abonnement Unibet Coolblue
pi_121067926
Google publisher toolbar gebruikte ik ook een tijdje, totdat ik erachter kwam dat hij soms bij het laden van topics op fok mijn browser freezede.

En ik weet niet wat er gebeurd is, maar vandaag blijf ik al een tijdje steken op 2 cent. :( Gister was ook al dramatisch...
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:16:57 #77
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121072320
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 23:41 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bekend bent met de termen lokaal exact e.d., dit zijn zoekresultaten. Leuk als kleine niche waar weinig werk voor nodig is.
Nee, was ik niet bekend mee, maar nu wel.
Zie dat je via AdWords wel wat info kan vinden over zoekwoorden en hoe vaak ze maandelijks ingetikt worden.

Maar tik jij lukraak woorden in en kijk je meteen dan hoeveel concurerende sites er met dezelfde info te vinden is, het zal vast niet op een zilveren schaal aangeboden worden. :+
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:28:52 #78
340341 Blester
Membre très utile
pi_121072783
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:16 schreef JK het volgende:

[..]

Nee, was ik niet bekend mee, maar nu wel.
Zie dat je via AdWords wel wat info kan vinden over zoekwoorden en hoe vaak ze maandelijks ingetikt worden.

Maar tik jij lukraak woorden in en kijk je meteen dan hoeveel concurerende sites er met dezelfde info te vinden is, het zal vast niet op een zilveren schaal aangeboden worden. :+
Ik werk met speciale niches en wanneer er iets nieuws in die niche is, of er schiet me iets te binnen uit die niche ga ik op marketing onderzoek inderdaad. Concurrentie bekijk ik niet vanaf de adwords tool maar via eigen ervaring / zelf onderzoek doen. Wanneer ik dus 'lage concurrentie' zeg, lees ik dit niet af van de AdWords tool wat dat is ook helemaal niet relevant voor webmasters, slechts voor de adverteerders.

Daarnaast kijk ik naar het backlink profiel van concurrentie e.d. en kijk ik of het de tijd waard is deze niche uit te werken. Als ik zie dat het redelijk wat tijd kost en weinig bezoekers op gaat leveren laat ik hem gaan, denk ik dat het te doen is en winst gaat opleveren dan werk ik het uit.

Wanneer ik bij het gedeelte 'deze wil ik uitwerken' kom ga ik bekijken welke domeinnaam erbij past. Wanneer ik geen passende domeinnaam kan vinden laat ik hem vaak ook gaan, tenslotte is een exact keyword domein nog steeds het makkelijkst. Meestal kan ik echter wel goede domeinnamen vinden :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:13:11 #79
340341 Blester
Membre très utile
pi_121074380
Best grappig, vanochtend stond mijn nieuwe website op pagina 3 onderaan, en zojuist gestegen naar pagina 2 bovenaan op main keyword :D

Dat is het voordeel van linkbuilden terwijl de website in sandbox is, daarna meteen goede posities.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121074824
Magnet, heb jij ook enorme verschillen in de je youtube dashboard qua inkomsten, vergeleken met de daadwerkelijk inkomsten?
pi_121083880
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 11:22 schreef Blester het volgende:

[..]

:')

Linkbuilding geeft geen garantie? Nee tuurlijk, daarom sta ik met veel websites als jaren in de top 5 van Google door sterke backlinks. Ga maar eens proberen te ranken op een moeilijk keyword zonder linkbuilding, je website staat ergens op pagina XX, niemand zal je content zelfs zien, laat staan dat de naar je linken voor waardevolle content.
Linkbuilding is niet de enige manier om goed te ranken. ;) Bovendien is mijn ervaring (ook al vele jaren) dat vooral rankings obv kunstmatige linkbuilding zeer gevoelig zijn voor algoritmewijzigingen van Google.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 20:21:55 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:43:11 #82
340341 Blester
Membre très utile
pi_121085049
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Linkbuilding is niet de enige manier om goed te ranken. ;) Bovendien is mijn ervaring (ook al vele jaren) dat vooral rankings obv kunstmatige linkbuilding zeer gevoelig zijn voor algoritmewijzigingen van Google.
Ik weet niet hoe jij aan linkbuilding doet maar als ik aan linkbuilding doe ziet Google niet of het natuurlijk verkregen is of dat de webmaster hier zelf invloed op heeft gehad.

'Linkbuilding is niet de enige manier om goed te ranken', probeer maar eens op moeilijke keywords zonder linkbuilding te ranken. Ik heb het eens geprobeerd zelf al test met een leuk project, bomvol goede en degelijke content en totaal geen linkbuilding, duurde +- 7 - 8 maanden om een positie nummer 6 te krijgen op een keyword met geen concurrentie en 3000 maandelijkse zoekopdrachten.

Tenzij jij een website zoals Nu.nl, NOS.nl e.d. hebt zul je altijd zelf moeten gaan linkbuilden om een leuke positie te behouden.

Het is natuurlijk duidelijk dat je wanneer je niet aan linkbuilding doet en je hebt eindelijk na maanden een 'goede' positie, je binnen no-time door je concurrentie verstoten bent, omdat zij wél aan linkbuilding doen.

En nogmaals 'dat vooral rankings obv kunstmatige linkbuilding zeer gevoelig zijn voor algoritmewijzigingen van Google.' slaat gewoon helemaal nergens op, ik beheer op dit moment 60 -70 websites en alle websites waar ik mee aan de slag ben gegaan hebben al jaren een vaste plek op een positie. In deze jaren zijn er al tientallen algoritmewijzingen geweest binnen Google en de posities zijn er nog steeds.Waar jij het bij deze opmerking over hebt is 'Blackhat SEO', BlackHat SEO is inderdaad zéér gevoelig voor algoritmewijzingen van Google en deze bestaan daarom ook alles voor kort succes. Wanneer jij een degelijke website hebt laat je het wel uit je hoofd Blackhat SEO toe te passen. Via de normale linkbuilding manier ben je gewoon stabiel in Google.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121085271
Prima, jij jouw methodes en ik de mijne. Ik trek in het algemeen genoeg traffic (en die traffic groeit ieder jaar nog behoorlijk) zonder actieve linkbuilding, ook al jaren.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2013 20:49:12 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:55:26 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_121085646
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Prima, jij jouw methodes en ik de mijne. Ik trek in het algemeen genoeg traffic (en die traffic groeit ieder jaar nog behoorlijk) zonder actieve linkbuilding, ook al jaren.
Dan zul je wel willen ranken op een heel makkelijk keyword.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121085759
Op het webmasterforum van Google las ik enkele dagen geleden dat linkbuilding door middel van linkpartners iets uit de jaren 90 is om zoekresultaten te beïnvloeden. Ik weet niet wat waar is maar ik denk dat het wel nuttig kan zijn anders deed niemand het.

Gevonden: https://productforums.goo(...)aster-nl/3ISwVUTh4tU

[ Bericht 27% gewijzigd door WebBeestje op 02-01-2013 21:06:40 ]
  woensdag 2 januari 2013 @ 20:59:27 #86
340341 Blester
Membre très utile
pi_121085854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:57 schreef WebBeestje het volgende:
Op het webmasterforum van Google las ik enkele dagen geleden dat linkbuilding door middel van linkpartners iets uit de jaren 90 is om zoekresultaten te beïnvloeden. Ik weet niet wat waar is maar ik denk dat het wel nuttig kan zijn anders deed niemand het.
Zijn nog veel andere vormen van linkbuilding hoor. Ik gebruik er meerdere.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_121086061
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2013 20:55 schreef Blester het volgende:

[..]

Dan zul je wel willen ranken op een heel makkelijk keyword.
Dat niet eens. De grap is dat als je naar ern lastige key kijkt, bijvoorbeeld 'lenen', en je kijkt naar wat al die duizenden concurrerende webmasters doen, dan heeft het gros daarvan dezelfde strategie: focus op linkbuilding. Als je die wil verslaan kun je dat grofweg op twee manieren doen: net als iedereen gaan linkbuilden maar het dan net wat beter proberen te doen, of een strategie kiezen die initieel wat meer moeite kost maar waar je je wat makkelijker mee van anderen kan onderscheiden. Jij kiest voor het eerste, ik kies voor het tweede.
  woensdag 2 januari 2013 @ 21:49:33 #88
131603 Afwazig
Serious business
pi_121088312
Reciprocale links doe ik niet aan. Ook linkjes ruilen in de vorm van 3-way linken niet. Wel mail ik websites die voor mij interessant zijn om als backlink te hebben met een korte intro van mijn site en de vraag of ze een link willen plaatsen. Omdat mijn site daadwerkelijk iets toevoegt voor hun bezoekers doen ze dit vaak.
pi_121090619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef CasB het volgende:
Magnet, heb jij ook enorme verschillen in de je youtube dashboard qua inkomsten, vergeleken met de daadwerkelijk inkomsten?
Bedoel je onder "Geschatte inkomen" of "Advertentieprestaties"?
pi_121092127
Ah, kreeg net een DM over het filmpje dat gejat was en op Dumpert stond.

Een kleine update:
Dumpert / Geenstijl laat niets van zich horen en heeft m'n account geblokkeerd (al kan dat ook komen door mijn onvriendelijke comments onder m'n eigen filmpje :P).

Dan is de vraag: hoe hoog ga je het spelen.
Aan de ene kant denk ik: principe = principe en stuur er m'n rechtsbijstand op af (waarvoor heb je die anders?)... Principes kosten vaak geld...

Aan de andere kant heb ik zoiets van: "Oké, volgende keer een duidelijk watermerk in m'n filmpjes, lesje geleerd".

Het filmpje staat inmiddels op zoveel sites dat het bijna onbegonnen werk is. Ook LiveLeak laat niets van zich horen.
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:07:56 #91
131603 Afwazig
Serious business
pi_121092204
Was dat het Allah Snackbar filmpje toevallig? :P
pi_121092228
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:07 schreef Afwazig het volgende:
Was dat het Allah Snackbar filmpje toevallig? :P
Het watte? :D Nee...
  woensdag 2 januari 2013 @ 23:10:38 #93
131603 Afwazig
Serious business
pi_121092360
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het watte? :D Nee...

Deze :')
pi_121093146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 23:10 schreef Afwazig het volgende:

[..]


Deze :')
Ik moest lachen :')
pi_121093257
:')!
Facts don't care about your feelings
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:20:13 #96
131603 Afwazig
Serious business
pi_121095590
Die stond ook eerst op Youtube, toen Dumpert en nu ook Liveleak dus vandaar :').
  donderdag 3 januari 2013 @ 00:22:39 #97
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_121095690
Dan doen ze straks over je watermerk een paar dumpert logo's.
Wel triest dat ze er niet op in gaan. Zo lang ze er zelf maar geld aan verdienen.
pi_121095985
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 22:36 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bedoel je onder "Geschatte inkomen" of "Advertentieprestaties"?
Geschatte inkomsten.
pi_121100561
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:22 schreef JK het volgende:
Dan doen ze straks over je watermerk een paar dumpert logo's.
Wel triest dat ze er niet op in gaan. Zo lang ze er zelf maar geld aan verdienen.
Dat verwacht ik ook en ik denk dat als het op een vergoeding zou aankomen er bij die grote sites meer te halen is dan een kleine site.
pi_121100862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef CasB het volgende:

[..]

Geschatte inkomsten.
In Euro of Dollar?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')