abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 september 2000 @ 13:53:08 #1
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_352839
vorig jaar waren er een paar gasten bezig met het afluisteren van de zendertjes. gaat dat dit jaar ook weer gebeuren of is daar een stokkie vor gestoken...


Marcel...

Back On track<P>
pi_352898
Ik zou liever zien dat de zenders geblokkeerd kunnen worden, gooi dat ding van Ali Bin Laden maar plat
pi_353097
Ja idd vorig jaar werden de zenders af geluisterd hetgeen zeer verassende zaken aan het licht heeft gebracht...Ik hoop dat er dit jaar weer wat wordt opgevangen wat de VOO voor ons verborgen probeerd te houden. Of had de VOO nou haar zendmateriaal aangepast vanwege de afluisterpraktijken van vorig jaar
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_353352
JA, de zenders zijn inderdaad verandert. Heb me er nog niet in verdiept of deze af te luisteren zijn, denk het wel Zodra ik wat meer weet post ik het. De 400Mhz zenders die vorig jaar gebruikt werden waren met een simpele scanner af te luisteren.
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_353391
Zou je dan meteen het zendertje van Ali kunnen scramblen ?
Komt tijd, komt hoofdpijn...
pi_353407
Denk wel dat ook dit jaar de boel nog is af te luisteren. De meeste frequentie's van dit soort draadloze apparatuur zit in het 700mhz gebied. Voor de gene met een dure scanner ...je moet zoeken tussen de 710 en de 780 +/-. Je moet wel een scanner hebben die WFM (wide fm ) aankan en een goede antenne hebben (liefst dus niet de korte scanner antenne).

Als mensen het gaan proberen laat het weten in FOK.!

Rene

  donderdag 21 september 2000 @ 19:13:54 #7
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_353468
quote:
Heb me er nog niet in verdiept of deze af te luisteren zijn
Volgens Jochie, afluisteraar van het eerste uur, is alles af te luisteren. Dus dat gaan we binnenkort maar 's waarmaken, hè Jochie?

Dr.Love - de chauff van Jochie

Bemint eer ge bezint
pi_355394
Ja, Jochie kan het weten!!! Is vorig jaar diverse keren (in weer en wind) op stap geweest om ons van interresante info te voorzien. Mocht er dit jaar weer een "inluister-operatie" komen ben ik er zekere bij. Prof. 700Mhz ontvanger aanwezig (AOR-300A). Keep US posted !!
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
  Admin vrijdag 22 september 2000 @ 18:04:39 #9
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_355397
Een apart, invisible forum om dingen te bespreken zoals locaties, tijden etc. kan eventueel geopend worden voor dit soort dingen. Is al met Arjen besproken en kan bv maandag ofzo geregeld worden. We willen natuurlijk niet dat VOO al teveel op de hoogte is van de plannen

Zag wel dat mensen in de DBK tegenwoordig de batterij uit hun zender moeten halen

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_355625
quote:
Op 22 september 2000 18:04 schreef Danny het volgende:

Zag wel dat mensen in de DBK tegenwoordig de batterij uit hun zender moeten halen


GVD.......dan moeten we dus richtmicrofoons en een plattegrond van dat klerehuis hebben8)..

[Dit bericht is gewijzigd door Letterman op 22-09-2000 20:17]

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_355636
quote:
Op 22 september 2000 18:04 schreef Danny het volgende:
Een apart, invisible forum om dingen te bespreken zoals locaties, tijden etc. kan eventueel geopend worden voor dit soort dingen. Is al met Arjen besproken en kan bv maandag ofzo geregeld worden. We willen natuurlijk niet dat VOO al teveel op de hoogte is van de plannen (...)
Ik begrijp wel waarom maar het is toch jammer dat wel het niet allemaal kunnen lezen.

In ieder geval veel succes, en zorg dan in ieder geval voor een zeer uitgebreide verslaggeving.

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 22-09-2000 20:20]

  vrijdag 22 september 2000 @ 23:53:36 #12
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_355980
quote:
Op 22 september 2000 18:04 schreef Danny het volgende:
Een apart, invisible forum om dingen te bespreken zoals locaties, tijden etc. kan eventueel geopend worden voor dit soort dingen. Is al met Arjen besproken en kan bv maandag ofzo geregeld worden. We willen natuurlijk niet dat VOO al teveel op de hoogte is van de plannen

Zag wel dat mensen in de DBK tegenwoordig de batterij uit hun zender moeten halen


OWKEE! Het zou niet grappig zijn als er meteen mensen worden opgewacht (cq opgepakt) omdat VOO mee zit te kijken. En we weten allemaal dat ze dat doen.

Komt er trouwens nog zoiets als een operation message ball oid?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  Admin zaterdag 23 september 2000 @ 00:19:10 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_356016
Jochie had me al gevraagd of dat te regelen was. Moest ik ff met Arjen overleggen en het blijkt mogelijk. Arjen is er het weekend niet dus wordt op z'n vroegst maandagmiddag, maar moet te realiseren zijn iig
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 9 oktober 2000 @ 16:45:47 #14
1169 BigDick
size DOES matter
pi_386087
En?
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 15:34:40 #15
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_387556
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!!!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_388090
Helaas, nu ze in de dagboekkamer hun baterijen moeten verwijderen, heeft het weinig zin om daar in weer en wind te gaan staan.
Buiten dat, door dat stomme koeiendraad wat ze om het complex gespannen hebben, hoor je elke 500 ms een 'bzzzzt' door het signaal heen.
Het is er allemaal niet beter op geworden.
Wat mij betreft heeft veronica gewonnen.

Maar... Er zijn meer dingen mogelijk dan afluisteren...

Veronica, houdt deze topic in de gaten...

<typootje>

p.s. veronica, jullie hoeven geen kostbare shots van een leeg baterijvakje meer te maken. De boodschap is overgekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Jochie op 10-10-2000 19:26]

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_391350
I dit nog aan de gang of niet?
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_394224
quote:
Op 12 oktober 2000 17:28 schreef Smooth het volgende:
I dit nog aan de gang of niet?
Jaja, blijf deze topic in de gaten houden...
Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_394281
oke
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
pi_399084
Ik hou hem nog steeds in de gaten
I am powerful... I am immortal... I can do anything... I am cursed... I am the Darkness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')