Wat vind je van het Aimz, Bimz en Bimdz zoals dat nog redelijk wat rondrijdt in Duitsland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik heb daar ingezeten meend ik. Heeft dat in Nederland rondgejakkerd?quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:22 schreef James1988 het volgende:
Aimz:
[ afbeelding ]
Bimz:
[ afbeelding ]
Bimdz:
[ afbeelding ]
Jazeker, NS noemde het "ICL"quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heeft dat in Nederland rondgejakkerd?
Wat raar is als je ICK eerder aan de kant heb getiefstraald... Waarom hou je dat dan nog? Als is ICK van je eigen leasebedrijf is...quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jazeker, NS noemde het "ICL"
Het is voor het laatst structureel ingezet in 2009, in 2011 is het retour gegaan naar Duitsland.
Ik doe die weleens als ik heel erg dronken benquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef Monopoly het volgende:
Ah, je hebt je UI weer terug. Ik herkende je niet meer.
Gaaf, een niet werkend plaatjequote:Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef James1988 het volgende:
Het ICL-spul is ongeveer gelijktijdig met ICK aan de kant gegaan, maar het leasecontract liep nog een tijdje door (tot eind 2011). Toen het ICL retour Duitsland ging werden de 10 Avmz'jes die NS had meegestuurd (verkocht), DB zet die dingen in als tweede klas (Bvmz).
Dit zou Avmz moeten zijn:
[ afbeelding ]
En man moet zich ook beschonken kunnen uitdrukkenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe die weleens als ik heel erg dronken ben
Franse Censuurquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Warme donkergroene pluchen zetels op een wel werkend plaatje
Wat houd sloopmat in? Dat die gesloopt gaat worden? Volgens mij gaat alles weg toch, of gaan ze nog wat bewaren?quote:Op maandag 24 december 2012 23:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tussen Utrecht en Baarn rijdt er ook weer volop Plan V (serie 5500). Sterker nog, daar rijdt alleen nog maar sloopmat.
Plan V, MAT '64. Oude barrelzooi die volgens sommigen hier al decennia naar de sloop had gemogen en volgens anderen nog decennia rond mag boemelen in deze regionen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:39 schreef the-it het volgende:
[..]
Wat houd sloopmat in? Dat die gesloopt gaat worden? Volgens mij gaat alles weg toch, of gaan ze nog wat bewaren?
Er worden twee stellen bewaard: stel 876 door het spoorwegmuseum en stel 904 door de stichting mat'64 (die eerder de groene 419 hadden tot die aangereden werd door een DDAR)quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:39 schreef the-it het volgende:
[..]
Wat houd sloopmat in? Dat die gesloopt gaat worden? Volgens mij gaat alles weg toch, of gaan ze nog wat bewaren?
Tussen Eindhoven en Tilburg universiteit en tussen Eindhoven en Weert en tussen Den Bosch - Nijmegen rijden ook nog V'tjes rond!quote:Op maandag 24 december 2012 21:42 schreef the-it het volgende:
Weet iemand of er op de Valleilijn nog een Plan V rijd? Ik wil nog een keer met een Plan V rijden!
dat is vrij normaalquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zag pas in Zwolle nog een Sprinter naar Groningen op de borden staan, met ICMm
Én fijne sluitseinen!quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:24 schreef dennistd het volgende:
Oh ja, dit ook nog trouwens:
[ afbeelding ]
Fyra V160 zit prima, dat ben ik met je eens. V250 eerste klas vind ik het geld niet waard, dat is gewoon tweede klas met een ander stofje en een keiharde hoofdsteun. Oncomfortabel als je het mij vraagt.quote:
Een trein zoals een trein bedoeld is. Die niet uitvalt als het sneeuwt en die zijn betrouwbaarheid meer dan bewezen heeft. Een trein met een Nederlands ontwerp. (en de eerste series van Nederlands fabrikaat)quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Plan V, MAT '64. Oude barrelzooi die volgens sommigen hier al decennia naar de sloop had gemogen en volgens anderen nog decennia rond mag boemelen in deze regionen.
[ afbeelding ]
Waren de treinen tussen Zwolle en Emmen ook van datzelfde type?quote:Op dinsdag 25 december 2012 10:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Plan V, MAT '64. Oude barrelzooi die volgens sommigen hier al decennia naar de sloop had gemogen en volgens anderen nog decennia rond mag boemelen in deze regionen.
[ afbeelding ]
jazekerquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waren de treinen tussen Zwolle en Emmen ook van datzelfde type?
mja, in de tijd dat ze geīntroduceerd werden, werden ze ook vervloekt om hun onbetrouwbaarheid. Kun je nu bijna niet meer voorstellen, maar het gezeur over nieuwe treintypes is van alle tijdenquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een trein zoals een trein bedoeld is. Die niet uitvalt als het sneeuwt en die zijn betrouwbaarheid meer dan bewezen heeft. Een trein met een Nederlands ontwerp. (en de eerste series van Nederlands fabrikaat)
Ik had je jonger geschat PSMquote:Op dinsdag 25 december 2012 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, in de tijd dat ze geīntroduceerd werden, werden ze ook vervloekt om hun onbetrouwbaarheid. Kun je nu bijna niet meer voorstellen, maar het gezeur over nieuwe treintypes is van alle tijden
Dat waren echt fijne rijtuigen met die coupés.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jazeker, NS noemde het "ICL"
Het is voor het laatst structureel ingezet in 2009, in 2011 is het retour gegaan naar Duitsland.
Ik vind "Wordt voor 90% terugbetaald voor het vertrek en tot 1 uur na vertrek in het vertrekstation" nog net wat stuitender. Als je een full-flex ticket koopt en een halve minuut na het betalen besluit er toch vanaf te zien, houdt NS/NMBS alsnog 10% van de ticketprijs terwijl ze de stoel opnieuw kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
sowieso, indien je kan aantonen niet gereisd te hebben, wat is dan de waarde van een term als "FULL Flex" als je dan NOG maar 50 % terugbetaald krijgt?
Das op zich wel normaal in de reiswereld, want ik doe de hele dag niet anders. Maar ik geef je gelijk dat het dan niet full flex zou moeten hetend. Full flex met boekingskosten zou beter zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind "Wordt voor 90% terugbetaald voor het vertrek en tot 1 uur na vertrek in het vertrekstation" nog net wat stuitender. Als je een full-flex ticket koopt en een halve minuut na het betalen besluit er toch vanaf te zien, houdt NS/NMBS alsnog 10% van de ticketprijs terwijl ze de stoel opnieuw kunnen verkopen.
quote:100% terugbetaald voor het vertrek en tot één uur na het vertrek in het Thalys-vertrekstation. 50% terugbetaald vanaf één uur na het vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |