abonnement Unibet Coolblue
pi_121223076
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 07:53 schreef Ener-G het volgende:
nu op weg naar t Alckmaersche, bij de laatste vlucht van 13 uur maar een uurtje geslapen, en net nog 2 uur op schiphol op de bagage staan wachten. Welk ritme? :P
Vliegtuig en slapen gaat in het algemeen niet volgens mij.
Welkom thuisch.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_121268028
Deze topique ist dood D:
pi_121269957
Waarom is er geen Pathé bioscoop in Alkmaar terwijl dat wel ooit het plan was? :p
pi_121270205
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:54 schreef AnimeFan het volgende:
Waarom is er geen Pathé bioscoop in Alkmaar terwijl dat wel ooit het plan was? :p
Er is een maand of 2 een pathe geweest :') harmonie werd pathe nu jt. Gedoe :Y
  maandag 7 januari 2013 @ 15:37:43 #280
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_121271503
Zo goed als nooit naar de bios in Alkmaar gaan. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_121276427
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo goed als nooit naar de bios in Alkmaar gaan. O+
Zaterdag nog geweest. Was drama, stoelen te klein en niet lekker :(

Cinemagnus Schagen O+
pi_121280499
Als het goed is gaan ze waar eerst die gele loodsen stonden een nieuwe bouwen. Naast de fairplay.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:34:03 #283
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_121281304
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:47 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

Zaterdag nog geweest. Was drama, stoelen te klein en niet lekker :(

Cinemagnus Schagen O+
Eens. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_121281642
Ik ging er vroeger met klasgenootjes heen toen ik jarig was.
Liepen er mieren door het snoep heen ;(
pi_121282001
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo goed als nooit naar de bios in Alkmaar gaan. O+
Ja, meer films gezien in Amersfoort dan hier :P Prutbios hier :X
pi_121282151
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ging er vroeger met klasgenootjes heen toen ik jarig was.
Liepen er mieren door het snoep heen ;(
Je moest je snoep ook niet in de bios kopen, maar in de aldi die ernaast zat :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_121290142
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:50 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Je moest je snoep ook niet in de bios kopen, maar in de aldi die ernaast zat :')
Yup. Ik weet nog dat als ik gesnapt was ik altijd zei dat ik diabetus had en toen mocht ik het wel meenemen :')

Sneaky trucjes.
pi_121413692
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 07:53 schreef Ener-G het volgende:
nu op weg naar t Alckmaersche, bij de laatste vlucht van 13 uur maar een uurtje geslapen, en net nog 2 uur op schiphol op de bagage staan wachten. Welk ritme? :P
Even irritant zijn hoor, maar hoe zit het met ons kleine afspraakje? :)
pi_121467760
hallon! :W
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_121468167
:W
pi_121468594
Hoe is het gegaan met de sollicitatie bij de media markt?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_121523908
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 22:18 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

Even irritant zijn hoor, maar hoe zit het met ons kleine afspraakje? :)
check je pm.

Viel na thuiskomst meteen in de boter, bedrijf gehacked, dus afgelopen week dagen van +10 uur gedraaid. Echt uitrusten is er dus niet bij :')
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_121530333
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 13:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hoe is het gegaan met de sollicitatie bij de media markt?
Slecht.
Eerste gesprek ging goed, dat was het 'zakelijk' gesprek, ik ben overgekwalificeerd, maar geen ervaring in detailhandel, dus dat kwam goed.
Tweede gesprek moest ik wachten voor filiaaleigenaar. Zat ik in de kantine, kwam ik de eerste tegen. Hoorde hem tegen een collega vertellen dat ik een heel nuchtere fijne jongen was terwijl hij wegliep. Altijd goed om te horen. Daarna een gesprek gehad met de filiaaleigenaar, verliep zeer goed, beetje zakelijk, flink stukje prive, gepraat over zijn privesituatie (woont nu in hotel tijdelijk, komt uit zuiden v land) en toen dat mijn broer een eigen hotel/restaurant heeft, gingen we naar horeca, restaurants, eten, koken, en toen waren we al een uur verder.
Derde gesprek was met een verkoopmanager. Na een gesprek zei hij dat ik erg stijfjes was, dat ik wel praat met kennis maar niet met passie. Toen kreeg ik een preek dat verkopen een kwestie is van overhalen, met passie praten enz. enz.
Hij vond dat ik dat niet goed deed, dat ik wel wist wat ik deed, maar niet mezelf aan het presenteren was.

Dus dat is dat :(

21e heb ik een sporttest bij de NS samen met psychologisch onderzoek. Hoop dat dat goed gaat :)
pi_121607829
Ik ga zaterdag met wat vrienden een biertje doen in Alkmaar. Tips voor aardige kroegen/clubs?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_121608089
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 23:35 schreef Crazy-Al het volgende:

[..]

Slecht.
Eerste gesprek ging goed, dat was het 'zakelijk' gesprek, ik ben overgekwalificeerd, maar geen ervaring in detailhandel, dus dat kwam goed.
Tweede gesprek moest ik wachten voor filiaaleigenaar. Zat ik in de kantine, kwam ik de eerste tegen. Hoorde hem tegen een collega vertellen dat ik een heel nuchtere fijne jongen was terwijl hij wegliep. Altijd goed om te horen. Daarna een gesprek gehad met de filiaaleigenaar, verliep zeer goed, beetje zakelijk, flink stukje prive, gepraat over zijn privesituatie (woont nu in hotel tijdelijk, komt uit zuiden v land) en toen dat mijn broer een eigen hotel/restaurant heeft, gingen we naar horeca, restaurants, eten, koken, en toen waren we al een uur verder.
Derde gesprek was met een verkoopmanager. Na een gesprek zei hij dat ik erg stijfjes was, dat ik wel praat met kennis maar niet met passie. Toen kreeg ik een preek dat verkopen een kwestie is van overhalen, met passie praten enz. enz.
Hij vond dat ik dat niet goed deed, dat ik wel wist wat ik deed, maar niet mezelf aan het presenteren was.

Dus dat is dat :(

21e heb ik een sporttest bij de NS samen met psychologisch onderzoek. Hoop dat dat goed gaat :)
Ze kunnen daar bij de Mediamarkt wel wat eerlijke verkopers gebruiken die niet alleen maar de fototoestellen met hypnotiserend symbooltje aanprijzen en het etiketje voorlezen.
Het is best leuk hoor om ze af en toe uit te lachen maar je hebt niks aan ze.
Dus ik heb liever iemand die met kennis praat :)

Want ik ga hierdoor vaak naar de Saturn als ik wat nodig heb van de Mediamarkt.
Chille service daar. Ze kijken zelfs voor je in het systeem waar een product WEL leverbaar is (ook mediamarkten).
pi_121611649
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:11 schreef Skv het volgende:
Ik ga zaterdag met wat vrienden een biertje doen in Alkmaar. Tips voor aardige kroegen/clubs?
Wat is je muziekstijl? Alkmaar heeft het heel breed. Je kan de Plattestenenbrug pakken, of Waagplein, of voor de 'speciale smaken' meer in de zijstraatjes.
pi_121611690
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:16 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ze kunnen daar bij de Mediamarkt wel wat eerlijke verkopers gebruiken die niet alleen maar de fototoestellen met hypnotiserend symbooltje aanprijzen en het etiketje voorlezen.
Het is best leuk hoor om ze af en toe uit te lachen maar je hebt niks aan ze.
Dus ik heb liever iemand die met kennis praat :)

Want ik ga hierdoor vaak naar de Saturn als ik wat nodig heb van de Mediamarkt.
Chille service daar. Ze kijken zelfs voor je in het systeem waar een product WEL leverbaar is (ook mediamarkten).
Tja, het zij zo. Ik doe gewoon mijn zaakje, en in mijn vrije tijd help ik ook mensen. Het is een kwestie van mensen helpen vs verkopen
pi_121611698
Het zijn allemaal collega's, dus iets wat wat algemeen is (zelf ben ik van de elektrische muziek, maar daar doe ik de rest geen lol mee vrees ik)! ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_121612291
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 21:20 schreef Skv het volgende:
Het zijn allemaal collega's, dus iets wat wat algemeen is (zelf ben ik van de elektrische muziek, maar daar doe ik de rest geen lol mee vrees ik)! ;)
Als jullie wat ouder zijn dan is de Plattestenenbrug leuk (20+), geen leeftijdrestrictie, maar een heleboek muziek van 'vroegah', denk aan Blue Da Be Dee, of gewoon lekker party leuk. Dan heb je de Gunneries/Stapper daarvoor. Waagplein heb je De Zaak (top 40), Joeys (top 40), Berries (Dance) en 't Hartje (Nederlandstalig)

Voor de rest zou ik zeggen loop heen en weer. Er is wel een IDcontrole bij sommige tenten, zeker als je er jong uit ziet of al veel op hebt.
pi_121613207
Thanks! We zijn tussen de 24 en 27 dus leeftijd zou geen probleem moeten zijn. ^O^
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')