pi_126863289
registreer om deze reclame te verbergen
Doe ik er overigens wel goed aan om de kit lens aan te schaffen? Is het geen verstandigere investering om een body aan te schaffen met losse lens? Wat is jullie mening in deze? Welke lens is leuk om te beginnen? Of is dat juist de kit lens ;)
  woensdag 22 mei 2013 @ 18:41:40 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126867839
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 16:56 schreef jeroen1000 het volgende:
Doe ik er overigens wel goed aan om de kit lens aan te schaffen? Is het geen verstandigere investering om een body aan te schaffen met losse lens? Wat is jullie mening in deze? Welke lens is leuk om te beginnen? Of is dat juist de kit lens ;)
Ligt eraan welke kitlens, sommigen zijn veel lens voor je geld
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_126868572
Kitlens is een vrij gunstige beginpositie. Prima om af te tasten welke richting je ligt. Maak je vooral macro's, landschappen of zoom je toch vaak in of gebruik je je camera graag 's avonds bij sfeerlicht? En dan kom je op een gegeven moment wel tegen wat je mist, misschien meer zoom, of misschien toch dat de kitlens niet lichtsterk genoeg is en dan kijk je eens naar upgrades indien gewenst.
Do judo! Do you though?
pi_126868690
Morgen krijg ik hem in huis! Spannend ;)

Allemaal bedankt. Ik laat zeker even weten hoe de camera bevalt!
pi_126869020
^O^

Als je nog een beetje wegwijs wilt, ik kan dit altijd wel aanraden: http://karltaylorphotography.com/free-photography-course.htm . Kost je niks, maar krijg je wel een vrij aardige basis mee.
Do judo! Do you though?
pi_126869630
Tof! Ik heb me aangemeld. Ben van plan er veel mee te doen. Ik heb sinds een aantal maanden een zoontje dus die wordt direct fotomodel ;)
pi_126899077
Heb um binnen! Geweldig ding! En dan heb ik er slechts een paar fotos mee gemaakt in de auto stand ;)

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')