abonnement Unibet Coolblue
pi_124984132
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Rainesz het volgende:
Mooi momentje gisteren tijden Barca - Mallorca.
Dan kun je van Sierd vinden wat je wil, maar dat doet hij mooi.
pi_124985108
Het valt me telkens weer op dat Sierd heel veel feitenkennis heeft. Leest zich denk ik erg goed in en als je dat al jaren doet dan merk je dat. Van figuren als Gruter en al die andere inwisselbare saaie lullen heb ik niet het idee dat ze zoveel weten
pi_124988464
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Rainesz het volgende:
Mooi momentje gisteren tijden Barca - Mallorca.
Ja, was echt heel mooi _O_

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Het valt me telkens weer op dat Sierd heel veel feitenkennis heeft. Leest zich denk ik erg goed in en als je dat al jaren doet dan merk je dat. Van figuren als Gruter en al die andere inwisselbare saaie lullen heb ik niet het idee dat ze zoveel weten
Klopt, altijd wel een leuk verhaal. Hoewel Snoeks ( :r ) ook wel veel weet. Maar Sierd heeft er toch een laptop met Wikipedia naast staan?
pi_124990231
Wikipedia haalt zijn kennis van Sierd.
pi_125019841
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, was echt heel mooi _O_

[..]

Klopt, altijd wel een leuk verhaal. Hoewel Snoeks ( :r ) ook wel veel weet. Maar Sierd heeft er toch een laptop met Wikipedia naast staan?
Hmm dat van Wikipedia wist ik niet, maakt ook niet uit..Sierd is de beste.
  maandag 8 april 2013 @ 09:32:14 #206
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_125020986
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, was echt heel mooi _O_

[..]

Klopt, altijd wel een leuk verhaal. Hoewel Snoeks ( :r ) ook wel veel weet. Maar Sierd heeft er toch een laptop met Wikipedia naast staan?
"oude" kennis waarschijnlijk wel. Maar hij is verdomd goed op de hoogte wat er recent speelt bij heel veel clubs/spelers.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_125021641
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 15:15 schreef OverRated het volgende:

[..]

Ja, was echt heel mooi _O_

[..]

Klopt, altijd wel een leuk verhaal. Hoewel Snoeks ( :r ) ook wel veel weet. Maar Sierd heeft er toch een laptop met Wikipedia naast staan?


Bovenstaande is Sierd bij een Bundesliga wedstrijd, dat is niet zijn expertise, dus dan gebruikt hij denk ik sowieso wikipedia.

Het is een combinatie van jarenlange kennis opgedaan ter plaatse, het lezen van alle Spaanse sportkranten zoals Marca, El Mundo Deportivo etc. en ook Wikipedia voor wat statistieken. Zeer goed voorbereid dus, en zelf zegt hij: de kijkers van Sport1 zijn liefhebbers, die weten zelf ook wel op een gegeven moment wie er rechtsback staat bij Barcelona, dan heb je als commentator meer tijd over voor anekdotes.

Volgens mij heeft hij ook een grote gids met restaurants waaruit de onvermijdelijke restauranttip komt _O_
pi_125022418
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande is Sierd bij een Bundesliga wedstrijd, dat is niet zijn expertise, dus dan gebruikt hij denk ik sowieso wikipedia.

Het is een combinatie van jarenlange kennis opgedaan ter plaatse, het lezen van alle Spaanse sportkranten zoals Marca, El Mundo Deportivo etc. en ook Wikipedia voor wat statistieken. Zeer goed voorbereid dus, en zelf zegt hij: de kijkers van Sport1 zijn liefhebbers, die weten zelf ook wel op een gegeven moment wie er rechtsback staat bij Barcelona, dan heb je als commentator meer tijd over voor anekdotes.

Volgens mij heeft hij ook een grote gids met restaurants waaruit de onvermijdelijke restauranttip komt _O_
hij beloofde er 2 en we kregen maar 1 ;(
  maandag 8 april 2013 @ 12:09:04 #209
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_125024979
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande is Sierd bij een Bundesliga wedstrijd, dat is niet zijn expertise, dus dan gebruikt hij denk ik sowieso wikipedia.

Het is een combinatie van jarenlange kennis opgedaan ter plaatse, het lezen van alle Spaanse sportkranten zoals Marca, El Mundo Deportivo etc. en ook Wikipedia voor wat statistieken. Zeer goed voorbereid dus, en zelf zegt hij: de kijkers van Sport1 zijn liefhebbers, die weten zelf ook wel op een gegeven moment wie er rechtsback staat bij Barcelona, dan heb je als commentator meer tijd over voor anekdotes.

Volgens mij heeft hij ook een grote gids met restaurants waaruit de onvermijdelijke restauranttip komt _O_
Op die rechtermonitor staat inderdaad Wikipedia open.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_125025067
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande is Sierd bij een Bundesliga wedstrijd, dat is niet zijn expertise, dus dan gebruikt hij denk ik sowieso wikipedia.

Het is een combinatie van jarenlange kennis opgedaan ter plaatse, het lezen van alle Spaanse sportkranten zoals Marca, El Mundo Deportivo etc. en ook Wikipedia voor wat statistieken. Zeer goed voorbereid dus, en zelf zegt hij: de kijkers van Sport1 zijn liefhebbers, die weten zelf ook wel op een gegeven moment wie er rechtsback staat bij Barcelona, dan heb je als commentator meer tijd over voor anekdotes.

Volgens mij heeft hij ook een grote gids met restaurants waaruit de onvermijdelijke restauranttip komt _O_
Goed gezegd _O_

Hij zei gisteren dat hij een tip voor een restaurant in Madrid gekregen had van de vrouw van Falcao :P

quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 10:40 schreef Doublepain het volgende:

[..]

hij beloofde er 2 en we kregen maar 1 ;(
De teleurstelling van de week kun je wel zeggen.
  maandag 8 april 2013 @ 13:49:55 #211
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_125028309
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bovenstaande is Sierd bij een Bundesliga wedstrijd, dat is niet zijn expertise, dus dan gebruikt hij denk ik sowieso wikipedia.

Het is een combinatie van jarenlange kennis opgedaan ter plaatse, het lezen van alle Spaanse sportkranten zoals Marca, El Mundo Deportivo etc. en ook Wikipedia voor wat statistieken. Zeer goed voorbereid dus, en zelf zegt hij: de kijkers van Sport1 zijn liefhebbers, die weten zelf ook wel op een gegeven moment wie er rechtsback staat bij Barcelona, dan heb je als commentator meer tijd over voor anekdotes.

Volgens mij heeft hij ook een grote gids met restaurants waaruit de onvermijdelijke restauranttip komt _O_
Wel een klein kutscherm om commentaar op te doen zeg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_125109085
Sierd heeft vanavond Barca - PSG _O_ *O*

Jammer dat ik alleen de 2e helft kan kijken ivm werk ;(
pi_125113287
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:

swingend nummertje hoor
Wat is dit nu weer :') Iets meer variatie had wel gemogen.
pi_125113539
Wat slecht :')
pi_125223353
Rullevante wedstrijdinfo à la Sierd
(tijdens de wedstrijd Betis - Sevilla)

"Maandag begint het feest der feesten in Sevilla. Aan de voet van La Giralda barst dan de ‘Feria’ los.. Een festijn groter dan zeven dagen Koninginnedag plus kroning bij elkaar. Twee weken na pasen wanneer de verrukkelijke geur van de oranje bloesems zich vermengt met die van de Manzanilla en als een tere sluier over de stad hangt, viert men in Sevilla een week lang dag en nacht feest. Voor vurige vrolijkheid moet je zijn op het reusachtige feestterrein in de zuidelijke wijk Los Remedios. Honderden kleurige kramen, de casetas, staan dicht op elkaar. De feestgangers schuifelen door de stegen, muziek dreunt, overal wordt gedanst, vrouwen in Flamenco-jurken met grote stippen staan te wiegen en te draaien. Hakken klakken op de houten vloer, de castagnettes voeren meeslepend het ritme op en af en toe galopperen ruiters met feestkledij door de menigte. Zand en zaagsel stuift op. De Feria stamt uit 1847 en was een graan- en veemarkt.. Nu is het een vroege eruptie van de lente in Andalusië.. Een mengeling van kermis, dans en show.. Een groots spektakel, voor alle zintuigen.. In de nauwe straatjes overheersen aroma’s van gebraden vlees, geroosterde sardines, gefrituurde visjes, vleesballetjes in rode paprikasaus, gegrilde garnalen, groenten, kruiden, zoetigheid, sherry en wijn, heeel veel wijn.. Het aanbod van Tapas is onuitputtelijk.. En daarbij drinken de toeristen wijn, rood of wit.. De Andalusiers geven de voorkeur aan sherry.. Tijdens de Feria worden er honderdduizenden liters Vino de Manzanilla geschonken.. U weet wel, die vino sherry die ze alleen maken in Sanlúcar de Barrameda in Cádiz.. Manzanilla is een erg bleke, zeer droge sherry.. Erg delicaat ook.. Dát heeft een voordeel.. Een fles Manzanilla moet eigenlijk in één keer op. Binnen een uur of twee.. Want eenmaal geopend, wordt de smaak al minder.. Nou, dat feest wordt u aangeboden door de culturele commissie van Sport1… Die tevens constateert dat het nu rust is.. Bij de derbi van Sevilla..”
pi_125223409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rullevante wedstrijdinfo à la Sierd
(tijdens de wedstrijd Betis - Sevilla)

"Maandag begint het feest der feesten in Sevilla. Aan de voet van La Giralda barst dan de ‘Feria’ los.. Een festijn groter dan zeven dagen Koninginnedag plus kroning bij elkaar. Twee weken na pasen wanneer de verrukkelijke geur van de oranje bloesems zich vermengt met die van de Manzanilla en als een tere sluier over de stad hangt, viert men in Sevilla een week lang dag en nacht feest. Voor vurige vrolijkheid moet je zijn op het reusachtige feestterrein in de zuidelijke wijk Los Remedios. Honderden kleurige kramen, de casetas, staan dicht op elkaar. De feestgangers schuifelen door de stegen, muziek dreunt, overal wordt gedanst, vrouwen in Flamenco-jurken met grote stippen staan te wiegen en te draaien. Hakken klakken op de houten vloer, de castagnettes voeren meeslepend het ritme op en af en toe galopperen ruiters met feestkledij door de menigte. Zand en zaagsel stuift op. De Feria stamt uit 1847 en was een graan- en veemarkt.. Nu is het een vroege eruptie van de lente in Andalusië.. Een mengeling van kermis, dans en show.. Een groots spektakel, voor alle zintuigen.. In de nauwe straatjes overheersen aroma’s van gebraden vlees, geroosterde sardines, gefrituurde visjes, vleesballetjes in rode paprikasaus, gegrilde garnalen, groenten, kruiden, zoetigheid, sherry en wijn, heeel veel wijn.. Het aanbod van Tapas is onuitputtelijk.. En daarbij drinken de toeristen wijn, rood of wit.. De Andalusiers geven de voorkeur aan sherry.. Tijdens de Feria worden er honderdduizenden liters Vino de Manzanilla geschonken.. U weet wel, die vino sherry die ze alleen maken in Sanlúcar de Barrameda in Cádiz.. Manzanilla is een erg bleke, zeer droge sherry.. Erg delicaat ook.. Dát heeft een voordeel.. Een fles Manzanilla moet eigenlijk in één keer op. Binnen een uur of twee.. Want eenmaal geopend, wordt de smaak al minder.. Nou, dat feest wordt u aangeboden door de culturele commissie van Sport1… Die tevens constateert dat het nu rust is.. Bij de derbi van Sevilla..”
Damn _O_

Nog beter dan de versie van vorig jaar :D
  zaterdag 13 april 2013 @ 01:41:08 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_125223480
Wat miepen ze nou bij VI dat hij in een bezemkast zit, wmb geeft al die vage info vaak net even iets extra's :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_125225010
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rullevante wedstrijdinfo à la Sierd
(tijdens de wedstrijd Betis - Sevilla)

"Maandag begint het feest der feesten in Sevilla. Aan de voet van La Giralda barst dan de ‘Feria’ los.. Een festijn groter dan zeven dagen Koninginnedag plus kroning bij elkaar. Twee weken na pasen wanneer de verrukkelijke geur van de oranje bloesems zich vermengt met die van de Manzanilla en als een tere sluier over de stad hangt, viert men in Sevilla een week lang dag en nacht feest. Voor vurige vrolijkheid moet je zijn op het reusachtige feestterrein in de zuidelijke wijk Los Remedios. Honderden kleurige kramen, de casetas, staan dicht op elkaar. De feestgangers schuifelen door de stegen, muziek dreunt, overal wordt gedanst, vrouwen in Flamenco-jurken met grote stippen staan te wiegen en te draaien. Hakken klakken op de houten vloer, de castagnettes voeren meeslepend het ritme op en af en toe galopperen ruiters met feestkledij door de menigte. Zand en zaagsel stuift op. De Feria stamt uit 1847 en was een graan- en veemarkt.. Nu is het een vroege eruptie van de lente in Andalusië.. Een mengeling van kermis, dans en show.. Een groots spektakel, voor alle zintuigen.. In de nauwe straatjes overheersen aroma’s van gebraden vlees, geroosterde sardines, gefrituurde visjes, vleesballetjes in rode paprikasaus, gegrilde garnalen, groenten, kruiden, zoetigheid, sherry en wijn, heeel veel wijn.. Het aanbod van Tapas is onuitputtelijk.. En daarbij drinken de toeristen wijn, rood of wit.. De Andalusiers geven de voorkeur aan sherry.. Tijdens de Feria worden er honderdduizenden liters Vino de Manzanilla geschonken.. U weet wel, die vino sherry die ze alleen maken in Sanlúcar de Barrameda in Cádiz.. Manzanilla is een erg bleke, zeer droge sherry.. Erg delicaat ook.. Dát heeft een voordeel.. Een fles Manzanilla moet eigenlijk in één keer op. Binnen een uur of twee.. Want eenmaal geopend, wordt de smaak al minder.. Nou, dat feest wordt u aangeboden door de culturele commissie van Sport1… Die tevens constateert dat het nu rust is.. Bij de derbi van Sevilla..”
http://video.sport1.nl/ma(...)-de-feria-in-sevilla ^O^
pi_125226298
Ik zap automatisch weg naar een andere zender als Sierd niet becommentarieerd.
pi_125226318
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze video geblokt wordt maar desondanks

Update je onderschrift even met deel 2
pi_125228701
Het heeft inmiddels ook dumpert bereikt
http://www.dumpert.nl/med(...)e_over_de_feria.html

(natuurlijk nadat ondergetekende het daar gedropt heeft)
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:05:06 #224
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_125228889
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:21 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ik vrees dat deze video geblokt wordt maar desondanks

^O^ Topfragment weer, ik heb het voor de zekerheid maar opgeslagen.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_125229079
Dat publiek gaat ook niet uit z'n dak om die wedstrijd. Maar omdat Sierd doorkomt over de stadionspeaker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')