abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_120883906
Vier wassen per dag draaien, met z’n zessen op een kamer slapen, één keer in de week douchen en niet zonder elkaar kunnen. In de 15-delige docusoap Een huis vol staat het bijzondere leven van de gezinnen Baumgard en Deijs centraal. Beide gezinnen hebben twaalf kinderen, die allemaal nog thuis wonen. Hoe dat in z’n werk gaat….?

Samantha (40) en Eugene (46) Baumgard uit Den Haag hebben zeven meiden en vijf jongens. De oudste is 20, de jongste 1,5 jaar.

Het echtpaar zou dolgraag nog een kindje willen, maar dat zit er financieel niet in. Ze hebben geen auto en ze zijn nog nooit op vakantie geweest. Maar dat mag de pret niet drukken: de Surinaamse familie barst van creativiteit en muzikaal talent. Zo doet Eugene regelmatig mee aan jamsessies, deden dochters Tyrona (20) en Yokechia (18) mee in X-factor en was Shauntell (15) met een viool-act te zien in Holland’s got Talent. De familie bestaat verder uit: Levrone (16), Laicerey (13), Roemillo (11), Shayla (10), Shaya (8), Tyrese (6), Nashawn (4), J’Leeta (3) en Shevy (1,5).

De familie Deijs uit Amsterdam-Noord is eveneens een hecht gezin. In hun roze appartementje op vijf hoog hebben ze het heel gezellig samen.

Vader Marcel en moeder Ingridt runnen hier het gezin, bestaande uit: Peter (26), Stefan (24), Melissa (22), Danny (20, Remon (18), Samantha (16), Wesley (15), Kimberley (12), Chantal (10), Jeffrey (8), Naomi (6) en Jordy (1,5). De hele familie is dol op de jongste telg, die het syndroom van Down heeft.

Erg leuk om te volgen: elke werkdag om 19.25 uur op Nederland 1.

Gemist? http://eenhuisvol.ncrv.nl/uitzendinggemist
  Moderator vrijdag 28 december 2012 @ 21:48:09 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120884142
Koppelt
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 28 december 2012 @ 21:48:31 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_120884162
Wel respect dat ze dit managen. Wij vinden het met anderhalve job en 2 kids al best druk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_120893022
Mijn laatste post in het vorige topic:

Grappig dat iedereen hier de Baumgards zo'n leuk gezin vind.. Ik vind die kinderen allemaal wel héél erg netjes en behouden, een beetje te.. alleen maar bezig met elkaar en muziekmaken. Als die jongen van 18 dan zegt dat hij zijn verjaardagsfeest met familie zo spannend vindt.. Ik weet niet, ik denk steeds: gaat één van die oudere kinderen weleens los of een beetje buiten de grenzen? Dat hoort er toch ook een beetje bij op die leeftijd. Die fam Deijs zijn wel tokkies, maar ik vind ze wel sympathiek. Allemaal een beetje types 'grote bek, klein hartje'.
pi_120946079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 00:03 schreef Bakkerd het volgende:
Mijn laatste post in het vorige topic:

Grappig dat iedereen hier de Baumgards zo'n leuk gezin vind.. Ik vind die kinderen allemaal wel héél erg netjes en behouden, een beetje te.. alleen maar bezig met elkaar en muziekmaken. Als die jongen van 18 dan zegt dat hij zijn verjaardagsfeest met familie zo spannend vindt.. Ik weet niet, ik denk steeds: gaat één van die oudere kinderen weleens los of een beetje buiten de grenzen? Dat hoort er toch ook een beetje bij op die leeftijd. Die fam Deijs zijn wel tokkies, maar ik vind ze wel sympathiek. Allemaal een beetje types 'grote bek, klein hartje'.
De Baumgards hebben in ieder geval wel veel lol met elkaar. En de kinderen lijken netjes te zijn opgevoed. Hun zoon (die ene die die zangwedstrijd won en bij GTST mocht figureren) is te gay om los te lopen maar daar komen ze nog wel achter. De familie Deijs is niks meer dan white trash. Vader werkt en vindt dat hij daarom in het huishouden geen vinger uit hoeft te steken. Als ik zijn vrouw was had ik hem al lang over het balkon getyft daar. Iedere dubbeltje moet omgedraaid worden maar moeder gaat wel maandelijks naar de nagelsyliste, vader kan nog gewoon zijn Van Nelle draaien, en vader en moeder besluiten wel om ieder een tattoo te laten zetten.'"Het is dat ik mee ga als steun voor Ingridt want anders had ik het nooit gedaan." Dat is de perfecte reden om een tattoo te laten zetten ja. :')

Leuk programma met één gezellige, ontwikkelde familie en één familie die nooit zo groot had mogen worden :{
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_120946090
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 08:50 schreef Mgolovic het volgende:

[..]

De Baumgards hebben in ieder geval wel veel lol met elkaar. En de kinderen lijken netjes te zijn opgevoed. Hun zoon (die ene die die zangwedstrijd won en bij GTST mocht figureren) is te gay om los te lopen maar daar komen ze nog wel achter. De familie Deijs is niks meer dan white trash. Vader werkt en vindt dat hij daarom in het huishouden geen vinger uit hoeft te steken. Als ik zijn vrouw was had ik hem al lang over het balkon getyft daar. Iedere dubbeltje moet omgedraaid worden maar moeder gaat wel maandelijks naar de nagelsyliste, vader kan nog gewoon zijn Van Nelle draaien, en vader en moeder besluiten wel om ieder een tattoo te laten zetten.'"Het is dat ik mee ga als steun voor Ingridt want anders had ik het nooit gedaan." Dat is de perfecte reden om een tattoo te laten zetten ja. :')

Leuk programma met één gezellige, ontwikkelde familie en één familie die nooit zo groot had mogen worden :{
Haha.

Goed beschreven, maar van dat gay zijn had ik niet door. _O-
pi_120951106
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 08:50 schreef Mgolovic het volgende:
Hun zoon (die ene die die zangwedstrijd won en bij GTST mocht figureren) is te gay om los te lopen maar daar komen ze nog wel achter.
Misschien weten ze dat allang? Maar 13 jaar is misschien wel een beetje jong om nu al stellig te zeggen dat hij gay is..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zondag 30 december 2012 @ 12:53:17 #8
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120951240
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien weten ze dat allang? Maar 13 jaar is misschien wel een beetje jong om nu al stellig te zeggen dat hij gay is..
In een van de afleveringen had hij het over meisjes, dus waarschijnlijk niet :+ Of hij is er niet open over (lijkt me ook wat om dat zo op tv te zeggen, zeker als je 13 bent)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_120951577
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 12:50 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Misschien weten ze dat allang? Maar 13 jaar is misschien wel een beetje jong om nu al stellig te zeggen dat hij gay is..
Misschien dat hij het zelf nog niet weet, maar dat hij thuis komt met een meisje lijkt me uitgesloten.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  zondag 30 december 2012 @ 13:06:23 #10
208890 June.
Seriously?
pi_120951712
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 13:02 schreef Mgolovic het volgende:
Misschien dat hij het zelf nog niet weet, maar dat hij thuis komt met een meisje lijkt me uitgesloten.
Dat kun je dus echt niet zeggen, tenzij je hem of de familie persoonlijk kent.. En zelfs dan nog zou ik zoiets niet zeggen, laat hem lekker.

[ Bericht 4% gewijzigd door June. op 30-12-2012 13:14:45 ]
Shine bright like a diamond.
pi_120951875
Trouwens he, die familie Deijs in Limburg ( :') )
Ingridt zat te zeuren dat ze alles alleen moest doen en steeds moest koken enzo, wat natuurlijk al best jammer is als je bedenkt dat veel van die kinderen al volwassen zijn. En dan hadden 2 van die broers ook nog hun vriendin mee genomen, waarvan die ene al 38 is. Best wel erg dat er dan niemand meehielp? Lijkt me toch vanzelfsprekend om de handen uit de mouwen te steken als je wordt uitgenodigd door de schoonfamilie.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_120952118
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:06 schreef June. het volgende:

[..]

Dat kun je dus echt niet zeggen, tenzij je hem of de familie persoonlijk kent.. En zelfs dan nog zou ik zoiets niet zeggen, laat hem lekker.
OK, laten we het er op houden dat hij een overschot aan vrouwelijke trekjes heeft :).
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_120953957
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 13:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Trouwens he, die familie Deijs in Limburg ( :') )
Ingridt zat te zeuren dat ze alles alleen moest doen en steeds moest koken enzo, wat natuurlijk al best jammer is als je bedenkt dat veel van die kinderen al volwassen zijn. En dan hadden 2 van die broers ook nog hun vriendin mee genomen, waarvan die ene al 38 is. Best wel erg dat er dan niemand meehielp? Lijkt me toch vanzelfsprekend om de handen uit de mouwen te steken als je wordt uitgenodigd door de schoonfamilie.
Waarschijnlijk lijken ze in dat opzicht op hun vader :).

Vind wel dat Ingridt veel klaagt over de hoeveelheid werk die ze met het gezin heeft. Had dan je benen een keer bij elkaar gehouden denk ik dan. Niemand heeft je gedwongen 12 kinderen te nemen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_120969181
Bakkerij in Duitsland: Oh Sie sprechen Deutsch ...ja dat wil nog wel eens voorkomen in Duitsland. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120969630
Trek je bek dan open mens. :') Gewoon gaan zitten en lekker de boel de boel laten, merken ze het vanzelf wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120970102
Ik ben nog steeds van mening dat ik liever de Baumgards en de familie Deijs naast me zou hebben willen wonen....uiteraard liever helemaal niet zoveel mensen in één huis maar als ik moest kiezen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 30 december 2012 @ 20:09:11 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120972030
Er vanuit gaande dat daar moest staan "dan de familie Deijs" ipv "en de familie Deijs" weet ik het zo nog niet. Met de Baumgards is het risico op geluidsoverlast (harde muziek) wel groot. Alhoewel.. ik denk dat de Deijsjes gillend door het huis rennen en naar elkaar schreeuwen :') Dus.. hmmm.. ja, Baumgards als buren is wel prima :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_120972358
FOK zat even helemaal vast hier, sorry voor het foutje, die is er even tussen geglipt. ;) Bij de Familie Deijs krijgt je Hazes en co als harde muziek dan maar liever meer tropische klanken uit Suriname. :Y) Buiten het feit dan dat moeder Baumgarten ook nog eens goed kan koken dus wie weet kan je dan eens aanschuiven. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 30 december 2012 @ 20:32:19 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120973671
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:14 schreef trovey het volgende:
FOK zat even helemaal vast hier, sorry voor het foutje, die is er even tussen geglipt. ;) Bij de Familie Deijs krijgt je Hazes en co als harde muziek dan maar liever meer tropische klanken uit Suriname. :Y) Buiten het feit dan dat moeder Baumgarten ook nog eens goed kan koken dus wie weet kan je dan eens aanschuiven. :P
Ik dacht al, zo.. die wil gewoon even 25 kinderen naast zich hebben wonen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_120973811
Ik vond het trouwens wel grappig dat Ingridt met haar dochter (Samantha geloof ik) een behandeling had geboekt en dat er werd gezegd dat er nooit tijd is om iets met een kind afzonderlijk te doen. Terwijl je, met het vorige seizoen mee, nu voor de derde keer zag dat ze zoiets dergelijks deden!
Don't you love her madly?
pi_120973880
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik dacht al, zo.. die wil gewoon even 25 kinderen naast zich hebben wonen :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 30 december 2012 @ 22:43:04 #22
208890 June.
Seriously?
pi_120983874
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef Lovechild het volgende:
Ik vond het trouwens wel grappig dat Ingridt met haar dochter (Samantha geloof ik) een behandeling had geboekt en dat er werd gezegd dat er nooit tijd is om iets met een kind afzonderlijk te doen. Terwijl je, met het vorige seizoen mee, nu voor de derde keer zag dat ze zoiets dergelijks deden!
Inderdaad ik dacht precies hetzelfde :D
Shine bright like a diamond.
pi_121005242
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 22:43 schreef June. het volgende:

[..]

Inderdaad ik dacht precies hetzelfde :D
Scheelt natuurlijk wel dat de omroep waarschijnlijk het zit te betalen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_121007130
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 12:57 schreef trovey het volgende:

[..]

Scheelt natuurlijk wel dat de omroep waarschijnlijk het zit te betalen. :P
Misschien wel deels, maar waarom gaan de Baumgards dan niet op vakantie? Die doen meer uitstapjes etc.
Shine bright like a diamond.
pi_121007243
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:43 schreef June. het volgende:

[..]

Misschien wel deels, maar waarom gaan de Baumgards dan niet op vakantie? Die doen meer uitstapjes etc.
Denk niet dat moeders op vakantie wil
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')