abonnement Unibet Coolblue
pi_121213330
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het staat er niet, :+
Dat zeg ik toch :{w
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_121303699
Leven we nog? Iedereen weer aan het werk? :)

Humor op de dinsdagochtend: om 9.55 uur een voicemail van GLS Pakketdienst "Ja, er wordt tussen 10 en 12 een pakketje bij u bezorgd. Dat u dan thuis bent."
"Euh, nee, ik ben op m'n werk...probeer het morgen nog maar een keer" denk ik.
Om 10.30 uur een telefoontje van de bezorger "Ja ik sta voor de deur met een pakketje, maar er is niemand thuis". Ik "Nee dat klopt, ik ben aan het werk. Geef maar bij de buren af als je wil." Hij: "Ja maar er moet voor getekend worden. Ik zal het bij het afhaalpunt achterlaten."
Alsof het mijn probleem is...grapjas :+.
Hij probeert het nog 1 keer bij de buren, die doen open, probleem opgelost. Moet niet gekker worden, mij met zijn probleem opzadelen. Utrecht - Den Haag in 5 minuten is wel erg ambitieus...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_121303814
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:45 schreef WheeleE het volgende:
Leven we nog? Iedereen weer aan het werk? :)

Humor op de dinsdagochtend: om 9.55 uur een voicemail van GLS Pakketdienst "Ja, er wordt tussen 10 en 12 een pakketje bij u bezorgd. Dat u dan thuis bent."
"Euh, nee, ik ben op m'n werk...probeer het morgen nog maar een keer" denk ik.
Om 10.30 uur een telefoontje van de bezorger "Ja ik sta voor de deur met een pakketje, maar er is niemand thuis". Ik "Nee dat klopt, ik ben aan het werk. Geef maar bij de buren af als je wil." Hij: "Ja maar er moet voor getekend worden. Ik zal het bij het afhaalpunt achterlaten."
Alsof het mijn probleem is...grapjas :+.
Hij probeert het nog 1 keer bij de buren, die doen open, probleem opgelost. Moet niet gekker worden, mij met zijn probleem opzadelen. Utrecht - Den Haag in 5 minuten is wel erg ambitieus...
ja maar Wheelee.. JIJ hebt dat toch besteld? dan moet jij zorgen dat je aanwezig bent!!! :|W 8)7
gewoon een vrije dag opnemen ofzo.. of uberhaupt niet werken! ^O^
waarom worden pakketten niet gewoon standaard in de avonduren gebracht ? een beetje de werkende mens faciliteren he! :{w :{w

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 8 januari 2013 @ 10:51:58 #129
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121303872
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ja maar Wheelee.. JIJ hebt dat toch besteld? dan moet jij zorgen dat je aanwezig bent!!! :|W 8)7
gewoon een vrije dag opnemen ofzo.. of uberhaupt niet werken! ^O^
waarom worden pakketten niet gewoon standaard in de avonduren gebracht ? een beetje de werkende mens faciliteren he! :{w :{w
Ja maar de pakketbezorger is toch ook de werkende mens?

Stel dat hij zelf iets bestelt...dan wordt het ook thuisbezorgd als hij aan het werk is :P
F means you're fucked
pi_121303874
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:50 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ja maar Wheelee.. JIJ hebt dat toch besteld? dan moet jij zorgen dat je aanwezig bent!!! :|W 8)7
gewoon een vrije dag opnemen ofzo.. of uberhaupt niet werken! ^O^
waarom worden pakketten niet gewoon standaard in de avonduren gebracht ? een beetje de werkende mens faciliteren he! :{w :{w
Ja maar, ja maar...waarom bellen ze dan niet wat eerder om te vragen of het uitkomt? Dan kan ik zeggen "Kom maar woensdag, dan ben ik wel thuis.". Vijf minuten van tevoren bellen is wel heel naief positief denken...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_121303990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja maar de pakketbezorger is toch ook de werkende mens?

Stel dat hij zelf iets bestelt...dan wordt het ook thuisbezorgd als hij aan het werk is :P
hmm.. ik zeg we beginnen een pakketbezorgdienst met studenten.. die willen toch liever 's avonds werken... die kan zijn pakketjes dan wel weer overdag laten komen :P

overigens is soms bezorgen op je werk ook een handige optie ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121304059
Tja, TNT doet niet zo moeilijk, en heeft MijnPakketten als service waar je zelf kan aangeven opp welke dagen men kan bezorgen.
Ik wist niet dat GLS dit keer zou komen. En zo moeilijk zou doen. "Er doet niemand open."...man, er ziten 30+ voordeuren in het portiek...take your pick, maar val mij er niet mee lastig! :+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_121304122
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:57 schreef WheeleE het volgende:
Tja, TNT doet niet zo moeilijk, en heeft MijnPakketten als service waar je zelf kan aangeven opp welke dagen men kan bezorgen.
Ik wist niet dat GLS dit keer zou komen. En zo moeilijk zou doen. "Er doet niemand open."...man, er ziten 30+ voordeuren in het portiek...take your pick, maar val mij er niet mee lastig! :+
een overijverige bezorger :Y
en idd van tnt is het fijn dat je kan bepalen wanneer het pakket (opnieuw) bezorgd moet worden..

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121344020
zo! Zal ik er maar weer even nieuw leven in blazen? Is iedereen nog aan het uitslapen van de vermoeiende dagen?
Ik ben nog steeds kapot! :z
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_121344160
ik lig nog lekker in bed jah :@
Barman is ontbijt aan het fixen :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121344817
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
ik lig nog lekker in bed jah :@
Barman is ontbijt aan het fixen :D
:o

Ik moet nog heel even doorbijten. Zondag met het vliegtuig ein-de-lijk eventjes met vakantie! *O*
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:59:10 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_121345158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef kipptje het volgende:

[..]

:o

Ik moet nog heel even doorbijten. Zondag met het vliegtuig ein-de-lijk eventjes met vakantie! *O*
Dat is natuurlijk wel een heel fijn vooruitzicht :Y
F means you're fucked
pi_121346588
Nog 3 weken werken en dan vakantie O+
pi_121347094
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel een heel fijn vooruitzicht :Y
Nou, voor mij kan het niet snel genoeg gaan hoor! Als ht aan mij ligt zit ik nu ook gewoon lekker thuis met een kat op mn schoot en een vriendje die me knuffelt O+
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_121353019
Oh boy vakantie.. niet tot de zomer vrees ik :-(.. en met net een verhuizing achter de rug (nieuw in den haag! *O* ) ben ik er eigenlijk wel aan toe :') -O-

zoek je de zon op kippetje?
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:51:17 #141
389188 lfcjimm
Memento Vivere
pi_121353239
Goedemiddag mede Hagenezen! eindelijk normaal volk op Fok :9
DeMooy
pi_121353368
quote:
10s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
ik lig nog lekker in bed jah :@
Barman is ontbijt aan het fixen :D
Wat heb je toch een slecht leven ;)
  woensdag 9 januari 2013 @ 14:56:50 #143
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_121353457
Ik verveel me de kolere in die groene toren. :(
pi_121355780
Ik niet in de zilveren toren O-)
pi_121355932
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef kipptje het volgende:

[..]

:o

Ik moet nog heel even doorbijten. Zondag met het vliegtuig ein-de-lijk eventjes met vakantie! *O*
Welk skigebied? Ik moet nog 5 weken wachten ;( en dan over 3 maanden. Eerst een week Westendorf en april naar Val Thorens
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:19:00 #146
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_121370318
Zojuist iemand uit een flat naar beneden gedonderd bij de Vriezenveenstraat. K liep er toevallig langs.
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_121370432
Ik las zoiets op Regio15...bah :{
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_121384444
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Welk skigebied? Ik moet nog 5 weken wachten ;( en dan over 3 maanden. Eerst een week Westendorf en april naar Val Thorens
Wij zitten zo'n beetje tussten Ötz, Sölden en Gurgl. Vooral de laatste is een heerlijk skigebied, nooit echt druk daar terwijl de kwaliteit van pistes echt hartstikke goed zijn.
I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
pi_121385465
morguh :W
pi_121386849
Moguh! :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')