Welke, the Old Gods? Heb hem nog niet zien staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:23 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Uitbreiding inmiddels verkrijgbaar op Steam. 20 euro.
Hmm ja, ik heb ook wel Vénetie een paar keer probleemloos veroverd, maar tegen de AI zijn ze sterk. De crusade casus belli zouden ze moeten weghalen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:24 schreef Gatenkaas het volgende:
In mijn glorieuze MP-game als Andalusië heb ik zelf holdings in Genoa.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef sneez het volgende:
Dit moet toch wel de beste game trailer OOIT gemaakt zijn
Ik zat er eigenlijk nog op te wachten tot Barry White nog een passage mee zou zingen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef sneez het volgende:
Dit moet toch wel de beste game trailer OOIT gemaakt zijn
This game is the ship!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:22 schreef sneez het volgende:
Dit moet toch wel de beste game trailer OOIT gemaakt zijn
Die heeft dan ook niet stil gelegen...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey. In CK2 poept mijn echtgenote er even drie paar tweelingen in drie jaar eruit
http://www.paradoxian.org/hoi3wiki/Command_structurequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef Chef_M het volgende:
Ben ik weer met ditmaal een vraag aan de HoI3 kenners.
Ik heb het internet aardig goed afgespeurd, maar kom er nog niet uit. Gaat over de OOB (Order of Battle). Ik ken de namen van brigades e.d nog niet, dus ik gebruik even de ingame kruisjes.
++ is een brigade, die je dus moet koppelen aan een +++ en zo verder.
Maar hoe is het nou het beste in te delen? 1x +++ kan 5 brigades hebben, maar ik heb met sommige landen echt gigantische legers waarvan ik niet kan bijhouden welke brigade waar is ingedeeld. Laat staan voor elke 5 brigades een +++ aanmaken.
Hoe doen jullie dat? Maken jullie gewoon een leger en koppelen alles direct aan de HQ? (++++++)
Door het overzichtverlies ben ik snel geneigd om het potje af te kappen terwijl ik gewoon een keer een potje wil winnen.
Thanks, zat alleen te zoeken op OOB terwijl ik duidelijk Command Structure bedoelde.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
http://www.paradoxian.org/hoi3wiki/Command_structure
Dit is met name heel belangrijk :quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Thanks, zat alleen te zoeken op OOB terwijl ik duidelijk Command Structure bedoelde.
Klopt, maar dat wist ik al van OOB tutorials. Maar wat ik nog niet wist en wat wel belangrijk is:quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is met name heel belangrijk :
Theater: Reduce stacking penalty by 1% per leader skill level.
Army Group: Decrease supply consumption by 5% per leader skill level.
Army: Increase organization by 1% per leader skill level.
Corps: Improve chance of a reserve division entering combat.
Division: Increase combat efficiency by 5% per leader skill lev
Met bovenstaande kom je niet ver door je game als je dat niet wist.quote:- Note that if you skip an HQ by for example assigning divisions to an Army, then the Army replaces the Corps effect for the trait [it's at 50%].
- Naval and Air units can be placed under corps command for maximum bonuses for the player. When under AI control, these units should be placed under the Theater HQ for AI efficiency.
- AI operation: The AI at this level will take care of all its theater area (<- Dit wist ik echt niet, verlicht wel een boel werk. )
Mogen andere ontwikkelaars een voorbeeld aan nemen, paradox ent producten zijn in het begin misschien matig, maar door het continuerende support zijn het uiteindelijk toch goede aankopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, 5.2 EU3 is ook gereleased. Ongelooflijk dat ze dat nog steeds updaten, spel zelf is toch al zes jaar oud en de opvolger is al in de maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |