abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_5564368
Afgelopen weekend ben ik op het Preuvenemint in Maastricht geweest. Daar traden zaterdagavond de Unlimited Beatles op.

Zij zijn (uiteraard) een bandje die alleen Beatles nummers spelen. Ze waren alle vier als Beatles verkleed en speelden ook op dezelfde instrumenten als de echte Beatles.

Er was werkelijk niks op dit optreden aan te merken en het was echt supergaaf! En ik ben niet eens een Beatles fan.

Ze speelden echt op het publiek in en dat was vooral goed te zien bij het nummer Hey Jude. Tijdens het "lalalalala" gedeelte stopten ze met spelen, liepen naar de voorkant van het podium en geboden het publiek door te blijven zingen. Dit moest het publiek steeds zachter doen en we moesten gaan zitten. Prachtig! Daarna werden de muziekinstrumenten weer ingezet en het lied werd afgemaakt. Echt geweldig!!!

Wie is er nog meer getuige geweest van dit geweldige optreden en wil z'n mening erover kwijt?
Wie weet of ze (naas het optreden in Gulpen aankomende zaterdag) nog meer op gaan treden in Nederland? 'k Kan helaas nergens een tourschema van hen vinden.

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_5564676
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 00:01 schreef Gitarist het volgende:
Ze speelden echt op het publiek in en dat was vooral goed te zien bij het nummer Hey Jude. Tijdens het "lalalalala" gedeelte stopten ze met spelen, liepen naar de voorkant van het podium en geboden het publiek door te blijven zingen. Dit moest het publiek steeds zachter doen en we moesten gaan zitten. Prachtig! Daarna werden de muziekinstrumenten weer ingezet en het lied werd afgemaakt. Echt geweldig!!!
Zo! Nou! Poe!
Da's toch best wel origineel he!
"All together now!"
Unox, the worst operating system.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 00:22:26 #3
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_5564681
volgens mij heten ze "the beatles unlimited" maar goed..

heb ze ooit gezien in de platte zoal in m'tricht, was errug leuk ja...

If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_5564968
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 00:22 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Zo! Nou! Poe!
Da's toch best wel origineel he!
"All together now!"


Zeg dan niks...
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 00:22 schreef punchdrunk het volgende:
volgens mij heten ze "the beatles unlimited" maar goed..

heb ze ooit gezien in de platte zoal in m'tricht, was errug leuk ja...


Kan ook... niet echt op de precieze naam gelet.

Ja dat klopt ik heb gehoord dat ze daar ook hebben gespeeld.

me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_5565019
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 00:43 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Zeg dan niks...


"niks"

Ken je het nummer "all together now" van de beatles?

Unox, the worst operating system.
  woensdag 28 augustus 2002 @ 10:25:13 #6
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_5567257
Ben wel een Beatlesfan, maar ik ben normaal gesproken niet zo weg van Beatles imitatie bandjes. Eigenlijk op The Bootleg Beatles na, die er wel weer een soort kunstvorm van hebben gemaakt.
Deze band ken ik niet, dus kan ik niet over oordelen.

De leukste 'Beatlebands' vind ik eigenlijk de bands die gewoon de muziek spelen, zonder al die verkleedpartijen erbij. De beste die ik ooit gezien heb, was een band die Mojo Filter heette. Inmiddels bestaan ze helaas niet meer, maar dat waren gewoon vier jongens uit Liverpool die Beatlesmuziek en rock 'n roll speelden en verder niet probeerden iemand te imiteren.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')