abonnement Unibet Coolblue
pi_120506260


Say What?

Welkom bij het enige echte hip hop slowchat topic op FOK!. Wat ooit in 2003 begon als een voorzichtig probeersel is inmiddels uitgegroeid tot een bloeiende reeks waarbij je eindelijk eens wat verder kunt kijken dan de top 40 rappers die het de hele dag over geld, geweld en vrouwen hebben.

Alle nieuwtjes over releases, concerten en andere wetenswaardigheden kun je hier kwijt. Ook klassiekers, je favoriete nummers, de mooiste graffiti pieces, je eigen tracks en alle andere elementen.

Van Schoolly D tot Coolio, van Brand Nubian tot Dr. Dre, van Marley Marl tot The Neptunes en ga zo maar door. Of je nou helemaal down bent met old skool platen of je gaat uit je dak op verse mp3's het maakt niet uit, als het maar wat met hip hop te maken heeft.

Vorige Delen

The Jump Off | III Communication | Planet Rock | Things Come Together | Midnight Marauders | Bridging the Gap | At the Speed of Life | Step in the Arena | 8th Wonder | Goin' Off | Memory Lane | Critical Beatdown | Ready to Die | Things Fall Apart | Part II: Paid in Full | Raising Hell | Death Certificate | The Foundation | Funcrusher + | Return of the Boom Bap | Cherchez La Ghost | Bacdafucup | Quality Control | Enter the Wu-Tang | Fear of a Black Planet | Labcabincalifornia | Home Field Advantage | Da Dirty 30 | L'École du Micro D'Argent | Yo! Bum Rush the Show | One For All | Stakes is High | Business as Usual | Word…Life | Muddy Waters | Black Sunday | Mecca and the Soul Brother | Lifestylez ov da Poor and Dangerous | Southernunderground | Violent by Design | The Infamous | Wildstyle | Revolutionary vol. 2 | Train of Thought | Breaking Atorns | Let’s get Free | Dangerzone | Beauty and the Beat | Scars & Memories | Organized Konfusion | Operation Stackola | Schoolly D | Innercity Griots | A Piece of Strange | What More Can I Say? | Vaudeville Villain | Music to Driveby | The Dynospectrum | Aap-o-theek | Die Laughing | The Best Part | Sleeping wih the Enemy | Black Star | Extinction Agenda | Pimps Don't Pay Taxes | Goodfellas | Only Built 4 Cuban Linx | Dare iz a Darkside | Nervous Breakdown | All Eyez On Me | The Sun Rises in the East | Doggystyle | Transitions | Stunts, Blunts & Hip Hop | 93 'til Infinity | Duck Down! | Orko the Sycotik Alien | Liever Lui dan Moe | Liquid Swords | Coast II Coast | Seven's Travels | Music for the Mature B-Boy | Dr. Octagonecologyst | Peace Amongst The MaDness | With the return of Nasty Nas | Die motherfuckers, still | Escape From Monsta Island! | Revolutionary Music | Oxygen Refreshed | Run Come Save Me

FOK! Hip Hop album top 100 van 2010

FOK! Turntablism topic

Handige Links

Hip Hop concertagenda

Subgenres (op een sowieso handige site)
All Music: veel info over alle artiesten

Lyrics Archive
Nederlandse Hip Hop lyrics

Rap-reviews: handig als je nieuwe shit wil checken

State Magazine
Franse HipHop Site

Blogs

A Tribute To Ignorance
Wake Your Daughter Up
The Meaning Of Dope

pi_120558166
A$AP Rocky - 1Train Ft. Action Bronson, Big K.R.I.T., Danny Brown, Joey Bada$$, Kendrick Lamar and Yelawolf

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_120601634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:40 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[youtube]

Doop :)
Ja.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:52:12 #7
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_120604890
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_120608368
quote:
Zeker tof :Y, heb het veel gedraaid. Had het nu al een tijd niet meer geluisterd, leuk om weer even aan herinnerd te worden.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_120608563
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[youtube]

_O_
Kek.
full stops and exclamation marks
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:18:38 #10
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_120613244
Via de facebook pagina van IAM is vandaag gratis een nieuwe track ( "Les Cons") van hun nieuwe mixtape Assassins Scribe te downloaden

http://bit.ly/IAM_titre_offert

^O^ klinkt goed :Y
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:36:44 #11
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_120614158
En met hulp van m`n broer heb ik de hele mixtape binnen gehaald via de site
pi_120664226



damn, aesop is echt een beast.

en kent iemand outsider??



[ Bericht 17% gewijzigd door brothalynchhung op 23-12-2012 11:50:48 ]
  donderdag 27 december 2012 @ 16:39:36 #14
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_120822767
Vind het jammer dat Game de laatste tijd alleen maar tracks maakt met faggots. :') Waarom kunnen we niet terug naar de tijden van The Documentary of desnoods R.E.D.?
Gewoon deze: ^O^ Niet deze shit: :')_
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
pi_120846231
Wat vinden jullie van Pro Era? Voor mij één van de revelaties van 2012, en dan vooral Joey Bada$$ en Capital STEEZ. 1999 is echt een vette mixtape van Joey Bada$$, met z'n 17 jaar rappen over 90's stijl hiphop beats. Amerikkkan Korruption, de mixtape van Capital STEEZ, is ook lekker en erg ondergewaardeerd denk ik.

Nu hebben Pro Era vorige week dus hun mixtape, PEEP: The Aprocalypse, gereleased. En heeft Capital STEEZ blijkbaar een paar dagen later zelfmoord gepleegd, 19 jaar pas. Erg zonde, getalenteerde rapper die samen met Pro Era echt zou gaan doorbreken volgens mij.



[ Bericht 0% gewijzigd door BankAardappel op 28-12-2012 00:19:26 ]
pi_121104082
Wat nieuwere shizzle van cypress hill en damian marley:


opzich wel vet nummer al heb ik 't wel gezien na 3x gehoord te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2013 11:02:24 ]
pi_121117711
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:36 schreef brothalynchhung het volgende:

damn, aesop is echt een beast.

pi_121180845
Ik hou echt van deze reeks O+

  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:47:30 #21
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121193450
quote:
Vast Aire _O_
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:50:00 #22
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121193551
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_121223661
quote:
Hmm apart! Die tweede is ook cool, alleen wel jammer dat drie kwart van de lyrics uit ''bitch'' bestaat. Kan natuurlijk een heel andere betekenis achter zitten, maar daar ben ik te dense voor :D
  zondag 6 januari 2013 @ 14:23:21 #24
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_121228016
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  maandag 7 januari 2013 @ 19:07:49 #25
309762 Schpast
Kritisch en rancuneus
pi_121279932
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:13 schreef BankAardappel het volgende:
Wat vinden jullie van Pro Era? Voor mij één van de revelaties van 2012, en dan vooral Joey Bada$$ en Capital STEEZ. 1999 is echt een vette mixtape van Joey Bada$$, met z'n 17 jaar rappen over 90's stijl hiphop beats. Amerikkkan Korruption, de mixtape van Capital STEEZ, is ook lekker en erg ondergewaardeerd denk ik.

Nu hebben Pro Era vorige week dus hun mixtape, PEEP: The Aprocalypse, gereleased. En heeft Capital STEEZ blijkbaar een paar dagen later zelfmoord gepleegd, 19 jaar pas. Erg zonde, getalenteerde rapper die samen met Pro Era echt zou gaan doorbreken volgens mij.

Pfff... Die Capital Steez. _O_ Zo jammer dat hij dood is, lyricaal talent gaat te ver.
Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')