abonnement Unibet Coolblue
pi_124825416
Er was toch ook een topic met tips over overleden familie leden en kleine kinderen? Ik vrees dat het hier binnenkort nodig gaat zijn, lees me graag even in.
*poef* nu is het weg
  woensdag 3 april 2013 @ 10:09:19 #102
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_124825515
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_124825582
ja, volgens mij wel! Dank je wel. Ik kon niet meer op het woord rouwverwerking komen.
*poef* nu is het weg
  woensdag 3 april 2013 @ 11:45:46 #104
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_124828460
Argh :( er ging wat fout met de op editten in als zwanger/worden blijven. Ik zit mobiel en het wil me niet meer lukken het goed te krijgen, hobbesje wilde graag in de op en ik mis nu een stukje
Alvast bedankt :*
Be happy with the little things in life
  woensdag 3 april 2013 @ 11:51:47 #105
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_124828653
ik heb t volgens mij weer gerepareerd. Klopt het nu?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 3 april 2013 @ 11:53:53 #106
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_124828714
Jaaa dankjewel :* de buuf to the rescue
Be happy with the little things in life
pi_124829046
Wat is eigenlijk het forumbeleid ten aanzien van persoonlijk gehak op elkaar? In Z&G is nu een best interessante discussie gaande over het al dan niet bij de bevalling hebben van je ouders of schoonouders, en of de wensen van een man net zo zwaar wegen als die van een vrouw. Ik begrijp ook wel dat de gemoederen oplopen. Moet kunnen. Maar op sommige momenten wordt het echt onaangenaam en wordt er alleen nog maar op de persoon gespeeld. Zo begrijp ik dat Pvoesss verraste reacties over zich afroept door een nieuwe serieuze liefde te etaleren, maar betekent dat dat alles dan maar geoorloofd is?

Ik heb erover getwijfeld of ik dit zou plaatsen, want ik post hier niet heel actief meer. Een reden daarvoor is ook dat de tentakels van OUD verder zijn gaan reiken dan dit forum zelf. Als iemand het met mij oneens is, dan "vecht" ik dat het liefst uit via het forum. Tegen pm's of facebookdiscussies achter de schermen kan ik me niet weren. Een zekere mate van geroddel is onvermijdelijk en moet je ook niet willen proberen te vermijden, maar ik krijg wel eens de indruk dat een belangrijk deel van de discussie niet hier gevoerd wordt, waar die gevoerd zou moeten worden. Moeten we niet hogere eisen stellen aan hoe we hier met elkaar omgaan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 3 april 2013 @ 12:32:02 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_124829978
quote:
5s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is eigenlijk het forumbeleid ten aanzien van persoonlijk gehak op elkaar? In Z&G is nu een best interessante discussie gaande over het al dan niet bij de bevalling hebben van je ouders of schoonouders, en of de wensen van een man net zo zwaar wegen als die van een vrouw. Ik begrijp ook wel dat de gemoederen oplopen. Moet kunnen. Maar op sommige momenten wordt het echt onaangenaam en wordt er alleen nog maar op de persoon gespeeld. Zo begrijp ik dat Pvoesss verraste reacties over zich afroept door een nieuwe serieuze liefde te etaleren, maar betekent dat dat alles dan maar geoorloofd is?

Ik heb erover getwijfeld of ik dit zou plaatsen, want ik post hier niet heel actief meer. Een reden daarvoor is ook dat de tentakels van OUD verder zijn gaan reiken dan dit forum zelf. Als iemand het met mij oneens is, dan "vecht" ik dat het liefst uit via het forum. Tegen pm's of facebookdiscussies achter de schermen kan ik me niet weren. Een zekere mate van geroddel is onvermijdelijk en moet je ook niet willen proberen te vermijden, maar ik krijg wel eens de indruk dat een belangrijk deel van de discussie niet hier gevoerd wordt, waar die gevoerd zou moeten worden. Moeten we niet hogere eisen stellen aan hoe we hier met elkaar omgaan?
Eens!

Ik las ook het gebash op Pvoesss, en twijfelde omdat ik nooit in dat topic post.
Goed dat je het aankaart Claudia.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_124830649
mwoch, tis echt niet alleen oud of zelfs maar alleen fok. dat persoonlijke gebash lijkt wel overal door te dringen. alles en iedereen lijkt wel de behoefte te hebben om zich wat beter te voelen door een ander neer te halen

naar wat ik hier zag ging het hard tegen hard. vooral vanuit mensen die doorgaans niks doen in z&g, wat begrijpelijk voor ergernis zorgde bij diegenen die er wel dagelijks posten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 3 april 2013 @ 12:57:00 #110
37295 Luigi
mario pls
pi_124830835
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:51 schreef simmu het volgende:
mwoch, tis echt niet alleen oud of zelfs maar alleen fok. dat persoonlijke gebash lijkt wel overal door te dringen. alles en iedereen lijkt wel de behoefte te hebben om zich wat beter te voelen door een ander neer te halen
Dat dus.
  Moderator woensdag 3 april 2013 @ 12:59:14 #111
5428 crew  miss_sly
pi_124830914
Zelfs al zou het zo zijn dat het overal doordringt, wil dat dan zeggen dat we er dus maar niet van op moeten kijken en er niets aan moeten doen? Het fatalistische "het is nu eenmaal zo, dus wat doe je eraan?"
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 3 april 2013 @ 13:00:24 #112
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124830955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:51 schreef simmu het volgende:
mwoch, tis echt niet alleen oud of zelfs maar alleen fok. dat persoonlijke gebash lijkt wel overal door te dringen. alles en iedereen lijkt wel de behoefte te hebben om zich wat beter te voelen door een ander neer te halen

naar wat ik hier zag ging het hard tegen hard. vooral vanuit mensen die doorgaans niks doen in z&g, wat begrijpelijk voor ergernis zorgde bij diegenen die er wel dagelijks posten
Volgens mij waren allen in de discussie gewoon frequente z&g posters. Zwanger of niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:03:20 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124831063
Ik heb de bezem er doorgehaald.
***
pi_124831109
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Zelfs al zou het zo zijn dat het overal doordringt, wil dat dan zeggen dat we er dus maar niet van op moeten kijken en er niets aan moeten doen? Het fatalistische "het is nu eenmaal zo, dus wat doe je eraan?"
zeg ik toch niet? ik denk alleen dat het begint en eindigt bij het oude "verbeter de wereld en begin bij jezelf". de vaste ruziemakers maken toch wel nog steeds ruzie. beter om maar ff op je handen te zitten, dan zijn ze snel genoeg weer weg.

overigens breng ik dat ook lang niet altijd op hoor. die discussie in z&g zonet maakte bij mij behoorlijk wat los. ik kan me de toestanden nog verrekte goed herinneren, dat toen de jongens in querrantine lagen, ik er op een ontzettend valse manier (er werd een mail naar alle familie behalve ons gestuurd) beschuldigd werd van het allemaal verzonnen hebben, enkel en alleen om schoonpa bij de jongens weg te houden.

dan denk ik ook bij mezelf in zo'n discussie "lul toch niet zo mensen, het kan echt een stuk erger". en als iemand dan begint over de rechten van grootouders, dan gaan mijn stekels echt wel ook overeind
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_124831119
Ik zou een knuffelclub voor Pvoess beginnen, al dat onrecht ;( men mag r echt niet zeggen dat ze t vreemd vinden dat zo'n halve tienermoeder 2 kinderen van verschillende vaders heeft,een relatie met de vader van een ander kind.Weer een vermeende zwangerschap bij een ander en dan nu weer over denkbeeldige kinderen kirren die ze wellicht ooit bij een vers gelokte vader/fokker maakt. prima dat ze rondneukt echt. Maar loop er niet zo mee te koop terwijl je ondertussen overal zegt hoe wijs je wel niet bent en UP en AP en vervolgens elke week een nieuwe vader voor je kinderen introduceren.
Ik vind het gewoon sneu voor die kinderen.
En tuurlijk mogen we ons er niet mee bemoeien, maar dat doen we toch, we bemoeien ons met iedereen. Als het niet hier is en aan de persoon zelf gericht, dan is t wel achteraf in een FBgroepje.
Dat gebash vond ik overigens ontzettend meevallen. [laatste zin weg]

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 03-04-2013 13:29:59 ]
  woensdag 3 april 2013 @ 13:08:34 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_124831243
Weet je KD, ik weet niet hoe het allemaal zit met Pvoesss haar privé leven. En als je het wel weet kun je daar natuurlijk best een mening over hebben. En mag je wat mij betreft ook iemand daarop aanspreken. Maar c'est le ton qui fait la musique....
Ben dan eerlijk en rechtuit, maar die sneren en dat onderlinge geginnegap vind ik onder de gordel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:12:17 #117
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124831396
Als je KD ergens niet van kunt beschuldigen is het wel dat ze niet recht voor de raap is ;-). Idem voor Tico.
pi_124831418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:08 schreef Moonah het volgende:
Weet je KD, ik weet niet hoe het allemaal zit met Pvoesss haar privé leven. En als je het wel weet kun je daar natuurlijk best een mening over hebben. En mag je wat mij betreft ook iemand daarop aanspreken. Maar c'est le ton qui fait la musique....
Ben dan eerlijk en rechtuit, maar die sneren en dat onderlinge geginnegap vind ik onder de gordel.
Ik vond tico best redelijk, ze zegt dat ze het wel apart vind dat ze nu alweer komt kletsen over eventuele kinderen. verder geen sneren oid. Ik daarentegen wel met mijn opemerking over een nest vol poesjes. Ik heb mij de afgelopen keren ook afzijdig gehouden, met r vorige partner.. maar ik vind dit zo ontzettend respectloos naar haar kinderen toe. Dus ja, ik had het anders kunnen aangeven.. Maar juist omdat het pvoesss is, met r belerende vingertje in alle topics waar ze eigenlijk niets te zoeken heeft. Z&G bijvoorbeeld, liet ik mij even gaan, zoals gewoonlijk.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:14:50 #119
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_124831510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Ik vond tico best redelijk, ze zegt dat ze het wel apart vind dat ze nu alweer komt kletsen over eventuele kinderen. verder geen sneren oid. Ik daarentegen wel met mijn opemerking over een nest vol poesjes. Ik heb mij de afgelopen keren ook afzijdig gehouden, met r vorige partner.. maar ik vind dit zo ontzettend respectloos naar haar kinderen toe. Dus ja, ik had het anders kunnen aangeven.. Maar juist omdat het pvoesss is, met r belerende vingertje in alle topics waar ze eigenlijk niets te zoeken heeft. Z&G bijvoorbeeld, liet ik mij even gaan, zoals gewoonlijk.
Afzijdig houden houdt in dat je een abortus niet vermeldt en dat je leugens verspreid over zwangerschappen en relaties? Bijzonder.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  woensdag 3 april 2013 @ 13:14:57 #120
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124831516
En dat was toch gewoon het geval? Eerlijk en openbaar? Hier gewoon op fok.

Dat er overal en nergens groepjes zijn en een hoop achter de schermen gezeik maakt juist dat ik op fok gewoon op fok zeg wat ik ervan denk. Het heeft er ook voor gezorgd dat ik met het overgrote deel van de mensen hier op fok geen vrienden ben op fb. Ik zit namelijk niet te wachten op het gezeik in mijn privéleven.

Dus hoever fok doordringt heb je ook wel zelf in de hand. Je hoeft niet alles online te gooien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:15:17 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124831533
(Moonah, ik wilde net een verhaal tikken in het kleuter topic en daarbij iig ook jouw mening vragen omdat je ervaring hebt met groepen kinderen in die leeftijd, ik moet het alleen nog even tikken daar ben ik nog niet aan toe gekomen. ;) Maar als je straks nog even in dat topic zou kunnen kijken, tx!)
***
  woensdag 3 april 2013 @ 13:16:22 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124831567
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Afzijdig houden houdt in dat je een abortus niet vermeldt en dat je leugens verspreid over zwangerschappen en relaties? Bijzonder.
Leugens? Ik heb kd geen leugens zien vertellen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_124831591
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Afzijdig houden houdt in dat je een abortus niet vermeldt en dat je leugens verspreid over zwangerschappen en relaties? Bijzonder.
Of moet jij je wellicht wat beter laten informeren door je nieuwe vriendinnetje. op leugens kan je me zeker niet betrappen.
pi_124831602
"c'est le ton qui fait la musique." Is inderdaad een goede, want als er iets vals klinkt zijn dat wel de posts van pvoesss. Met haar gezuig, getrol en gepor. Niet heel gek dat het dan op een gegeven moment backfired. :{w
pi_124831631
En ik noem nergens een abortus, dat doe je zelf :+ ik geloof niet dat Pvoess dat op fok wilde hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')