toch? Ik geloofde al niet in Sinterklaas.
Ik geloof ook niet in Sinterklaas, maar wel dat hij abstracter dan God is.

P.S. is de bedrijfskantine bij jullie ook al zo duur en werken er geen jongeren? 1.39 voor een kroket. Niemand die er wat aan doet, als reactie kreeg ik dat ze marktconforme prijzen hanteren. Oke, de kantine ontvangt geen subsidie, maar om nou de prijzen te richten op het inkomensniveau rond schaal 12 is ook weer zowat voor een zelfbedieningstent (incl. zelf afrekenen). Voor die prijs wil ik wel op mijn wenken bediend worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door schaal_10 op 21-01-2013 22:12:36 ]
pi_121866579
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:04 schreef schaal_10 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet in Sinterklaas, maar wel dat hij abstracter dan God is.

P.S. is de bedrijfskantine bij jullie ook al zo duur en werken er geen jongeren? 1.39 voor een kroket. Niemand die er wat aan doet, als reactie kreeg ik dat ze marktconforme prijzen hanteren. Oke, de kantine ontvangt geen subsidie, maar om nou de prijzen te richten op het inkomensniveau rond schaal 12 is ook weer zowat voor een zelfbedieningstent (incl. zelf afrekenen). Voor die prijs wil ik wel op mijn wenken bediend worden.
De snackbar is nog altijd duurder... Maar ik ben wel van mening dat een bedrijfskantine goedkoper zou moeten dan 1.39 voor een kroket. Een euro is al duur genoeg, wil je zonder winst dan kost een kroket 80 cent of zo (incl vrieskosten, frituren etc), 90 cent voor van Dobben of Kwekkeboom.
-weg-
  maandag 21 januari 2013 @ 22:25:34 #301
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_121867462
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Auti het volgende:

[..]

De snackbar is nog altijd duurder... Maar ik ben wel van mening dat een bedrijfskantine goedkoper zou moeten dan 1.39 voor een kroket. Een euro is al duur genoeg, wil je zonder winst dan kost een kroket 80 cent of zo (incl vrieskosten, frituren etc), 90 cent voor van Dobben of Kwekkeboom.
Het zal er om hangen, die snackbar :)

Er zal toch eens een omslagpunt moeten komen, volgens mij kiezen meer mensen nu eieren voor hun geld. Een goede, betaalbare lunch en een enthousiaste bediening draagt (direct of indirect) positief bij aan de werksfeer. In deze tijden van ombuigingen meer dan welkom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')